Wat zij doen moet thuis zeker ook wel lukken
E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
- Tomj
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 23 sep 2011, 17:41
- Locatie: Sint-Truiden
- Tomj
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 23 sep 2011, 17:41
- Locatie: Sint-Truiden
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Na de achterbumper van de E38 te hebben gedemonteerd en een paar uur zoeken ontdekt dat de PDC niet werkte door een stom klein kabelbreukje. Dat is ondertussen terug netjes gerepareerd. Eindelijk kunnen we terug parallel parkeren met een gerust gemoed
- RJK
- Berichten: 3539
- Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Goed bezig, altijd lekker als je het euvel gevonden hebt!
- Tomj
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 23 sep 2011, 17:41
- Locatie: Sint-Truiden
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Ondertussen zijn er op de E36 Style 32's gemonteerd met verse Hankook Ventus V12 EVO 2 banden. Dat past eigenlijk het beste bij de non-M plastieken bumper situatie.
Gisteren zijn we nog eens naar de Nordschleife afgezakt. Er was best veel volk, weer voor een paar miljoen euro aan rollend materieel op de baan. Na 1 rondje was de fun wel over toen een corvette zijn neus frontaal in de vangrail parkeerde wij Wehrseifen. Weer met laps over op de kaart naar huis dus...
Effe wat gestolen foto's:
Indrukken: met zo een oude 325i kan je nog best je mannetje staan on track. Ik had weer de indruk dat ik niets anders aan het doen was dan inhalen en ik reed best kalm.
Ik reed kalm omdat ik niet 100% vertrouwen had in de remmen en ophanging, dat moet echt nog een stuk strakker. Er zit soms op hoge snelheden ook een lichte trilling in de ophanging en het zou me straf lijken als dat van pas gebalancerde wielen komt.
Ook ging mijn koelvloeistoftemperatuur ineens effe de hoogte in op het einde van de ronde , tot het streepje tussen het midden en het rood. Op de parking motorkap open maar niks verdacht te zien. Daarna heb ik op de autobahn nog lange stukken 220 gereden en de naald bleef pal in het midden staan. Ik gok dat de sensor of de meter kuren heeft gehad. Heeft een OBD 1 E36 ergens een verborgen menu om KVS temperatuur te monitoren ?
Ik weet dat waterpomp en thermostaat al vervangen zijn, de thermostaat voor een exemplaar met alu behuizing zelfs, maar de rest is twijfelachtig. Dus ik denk dat ik best mar eens een boodschappenlijstje maak:
- Waterpomp ( als je toch bezig bent en voor wat het kost => peace of mind)
- 71 graden thermostaat, of toch stock blijven? nog een twijfelpunt
- alle KVS darmen nieuw
- radiator en expansievat
- visco
- alle KVS sensoren
- Koelvloeistof
- H&R stabi's ( nog checken hoe dat zit met pre 92 modellen ivm met bevestigingspunt)
- optioneel nieuwe draagarmen voor
- Nieuwe lolipops, ook een twijfelpunt ( de lolipops zijn excentrische M3 exemplaren maar van Meyle => geen fan van)
- Droplinks stabistang ( misschien best verstelbare ? )
- Alle draagarmen/ gewrichten achter nieuw
- zwarte powerflex voor het subframe
- nieuwe diffrubbers
- optioneel nieuwe wiellagers
- goodridge stalen remleidingen
- Fancy remvloeistof
- nieuwe schijven met een iets agressievere remblok, pagid geel ofzo ( ik blijf wel bij de stock remmen denk ik, 330i remmen passen niet onder 16"ers dacht ik => zijn er nog andere goede opties die wel onder 16'ers passen ? )
- Xbrace ( iemand nog eentje liggen ? )
- nieuwe servoleidingen
- nieuwe stuurstangen
en dan eventueel nog een stuurhuisrevisie
Als na bovenstaand lijstje de boel nog te slap is gaat de KW V1 er ook onderuit en steken we ook daar iets straffer.
Een kleppendekselpakking ligt hier ook nog want bij nadere inspectie dichtte die niet helemaal goed meer af.
Ik wil gewoon geen zever met een falende auto op een circuit dus better safe then sorry.
Gisteren zijn we nog eens naar de Nordschleife afgezakt. Er was best veel volk, weer voor een paar miljoen euro aan rollend materieel op de baan. Na 1 rondje was de fun wel over toen een corvette zijn neus frontaal in de vangrail parkeerde wij Wehrseifen. Weer met laps over op de kaart naar huis dus...
Effe wat gestolen foto's:
Indrukken: met zo een oude 325i kan je nog best je mannetje staan on track. Ik had weer de indruk dat ik niets anders aan het doen was dan inhalen en ik reed best kalm.
Ik reed kalm omdat ik niet 100% vertrouwen had in de remmen en ophanging, dat moet echt nog een stuk strakker. Er zit soms op hoge snelheden ook een lichte trilling in de ophanging en het zou me straf lijken als dat van pas gebalancerde wielen komt.
Ook ging mijn koelvloeistoftemperatuur ineens effe de hoogte in op het einde van de ronde , tot het streepje tussen het midden en het rood. Op de parking motorkap open maar niks verdacht te zien. Daarna heb ik op de autobahn nog lange stukken 220 gereden en de naald bleef pal in het midden staan. Ik gok dat de sensor of de meter kuren heeft gehad. Heeft een OBD 1 E36 ergens een verborgen menu om KVS temperatuur te monitoren ?
Ik weet dat waterpomp en thermostaat al vervangen zijn, de thermostaat voor een exemplaar met alu behuizing zelfs, maar de rest is twijfelachtig. Dus ik denk dat ik best mar eens een boodschappenlijstje maak:
- Waterpomp ( als je toch bezig bent en voor wat het kost => peace of mind)
- 71 graden thermostaat, of toch stock blijven? nog een twijfelpunt
- alle KVS darmen nieuw
- radiator en expansievat
- visco
- alle KVS sensoren
- Koelvloeistof
- H&R stabi's ( nog checken hoe dat zit met pre 92 modellen ivm met bevestigingspunt)
- optioneel nieuwe draagarmen voor
- Nieuwe lolipops, ook een twijfelpunt ( de lolipops zijn excentrische M3 exemplaren maar van Meyle => geen fan van)
- Droplinks stabistang ( misschien best verstelbare ? )
- Alle draagarmen/ gewrichten achter nieuw
- zwarte powerflex voor het subframe
- nieuwe diffrubbers
- optioneel nieuwe wiellagers
- goodridge stalen remleidingen
- Fancy remvloeistof
- nieuwe schijven met een iets agressievere remblok, pagid geel ofzo ( ik blijf wel bij de stock remmen denk ik, 330i remmen passen niet onder 16"ers dacht ik => zijn er nog andere goede opties die wel onder 16'ers passen ? )
- Xbrace ( iemand nog eentje liggen ? )
- nieuwe servoleidingen
- nieuwe stuurstangen
en dan eventueel nog een stuurhuisrevisie
Als na bovenstaand lijstje de boel nog te slap is gaat de KW V1 er ook onderuit en steken we ook daar iets straffer.
Een kleppendekselpakking ligt hier ook nog want bij nadere inspectie dichtte die niet helemaal goed meer af.
Ik wil gewoon geen zever met een falende auto op een circuit dus better safe then sorry.
- MartijnGizmo
- Berichten: 12749
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Blijft heerlijk zo met die zwarte bumpers nu bijna ieder net exemplaar M-bumpers heeft. Misschien ook stukje sentiment omdat mijn vader een vroege 318i in Calypsorot met die bumpers had, maar ik vind het gaaf!
- Martijn_bmw
- Berichten: 26726
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Ik vind het ook cool, lekker ‘90 style. Mijn jeugdsentiment
Alle ‘90s BMWs vind ik daarom ook meest cool denk ik e36 / e46 / e34 / e39 / e38 dat zijn toch wel dé BMWs voor mij
Alle ‘90s BMWs vind ik daarom ook meest cool denk ik e36 / e46 / e34 / e39 / e38 dat zijn toch wel dé BMWs voor mij
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Werkt je koel fan wel? Anders even de sensor bekijken die dat ding aanstuurt. Ik kan me voorstellen dat je op de autobahn genoeg koeling krijgt.Tomj schreef: ↑29 jul 2020, 14:16 Ook ging mijn koelvloeistoftemperatuur ineens effe de hoogte in op het einde van de ronde , tot het streepje tussen het midden en het rood. Op de parking motorkap open maar niks verdacht te zien. Daarna heb ik op de autobahn nog lange stukken 220 gereden en de naald bleef pal in het midden staan. Ik gok dat de sensor of de meter kuren heeft gehad. Heeft een OBD 1 E36 ergens een verborgen menu om KVS temperatuur te monitoren ?
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
met een zilveren E36 325i de ring over, heerlijk. Denk wel de lekkerste auto die ik ooit gehad heb.
- Opa
- Berichten: 6229
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Nandor, dat kan niet, dat was je Impreza.
- Tomj
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 23 sep 2011, 17:41
- Locatie: Sint-Truiden
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Koel fan ? Aansturing? E36 is old skool met visco koppeling Die kan misschien al betere tijden hebben gekend maar op de ring heb je toch ook best wat rijwind, niet ?///Joost schreef: ↑29 jul 2020, 15:06Werkt je koel fan wel? Anders even de sensor bekijken die dat ding aanstuurt. Ik kan me voorstellen dat je op de autobahn genoeg koeling krijgt.Tomj schreef: ↑29 jul 2020, 14:16 Ook ging mijn koelvloeistoftemperatuur ineens effe de hoogte in op het einde van de ronde , tot het streepje tussen het midden en het rood. Op de parking motorkap open maar niks verdacht te zien. Daarna heb ik op de autobahn nog lange stukken 220 gereden en de naald bleef pal in het midden staan. Ik gok dat de sensor of de meter kuren heeft gehad. Heeft een OBD 1 E36 ergens een verborgen menu om KVS temperatuur te monitoren ?
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Die stond na aanschaf van de 325 ook stil. Dacht toen dat de stap van 325 naar M3 de goede was. Nope.Nandor, dat kan niet, dat was je Impreza.
- Opa
- Berichten: 6229
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
E36 M3 ben ik een jaar of 10 à 11 geleden ook nog naar wezen kijken als eventuele vervanger van de Impreza, maar ik vond het maar een boot in vergelijk met de Subaru.....had ik beter wel kunnen doen, want toen nog €12.500,- en nu ongeveer 2x zoveel waard.
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Daar hebben we toen nog uitgebreid over gebeld. Na een half uur ontdekte je dat ik in het buitenland zat en de kosten niet mals zouden worden :)
- Paskal
- Berichten: 3674
- Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
- Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
- Locatie: ZO-Brabant
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Je had ook wel enorm veel pech afgelopen dinsdag op de Ring aangezien de meeste avond-openingen vrij rustig zijn. Conform de app afgelopen dinsdag:
- 17.35u: strecke offen
- 17.42u: Wehrseifen einschlag
- 17.55u: Einschlag Schwedenkreuz
- 17.55u: strecke zu
Daarna is hij ook niet meer open gegaan dus dat was wel een heel korte avond-opening
De E36 in deze look blijft wel een fraaie verschijning. Hoe is het met de e38 trouwens? Still going strong?
- 17.35u: strecke offen
- 17.42u: Wehrseifen einschlag
- 17.55u: Einschlag Schwedenkreuz
- 17.55u: strecke zu
Daarna is hij ook niet meer open gegaan dus dat was wel een heel korte avond-opening
De E36 in deze look blijft wel een fraaie verschijning. Hoe is het met de e38 trouwens? Still going strong?
- Tomj
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 23 sep 2011, 17:41
- Locatie: Sint-Truiden
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Yep, het plezier was van korte duur. De E38 is nu 50 000 km verder sinds de aankoop en still going strong inderdaad.Paskal schreef: ↑30 jul 2020, 09:15 Je had ook wel enorm veel pech afgelopen dinsdag op de Ring aangezien de meeste avond-openingen vrij rustig zijn. Conform de app afgelopen dinsdag:
- 17.35u: strecke offen
- 17.42u: Wehrseifen einschlag
- 17.55u: Einschlag Schwedenkreuz
- 17.55u: strecke zu
Daarna is hij ook niet meer open gegaan dus dat was wel een heel korte avond-opening
De E36 in deze look blijft wel een fraaie verschijning. Hoe is het met de e38 trouwens? Still going strong?
Gisterenavond nog een tripje van 550 km gedaan zodat ik de zwakste schakel op reserve heb liggen: de automaatbak.
Dat is nu ook afgevinkt, volgende week krijgt die nog eens een onderhoud maar voor de rest blijft het echt een droom van een auto
- Eeuwe
- Berichten: 4533
- Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
- Locatie: Groningen stad
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Gaaf Tom! Ik word ook blij van dat lijstje met updates 71 graden thermostaat weet ik niet echt of dat goed is, als je 'm ook nog voor straatgebruik hebt is dat misschien wat te veel van het goede. Je hebt van Mishimoto ook nog een die tot 82 gaat geloof ik. Waarom geen fan van excentrische lollipoprubbers eigenlijk?
Tip, neem Strongflex ipv Powerflex; zelfde kwaliteit, stuk goedkoper. Van een E46 kun je ook een aantal leuke upgrades kant-en-klaar afplukken, zoals bijvoorbeeld de (vooras) schijven/klauwen van een 330i of 330d, deze zijn 325mm groot en plug and play. Maar de E46 heeft ook een aantal fijne stuurhuizen (yellowtag en purpletag) die er ook zo op passen. Kijk anders even in mijn topic voor wat foto's, ik heb ook nogal wat OEM upgrades op m'n E36 gezet.
Tip, neem Strongflex ipv Powerflex; zelfde kwaliteit, stuk goedkoper. Van een E46 kun je ook een aantal leuke upgrades kant-en-klaar afplukken, zoals bijvoorbeeld de (vooras) schijven/klauwen van een 330i of 330d, deze zijn 325mm groot en plug and play. Maar de E46 heeft ook een aantal fijne stuurhuizen (yellowtag en purpletag) die er ook zo op passen. Kijk anders even in mijn topic voor wat foto's, ik heb ook nogal wat OEM upgrades op m'n E36 gezet.
- Tomj
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 23 sep 2011, 17:41
- Locatie: Sint-Truiden
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Ik ben geen fan van Meyle spul , excentrisch is zeker ok.
E46 remmen steken is no go In belgenland met de keuring want ik mag niks groter dan 16 inch monteren, dus ga ik de stock setup wat tjoenen. Purpletag is inderdaad ook iets wat ik nog in gedachte had . Ik volg uw topic al sinds day one, stiekem
E46 remmen steken is no go In belgenland met de keuring want ik mag niks groter dan 16 inch monteren, dus ga ik de stock setup wat tjoenen. Purpletag is inderdaad ook iets wat ik nog in gedachte had . Ik volg uw topic al sinds day one, stiekem
- Eeuwe
- Berichten: 4533
- Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
- Locatie: Groningen stad
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Haha meen je, ik vervang juist weer veel spul voor MeyleTomj schreef: ↑30 jul 2020, 11:12 Ik ben geen fan van Meyle spul , excentrisch is zeker ok.
E46 remmen steken is no go In belgenland met de keuring want ik mag niks groter dan 16 inch monteren, dus ga ik de stock setup wat tjoenen. Purpletag is inderdaad ook iets wat ik nog in gedachte had . Ik volg uw topic al sinds day one, stiekem
Ah natuurlijk, jullie hebben zo'n gare keuring in België.. da's echt zonde.
- Martijn_bmw
- Berichten: 26726
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
echt een mooi wagenpark heb je zo! rij je ook nog (regelmatig) met de Z3M coupe?Tomj schreef: ↑30 jul 2020, 10:07Yep, het plezier was van korte duur. De E38 is nu 50 000 km verder sinds de aankoop en still going strong inderdaad.Paskal schreef: ↑30 jul 2020, 09:15 Je had ook wel enorm veel pech afgelopen dinsdag op de Ring aangezien de meeste avond-openingen vrij rustig zijn. Conform de app afgelopen dinsdag:
- 17.35u: strecke offen
- 17.42u: Wehrseifen einschlag
- 17.55u: Einschlag Schwedenkreuz
- 17.55u: strecke zu
Daarna is hij ook niet meer open gegaan dus dat was wel een heel korte avond-opening
De E36 in deze look blijft wel een fraaie verschijning. Hoe is het met de e38 trouwens? Still going strong?
Gisterenavond nog een tripje van 550 km gedaan zodat ik de zwakste schakel op reserve heb liggen: de automaatbak.
Dat is nu ook afgevinkt, volgende week krijgt die nog eens een onderhoud maar voor de rest blijft het echt een droom van een auto
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Meyle ben ik ook niet (meer) zo’n fan van hoor, ik neem liever gewoon OEM merken. Ik zou zeker de waterpomp vervangen, gezien het voorval zou die zomaar een paar schoepjes kunnen missen. Een koudere thermostaat zou ik niet doen tenzij je alleen maar trackdays rijdt. Anders krijg je de boel gewoon niet lekker op temperatuur bij koudere dagen.
-
- Berichten: 4303
- Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
- Auto: Dikke Bmw
- Locatie: München
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Er zit een elektrische koelfan aan de voorzijde tegen de radiateur aan met een schakelsensor in de radiateur. Die vangt het koelwerk op als er meer lucht nodig is.Tomj schreef: ↑29 jul 2020, 15:16Koel fan ? Aansturing? E36 is old skool met visco koppeling Die kan misschien al betere tijden hebben gekend maar op de ring heb je toch ook best wat rijwind, niet ?///Joost schreef: ↑29 jul 2020, 15:06Werkt je koel fan wel? Anders even de sensor bekijken die dat ding aanstuurt. Ik kan me voorstellen dat je op de autobahn genoeg koeling krijgt.Tomj schreef: ↑29 jul 2020, 14:16 Ook ging mijn koelvloeistoftemperatuur ineens effe de hoogte in op het einde van de ronde , tot het streepje tussen het midden en het rood. Op de parking motorkap open maar niks verdacht te zien. Daarna heb ik op de autobahn nog lange stukken 220 gereden en de naald bleef pal in het midden staan. Ik gok dat de sensor of de meter kuren heeft gehad. Heeft een OBD 1 E36 ergens een verborgen menu om KVS temperatuur te monitoren ?
-
- Berichten: 4303
- Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
- Auto: Dikke Bmw
- Locatie: München
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
E46 325 heeft grotere schijven die wel binnen 16“ passen. Dus alleen de bracket over zetten en de schijf monteren.Tomj schreef: ↑30 jul 2020, 11:12 Ik ben geen fan van Meyle spul , excentrisch is zeker ok.
E46 remmen steken is no go In belgenland met de keuring want ik mag niks groter dan 16 inch monteren, dus ga ik de stock setup wat tjoenen. Purpletag is inderdaad ook iets wat ik nog in gedachte had . Ik volg uw topic al sinds day one, stiekem
- Martijn_bmw
- Berichten: 26726
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
is die niet alleen voor de airco (als je airco optie hebt)Crookie schreef: ↑30 jul 2020, 14:50Er zit een elektrische koelfan aan de voorzijde tegen de radiateur aan met een schakelsensor in de radiateur. Die vangt het koelwerk op als er meer lucht nodig is.
- Tomj
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 23 sep 2011, 17:41
- Locatie: Sint-Truiden
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
De Z3 moet ik nog altijd afwerken ( preventieve conservatiewerken aan de dorpels) Ik ben eerlijk gezegd wat te lui geweest/te druk met werk/ te dit met dat/.... Te bedenken dat ik vandaag op punt stond om een e36 m3 van 92' te gaan bezichtigenMartijn_bmw schreef: ↑30 jul 2020, 12:07echt een mooi wagenpark heb je zo! rij je ook nog (regelmatig) met de Z3M coupe?Tomj schreef: ↑30 jul 2020, 10:07Yep, het plezier was van korte duur. De E38 is nu 50 000 km verder sinds de aankoop en still going strong inderdaad.Paskal schreef: ↑30 jul 2020, 09:15 Je had ook wel enorm veel pech afgelopen dinsdag op de Ring aangezien de meeste avond-openingen vrij rustig zijn. Conform de app afgelopen dinsdag:
- 17.35u: strecke offen
- 17.42u: Wehrseifen einschlag
- 17.55u: Einschlag Schwedenkreuz
- 17.55u: strecke zu
Daarna is hij ook niet meer open gegaan dus dat was wel een heel korte avond-opening
De E36 in deze look blijft wel een fraaie verschijning. Hoe is het met de e38 trouwens? Still going strong?
Gisterenavond nog een tripje van 550 km gedaan zodat ik de zwakste schakel op reserve heb liggen: de automaatbak.
Dat is nu ook afgevinkt, volgende week krijgt die nog eens een onderhoud maar voor de rest blijft het echt een droom van een auto
Ik moet gewoon wat meer rijden met wat ik heb en dat gewoon netjes op orde houden. Toch blijft de drang om meer 90's BMW's te kopen altijd latent aanwezig...
- Tomj
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 23 sep 2011, 17:41
- Locatie: Sint-Truiden
Re: E36/8 Z3M / E38 728iAg / E36 325i 5MT LSD
Dat dacht ik ook, ik heb ook wel airco.Martijn_bmw schreef: ↑30 jul 2020, 18:23is die niet alleen voor de airco (als je airco optie hebt)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 214 gasten