Risotto & Sushi! - Ook de Ducati ontkomt er niet aan...

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Jules
Berichten: 1808
Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
Auto: M135i

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Jules » 20 aug 2020, 10:07

Ziet er leuk uit! Is het huurmateriaal daar goed? Zie dat je geen kleding kan lenen ivm. Corona. Misschien maar even wachten tot volgend jaar.. geen zin om mijn Ducati Corse racing suit af te schrijven daar ;)
p.s. zijn er ook nog baantjes waar ze dingen organiseren bij ons (Twente) in de buurt?

NAS
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 feb 2018, 16:12

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door NAS » 20 aug 2020, 10:30

Estoque schreef: 20 aug 2020, 09:54 Is de beste cursus die ik ooit heb gedaan. Heb ik echt heel veel van geleerd en het heeft mij de doorslag gegeven een echte circuitfiets te bouwen. Zo'n ding is gewoon zoveel wendbaarder dan mijn al wendbare 701.
Heb die cursus een jaar of 12 geleden samen met Boertje in Valkenswaard gedaan. Toen ook al erg leuk, niet duur en enorm veel geleerd in 1 dag. Absolute aanrader.

Gebruikersavatar
tuurgtt
Berichten: 694
Lid geworden op: 13 aug 2009, 03:46
Auto: M140i
Locatie: Headvillage

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door tuurgtt » 20 aug 2020, 11:21

@ Estoque : Thx voor de info! :thumbup:

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 890
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 21 aug 2020, 09:08

Jules schreef: 20 aug 2020, 10:07 Ziet er leuk uit! Is het huurmateriaal daar goed? Zie dat je geen kleding kan lenen ivm. Corona. Misschien maar even wachten tot volgend jaar.. geen zin om mijn Ducati Corse racing suit af te schrijven daar ;)
p.s. zijn er ook nog baantjes waar ze dingen organiseren bij ons (Twente) in de buurt?
Geen cursussen.
Ik heb overigens op een webshop gewoon een Berik pak gekocht van 400,-. Vond ik een koopje en die probeer ik nu eerst kapot te vallen, voordat ik naar een custom pak ga.

Qua circuits:
- Emmen (Pottendijk)
- Assen (Junior Track, wel met Licentie)
- Midland Lelystad

Voor de rest heb je op Landsard af en toe Supermoto-dagen.
En als je langer dan 1,5 uur in de auto wil zitten, is er natuurlijk Spa en in Duitsland tal van baantjes.

Online
Gebruikersavatar
Jules
Berichten: 1808
Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
Auto: M135i

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Jules » 21 aug 2020, 09:51

Estoque schreef: 21 aug 2020, 09:08
Jules schreef: 20 aug 2020, 10:07 Ziet er leuk uit! Is het huurmateriaal daar goed? Zie dat je geen kleding kan lenen ivm. Corona. Misschien maar even wachten tot volgend jaar.. geen zin om mijn Ducati Corse racing suit af te schrijven daar ;)
p.s. zijn er ook nog baantjes waar ze dingen organiseren bij ons (Twente) in de buurt?
Geen cursussen.
Ik heb overigens op een webshop gewoon een Berik pak gekocht van 400,-. Vond ik een koopje en die probeer ik nu eerst kapot te vallen, voordat ik naar een custom pak ga.

Qua circuits:
- Emmen (Pottendijk)
- Assen (Junior Track, wel met Licentie)
- Midland Lelystad

Voor de rest heb je op Landsard af en toe Supermoto-dagen.
En als je langer dan 1,5 uur in de auto wil zitten, is er natuurlijk Spa en in Duitsland tal van baantjes.
Mooi streven :lol:
Neem aan dat je met meer een crosshelm rijdt ipv. een integraal? Verder nog verschillen qua uitrusting? Je Berik pak is gewoon een race overall?

Gebruikersavatar
e30touring1990
Berichten: 2812
Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
Locatie: www.brandbikes.nl

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door e30touring1990 » 22 aug 2020, 10:54

ziet er goed uit zo'n cursus dagje, ga ik misschien ook maar eens doen. altijd een mooie ervaring rijker lijkt me

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 890
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 24 aug 2020, 10:04

Jules schreef: 21 aug 2020, 09:51
Mooi streven :lol:
Neem aan dat je met meer een crosshelm rijdt ipv. een integraal? Verder nog verschillen qua uitrusting? Je Berik pak is gewoon een race overall?
Crosshelm en 2-delig Berik pak.
Enige reden dat ik voor 2-delig kies is vanwege het sleutelen en de hitte tijdens een circuitdag.

AAAAAAANYWAY.

Kreeg vrijdag een appje dat mijn kroonplaten gereed waren, dus die gelijk even opgehaald!

Geen foto's van de ombouw, maar de eindstand van Vrijdag-avond was als volgt:
Afbeelding

De reden dat er nog geen stuur op zat, is omdat ik nog geen stuur had :P
Dus op zaterdag in alle vroegte naar het werk gereden, daar even lekker opgeruimd en met de vrachtwagen gespeeld (toch fijn dat Werk/hobby zo dicht bij elkaar liggen :P)

Afbeelding

Om daarna naar WPM te rijden (100m van mijn werk) om een Renthal Twinwall stuur en handvaten te kopen.
Originele kroonplaten passen met een 22mm stuur, de nieuwe met een 28mm stuur. Vandaar dat ik geen stuur had.

's Middags alles gemonteerd en even een testritje gemaakt.
Afbeelding

Handkap-beugels passen niet meer op dit stuur, dus die zijn ook weer besteld. Dus lekker voorzichtig doen!
Vervolgens de hele bende in de aanhanger geparkeerd, zodat we zondag lekker konden spelen op Pottendijk!

Samen met 4 anderen afgesproken om te gaan rijden, dus dat hebben we gedaan!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ondanks de regenbuien (1 sessie gemist, 1 sessie half gereden) toch veel schik gehad met de brommer.
Verschil in kroonplaten is echt heel goed merkbaar. Stuurt veel directer/fijner dan met de cross-kroonplaten

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu wachten op de handkappen en Zondag 6 September voor het eerst richting Assen Junior Track!

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Philipoo » 24 aug 2020, 11:16

Ik moet dit topic niet te vaak openen want zit daarna elke keer op marktplaats te zoeken naar een gave SM..

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 890
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 24 aug 2020, 12:01

Philipoo schreef: 24 aug 2020, 11:16 Ik moet dit topic niet te vaak openen want zit daarna elke keer op marktplaats te zoeken naar een gave SM..
Afbeelding
Als ik er niet één had, had ik deze gekocht.
Gewoon af!

Als je serieus wordt, gewoon via FB-groepen en Ebay Kleinanzeigen zoeken.
Dingen hebben geen kenteken. En ze zijn in Duitsland goedkoper, dus via Dld is vaak de makkelijke optie.

Ik vind zelf dat ik te groot voor een Husqvarna FS450 (1.90), ik zit daar gewoon niet comfortabel op.
maar als je daar wel op past, zou ik sowieso een FS450 kopen. Zijn standaard namelijk al klaar en vereisen 0,0 ombouw werk.

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Philipoo » 24 aug 2020, 12:08

Erg tof ding, maar ik wil er wel sowieso een met kenteken. zit al een tijdje in een aantal sumo facebook groepen ook, dus volg 't wel al een beetje!

Ben nog langer dan dat jij bent dus de kleinste SM's zullen mij ook niet passen!

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Ferdi » 24 aug 2020, 13:32

Supertof weer!
Mocht je nog eens naar de Pottendijk gaan, geef maar een seintje.
Kijk ik of ik thuis ben, want is bijna om de hoek voor mij.

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 890
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 31 aug 2020, 13:40

Wederom een dagje Pottendijk gedaan!
Veel problemen met grip aan de voorzijde, met een kleine glijpartij als gevolg. Maar voor de rest veel schik gemaakt!

Paar foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Philipoo » 01 sep 2020, 11:53

Ik moet niet meer in dit topic kijken
Ik moet niet meer in dit topic kijken
Ik moet niet meer in dit topic kijken
Ik moet niet meer in dit topic kijken
Ik moet niet meer in dit topic kijken
Ik moet niet meer in dit topic kijken
Ik moet niet meer in dit topic kijken
Ik moet niet meer in dit topic kijken

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Philipoo » 01 sep 2020, 14:21

https://www.motoroccasion.nl/motoren/hu ... .html#beta

Shit, toch weer in dit topic gekeken.

Online
Gebruikersavatar
Jules
Berichten: 1808
Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
Auto: M135i

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Jules » 02 sep 2020, 08:38

Gefeliciteerd met de aanschaf :D

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 890
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 03 sep 2020, 09:29

- TE SNEL -
Laatst gewijzigd door Estoque op 03 sep 2020, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 890
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 03 sep 2020, 09:29

Maandagavond beide brommers maar weer eens gewassen. Hadden beide wat TLC nodig :P

Afbeelding

En omdat de Honda weer schoon was, gelijk maar van de nood een deugd gemaakt, door hem weer smerig te maken! En de nieuwe Handkappen te testen :P.

Over enkele weken gaan we met zo'n 8 SM's naar de Erzgebirgsring, maar dat is een gecombineerde SM-baan.
Wat betekend, offroad en asfalt bij gecombineerd. Heel normaal voor SM-races, maar nog niet iets dat ooit heb gedaan. Dus toen één van de rijders uit ons vaste groepje kon regelen dat we op de 65cc crossbaan in Emmen mochten oefenen voor een paar uurtjes (voordat de baan glad gemaakt werd). De dag vrij geregeld (thanks pa!) en naar Emmen gereden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ja! ik reed op slicks en de andere Honda op regenbanden. Wat na 2 rondjes geen enkel verschil geeft aan de achterkant.
Heerlijk spelen met de Honda in het zand, het gaat totaal niet hard of soepel. Maar wel heel erg leuk en gaaf om te doen!

Geen grip en veel gas geeft wel leuke plaatjes!
Afbeelding

Laatste 20 minuten vooral wat hupjes gesprongen over het kleine bultje dat er ligt. Voor de fun!
Vond het echt fantastisch om te doen en nu al zin in de Erzgebirgsring.



Vervolgens brommer weer schoongemaakt en weer geparkeerd..

Afbeelding
Afbeelding

Misschien zondag weer een paar rondjes maken, maar dat ligt aan de uitkomst van de kameradendag die voor zaterdag geplanned staat :P

Philipoo schreef: 01 sep 2020, 14:21 https://www.motoroccasion.nl/motoren/hu ... .html#beta

Shit, toch weer in dit topic gekeken.
OPHALEN!

-----

Gebruikersavatar
e30touring1990
Berichten: 2812
Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
Locatie: www.brandbikes.nl

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door e30touring1990 » 03 sep 2020, 10:01

gaaf vooruitzicht! je plant aardig wat ritjes zo, echt tof. wel flink poetsen zo na een off-road rit :tooth:

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 890
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - EINDE SEIZOEN!

Bericht door Estoque » 02 nov 2020, 22:21

Inmiddels een aantal maanden verder en tijd voor een update.

Waar waren we gebleven?
Owja, wisten jullie nog dat ik zei dat we een tripje richting de Erzgebirge-ring gingen maken met z'n allen?
Nou, dat ging dus niet door! En daar kwamen we op een hele vervelende manier achter..

We hadden in Juni reeds gereserveerd, maar begin augustus vroeg iemand uit de Sumo-appgroep of hij ook mee kon.
Dus de man die voor ons de reis geregeld had, stuurt een mailtje richting het circuit dat we met een extra persoon komen.
Geen reactie, dus geen gemaar..

4 dagen voordat we weg gaan, vraagt de extra passagier aan het circuit of hij wel op de aanwezigheidslijst staat gezien de Corona-maatregelen en het voor de meesten toch een 700km lange enkele reis is. Binnen 3 minuten een reactie: "Er zijn geen supermotard circuitdagen geplanned voor de komende week, enkel huurkarts".

Je kunt je de verbazing misschien wel voorstellen.. Geen enkele mail verstuurd, niemand is gebeld, niemand is op de hoogte gebracht van het feit dat onze supermoto-trip helemaal niet door kan gaan. Dus na 5 minuten alle historische feiten over Duitsers opgerakeld te hebben via whatsapp, besloten om onze heil maar ergens anders te zoeken. Saillant detail, ik heb mijn zomervakantie destijds uitgesteld vanwege de reis naar de Erzgebirge-ring. Dus toen het bericht kwam dat het niet door kon gaan (gelukkig waren we die kant niet opgereden), moest ik de drang om een telefonische blitzkrieg met een salvo van Duitse scheldwoorden, sterk onderdrukken :P

Binnen 2 dagen vonden we een alternatief: "Harsewinkel"
Een 2-daags Supermotard evenement op 2 uren van mijn huis. Een dirt-oval met een asfalt-infield en een springbult. Samengevat: "Uitdagend!"

Dus camper en aanhanger ingepakt, 2 uurtjes getoured en alles opgesteld:
Afbeelding

's Avond Barbequen en even de baan overlopen. Toch wel een indrukwekkend bultje:
Afbeelding

Eerste dag op de baan. Lekker rustig begonnen en vooral erg wennen aan het asfalt oprijden met smerige banden.
Hoewel het in eerste instantie erger klinkt dan het voelt, is het wel oppassen geblazen in de eerste 2 bochten. Al merk je wel dat je gaanderweg steeds meer gevoel krijg in de achterkant van de motor. En na een paar keer uitbreken is de schrik er ook wel af als hij achteraan een stapje opzij doet.

2 korte impressie-video's van de tweede dag. (GoPro is besteld, dus volgend jaar betere beelden!)
Springbultje:


Asfalt-gedeelte:


Uiteindelijk een super weekend gehad! Mooi weer, fantastische baan en vooral heel veel schik.
Alleen dan het aller - aller - aller ergste:

De brommer is vies.
Afbeelding

Na de Honda weer schoon in de garage geparkeerd te hebben, de rest van mijn vakantie volgemaakt met rijden op de straat met de Husqvarna, beetje werken, beetje chauffeuren in de vrachtwagen en een beetje hobby'en.

Had de vrachtwagen en de Honda beide schoon thuis staan, dus snel even een fototje met beide exemplaren:
Zal wel niet ieders idee zijn van: "V8, 500pk, handbak en achterwielaandrijving". Maar ik vind hem geweldig!
Afbeelding

Na de vakantie was het tijd voor 3 dagen werken om vervolgens met de familie richting Italie te gaan, met de 3 motoren achterin de aanhanger. We zouden woensdag vertrekken en 3x raden wie er een persconferentie organiseert op de maandag voordat we vertrekken?

JUIST! Dus ook die vakantie door het putje.
Nu zag het weerbericht er met sneeuw, regen en hagel ook niet al te best uit voor ons op de motor. Maar toch was het zuur dat ook deze vakantie niet doorging voor mij. Ach, dan maar weer aan het werk!

Om de 'pijn' een beetje te verzachten, samen met een andere sumo-rijder uit de buurt een dag op de Junior-track van Assen geregeld. (Dat kleine baantje links bij de ingang van het paddock).

Weer was mooi, layout was technisch en ik had er vooral veel zin in!
Na 3 sessies kreeg ik eindelijk de layout een beetje door en was ik inmiddels niet meer de langzaamste op de baan. Je moet een beetje denken aan alle jonge gappies onder de 16 jaar, die op een Supermotard met een flinke dosis aanmoediging van Papa die langs de baan staat, een angst gehalte van 0 en evenveel jaren ervaring met motorsport, als dat ik in dagen heb. Mijn god wat gaan ze hard!

In de 4e van de 6 sessies ging het echter mis voor mijn kameraad. Die ging onderuit, gleed het gras in en begon daar te rollen. Met als resultaat dat z'n schouder uit de kom ging. Resultaat:

Ik had de snelste tijd van de dag op de baan! *Op 4 wielen*
Afbeelding

Dus dag voorbij, samen naar de eerste hulp en daar is hij weer opgelapt.

4 weken later was het tijd voor revanche. Wederom een dagje Assen, nu met minder mooi weer in het vooruitzicht, maar met meer kennissen de baan op!

2e Sessie begon het al te regenen, maar uiteindelijk best wel lekker gespeeld op het natte asfalt!
Afbeelding
Afbeelding

En toen was het einde van het seizoen in zicht!
Motor uit elkaar voor onderhoud.
Nieuwe ketting, nieuwe tandwielen, nieuw luchtfilter, nieuwe koppelingskabel, nieuwe olie, filter en een eindelijk een STM Slipperclutch!
Afbeelding

Motor gepoetst, accu aan de druppellader en wachten geblazen tot Februari/Maart!

Of toch niet?
Afgelopen week zag het weerbericht er voor de zondag te goed uit om niet een kansje te wagen op Pottendijk.
Pottendijk overtuigd dat we sowieso kwamen rijden. Aangemeld, 35,- gelapt en gaan!

5 droge sessies gereden op een bijna lege baan met allemaal bekenden. Hele dag slap geouwehoerd, beetje wheelies getrokken op het rechte stuk en vooral lekker gereden!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bij Thuiskomst nog wat foto's geschoten van de motor van hoe hij er nu bij staat.
De nieuwe kappenset is namelijk al binnen, de stickerset is naar de drukker en de eerste verfraaiings-onderdelen zijn ook al besteld!
Tijd om een nog dikkere Supermoto te bouwen voor 2021!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

SlowCo
Berichten: 3508
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - EINDE SEIZOEN!

Bericht door SlowCo » 02 nov 2020, 22:49

Schitterend!
Jij maakt aardig wat SuMo-meters in een jaar, ondanks de "coronatijd".

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 890
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - EINDE SEIZOEN!

Bericht door Estoque » 03 nov 2020, 14:55

SlowCo schreef: 02 nov 2020, 22:49 Schitterend!
Jij maakt aardig wat SuMo-meters in een jaar, ondanks de "coronatijd".
14 Circuit-uren heb ik gemaakt op de Honda sinds Juli.

Had ik zelf ook niet verwacht dat het er nog zoveel zouden zijn.

Gebruikersavatar
beske
Berichten: 314
Lid geworden op: 06 dec 2011, 15:53
Locatie: Eindhoven

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - EINDE SEIZOEN!

Bericht door beske » 04 nov 2020, 07:39

Ik heb geen motorrijbewijs en ik heb verder ook niet zoveel met tweewielers, maar toch zit ik iedere keer als ik dit topic open weer te denken of ik niet voor die extra stempel op het pasje moet gaan. :lol:

Ziet er waanzinnig leuk uit!

Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 3641
Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - EINDE SEIZOEN!

Bericht door Eric H » 04 nov 2020, 07:53

beske schreef: 04 nov 2020, 07:39 Ik heb geen motorrijbewijs en ik heb verder ook niet zoveel met tweewielers, maar toch zit ik iedere keer als ik dit topic open weer te denken of ik niet voor die extra stempel op het pasje moet gaan. :lol:

Ziet er waanzinnig leuk uit!
Dit.

Hoewel een ongeluk met scooter (resultaat: twee gebroken armen) mij altijd weer snel met beide beentjes op de grond zet :lol:

Geweldig om iedere keer de updates in dit topic te lezen.
Thanks for sharing !

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3035
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - EINDE SEIZOEN!

Bericht door Ferdi » 04 nov 2020, 12:06

beske schreef: 04 nov 2020, 07:39 Ik heb geen motorrijbewijs en ik heb verder ook niet zoveel met tweewielers, maar toch zit ik iedere keer als ik dit topic open weer te denken of ik niet voor die extra stempel op het pasje moet gaan. :lol:

Ziet er waanzinnig leuk uit!
Precies dit!
Pottendijk haast op loopafstand, alleen iemand in huis die de sloten op de deur veranderd als ik die stempel heb gehaald :tooth:

Online
Eric Z
Berichten: 3967
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - EINDE SEIZOEN!

Bericht door Eric Z » 04 nov 2020, 12:20

Pottendijk heb je geen stempel voor nodig toch. En als het op loopafstand is duw je de motor er toch even heen :mrgreen:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten