Update: vorige week een tripje Deutschland gemacht met de Siebener. Waaronder een bezoekje aan ZF voor een getriebeservice en aan de Nordschleife.
Meer dan 1000 km in comfort, voelt als 100 km als je uitstapt. Hoge snelheid op de autobahn doet hij beter dan de Z3M, hij gaat uiteraard niet zo hard maar geeft meer vertrouwen en is minder nerveus ( logisch).
Volgende op de planning is eindelijk eens de draagarmen van Lemforder steken vooraan die ik hier al maanden heb liggen, pixelfehler fixen en het stereoprobleem aanpakken.
Als je die harder zet begint die al heel snel te kraken, versterker kapot? Valt dat te reviseren/maken?
Wellicht ook nog eens tussentijds olie wisselen, de vorige oliefilter zag er echt lief uit toen ik die wisselde.
De Z3M heeft ondertussen een uitvoerige koprevisie gehad bij TEG ( Ik kon er niet meer tegen dat olie die aan de naad van de koppakking naar buiten kwam zweten), omdat de kop eraf lag ineens alle koelwaterslangen en de radiator ( en gelijk de aircoradiatior die lek was) laten wisselen. Weer zeer professioneel werk afgeleverd en voor de eerste keer sinds 2011 terug werkende airco
Tevens op zoek naar een nette e36 328i Touring