Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose build
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 21-09 @ Pag:
Mooi werk weer
-
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 05 nov 2008, 19:50
- Locatie: Beverwijk
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 21-09 @ Pag:
Gaaf topic van een mooi restauratieproject, lekker plaatjes kijken
Zou die stoel alleen nog even heroverwegen, je noemt het een 'veilige' stoel, maar wat is er dan zo veilig aan, de prijs?
Ik kan je namelijk van harte afraden om met een kuipstoel met dit soort oren op de straat te gaan rijden, je dooie hoeken zijn nu bijna 2x 90 graden, dat wil je echt niet. Laat staan dat je een HANS-systeem wilt op straat..
Ik zou gewoon voor een 'normale' kuipstoel nemen, tenzij je 'm echt alleen op het circuit wil gebruiken.
Zou die stoel alleen nog even heroverwegen, je noemt het een 'veilige' stoel, maar wat is er dan zo veilig aan, de prijs?
Ik kan je namelijk van harte afraden om met een kuipstoel met dit soort oren op de straat te gaan rijden, je dooie hoeken zijn nu bijna 2x 90 graden, dat wil je echt niet. Laat staan dat je een HANS-systeem wilt op straat..
Ik zou gewoon voor een 'normale' kuipstoel nemen, tenzij je 'm echt alleen op het circuit wil gebruiken.
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 21-09 @ Pag:
Heb de KM teller nu ook klaar, zal dit ook even hier afhandelen..
Is aardig wat vuil afgekomen..
Alles weer schoon dus weer opbouwen maar..
Toeren teller:
KM teller:
Het huis was aardig verkleurd door de jaren..
Nieuw laagje mat zwart doet wonderen..
Allemaal nieuwe lampjes..
Afmonteren:
Op de zaak hadden we polijst set om kunststof koplampen te polijsten, dit gebruikt om de plastic "ruit" om de krassen te verwijderen..
Krassen verwijdert..
Hier gelijk het geflokte dashboard randje gemonteerd..
Hier geprobeerd een totaal plaatje te maken..
Dit was het dashboard, ligt klaar op in de auto gemonteerd te worden..
Stay tuned, volgende update komt spoedig..
Is aardig wat vuil afgekomen..
Alles weer schoon dus weer opbouwen maar..
Toeren teller:
KM teller:
Het huis was aardig verkleurd door de jaren..
Nieuw laagje mat zwart doet wonderen..
Allemaal nieuwe lampjes..
Afmonteren:
Op de zaak hadden we polijst set om kunststof koplampen te polijsten, dit gebruikt om de plastic "ruit" om de krassen te verwijderen..
Krassen verwijdert..
Hier gelijk het geflokte dashboard randje gemonteerd..
Hier geprobeerd een totaal plaatje te maken..
Dit was het dashboard, ligt klaar op in de auto gemonteerd te worden..
Stay tuned, volgende update komt spoedig..
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 19-10 @ Pag:
We wachten met smart
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 19-10 @ Pag:
18-10:
Begonnen met het "Four link" systeem zo veel mogelijk af te maken..
Hier komen de trekstangen in die de achter as op zijn plaats houden, omdat de bladveren worden ge-delete en in Mc Pherson poten achter monteer..
Brackets had ik al opgemeten en gemonteerd..
Zo als je ziet op 3 standen verstelbare brackets, hoe lager de auto hoe hoger de trekstangen gemonteerd worden..
Plaatje gemaakt voor de boven kant, daar ik gezien had dat dit dan open bleef en er zo zand en vuil/water naar binnen kon komen..
Passen en meten om de 4 link box er netjes in te maken..
Gat gemaakt voor groter achter diff, om zo ook gelijk toegang te krijgen tot de box..
Paar punten gefixeerd..
Toch geen spijt van mij DHZ spit!
onderzijde, af lassen maar..
Netjes vlak geslepen en een met een beetje strijk kit lijkt het net of het af fabriek zo was..
Binnen zijde ook af gelast, maar eerst het afdek plaatje er in gehecht en vlak geslepen, als de box er in zit kom ik daar niet meer bij..
Las plaatsen afgetekend en uit gemeten, om de 4cm een las en een ruimte..
Andere zijde schoon gemaakt en tevens ook de naden in de vloer kit en vuil vrij gemaakt voor doorlassen van de bodem.
Je wordt wel handig met in en uitstappen door de vooruit, altijd handig als hij straks een keer op zijn kant ligt, hahaha
Andere zijde ook eerste het plaatje niet vergeten en ook de box er in gelast..
Bodemplaat op die hoogte direct door gelast, was er toch bezig..
Ook hier weer 4x4 aan gehouden, zo krijg je wel een verzorgde indruk van het las werk vind ik..
Volgende klus, grotere box voor het achter diff, nu direct nog niet van toepassing maar met de achter as in de toekomst wel..
Weet alleen nog niet welke..
Gaat al aardig opschieten zo..
Wordt vervolgd...
Begonnen met het "Four link" systeem zo veel mogelijk af te maken..
Hier komen de trekstangen in die de achter as op zijn plaats houden, omdat de bladveren worden ge-delete en in Mc Pherson poten achter monteer..
Brackets had ik al opgemeten en gemonteerd..
Zo als je ziet op 3 standen verstelbare brackets, hoe lager de auto hoe hoger de trekstangen gemonteerd worden..
Plaatje gemaakt voor de boven kant, daar ik gezien had dat dit dan open bleef en er zo zand en vuil/water naar binnen kon komen..
Passen en meten om de 4 link box er netjes in te maken..
Gat gemaakt voor groter achter diff, om zo ook gelijk toegang te krijgen tot de box..
Paar punten gefixeerd..
Toch geen spijt van mij DHZ spit!
onderzijde, af lassen maar..
Netjes vlak geslepen en een met een beetje strijk kit lijkt het net of het af fabriek zo was..
Binnen zijde ook af gelast, maar eerst het afdek plaatje er in gehecht en vlak geslepen, als de box er in zit kom ik daar niet meer bij..
Las plaatsen afgetekend en uit gemeten, om de 4cm een las en een ruimte..
Andere zijde schoon gemaakt en tevens ook de naden in de vloer kit en vuil vrij gemaakt voor doorlassen van de bodem.
Je wordt wel handig met in en uitstappen door de vooruit, altijd handig als hij straks een keer op zijn kant ligt, hahaha
Andere zijde ook eerste het plaatje niet vergeten en ook de box er in gelast..
Bodemplaat op die hoogte direct door gelast, was er toch bezig..
Ook hier weer 4x4 aan gehouden, zo krijg je wel een verzorgde indruk van het las werk vind ik..
Volgende klus, grotere box voor het achter diff, nu direct nog niet van toepassing maar met de achter as in de toekomst wel..
Weet alleen nog niet welke..
Gaat al aardig opschieten zo..
Wordt vervolgd...
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 19-10 @ Pag:
je las apparaat werkt in elk geval weer zo te zien
Laatst gewijzigd door GTRene op 19 okt 2014, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tim N
- Berichten: 7749
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
- Niels v/d burgh
- Berichten: 2168
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 10:49
- Auto: Zweedse diesel
- Locatie: Noord- NL
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 19-10 @ Pag:
Mooi werk weer!!
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 19-10 @ Pag:
08-11:
Gaten in de hoedeplank waren al een dorn in mijn oog, dus begonnen met deze te verwijderen,
op die manier kan ik ook makkelijker bij de benzine tank stand om die ook te lassen..
Door met de puntlassen uit boren en een schone onder grond maken voor de nieuwe aluminium hoedeplank/vuur schot (Firewall)
Onder kant is er al, nu de oem hoedenplank na laten maken in alu..
Achter zijde, plek zat om hem vast te zetten..
Door met de "4 Link" van de achter as, glij plaat had ik al gemonteerd, maar wilde ook zijde linkse steun er aan hebben,
en een soort van glijplaat, zodat we nergens achter blijven hangen..
Plaat is erg dun, dus voorzichtig afgelast..
Gelijk maar in de zinkspray gezet, uiteraard ok de binnen kant van deze steun..
Door met de tunnels...
Oude zooi verwijderd..
Passen en meten..
15-11:
Begonnen met het plaatsen van het grotere achter diff huis..
Na het 100x meten en passen uit eindelijk was het zo ver, plaat kon gelast worden..
Natuurlijk moeten de lassen ongeveer gelijk lopen met de andere zijde..
Van binnen natuurlijk ook..
Onder zijde ook afgelast, wel een slechte en helaas enigste foto..
Dat was het weer even..
Oja, vergeet nog dat ik het onderblok naar Boy Huizer Motorsports heb weg gebracht, dit om alles te laten opmeten
zodat we ARP bouten kunnen bestellen en kruk/drijfstang lagers kunnen gaan regelen/bestellen.
Tot de volgende update, waarschijnlijk de tussen as tunnel en met een beetje geluk, versnelling bak tunnel..
Gaten in de hoedeplank waren al een dorn in mijn oog, dus begonnen met deze te verwijderen,
op die manier kan ik ook makkelijker bij de benzine tank stand om die ook te lassen..
Door met de puntlassen uit boren en een schone onder grond maken voor de nieuwe aluminium hoedeplank/vuur schot (Firewall)
Onder kant is er al, nu de oem hoedenplank na laten maken in alu..
Achter zijde, plek zat om hem vast te zetten..
Door met de "4 Link" van de achter as, glij plaat had ik al gemonteerd, maar wilde ook zijde linkse steun er aan hebben,
en een soort van glijplaat, zodat we nergens achter blijven hangen..
Plaat is erg dun, dus voorzichtig afgelast..
Gelijk maar in de zinkspray gezet, uiteraard ok de binnen kant van deze steun..
Door met de tunnels...
Oude zooi verwijderd..
Passen en meten..
15-11:
Begonnen met het plaatsen van het grotere achter diff huis..
Na het 100x meten en passen uit eindelijk was het zo ver, plaat kon gelast worden..
Natuurlijk moeten de lassen ongeveer gelijk lopen met de andere zijde..
Van binnen natuurlijk ook..
Onder zijde ook afgelast, wel een slechte en helaas enigste foto..
Dat was het weer even..
Oja, vergeet nog dat ik het onderblok naar Boy Huizer Motorsports heb weg gebracht, dit om alles te laten opmeten
zodat we ARP bouten kunnen bestellen en kruk/drijfstang lagers kunnen gaan regelen/bestellen.
Tot de volgende update, waarschijnlijk de tussen as tunnel en met een beetje geluk, versnelling bak tunnel..
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
- Tim N
- Berichten: 7749
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 16-11 @ Pag:
Met zo'n project verveel je je iig niet op een regenachtige winterdag zoals vandaag
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 16-11 @ Pag:
22-02-2015
Okee mannen, Here goes..
Over de body, geen updates...
Eerlijk gezegd even de zin een beetje kwijt geraakt, en ook met de kou niet echt lekker om te werken voor de lol..
Natuurlijk niet stil gezeten, wbt dit project..
Zo als jullie weten is Boy Huijzer, van Boy Huijzer Motorsport het onder blok aan het bouwen, dit begint altijd met alles op meten..
Hier zie je de pas plaat, die de kop nabootst en zo de juiste meet gegevens opwekt..
Nu wil ik alle bouten vervangen hebben met ARP, en dus deze besteld bij Fineline Imports..
Hier liep het niet helemaal zo als we allemaal gedacht hadden, maar uit eindelijk een complete set binnen..
Kop (tapeinden) set kop, Drijfstang, Kruk as tappen, Vliegwiel, en nokkenas set..
Na montage van deze bouten is alles op gemeten en binnen de toleranties bevonden door de expert..
Dus door met spullen bestellen, zuigerveren set en lagers, pakkingen en keerringen..
dus wordt vervolgd, straks iets meer over de motor, maar over de cilinderkop..
Had de hoeden plank uit de body gezaagd en een aluminium plaat in model laten maken..
Nog even de ronding er maken en klaar is Willem..
Intussen veel geklust en gespaard voor een wat grotere uitgave...
Jenvey throttle bodie set met Omex 600 ecu en toebehoeren (PnP)
Omex 600 open stand alone ecu:
Omex 3.5b + an fittingen FPR:
Jenvey 48mm gasklep huizen, 9 cm trumpets en Jenvey inlet manifold special spec:
PnP kabel boom voor totale motor:
Omdat de auto uit 1976 is en de Omex600 ecu, super modern, een toerenteller driver om de boel aan de gang te maken..
Wat divers spul:
Natuurlijk moet het aluminium weer gepolijst zijn, dus de set gedemonteerd met nog een achter liggende reden, zo meteen meer..
Omdat de inlaat kanalen anders zijn van een ST170 motor en de (Blacktop) Zetec motor, daarom ook gelijk gedemonteerd, deze moet namelijk pas gemaakt worden op de kop, en zal de kanalen in de kop uitgefreesd worden, om zo een goede door stroming te gaan krijgen, ook dit wordt uit besteed bij Boy..
Dus ook dit wederom later, wordt vervolgd..
Laatste update ook dan meer..
Had al een set wielen (voor netjes) in 8 en 9x15 Minilite oldskool wielen, om jullie geheugen op te frissen..
Maar ik heb heel lang getwijfeld om toch deze wielen te kopen..
En wat vind ik voor weihnahg op het net...
9Jx15 en 10Jx15 , wel al een tijdje geleden gestraald en in een kast verdwenen, maar toch maar gekocht..
Dit wordt mijn speel, circuit, trackday, vrijrijden, met slicks set!!
Kijk even door de huidige staat heen, en zie ze in het wit gepoeder coat!!!
Dus als er iemand een paar dikke maar doch platte slicks in 15", hoor ik dat graag..
Dit was het weer even..
Tot de volgende keer.. :doeiii
Okee mannen, Here goes..
Over de body, geen updates...
Eerlijk gezegd even de zin een beetje kwijt geraakt, en ook met de kou niet echt lekker om te werken voor de lol..
Natuurlijk niet stil gezeten, wbt dit project..
Zo als jullie weten is Boy Huijzer, van Boy Huijzer Motorsport het onder blok aan het bouwen, dit begint altijd met alles op meten..
Hier zie je de pas plaat, die de kop nabootst en zo de juiste meet gegevens opwekt..
Nu wil ik alle bouten vervangen hebben met ARP, en dus deze besteld bij Fineline Imports..
Hier liep het niet helemaal zo als we allemaal gedacht hadden, maar uit eindelijk een complete set binnen..
Kop (tapeinden) set kop, Drijfstang, Kruk as tappen, Vliegwiel, en nokkenas set..
Na montage van deze bouten is alles op gemeten en binnen de toleranties bevonden door de expert..
Dus door met spullen bestellen, zuigerveren set en lagers, pakkingen en keerringen..
dus wordt vervolgd, straks iets meer over de motor, maar over de cilinderkop..
Had de hoeden plank uit de body gezaagd en een aluminium plaat in model laten maken..
Nog even de ronding er maken en klaar is Willem..
Intussen veel geklust en gespaard voor een wat grotere uitgave...
Jenvey throttle bodie set met Omex 600 ecu en toebehoeren (PnP)
Omex 600 open stand alone ecu:
Omex 3.5b + an fittingen FPR:
Jenvey 48mm gasklep huizen, 9 cm trumpets en Jenvey inlet manifold special spec:
PnP kabel boom voor totale motor:
Omdat de auto uit 1976 is en de Omex600 ecu, super modern, een toerenteller driver om de boel aan de gang te maken..
Wat divers spul:
Natuurlijk moet het aluminium weer gepolijst zijn, dus de set gedemonteerd met nog een achter liggende reden, zo meteen meer..
Omdat de inlaat kanalen anders zijn van een ST170 motor en de (Blacktop) Zetec motor, daarom ook gelijk gedemonteerd, deze moet namelijk pas gemaakt worden op de kop, en zal de kanalen in de kop uitgefreesd worden, om zo een goede door stroming te gaan krijgen, ook dit wordt uit besteed bij Boy..
Dus ook dit wederom later, wordt vervolgd..
Laatste update ook dan meer..
Had al een set wielen (voor netjes) in 8 en 9x15 Minilite oldskool wielen, om jullie geheugen op te frissen..
Maar ik heb heel lang getwijfeld om toch deze wielen te kopen..
En wat vind ik voor weihnahg op het net...
9Jx15 en 10Jx15 , wel al een tijdje geleden gestraald en in een kast verdwenen, maar toch maar gekocht..
Dit wordt mijn speel, circuit, trackday, vrijrijden, met slicks set!!
Kijk even door de huidige staat heen, en zie ze in het wit gepoeder coat!!!
Dus als er iemand een paar dikke maar doch platte slicks in 15", hoor ik dat graag..
Dit was het weer even..
Tot de volgende keer.. :doeiii
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
Soms moet je wat mazzel hebben
- Tim N
- Berichten: 7749
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
Tafel porn!!!! (die kelken dan he)
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
Bedankt mannen..
Iemand bekend met mannen die met Sakers rijden?
Ik zoek een paar oude slicks om op de 9 & 10x15 Revo's te zetten.
De Sakers rijden met :
8.7/21.5-15 Avon voor
10.5/21.5-15 Avon Achter
Hoeft niet goed te zijn, paar afgeschreven banden voldoen ook nu even,
het is alleen maar even op te passen..
Nieuwe set komt er dan wel als de auto klaar is..
Iemand bekend met mannen die met Sakers rijden?
Ik zoek een paar oude slicks om op de 9 & 10x15 Revo's te zetten.
De Sakers rijden met :
8.7/21.5-15 Avon voor
10.5/21.5-15 Avon Achter
Hoeft niet goed te zijn, paar afgeschreven banden voldoen ook nu even,
het is alleen maar even op te passen..
Nieuwe set komt er dan wel als de auto klaar is..
-
- Berichten: 51405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
Wat een kar wat een kar wat een kar. Fuck Koenigsegg/918/P1/LaFerrari.
-
- Berichten: 772
- Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:41
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
Throttle boddies..........
Tekst interreseert me in ene keer wat minder. Ik weet hoe dat gaat klinken
Topic word bijna NSFW super ga zo door........
Tekst interreseert me in ene keer wat minder. Ik weet hoe dat gaat klinken
Topic word bijna NSFW super ga zo door........
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
Robin schreef:Wat een kar wat een kar wat een kar. Fuck Koenigsegg/918/P1/LaFerrari.
Bedankt mannen, voor de leuke reacties, is voor mij weer motivatie om het hier ook te blijven posten..FDD schreef:Throttle boddies..........
Tekst interreseert me in ene keer wat minder. Ik weet hoe dat gaat klinken
Topic word bijna NSFW super ga zo door........
Heb nog wel een kleine update..
Ben bezig om voor de Escort een service wagen aan te schaffen..
Wat is jullie indruk van deze bus, deze kan ik kopen en ga waarschijnlijk as zaterdag kijken/kopen..
Zou wel gaaf zijn op straks zo een setje te hebben staan..
Wordt vervolgd..
Oja, Heb ook banden gevonden voor de 9x15 en 10x15, en super plat..
- EvdP
- Berichten: 6148
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Volg de Skoda rijder
- Locatie: Op de gasbel
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
Doen zo'n servicebus!
-
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
.
Laatst gewijzigd door Walter op 25 jan 2017, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
als het kan dan is zo'n bus een super combo, denk dat ik de Rothmans het leukste vind, die Ford Motorsport is ook wel toepasselijk/algemeen trouwens.
benieuwd wat het gaat worden.
benieuwd wat het gaat worden.
- Niels v/d burgh
- Berichten: 2168
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 10:49
- Auto: Zweedse diesel
- Locatie: Noord- NL
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
Wat een super vet topic is dit ook!!!
Die bus erbij maakt het helemaal af.
Die bus erbij maakt het helemaal af.
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
Super gaaf zo'n bus erbij Mooie uitvoering ook!
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
Re: Escort MK2 RS2000 "GRP4" Flatnose, Update: 22-02 @ Pag:
EvdP schreef:Doen zo'n servicebus!
Walter schreef:Dat zou wel vet zijn ja, die bus erbij!EvdP schreef:Doen zo'n servicebus!
GTRene schreef:als het kan dan is zo'n bus een super combo, denk dat ik de Rothmans het leukste vind, die Ford Motorsport is ook wel toepasselijk/algemeen trouwens.
benieuwd wat het gaat worden.
Niels v/d burgh schreef:Wat een super vet topic is dit ook!!!
Die bus erbij maakt het helemaal af.
Zoow, dat had ik niet verwacht, al die coole reactiesNiels schreef:Super gaaf zo'n bus erbij Mooie uitvoering ook!
Weet iemand of kent iemand die, de zwakke/slechte punten weet van zo een Transit uit 1981?
Km stand is 90.000km, dus dat valt echt mee..
Loopt op benzine en gas, maar dat moet wel helaas uit, ook RDW herkeuren maar dan wel 120e p/jaar wegen belasting!!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 229 gasten