Verkennend marktonderzoek motorrijders

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Zed240
Berichten: 2922
Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32

Verkennend marktonderzoek motorrijders

Bericht door Zed240 » 24 mar 2016, 12:51

Heren, voor mijn minor Ondernemen ga ik bezig met een business model voor een virtueel eigen bedrijf. Dat bedrijf zit in de motorbranche, vandaar dat ik onder motorrijders bezig ben met een verkennend marktonderzoek.

Ik heb al een aantal motorrijders hier uit de regio geïnterviewd, maar om nog wat meer informatie te krijgen ben ik op zoek enkele motorrijders van dit forum die ik zo'n 10 minuutjes via Whatsapp/telefoon/Facebook kan interviewen. Denk hierbij aan vragen over voorkeur op het gebied van motoren, het bezit, gebruik, onderhoud en aanpassingen. Zijn er hier mensen die mij willen helpen? Mocht je bereid zijn mee te werken, zou je dan even een PB kunnen sturen met jouw nummer of een Facebooklinkje, dan neem ik contact met je op. :thumbup:

Gebruikersavatar
Joopieboy
Berichten: 1968
Lid geworden op: 12 dec 2010, 19:16
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Verkennend marktonderzoek motorrijders

Bericht door Joopieboy » 24 mar 2016, 14:02

Geen enkel probleem, alleen ben ik tot en met volgende week telefonisch slecht bereikbaar. Eventueel kan ik ook een vragenlijst via mail beantwoorden, mocht dat geen probleem zijn.

Zed240
Berichten: 2922
Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32

Re: Verkennend marktonderzoek motorrijders

Bericht door Zed240 » 24 mar 2016, 16:29

Geen probleem, fijn dat je mee wilt werken. Via FB of Whatsapp is iets makkelijker om door te vragen naar de 'waarom' achter de vraag, maar via mail is ook goed hoor. :) Zal ik de vragen via pb doorsturen, of kun je anders jouw mail even pb'en?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten