Het motorfilmpjes topic!

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Thommy
Berichten: 1962
Lid geworden op: 20 feb 2007, 11:11

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Thommy » 11 aug 2010, 11:05

Echt mega geluk.... :oops:



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aW3Qp6tw ... dded#at=59[/youtube]

Online
Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13333
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Tristan » 11 aug 2010, 11:11

Die boom kwam er erg dichtbij. :shock:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Knot » 11 aug 2010, 11:21

Mooie redding.. aardige skills.

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Roy » 11 aug 2010, 11:36

Tering.. dat is close. Je ziet ook aan zijn lichaam hoe hij corrigeert dat ie niet nog maar 1 maand zijn rijbewijs heeft.. Heeft wel wat ervaring.

mark m
Berichten: 149
Lid geworden op: 23 nov 2009, 20:25
Locatie: Meppel

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door mark m » 13 aug 2010, 17:45


Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door romo » 13 aug 2010, 18:49

Als ze me zo hard en onverwacht verbij vlogen, niets en niemand ontziend.......................dan was het maar goed dat er niet een stoplicht in de buurt was waar ik ze alsnog tegen zou komen..........................dan hadden ze terplekke van mij een kneiter op hun muil gekregen.............................stelletje imbicielen..............

Maar zeer waarschijnlijk hoef ik niet voor eigen rechter te spelen, die taak neemt de hoger macht wel over.......................en Darwin is dicht in de buurt, maar dat weten ze nog niet.....................

Tomsburg
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mar 2009, 16:54

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Tomsburg » 16 aug 2010, 18:17

http://www.youtube.com/watch?v=_r-1t6D5E6U

Supermoto @ frankrijk,


Op gemakkie in Tshirt :shock:

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Wouter81 » 16 aug 2010, 18:28

Die filmpjes? Dat zijn klassiekers man. :) Zijn Fastbikes Mag redacteuren uit Engeland. Ken deze filmpjes goed, zo zijn er nog meer van ze. Vrij risicovol ja maar wel geweldig om te bekijken. Één van die rijders is Shane Byrne, die tegenwoordig in de World Superbikes rijdt. :)

mark m
Berichten: 149
Lid geworden op: 23 nov 2009, 20:25
Locatie: Meppel

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door mark m » 16 aug 2010, 19:22

Tjsa, vindt het stiekem wel mooi om vanachter mijn laptopje te bekijken :mrgreen:

Maar erg verantwoord is het natuurlijk niet, hoe goed je ook kan rijden...


Tsja, en dan kunnen we wel zeggen, als je wil racen ga dan naar het circuit. Maar ik denk dat het circuit niet spannend genoeg is voor deze gasten :mrgreen:

Gebruikersavatar
Elmar
Berichten: 4518
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Elmar » 16 aug 2010, 20:35

romo schreef:Als ze me zo hard en onverwacht verbij vlogen, niets en niemand ontziend.......................dan was het maar goed dat er niet een stoplicht in de buurt was waar ik ze alsnog tegen zou komen..........................dan hadden ze terplekke van mij een kneiter op hun muil gekregen.............................stelletje imbicielen..............

.

Whahahaha.........................rechtuitbrander.
De filmpjes die jij met je gopro gaar maken zullen wel slaapverwekkend zijn.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door romo » 16 aug 2010, 20:51

Heeft niets met recht uitbranden te maken..........................maar anderen onnodig in gevaar brengen, laten schrikken, aso er langs te knallen.........................da vind ik dus een no go.....................
Ook al heb je nog zo`n goede beheersing over je fiets, er is altijd een ander die dat niet heeft, zich de pleuris schrikt who knows what happens..............
Als je echt los wil, dan ga je maar richting circuit..........

Helaas hebben een aantal motorrijders/andere verkeersdeelnemers nog net meer dan 1 hersencel, anders scheten ze ter plekke ook nog hun motor onder..................Darwin is around...................

Ik maak filmpjes op mijn competentie niveau, als jij dat slaapverwekkend vind, so be it..................maar gaat het dan om wat jij er van vindt?

Gebruikersavatar
Elmar
Berichten: 4518
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Elmar » 16 aug 2010, 21:01

Nee het gaat er om die stoere praat dat je iemand op zijn muil gaat slaan...............

Als ik met mijn maten rij, gaat dat zeker niet rustig en er wordt nogal eens een andere motorrijder (liefst een supersport met mannetje in motormerkkleding) buitenom ingehaald in een bocht. En ja, die schrikken zich de pleuris. Wij een hoop lol, moet die kwakbol maar beter in zijn spiegels kijken.
Oh ja, wij hebben volgens mij ook iets meer dan 1 hersencel..........................

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door romo » 16 aug 2010, 21:07

Ook als je spiegels kijkt kan het effect nog desastreus zijn.................zeker als je heel weinig ruimte laat.........

Anyway wij beide hanteren een andere perceptie als het om dit soort dingen gaat, ik wens je succes met veilig rijden..............

Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9718
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica
Contacteer:

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door frank de jonge » 16 aug 2010, 21:23

Korte bochten gaan gewoon mooier met een SM, klaverblad niet.

Beide hoge funfactor. Maar iemand zo laten schrikken door volle pijp strak inhalen zou ik zelf ook niet in mn hoofd halen.

In die 5 delen van net zie je dat wel veel btw.
Gaat me net ff wat te ver allemaal, gewoon lekker rijden en je eigen tempo. Daar gaat het om toch ;)

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door romo » 16 aug 2010, 21:28

Ook mijn idee......................maar er zijn er die er anders over denken, om iemand in "motormerkkleding met supersportfiets" hoe dan ook een poepje te willen laten ruiken, ongeacht de consequenties, want och wat een lol, ken het skele die "kwakbol" .........................................en daar moet je dan respect voor opbrengen........................


Klinkt als een jaloers mannetje met een ernstig minderwaardigheids complex die met zijn Solex ook een rondje draait om de Porker.......................zie je wel dat ik het kan......................veel plezier dan...........

Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9718
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica
Contacteer:

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door frank de jonge » 16 aug 2010, 21:33

Nja, 1 ieder kijkt anders tegen het rijden aan Robert.

Snap de SM rijders ook wel, die fietsen nodigen ook uit tot zulks acties. Ben ik me van bewust, bin there done it.
Ik kan me op zo'n ding ook niet normaal gedragen.

Maar ik rij gewoon veel liever een Supersport, toerenjengelen en klaverbladje raggen.

Trouwens Elmar, rij jij met slipperclutch????

Want das wel een must op en SM 8)

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door romo » 16 aug 2010, 21:38

Dat kan ik snappen....................maar de manier zoals net gebracht doet ernstig vermoeden dat het bij 2-3 hersencellen echt wel ophoudt..................

Veiligheid is het hoogste goed, als je dat voor jezelf niet kan opbrengen, hoe kan je het dan voor een ander opbrengen?

Het is te hopen dat onze paden zich nimmer kruisen............................zoals vermeld; als je het uiterste wil, helemaal los en een onoverkomelijke competitie drang hebt, dan rest slechts het circuit.....................dat is voor alle partijen wenselijk en gezonder............................

Gebruikersavatar
Elmar
Berichten: 4518
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Elmar » 16 aug 2010, 22:42

Ja joh romo, jij bent zo erudiet (al doet al die puntjes mij vaak anders vermoeden) dit ik mij sowieso afvraag wat je uberhaubt op dit forum doet.

Maak mij gerustt uit voor 2 of 3 cellige, maar hoop dan ook zeker dat wij onze wegen elkaar niet kruizen.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door romo » 17 aug 2010, 07:21

Kijk, das nu precies een reactie die te verwachten was.................dingen benoemen die niet van toepassing zijn, laat onverlet dat ik bovenstaande filmpjes niet vind kunnen, dat jij daar anders over denkt heb ik verder geen moeite mee...........

Jij doet jou ding, ik de mijne, (maar doe het s.v.p. niet bij mij in de buurt) meer is er niet van......................

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Roy » 17 aug 2010, 13:14

Wat een motor-forum reacties hier zeg. "Kijk eens hoe cool en hard ik door bochten heen rag en jij lekker niet, na na na na na". Iedereen rijd op zijn manier. Doe wat je zelf wil en houd rekening met anderen. Als je dan met een gangetje van 120 een bocht uit vliegt, het weiland in, is het tenminste alleen jouw probleem.
Laatst gewijzigd door Roy op 17 aug 2010, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door romo » 17 aug 2010, 13:35

Dat zeg ik dus, volledig mee eens............................om een ander, op welke wijze dan ook, in gevaar te brengen vind ik te stompzinnig voor woorden.................

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Wouter81 » 17 aug 2010, 13:56

Motor-forum reacties? :) Dat zijn daar ook allemaal mietjes tegenwoordig. :bag: :angel:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door romo » 20 aug 2010, 20:25


Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Roy » 13 dec 2010, 20:47



Even over je eigen voet heen rijden, best knap :mrgreen:

Thommy
Berichten: 1962
Lid geworden op: 20 feb 2007, 11:11

Re: Het motorfilmpjes topic!

Bericht door Thommy » 14 dec 2010, 07:20

:shock: Z.I.E.K. maar wel de ultieme moto drift lijkt me :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 276 gasten