Downforce Hans schreef: ↑03 dec 2017, 21:16
Erwin83 schreef: ↑03 dec 2017, 20:56
allen schreef: ↑03 dec 2017, 12:16
Oh je riep me?
Even Googlen op FJ Cruiser frame rust en Tacoma frame rust. De Tacoma had ik op het oog maar heb ik gelaten voor wat het is. Hans heeft een FJ. Die zal me eerdaags wel bellen of ik hem kom redden omdat zn assen onder het chassis vandaan gerold zijn.
FJ staat toch voor Fake Jeep?
Althans, zo is mij uitgelegd door een collega in Dubai die met een opgeflufte wrangler de woestijn intrekt...
Als die collega dan even goed om zich heen had gekeken dan had hij gezien dat er meer Toyo`s daar rondrijden dan wat anders.
Voor de zekerheid net toch even een kleine check gedaan maar na 180.000 km nog steeds geen meetbaar olie en koelvloeistof verbruik en alles zit nog recht onder de motorkap die een beetje moeilijk open ging.
Dat zal waarschijnlijk komen doordat die kap pas vanaf nieuw maar een keer of 5 open is geweest tijdens een servicebeurt.
Grtz,Hanz06
Het gebbetje is dus dat alle toyota rijders (zijn hele collonnes met allerlei verschillende 4wds) dan weer roepen dat zij in Jeep Recovery Vehicles rijden, maar dan moeten ze wel hun serieuze Toyota gezicht even afzetten en meedoen met de lolligheid bij het kampvuur.
Ik denk dat je de Toyota rijder goed typeert trouwens. De Jeep man vertelt over een ridicule superchargekit op zijn lome 4.0 zes in lijn, de Toyota man vertelt dat z'n motorkap pas 5x is open geweest in 180kkm.
Nuances.