Hehe.Eric Z schreef: Soms wel, de obsessieve e36 kennis kan ik wel waarderen hoor.
Obsessiviteit aan een de ene kant, komt zo met z’n gebreken aan de andere kant.
Hehe.Eric Z schreef: Soms wel, de obsessieve e36 kennis kan ik wel waarderen hoor.
Luxeproblemen gelukkig. Maar ik denk dat bovenstaand het beste is, en de auto staat al best netjes op z'n wielen zo met B12, beter dan OEM. Paar 1000 km per jaar ermee doen en netjes bijhouden, dan is het een (iig) waardevaste auto.Mark 320iS schreef: ↑23 sep 2018, 22:10 Het zal er wel op neerkomen dat ik de m3 voorlopig koester en niets doe aan aanpassigen.
(voelt wel goed, zo'n monoloog waarbij je al je gedachten op papier zet )
Hoezo dat??Mark 320iS schreef: ↑02 jan 2019, 14:29 De veertorens aan de achterkant zullen verstevigd moeten worden omdat sprake is van een volledige coilover
Echt wel!Joy schreef: ↑02 jan 2019, 19:30 Demper zit los van de veer inderdaad. De reden dat je een coilover wilt hebben is dat je volledige instelbaarheid krijgt over de rijhoogte. Zo kan de auto volledig uitgewogen worden op weegschalen waarmee de verdeling van het gewicht zo gelijk mogelijk te komt liggen. Dit kun je met losse veren nooit zo gemakkelijk en precies afstellen.
Zo vreemd is dat niet, destijds had ik onder m'n Z4 ook een, door Madeno ontworpen en ontwikkelde, full coilover set van Öhlins zitten.
Ja, komt door extra camber op de vooras, staat nu ongeveer op -2,5.
Thanks! Komt ook geen 19 inch onder. Het eerste op de to do list zijn een setje Recaro Pole positions, daarna een setje andere wielen voor erbij.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, MartijnGizmo, mauritsklein, Tomj en 110 gasten