Actie Tegen Motorrijders Op A58

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Geelhoed
Berichten: 1476
Lid geworden op: 10 dec 2007, 10:51

Re: Actie Tegen Motorrijders Op A58

Bericht door Geelhoed » 31 dec 2008, 13:05

jaydee schreef: Jeetje, je mag bij de politie blijkbaar officiële brieven schrijven terwijl je niet eens de mavo hebt afgemaakt...
Niet eens nodig, tegenwoordig mag je al een pet op als je VMBO GL hebt....

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 2696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59

Re: Actie Tegen Motorrijders Op A58

Bericht door Hans » 31 dec 2008, 14:07

RutgerK schreef:In een anarchie zijn het al snel de machtigsten/slimsten/rijksten die door hebben dat door zich te organiseren zij de macht in handen kunnen nemen.
Juist, en dat zijn nu de gevestigde politieke partijen.

Gebruikersavatar
Max V
Berichten: 2646
Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
Locatie: Arnhem

Re: Actie Tegen Motorrijders Op A58

Bericht door Max V » 12 jan 2009, 15:12

Hans schreef:
RutgerK schreef:In een anarchie zijn het al snel de machtigsten/slimsten/rijksten die door hebben dat door zich te organiseren zij de macht in handen kunnen nemen.
Juist, en dat zijn nu de gevestigde politieke partijen.
Nee, dat zijn ze nu juist niet. Nu is het een stelletje handpoppen van de gevestigde elite. Mensen die zich kontkruipend omhoog gewerkt hebben om daarna schreeuwend en onzinnig debatterend 2 ton per jaar op te strijken. Heel slim eigenlijk, maar fatsoenlijk regeren is er niet meer bij.

Mij als motorrijder gaan verbieden om een afslag te nemen... moet ik daar voortaan maar altijd rechtdoor? :mrgreen:

Gebruikersavatar
Geelhoed
Berichten: 1476
Lid geworden op: 10 dec 2007, 10:51

Re: Actie Tegen Motorrijders Op A58

Bericht door Geelhoed » 12 jan 2009, 15:17

Maximus schreef: Mij als motorrijder gaan verbieden om een afslag te nemen... moet ik daar voortaan maar altijd rechtdoor? :mrgreen:
Volgens mij is dat juist wat ze willen voorkomen.

Gebruikersavatar
Max V
Berichten: 2646
Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
Locatie: Arnhem

Re: Actie Tegen Motorrijders Op A58

Bericht door Max V » 12 jan 2009, 15:19

Geelhoed schreef:
Maximus schreef: Mij als motorrijder gaan verbieden om een afslag te nemen... moet ik daar voortaan maar altijd rechtdoor? :mrgreen:
Volgens mij is dat juist wat ze willen voorkomen.
Haha +1

Gebruikersavatar
RutgerK
Berichten: 3239
Lid geworden op: 20 nov 2007, 01:07
Contacteer:

Re: Actie Tegen Motorrijders Op A58

Bericht door RutgerK » 12 jan 2009, 15:34

Als je met 40km/u driftend over een rotonde rijdt wordt je ook langs de kant gezet, terwijl je niet te hard reed en misschien wel juist perfecte controle hebt over de auto.

Een feit is wel dat sommige bochten bekend worden onder motorrijders en de bochten massaal worden opgezocht. Niet alleen door ervaren motorrijders met goede motorpakken maar ook door beginnere en motorrijders die in spijkerbroek en t-shirt op de motor zitten.

Ik kan ook niet voorstellen dat de afslagen op de A58 al voorzien zijn van motorrijder vriendelijke vangrails. Ga je met 100km/u onderuit dan werken de vangrails als een patatsnijder natuurlijk. De snelheid gaat op dat kleine stukje niet uit de motor en je komt onder een grote hoek in de vangrails terecht.

Overigens ben ik wel wat verbaasd over de verbaasde reacties want ik kan mij ook nog wel 1 of 2 topics herinneren over de gevaren van het rijden met een motor op Zandvoort ipv Assen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 gasten