Een commercieel topic plaatsen

Commerciële topics van bedrijven en organisaties.
Gesloten
Driving-fun.com team
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:28

Een commercieel topic plaatsen

Bericht door Driving-fun.com team » 05 dec 2010, 22:53

Een commercieel topic plaatsen.
Wil je graag je bedrijf presenteren via het forum op http://www.driving-fun.com dan kan dat door middel van een commercieel topic. Een commercieel topic kun je als een verlengstuk van je bedrijf beschouwen. In principe kun je als bedrijf alles aanbieden en presenteren. Een commercieel topic geldt voor één bedrijf. Wil je meerdere bedrijven presenteren dan dien je per bedrijf een commercieel topic te openen. Indien er elders op het forum producten worden besproken die je toevallig via je bedrijf verkoopt dan kun je door middel van een linkje verwijzen naar je commercieel topic.

Hoe werkt het?
Eigenlijk heel eenvoudig, meld je bij voorkeur aan met je bedrijfsnaam op het forum (niet verplicht) of gebruik je vaste usernaam. Je kunt gewoon een topic openen waarin je een bedrijfspresentatie, je aanbod en eventueel foto's kunt plaatsen. Je mag uiteraard altijd iets aanbieden en reageren in je eigen topic.

Wat zijn de kosten en hoe moet ik betalen?
Een commercieel topic is gratis als onderdeel van een Amsterdam Race Resort Business Club abonnement. Voor meer informatie hierover, zie de website van onze Business Club:
https://amsterdamraceresort.driving-fun.com

Kan ik mijn commercial topic op laten schonen bij ongewenste reacties?
Realiseer je dat een forum een open medium is waar mensen vrij kunnen reageren in jouw commercial topic. De praktijk leert dat forumbezoekers eigenlijk altijd respectabel reageren in commerciële topics. Maar mocht er toch een reactie (of meerdere) worden geplaatst die je liever niet ziet omdat je vind dat het je bedrijfsvoering zal schaden, dan kun je een moderator verzoeken om die reacties te laten verwijderen.

Kan ik mijn commercial topic laten verwijderen?
Ja, dat is te alle tijden mogelijk, maar restitutie van de kosten van het plaatsen is niet mogelijk.

Ik ben particulier en wil ook graag een commercieel topic omdat ik op regelmatige basis wat wil aanbieden, kan dat?
Ja, dat is mogelijk, ook particulieren kunnen als onderdeel van een Amsterdam Race Resort Business Club abonnement een commercieel topic op dit forum openen.

Vragen? Opmerkingen? Stuur een mail naar: info@driving-fun.com

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Een commercieel topic plaatsen

Bericht door Peter Tunissen » 09 mei 2018, 12:36

Update voor de regels van het plaatsen van een commercieel topic op dit forum.
LET OP: Voor de circuitrijders die dit lezen, het plaatsen van een commercieel topic kan dus geheel gratis als onderdeel van een Business Club abonnement!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten