Foto's: http://www.flickr.com/photos/adjem3/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Robin Hartog schreef:Zilveren E36 M3 touring.
Had het al gezien, maar erg nice!Gefeliciteerd
Yep, dat is em. Auto blijft dus in de DF-familiedvh schreef:Is het degene die hier onlangs te koop stond ??
Gefeliciteerd tevens!
LOL.Erik dB schreef:Nog 5 van die dingen erbij je en je hebt een E36 M3 touring voor elke dag v/d week. Super handig
Met die blauwe had ik grootse plannen. De lak verdiende wat aandacht dus ik zat aan Alpinaweiss te denken.... Dat valt dus nu ook in het water. De blauwe start en loopt nog wel, maar is af te raden vanwege een tik in het blok. Zoals gezegt is de zuiger gekanteld wat zou betekenen dat het gehele blok vervangen (of gefixt) zou moeten worden. Op het blok en de lak na, was het een top-auto!Tristan schreef:Jammer van je blauwe Touring. Vind hem eigenlijk qua kleur mooier dan de grijze Touring. Maar die heeft wel de lekkere motor.
Staat je blauwe Touring nog steeds met een kapotte blok? Hoe erg is de schade?
Wennen! De 3.0 was voorzien van een sportkoppeling (vraag me niet welk merk) en carbon airbox. Één van de meest moeilijke auto's om mee weg te rijden, en geloof me ik heb gekke auto's gereden! Onderin de toeren was de 3.0 traag te noemen t.o.v. de 3.2. Dit heeft tevens te maken door die airbox en afstelling.Nice! Hoe bevalt de 3.2 tov de 3.0 (toch?)?