Ik mag weer meepraten, eindelijk weer BMW als Daily.

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11740
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door WJ » 27 mar 2013, 23:23

Gewoon eronder houden, staat 100x beter onder deze wagen dan al die burgertrut velgen die ik op deze pagina voorbij zie komen. :P

(edit; vorige pagina)

Jussi
Berichten: 3241
Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Jussi » 28 mar 2013, 00:28

WJ schreef:Gewoon eronder houden, staat 100x beter onder deze wagen dan al die burgertrut velgen die ik op deze pagina voorbij zie komen. :P

(edit; vorige pagina)
Amen!

Gebruikersavatar
Ahmed
Berichten: 2779
Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:51
Locatie: F30 328i / E46 330i / Fireblade SC57

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Ahmed » 28 mar 2013, 00:42

17 inch valt tegenwoordig onder oncomfortabel....pffff...wat is dit...het 60plusforum.nl ofzo? :mrgreen:

Veel plezier ermee Niels :df:

ErikS
Berichten: 18531
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door ErikS » 28 mar 2013, 08:32

Ik vind de style 68 alleen maar mooi onder een mooi lage coupé met M pakket.....

Ik zou wisselen voor een setje 17" style 32...... of 44

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Knot » 28 mar 2013, 08:44

ErikS schreef:Ik vind de style 68 alleen maar mooi onder een mooi lage coupé met M pakket.....
Staat op mijn touring met M bumpers toch ook prima, als je maar (iets/M) verlaagd bent.

Afbeelding

ErikS
Berichten: 18531
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door ErikS » 28 mar 2013, 08:46

Jup. Staat ook prima.
Iets lager en M pakket, dan zijn het prachtvelgen.

Geen cabrio velg in ieder geval...

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Arthur » 28 mar 2013, 11:07

Poll geeft natuurlijk nu al een duidelijk beeld :)

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Niels » 30 mar 2013, 10:56

Goed, misschien maar een paar smallere banden eronder dan :wink: Is iemand bekend met Akto diens kwaliteit en prijzen? Ze hebben een paar Cabrio interieuren staan waarvan eentje in bruin. Ik heb ze gemaild maar nog geen reactie.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Arthur » 30 mar 2013, 11:40

Kan 225 rondom niet?

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 8890
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Joop » 30 mar 2013, 11:55

Lekker die 68M's eronder laten liggen; een echt veel mooiere velg onder een E46 ga je niet snel tegenkomen.

Wil je het meer in lijn met de niet M-sport koets brengen, dan is een setje styling 44 (17") eigenlijk de mooiste keuze.

Kleiner dan 16" zou ik niet snel gaan eerlijk; ga rijcomfort maakt het bijna geen fluit uit en het oogt ook allemaal net niet lekker qua verhoudingen.


Bij Akto erg goede afspraken maken, anders bedonderen ze je waar je bij staat. Ik zou eerlijk gezegd even verder kijken.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Riceaux » 30 mar 2013, 12:06

Niels schreef:Goed, misschien maar een paar smallere banden eronder dan :wink: Is iemand bekend met Akto diens kwaliteit en prijzen? Ze hebben een paar Cabrio interieuren staan waarvan eentje in bruin. Ik heb ze gemaild maar nog geen reactie.

Bij D-parts hebben ze ook nog een vol elektrisch bruin interieur liggen voor een e46 cabrio. Zit in Winneweer dus kan je zelf zo ophalen. ;)

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Niels » 30 mar 2013, 15:28

Goede tip, zal ze ff bellen aankomende week! En goede info mbt die andere aanbieder Joop :wink: Het hoeft ook geen mooier wiel te zijn, als het gewoon netjes is en een beetje goed staat ben ik tevreden. Maar misschien dat 225 rondom ook goed gaat met een goede uitlijning van het geheel.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Riceaux » 30 mar 2013, 16:56

Ik ga komende week waarschijnlijk een interieur halen bij D-parts, dus kan altijd even voor je kijken in wat voor staat het cabrio interieur is?

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Niels » 30 mar 2013, 16:58

Graag, ben pas 9 april weer thuis. Ik heb ze wel gemaild wat het kost aangezien er niet een prijs bij staat. Wel precies wat ik zoek :D (als er stoelverwarming in zit, anders maar overbouwen)

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Riceaux » 30 mar 2013, 17:20

Niels schreef:Graag, ben pas 9 april weer thuis. Ik heb ze wel gemaild wat het kost aangezien er niet een prijs bij staat. Wel precies wat ik zoek :D (als er stoelverwarming in zit, anders maar overbouwen)
Als je al gemaild hebt dan krijg je de eerst volgende dag dat ze aan het werk zijn wel reactie. Ze sturen ook zonder problemen meer foto's per mail. Maar zal dan zodra ik het ophaal wel even vragen of ik er naar mag kijken. Stoelverwarming overbouwen is appeltje eitje, maar altijd makkelijker als het er al in zit. :thumbup:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Niels » 30 mar 2013, 17:50

Dinsdag dus pas... :hmmm: Maar ik lees graag wat je er van vindt!

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Niels » 02 apr 2013, 22:33

Nou het was een meesterlijke tip Rico! Op basis van foto's heb ik het gekocht. Geen scheuren of grote beschadigingen en ook nog eens sportstoelen. Echt helemaal super!!

Goed het lijstje:

Achterlichten: check
Interieur: check
Velgen: check :tooth:
Hardtop
Groot preventief onderhoud

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Riceaux » 03 apr 2013, 10:50

Niels schreef:Nou het was een meesterlijke tip Rico! Op basis van foto's heb ik het gekocht. Geen scheuren of grote beschadigingen en ook nog eens sportstoelen. Echt helemaal super!!

Goed het lijstje:

Achterlichten: check
Interieur: check
Velgen: check :tooth:
Hardtop
Groot preventief onderhoud
Ik hoop op basis van foto's die ze jou toegestuurd hebben. Kan bij hun nog wel eens verschil in zitten met de foto's die op de site staan. Op de site zijn het allemaal standaard foto's volgens mij. Laat je het bezorgen of ga je het ophalen? Ik ga ook een lederen interieur ophalen met sportstoelen deze week. Wat kostte het uiteindelijk? Veel plezier ermee in ieder geval. :D

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door ///Joost » 03 apr 2013, 12:05

Nou, de poll is wel duidelijk. :lol:

Overigens had ik deze velgen ook op mijn vorige E36. Als het goed is, is het een breedset met voor 7 en achter 8 inch. Oftwel 225/245 combo.

Gebruikersavatar
Reind
Berichten: 2663
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Reind » 03 apr 2013, 12:37

///Joost schreef:Nou, de poll is wel duidelijk. :lol:

Overigens had ik deze velgen ook op mijn vorige E36. Als het goed is, is het een breedset met voor 7 en achter 8 inch. Oftwel 225/245 combo.

Klopt inderdaad. Ik heb er ook eens 225 breed (rondom) winterbanden op style 68 gehad en dat was eigenlijk zo goed als niet waarneembaar. Dus dat is best een optie.

Hoewel ik lekker 225/245 erop zou zetten

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Niels » 03 apr 2013, 16:40

Riceaux schreef: Ik hoop op basis van foto's die ze jou toegestuurd hebben. Kan bij hun nog wel eens verschil in zitten met de foto's die op de site staan. Op de site zijn het allemaal standaard foto's volgens mij. Laat je het bezorgen of ga je het ophalen? Ik ga ook een lederen interieur ophalen met sportstoelen deze week. Wat kostte het uiteindelijk? Veel plezier ermee in ieder geval. :D
Op de foto's lijkt het met flits lichter dan op de site maar ook dan is het mij prima. Sowieso is het donkerder dan het beige wat ik in de vorige touring had. Ik laat het bezorgen voor 50,- Komt het moeiteloos en (waarschijnlijk) schadevrij bij je thuis. Verder gebruiken ze wel eigen foto's op de site volgens mij (zover ik kan zien).

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: VAG exit, nog een BMW gekocht... M3 velgen eronder houde

Bericht door Niels » 16 apr 2013, 00:34

Nou Akto heeft nooit gereageerd op mijn mail dus heb ik zaken gedaan met van Essen/d-parts. Het is geworden een "Natur braun" sport interieur wat gewoonweg geweldig staat bij de zilvergrijze lak. In eerste instantie vond ik het goedkoop maar ik heb er ook wel behoorlijk werk van moet ik zeggen. Enkele motoren ontbraken en er was in beide kabelbomen geknipt waardoor ik de originele stoelen heb moeten opofferen. Het leer is nog heel behoorlijk maar heeft wel een colourlock kuurtje nodig. Al met al vrij veel werk maar nu het er gedeeltelijk in zit ben ik (en de vrouw ook) er ontzettend blij mee. Man, een mooiere combi is er imho niet :love:

Waarom een cabrio zoveel weegt is me nu ook wel duidelijk trouwens, ik schat een stoel toch wel op een kilootje of 35....

Verder heb ik nog hardtop gekocht. Een prachtige deal was dat :D Het was de goedkoopste die ik kon vinden maar aangezien het nogal tegen zat met het interieur kon ik het onderdeel simpelweg niet ophalen. Omdat de aanbieder net 1 week op mp actief was, via het buitenland emailde en de prijs tenminste 250,- lager lag dan andere vertrouwde ik het ook niet voldoende om haast te te maken met het interieur. Vervolgens deed de verkoper het aanbod de hard-top te komen brengen tegen vergoeding benzine geld. Dus zo gezegd, zo gedaan en op het afgesproken tijdstip stond er een keurige heer en dame voor de deur :lol: De hard-top bleek geheel schadevrij en ik kreeg er zelfs een hoes en verrijdbare standaard bij! Met de grootste zorg werd de hard-top ingepakt en zelfs in mijn schuur geparkeerd. Helemaal geweldig :D Het enige nadeel is dat de top zwart is maar als dat niet staat op een Tiag cabrio dan kan ik em gemakkelijk laten spuiten tegen het financiële voordeel :wink:

Tevens een bestellinkje mister-auto gedaan wat er donderdag op komt. Morgen nog ff een carter ventilatie bestellen en dan zijn we er wel zowat volgens mij :df:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: VAG exit, 325ci cabrio gekocht. Laat de zomer maar komen

Bericht door GTRene » 16 apr 2013, 10:50

dat werd dan mooi geregeld :thumbup:
ik heb ook zeker 2x gehad dat ze mij een auto brachten, 1 helemaal onderuit DLD en 1 nog verder uit Oostenrijk :mrgreen:
en ook nog voor een leuke prijs en keurig afspraken na gekomen enz echt super ervaringen mee :clap:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: VAG exit, 325ci cabrio gekocht. Laat de zomer maar komen

Bericht door Niels » 16 apr 2013, 12:23

Zo ff een paar piccies :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ErikS
Berichten: 18531
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: VAG exit, 325ci cabrio gekocht. Laat de zomer maar komen

Bericht door ErikS » 16 apr 2013, 12:24

Prachtige kleur.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bombadil, sdh en 166 gasten