Auto's zijn leuk ...
-
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 09:35
Auto's zijn leuk ...
Maar wie rijdt er naast een auto ook motor? Of heb je in het verleden motor gereden? Zo ja, wat voor motor dan? Indien mogelijk foto's posten!
De kans op dodelijk verongelukken schijnt statistisch 13 keer groter te zijn dan met een auto. Maar toch geeft het motorrijden zo'n kick dat alleen die reden in ieder geval niet overtuigd om 'm te laten staan. De beleving die je krijgt bij het rijden is zo puur, zo intens, daar kan wat mij betreft geen auto tegenop.
Als je de bocht om wilt - zeker op hoge snelheid - moet je alle zeilen bijzetten, met remmen voel je dat het achterwiel omhoog wil komen en voel je de brommer van links naar rechts in de spoorvorming trekken. Gewoon supergaaf! Naast hard rijden is ook het stuntrijden een hele uitdaging. Op zich leent een racer zich niet echt voor het betere stuntwerk maar wheelies en stoppies zijn wel zaken die prima kunnen. Ik kan daar echt van genieten. Het zelf doen is leuk maar als je een ander voorbij ziet komen is dat minstens zet zo gaaf.
[img:3504:2336]http://www.gummen.org/users/rutger/Brom ... G_4496.jpg[/img]
De kans op dodelijk verongelukken schijnt statistisch 13 keer groter te zijn dan met een auto. Maar toch geeft het motorrijden zo'n kick dat alleen die reden in ieder geval niet overtuigd om 'm te laten staan. De beleving die je krijgt bij het rijden is zo puur, zo intens, daar kan wat mij betreft geen auto tegenop.
Als je de bocht om wilt - zeker op hoge snelheid - moet je alle zeilen bijzetten, met remmen voel je dat het achterwiel omhoog wil komen en voel je de brommer van links naar rechts in de spoorvorming trekken. Gewoon supergaaf! Naast hard rijden is ook het stuntrijden een hele uitdaging. Op zich leent een racer zich niet echt voor het betere stuntwerk maar wheelies en stoppies zijn wel zaken die prima kunnen. Ik kan daar echt van genieten. Het zelf doen is leuk maar als je een ander voorbij ziet komen is dat minstens zet zo gaaf.
[img:3504:2336]http://www.gummen.org/users/rutger/Brom ... G_4496.jpg[/img]
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
www.brommer-fun.com
Door die statieken heb ik mijn moeder ooit toegezegd geen motorrijbewijs te halen aangezien ik voor het zelfde type brommer val als jij....
Soms kriebelt het nog wel, maar ik laat het maar bij kriebelen
Michel
Door die statieken heb ik mijn moeder ooit toegezegd geen motorrijbewijs te halen aangezien ik voor het zelfde type brommer val als jij....
Soms kriebelt het nog wel, maar ik laat het maar bij kriebelen
Michel
- romo
- Berichten: 26921
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Heb in het verleden ook motor gereden; Kawazaki ZZR 600, zwart-rood met rode velgen............super mooi ding, veel lol mee gehad.
Nadat ik ben verhuisd moest ie helaas weg, had simpel geen plek om hem te stallen, toen maar een CRX VTEC gekocht.......ook super.
Moet zeggen dat het wel kriebelt, mischien dat ik eens ga proefrijden op een BMW K1200s.....dat vind ik wel een mooi apparaat.
Nadat ik ben verhuisd moest ie helaas weg, had simpel geen plek om hem te stallen, toen maar een CRX VTEC gekocht.......ook super.
Moet zeggen dat het wel kriebelt, mischien dat ik eens ga proefrijden op een BMW K1200s.....dat vind ik wel een mooi apparaat.
-
- Berichten: 21723
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Toegezegd niet maar ik sluit mij verder bij Michel aan. Zo'n sportmotor is gaaf.Michel Pol schreef:www.brommer-fun.com
Door die statieken heb ik mijn moeder ooit toegezegd geen motorrijbewijs te halen aangezien ik voor het zelfde type brommer val als jij....
Soms kriebelt het nog wel, maar ik laat het maar bij kriebelen
Michel
- romo
- Berichten: 26921
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Ik vind het ook nogsteeds supergaaf, alleen moet t wel lekker weer zijn en uitgestorven op de weg, dan kan ik pas lekker rijden. Zandvoort doet t ook altijd nog prima, geen overige stumpers op het asfalt dan tenminste.
September gaat de fireblade pas het circuit op, doe er nog niet echt dikke wheelie's mee maar krijg m wel steeds beter onder controle.
Foto van de cbr600f:
[img:640:427]http://sjaro.speed.planet.nl/motor/msl/ ... is_640.jpg[/img]
Verder zet ik hier afentoe wat neer:
http://sjaro.speed.planet.nl/motoren.htm
September gaat de fireblade pas het circuit op, doe er nog niet echt dikke wheelie's mee maar krijg m wel steeds beter onder controle.
Foto van de cbr600f:
[img:640:427]http://sjaro.speed.planet.nl/motor/msl/ ... is_640.jpg[/img]
Verder zet ik hier afentoe wat neer:
http://sjaro.speed.planet.nl/motoren.htm
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- romo
- Berichten: 26921
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 09:35
Romo, ik ben ook zelfstandig en heb ook een AOV. Maar wat zou dat? Het leven is al zo kort.
Als je geen onnodige risico's wilt nemen omdat je je vrouw of kind niet achter wilt laten, alah. Maar dan nog. Je kan de risico's opzoeken of ze binnen de perken houden.
Albert biechtte heel eerlijk op toen Ingrid in verwachting was dat zijn gevoel 'm zou zeggen of hij nog zou motor rijden. Die kleine is er nu en Albert rijdt gewoon weer.
We rijden steeds minder op straat en steeds meer op 't circuit. Juist om de risico's acceptabel te houden. Als je 't gaaf vind en de middelen hebt ... BRULLEN MET DE SPULLEN
Als je geen onnodige risico's wilt nemen omdat je je vrouw of kind niet achter wilt laten, alah. Maar dan nog. Je kan de risico's opzoeken of ze binnen de perken houden.
Albert biechtte heel eerlijk op toen Ingrid in verwachting was dat zijn gevoel 'm zou zeggen of hij nog zou motor rijden. Die kleine is er nu en Albert rijdt gewoon weer.
We rijden steeds minder op straat en steeds meer op 't circuit. Juist om de risico's acceptabel te houden. Als je 't gaaf vind en de middelen hebt ... BRULLEN MET DE SPULLEN
- Elmar
- Berichten: 4518
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
Ik ben in het bezit van deze 2 1-pitters.
[img:700:525]http://home.hccnet.nl/d.bosgoed/cannondale2.jpg[/img]
Gaan niet zo heel hard, maar het is toch iedere keer leuk om supersports buitenom in een bocht in te halen op de dijk. Ze zijn erg wendbaar.
Ben er ook een aantal keer mee op een kartbaan wezen rijden, helaas daar een ongeluk gekregen (circuits zijn zo veilig...), dus rijdt nu enkel op de weg.
Zoals al door Rutger is gezegd, het gevoel bij bochten, remmen en accelereren, wordt door een auto niet geevenaard.
[img:700:525]http://home.hccnet.nl/d.bosgoed/cannondale2.jpg[/img]
Gaan niet zo heel hard, maar het is toch iedere keer leuk om supersports buitenom in een bocht in te halen op de dijk. Ze zijn erg wendbaar.
Ben er ook een aantal keer mee op een kartbaan wezen rijden, helaas daar een ongeluk gekregen (circuits zijn zo veilig...), dus rijdt nu enkel op de weg.
Zoals al door Rutger is gezegd, het gevoel bij bochten, remmen en accelereren, wordt door een auto niet geevenaard.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
Motorrijden heb ik mezelf proberen af te zweren. Maar ik zou nog weleens een klassiek Italiaans pruttelding willen, of een mooie pure Café Racer (Triumph, Ducati, Norton). Ducati spreekt mij als merk het meeste aan. Met die Jappen heb ik niets, ook al zijn ze het snelste of rijden ze het best.
Als eerste motor denk ik aan een Triumph Daytona 1200 (eerste type). Zwaar, maar ik vind die gewoon erg mooi en ze zijn niet duur. Iets klassieks is al snel veel duurder en daar blijf je vaker aan sleutelen. Komt misschien wel als ik wat ouder ben.
Voorlopig eerst nog lekker met auto's aanklooien. Dat bevalt me prima.
Als eerste motor denk ik aan een Triumph Daytona 1200 (eerste type). Zwaar, maar ik vind die gewoon erg mooi en ze zijn niet duur. Iets klassieks is al snel veel duurder en daar blijf je vaker aan sleutelen. Komt misschien wel als ik wat ouder ben.
Voorlopig eerst nog lekker met auto's aanklooien. Dat bevalt me prima.
- Fabian
- Berichten: 7024
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
- Contacteer:
moet ik nog reageren Rut?
Motorrijden is gewoon 10x zo gaaf als met een auto. Al zou ik auto-rijden, zeker op een circuit, NOOIT saai vinden. Maar met de motor zit er gewoon zoveel meer in. En het is een stuk goedkoper als met de auto, das ook een voordeel
Vallen hoort erbij, afkloppen dat het bij simpele gebroken botjes blijven, maarja, dat weet je nooit zeker. Pech kan iedereen hebben, dat kan ook als ik in de badkamer uitglij.....
http://members.home.nl/fabian.de.hoog/R ... s/fab7.bmp
[img::]http://members.home.nl/fabian.de.hoog/R ... Fabian.jpg[/img]
[img::]http://members.home.nl/fabian.de.hoog/R ... 0klein.jpg[/img]
Motorrijden is gewoon 10x zo gaaf als met een auto. Al zou ik auto-rijden, zeker op een circuit, NOOIT saai vinden. Maar met de motor zit er gewoon zoveel meer in. En het is een stuk goedkoper als met de auto, das ook een voordeel
Vallen hoort erbij, afkloppen dat het bij simpele gebroken botjes blijven, maarja, dat weet je nooit zeker. Pech kan iedereen hebben, dat kan ook als ik in de badkamer uitglij.....
http://members.home.nl/fabian.de.hoog/R ... s/fab7.bmp
[img::]http://members.home.nl/fabian.de.hoog/R ... Fabian.jpg[/img]
[img::]http://members.home.nl/fabian.de.hoog/R ... 0klein.jpg[/img]
-
- Berichten: 212
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:49
- Locatie: Yamaha R1 50th Anniversary
Ben het wel met Rutger en Fabian eens
Op de openbare weg zal je mij geen gekke dingen zien doen op het circuit des te meer :twisted:
A.s. maandag weer heerlijk hoeken op Zandvoort met de motor
[img:600:400]http://www.gummen.org/users/albert/Zand ... 86inet.jpg[/img]
Maar nu komt het....vandaag een nieuwe motor gekocht, wederom een R1 maar dit keer de 50th Anniversary (2006)
Vrijdag kan ik hem ophalen....joepieeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dit is um dus!!!
[img:1000:749]http://www.gummen.org/users/albert/Yamaha/R150th.jpg[/img]
Op de openbare weg zal je mij geen gekke dingen zien doen op het circuit des te meer :twisted:
A.s. maandag weer heerlijk hoeken op Zandvoort met de motor
[img:600:400]http://www.gummen.org/users/albert/Zand ... 86inet.jpg[/img]
Maar nu komt het....vandaag een nieuwe motor gekocht, wederom een R1 maar dit keer de 50th Anniversary (2006)
Vrijdag kan ik hem ophalen....joepieeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dit is um dus!!!
[img:1000:749]http://www.gummen.org/users/albert/Yamaha/R150th.jpg[/img]
- markk
- Berichten: 3846
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
- Honda CB450S lesmotor van mn vader (rijschoolhouder)
- na mn hts, eerste echte baantje, vrouw zwanger. Van mn eerste 2 maandsalarissen een Honda CB750 Nighthawk gekocht.
- daarna ingeruild op mn hudige motor: Yamaha FJ1200
- woon-werk op scootuh, Honda FJBS600 Silverwing
- 1e motor van mn vrouw: Honda CMX450 Rebel
- huidige motor/scooter van mn vrouw: Suzuki Burgman 650 Exec
Ben geen held op een motorfiets. Keertje 260 op de teller vond ik hard zat. Knee-down's e.d. zijn aan mij niet besteed. Zelfde als R1's, Fireblade's enzo. Veel te licht.
Honda CBX1100 Blackbird, Suzuki Hayabusa of de nieuwe 200pk Kawasaki ZZR1400 zijn meer mijn ding...
Mark.
- na mn hts, eerste echte baantje, vrouw zwanger. Van mn eerste 2 maandsalarissen een Honda CB750 Nighthawk gekocht.
- daarna ingeruild op mn hudige motor: Yamaha FJ1200
- woon-werk op scootuh, Honda FJBS600 Silverwing
- 1e motor van mn vrouw: Honda CMX450 Rebel
- huidige motor/scooter van mn vrouw: Suzuki Burgman 650 Exec
Ben geen held op een motorfiets. Keertje 260 op de teller vond ik hard zat. Knee-down's e.d. zijn aan mij niet besteed. Zelfde als R1's, Fireblade's enzo. Veel te licht.
Honda CBX1100 Blackbird, Suzuki Hayabusa of de nieuwe 200pk Kawasaki ZZR1400 zijn meer mijn ding...
Mark.
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
- Leen
- Berichten: 1197
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Mooi ding Albert! En in de traditionele KR kleuren.
rij de laatste tijd door tijdsgebrek veels te weinig, heb dit jaar pas een schamele 100 km gereden..........
vroeger was dat wel anders , toen reden we elk weekend (met als uitschieter 1 keer 24000 km per jaar , o.a. door een vakantierit naar bulgarije van 7000 km)
mijn eerste motor was een RD 500 2takt , een droom van een machine die toen supermodern was in de tijd van de naked CB750's .
In die tijd was het motto op "een zware is je ware" dus moest er een pkpakhuis komen als de 145pk FZR 1000 EXUP, hierop heerlijk een jaar gereden.
tot dat ik geinspireerd werd door Pirovano in de SuperBikeklasse en later ook Jeffry de Vries die op een FZR 750 RR OW01 reden , die in die tijd samen met Honda's RC30 tot modernste en exclusiefste fietsen behoorden.
die moest en zou ik ook hebben , 45000 guldens in 1989.........
half jaar mee gereden (15000 km) en deze fiets ingeruild op een Duc 888 SP , omdat het vrouwtje persee achterop mee moest kunnen.
Daarna Duc verkocht en 2 jaar motorloos geweest , totdat ik in 1995 een OW01 zag staan met 2000 km erop , en deze fiets heb ik nog steeds (nu met 9945 km...)
In 2004 "vond" ik ook nog een zwart/rode originele RD500 met 17K km ,
om het oude jeugdsentiment weer wat op te halen.
rij de laatste tijd door tijdsgebrek veels te weinig, heb dit jaar pas een schamele 100 km gereden..........
vroeger was dat wel anders , toen reden we elk weekend (met als uitschieter 1 keer 24000 km per jaar , o.a. door een vakantierit naar bulgarije van 7000 km)
mijn eerste motor was een RD 500 2takt , een droom van een machine die toen supermodern was in de tijd van de naked CB750's .
In die tijd was het motto op "een zware is je ware" dus moest er een pkpakhuis komen als de 145pk FZR 1000 EXUP, hierop heerlijk een jaar gereden.
tot dat ik geinspireerd werd door Pirovano in de SuperBikeklasse en later ook Jeffry de Vries die op een FZR 750 RR OW01 reden , die in die tijd samen met Honda's RC30 tot modernste en exclusiefste fietsen behoorden.
die moest en zou ik ook hebben , 45000 guldens in 1989.........
half jaar mee gereden (15000 km) en deze fiets ingeruild op een Duc 888 SP , omdat het vrouwtje persee achterop mee moest kunnen.
Daarna Duc verkocht en 2 jaar motorloos geweest , totdat ik in 1995 een OW01 zag staan met 2000 km erop , en deze fiets heb ik nog steeds (nu met 9945 km...)
In 2004 "vond" ik ook nog een zwart/rode originele RD500 met 17K km ,
om het oude jeugdsentiment weer wat op te halen.
- Fabian
- Berichten: 7024
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
- Contacteer:
- Stefan R
- Berichten: 2229
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 16:51
- Auto: Vakantievoertuig
- Locatie: Grote brand veel water, kleine brand weinig water
Al een aantal jaren motorloos, Maar in een grijs verleden wel 2 stuks gehad. En een aantal anderen in de "leen" gehad.
Deze heb ik zelf gehad.
Yamaha RD 350 YPVS (2-takt)
Yamaha FZR 400 RR
In de leen gehad.
Suzuki RGV 250 (2-takt)
Yamaha RD 125 (2takt)
Ik heb dus een voorliefde voor lichte (brom)fietsen.
De RGV was het leukste om te rijden..
Deze heb ik zelf gehad.
Yamaha RD 350 YPVS (2-takt)
Yamaha FZR 400 RR
In de leen gehad.
Suzuki RGV 250 (2-takt)
Yamaha RD 125 (2takt)
Ik heb dus een voorliefde voor lichte (brom)fietsen.
De RGV was het leukste om te rijden..
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
- Contacteer:
Geil een vrouw die motor rijdt!markk schreef:- Honda CB450S lesmotor van mn vader (rijschoolhouder)
- na mn hts, eerste echte baantje, vrouw zwanger. Van mn eerste 2 maandsalarissen een Honda CB750 Nighthawk gekocht.
- daarna ingeruild op mn hudige motor: Yamaha FJ1200
- woon-werk op scootuh, Honda FJBS600 Silverwing
- 1e motor van mn vrouw: Honda CMX450 Rebel
- huidige motor/scooter van mn vrouw: Suzuki Burgman 650 Exec
Ben geen held op een motorfiets. Keertje 260 op de teller vond ik hard zat. Knee-down's e.d. zijn aan mij niet besteed. Zelfde als R1's, Fireblade's enzo. Veel te licht.
Honda CBX1100 Blackbird, Suzuki Hayabusa of de nieuwe 200pk Kawasaki ZZR1400 zijn meer mijn ding...
Mark.
- Hubert D
- Berichten: 665
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 10:52
Ik ben op mijn 18e begonnen met motorrijles en toen een tijdje op een Cagiva Mito 125 rondgereden. Dat ding haalde nog geen 200, maar het stuurde en remde geweldig. (woog ook maar 125 kilo geloof ik).
Helaas besloot een oude dronken lul recht erin te rijden toen ik eraan kwam gereden met 80km/h. Resultaat, Mito totall loss (balhoofd van het frame af gescheurd..) en Hubert bijna. Na paar maanden revalideren maar eens met auto lessen begonnen en toen overgestapt op Pug 205GTI.
Ik heb wel altijd een voorliefde blijven houden voor snelle motors en met name 2-takt Italiaantjes. Nog wel eens wat op een Aprilia 250 gereden. Machtig gewoon.
Helaas besloot een oude dronken lul recht erin te rijden toen ik eraan kwam gereden met 80km/h. Resultaat, Mito totall loss (balhoofd van het frame af gescheurd..) en Hubert bijna. Na paar maanden revalideren maar eens met auto lessen begonnen en toen overgestapt op Pug 205GTI.
Ik heb wel altijd een voorliefde blijven houden voor snelle motors en met name 2-takt Italiaantjes. Nog wel eens wat op een Aprilia 250 gereden. Machtig gewoon.
- romo
- Berichten: 26921
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Rutger schreef:Romo, ik ben ook zelfstandig en heb ook een AOV. Maar wat zou dat? Het leven is al zo kort.
Als je geen onnodige risico's wilt nemen omdat je je vrouw of kind niet achter wilt laten, alah. Maar dan nog. Je kan de risico's opzoeken of ze binnen de perken houden.
Albert biechtte heel eerlijk op toen Ingrid in verwachting was dat zijn gevoel 'm zou zeggen of hij nog zou motor rijden. Die kleine is er nu en Albert rijdt gewoon weer.
We rijden steeds minder op straat en steeds meer op 't circuit. Juist om de risico's acceptabel te houden. Als je 't gaaf vind en de middelen hebt ... BRULLEN MET DE SPULLEN
Ben niet bang voor me zelf; ergo ik kan me zelf goed beheersen, zowel met de rechter hand als de rechter voet, das het probleem niet.
Het overig verkeer das een ander verhaal, mensen die niet zien c.q. willen zien dat je op een motor zit enz, kijk dat heb je niet in de hand. In mijn huidige situatie zit ik dan liever in de M3 dan op M otor...........
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Romo dat is het punt, je kunt nog zo'n goeie beheersbare rijder zijn. Maar je ligt er zo af en altijd door een andere klootzak, en de ellende is dat een vangrail paaltje of een hectometerpaaltje voldoende zijn om goede vrienden te worden met de begravenisondernemer. Ik bedoel dit niet moralistisch naar de motorrijders hiero toe, projecteer het alleen maar op mijn eigen situatie.
Moet altijd weer denken aan de ouders van een vroegere motorkameraad. Man mid 50 echt eentje van de oude stempel, altijd keurig rijdend op zijn BMW K1100, vrouw achterop, honderduizenden motorkilometers achter de rug. Op vakantie werden ze plat gereden. Wel overleeft maar je wil niet weten hoe.
Moet altijd weer denken aan de ouders van een vroegere motorkameraad. Man mid 50 echt eentje van de oude stempel, altijd keurig rijdend op zijn BMW K1100, vrouw achterop, honderduizenden motorkilometers achter de rug. Op vakantie werden ze plat gereden. Wel overleeft maar je wil niet weten hoe.
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
- Contacteer:
Laatst een vriend van een monteur bij een kennis van me
Maar goed, die ging naar huis omdat zijn beste vriend net was dood gereden, hij was bezig met mijn een nieuwe kop op mijn blok.
Gewoon op een rechte weg, niets aan de hand, zo tegen een boom
Had later nog iets gehoord over een losgeslagen ketting oid... hij begon wat te spinnen opeens..
OOk van de techniek afhankelijk dus!
Geef me dan maar een auto zonder remmen..
Maar goed, die ging naar huis omdat zijn beste vriend net was dood gereden, hij was bezig met mijn een nieuwe kop op mijn blok.
Gewoon op een rechte weg, niets aan de hand, zo tegen een boom
Had later nog iets gehoord over een losgeslagen ketting oid... hij begon wat te spinnen opeens..
OOk van de techniek afhankelijk dus!
Geef me dan maar een auto zonder remmen..
- romo
- Berichten: 26921
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 188 gasten