Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door romo » 19 jul 2010, 21:00


jarno trulli
Berichten: 327
Lid geworden op: 26 aug 2008, 22:13

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door jarno trulli » 19 jul 2010, 23:19

triest.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door GTRene » 20 jul 2010, 00:52

als je het verhaal zo leest toch vreemd...
misschien een soort black-out want hij ging nog een aardig eindje door...

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Xave30 » 20 jul 2010, 01:57

RIP

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Roy » 20 jul 2010, 10:43

Ik las op NU.nl al dat hij 100m door een weiland was gereden, toen de oprit op stuurde en toen het huis in.... je hebt na 100m weiland niet zoiets van laat ik eens proberen te remmen?

M@rcel
Berichten: 4820
Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
Locatie: Den Haag

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door M@rcel » 20 jul 2010, 10:54

Misschien had hij voor dat weiland 250+ op de teller staan?

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Roy » 20 jul 2010, 13:07

Naja, wel knap dat ie dan in ieder geval nog eventje de oprit op kon sturen.

Linds155
Berichten: 328
Lid geworden op: 08 jul 2010, 14:05

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Linds155 » 20 jul 2010, 13:08

damn... :shocking:

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: Golf V R32, Leon V6, Speedster, Twente

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door SteV6 » 20 jul 2010, 13:37

Misschien kan een ervaren motorrijder even uitleggen hoe je moet remmen op gras. Met 4 wielen is dat al een lastige klus, laat staan op 2 waar je met het sturende wiel ook nog het meeste kan/moet remmen (dit is mijn fietservaring, ik stap niet op een motor want ik ken mezelf ...)


Stephan

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door romo » 20 jul 2010, 14:57

Ik kan dat als geen ander snappen...............dat je zo`n ding dus niet koopt...............het risico gaat met stip er op vooruit........

Ik hou best wel van opschieten, maar toch, op de motor ben (ik ieg) je je meer bewust van je kwetsbaarheid, dus bouw ik ook meer reserves in, rijdt meer defensief dan ooit...........FWIW
Ik ken me zelf erg goed, ik weet wat ik kan, maar het allerbeste weet ik wat ik niet kan..........daar handel ik op de motor dus ook naar..........laat onverlet dat meestal een niet oplettende auto voor de brokken zorgt..........

Maar debielen zijn er altijd, vanmiddag, nadat ik de dus niet passende oordoppen had gekocht, komt me der nog eentje voorbij knallen met teenslippers en een T-shirt, zodanig wapperend dat de gehele rug ontbloot was.........................GRUWELIJK DOM..................

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Roy » 20 jul 2010, 16:10

SteV6 schreef:Misschien kan een ervaren motorrijder even uitleggen hoe je moet remmen op gras. Met 4 wielen is dat al een lastige klus, laat staan op 2 waar je met het sturende wiel ook nog het meeste kan/moet remmen (dit is mijn fietservaring, ik stap niet op een motor want ik ken mezelf ...)

Stephan
Hey... DE "ik rijd geen motor want" zin... die ben ik op DF nog niet tegen gekomen.

Ik koop geen Fiat Panda, want ik ken mezelf... ik zou me dood vervelen :jenna:

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: Golf V R32, Leon V6, Speedster, Twente

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door SteV6 » 20 jul 2010, 16:58

Roy, dat is geen opmerking om de motorrijders hier op de kast te jagen hoor! Maar puur mijn beslissing, waar ik overigens vaak en lang over nagedacht heb.

Enige wat ik nu wil weten is of je met een motorfiets überhaupt kan afremmen op een grasveld :?: Want zoals altijd wordt de snelheid op voorhand erbij gehaald. Maar als je met 80 km/h de bocht mist, op gras komt en met 70 km/h de oprit bereikt dan heb je op een verhard stukje erf domweg te weinig meters om tot stilstand te komen.


Stephan

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Roy » 20 jul 2010, 17:10

Nee, was ook maar een geintje hoor ;)

Remmen op het gras word wel heel erg spannend. Gas los en maar kijken wat er gebeurd. Als ik echter een huis op me af zie komen, dan duik ik er van te voren toch echt wel af ;)

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door romo » 20 jul 2010, 20:51


Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door GTRene » 20 jul 2010, 21:59

wat een vreemde weg is ie dan gegaan...
denk niet met volle bijzijn :hmmm:

wellicht een hartstilstand oid met de warmte of flauw gevallen/blackout?

anders wel vreemd als ie bij het pijltje er al af was dan zou je op het fietspad nog kunnen remmen maar schijnbaar ook niet.

Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9711
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica
Contacteer:

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door frank de jonge » 08 aug 2010, 21:51

Dat is hier vlakbij.

Politie had de man met hoge snelheid voorbij zien komen en zijn gedraaid.
Tevergeefs, waarschijnlijk iets byzonders gehad ofzo want hij is iets van 100mtr door bouwland gekomen en zo de gevel in geknald van die woning.

Gebruikersavatar
Manfred
Berichten: 294
Lid geworden op: 16 jan 2007, 21:02

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Manfred » 17 aug 2010, 07:01

romo schreef:.........., rijdt meer defensief dan ooit...........FWIW
Ik ken me zelf erg goed, ik weet wat ik kan, maar het allerbeste weet ik wat ik niet kan..........daar handel ik op de motor dus ook naar..........laat onverlet dat meestal een niet oplettende auto voor de brokken zorgt..........
En dan nog... Ik heb 20 jaar zo motor gereden als hierboven beschreven. En toch zit ik nu volledig afgekeurd thuis te verrekken van de pijn. Vlak na mijn ongeluk was ik nog vol goede moed om weer te gaan rijden maar dat zit er gewoon niet meer in. En dat allemaal door een ander........

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Roy » 17 aug 2010, 13:06

Gaat ie wel beter met je nu Manfred? Jij had die oranje Kawa toch?

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door romo » 17 aug 2010, 13:37

Een update zou mooi zijn idd, de fraaie Kawa is verkocht toch?

Gebruikersavatar
Manfred
Berichten: 294
Lid geworden op: 16 jan 2007, 21:02

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Manfred » 17 aug 2010, 16:09

Die oranje ZX-10 is inderdaad verkocht. Toen eenmaal bleek dat het er echt niet meer in zat om weer te gaan motorrijden ben ik maar weer begonnen om hem aan te bieden. Deze ronde had ik wel succes.

En over een update over mijn toestand: ik ben ondertussen volledig afgekeurd omdat het nu al ruim 2 jaar geleden is dat ik dat ongeluk had. Het herstel van de zenuwen is nagenoeg stil komen te staan en ik heb dagelijks nog erg veel pijn in die linkerarm. Ik kan er ook weinig mee. Gelukkig wel iets maar altijd met pijn en weinig kracht. Ik ben nu begonnen met acupunctuur en ik reageer daar gelukkig erg goed op, ik wordt er in ieder geval wat rustiger van zodat ik de hele situatie wat makkelijker kan accepteren want dat gaat me heel moeilijk af. Zeker als ik weer een groep motorrijders zie dan heb ik het er gewoon moeilijk mee. Uiteraard ben ik ook een stuk minder met auto's bezig maar ik heb de beide Golfjes nog wel.

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Roy » 17 aug 2010, 16:17

Klote hoor :( Klinkt overigens best wel als de blessure die Joey Lintjens heeft. Ik weet niet of je die kent? Die heeft volgens mij dezelfde problemen met een arm.

Kan het overigens wel nog beter worden of "is dit het"?

Gebruikersavatar
Manfred
Berichten: 294
Lid geworden op: 16 jan 2007, 21:02

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Manfred » 17 aug 2010, 17:50

De kans op verdere genezing is zeer klein. En een operatie zit ik ook niet op te wachten want bij zo'n operatie is de kans op verslechtering 50%, het blijft gelijk 25% en een verbetering (maar geen genezing) ook 25%. Dus wat doe je in zo'n geval? Ik vind het risico te groot.

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15856
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door Bram » 17 aug 2010, 18:02

romo schreef:Maar debielen zijn er altijd, vanmiddag, nadat ik de dus niet passende oordoppen had gekocht, komt me der nog eentje voorbij knallen met teenslippers en een T-shirt, zodanig wapperend dat de gehele rug ontbloot was.........................GRUWELIJK DOM..................
Wat mij betreft halen ze dat soort lui van hun motor af en sturen ze die met een hele forse boete naar huis.

Kosten om zo'n sukkel op te lappen als die even op het asfalt gaat liggen besteed ik graag aan wat anders.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door romo » 17 aug 2010, 19:33

Balen om te lezen Manfred, moed en vertrouwen houden, hoe moeilijk en langdurig ook..............en hier af en toe van je af schrijven..............helpt ook mee.........

Gebruikersavatar
wjn
Berichten: 3105
Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24

Re: Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

Bericht door wjn » 20 aug 2010, 14:54

SteV6 schreef:Misschien kan een ervaren motorrijder even uitleggen hoe je moet remmen op gras. Met 4 wielen is dat al een lastige klus, laat staan op 2 waar je met het sturende wiel ook nog het meeste kan/moet remmen (dit is mijn fietservaring, ik stap niet op een motor want ik ken mezelf ...)


Stephan
Met ABS op je motor kun je gewoon remmen, zonder gewoon niet.
Wel gaan staan op de stepjes, daarmee gaat je zwaartepunt omhoog en heb je minder kans om om te vallen als je wiel een stapje opzij zet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 75 gasten