Manfred heeft een motorongeluk gehad (update aug 2011)

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Manfred heeft een motorongeluk gehad (update aug 2011)

Bericht door GTRene » 19 jun 2015, 12:19

Manfred schreef:
helaas wordt de hobby op zolder flink tegen gewerkt door een vreselijk vervelende harde suis in mijn oren. Ik heb daar al vele jaren last van door diverse oorzaken maar omdat ik nu voortdurend met een sling om loop met het gewicht van mijn arm daar aan, en door de pijn verkramp ik daar nog bij, is het gesuis alleen maar erger geworden. Het hele verhaal begint nu zo langzamerhand wel op een klaagzang over mijn gezondheid te worden. Het is echter helaas niet anders. En het blijft hier niet eens bij! Ik ben nu 45 jaar maar ik voel me vaak wel het dubbele van die leeftijd. :(
Oor/Hoofdsuis...heb jij dat ook als je bv je hand boven op je hoofd legt/drukt en dan de hand redelijk krachtig naar voren/beneden drukt, het dan bv 3x zo luid gaat klinken? (ik wel) benieuwd of dat ook zo bij jou gaat.

Ik kreeg oor/hoofdsuis na mijn eerste TIA eind 2006, toen was het regelmatig/vaak, na de 2de TIA in 2007 bijna een jaar later werd dat continu en luider.
Net of je zo'n oude TV hebt waar zo'n luide piep in zit en dan continu, dag in dag uit, soms wat luider bv als je meer moe wordt of geestelijk inspant oid, maar altijd 24/7 aanwezig, ook best vermoeiend.(er bij)

Al wen je er wel wat aan, tis meer een monotoon geluid, beter dan schreeuwende kids oid, maar wel wat lastig/vermoeiend als je er ook nog meer naast hebt, jeuj, we lijken wel oude kerels ;-)

magoed, hoe lastig/onnodig/oneerlijk? dat het soms ook is, der zijn altijd ergere/zwaardere zaken natuurlijk, en acceptatie hoe oneerlijk het soms ook lijkt, is belangrijk voor your peace of mind zeg maar :-) anders maak je jezelf nog meer 'kapot'

Gebruikersavatar
Manfred
Berichten: 294
Lid geworden op: 16 jan 2007, 21:02

Re: Manfred heeft een motorongeluk gehad (update aug 2011)

Bericht door Manfred » 19 jun 2015, 18:02

GTRene schreef: Oor/Hoofdsuis...heb jij dat ook als je bv je hand boven op je hoofd legt/drukt en dan de hand redelijk krachtig naar voren/beneden drukt, het dan bv 3x zo luid gaat klinken? (ik wel) benieuwd of dat ook zo bij jou gaat.
Nee, zo gaat het bij mij niet. Ik heb voortdurend een harde sis in beide oren. Links lijkt iets luider. Vooral als het stil is, zoals in bed, dan heb ik er nog meer last van. Het is 1 van de oorzaken dat ik al jaren zo vreselijk slecht slaap.

En inderdaad zijn er mensen nog slechter af als mij, dat besef ik me maar al te goed. Maar dat neemt niet weg dat ik regelmatig bij mezelf denk: 'Nu even 1 dag helemaal nergens last van, alles normaal'

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Manfred heeft een motorongeluk gehad (update aug 2011)

Bericht door GTRene » 19 jun 2015, 18:29

dat klinkt idd anders, bij mij zit het het meeste meer in het midden/achter, qua gevoel tussen boven/achter hersenen en schedel zeg maar, wel vrij luid, kan ook mede komen door die vernauwde hals/nek slagader bij mij.

achja, je hebt er niks aan, je krijgt het ongevraagd en hebt er alleen maar last van :)

alles weer normaal...ja, zou mooi zijn, dan kan je weer meer 'meedoen' e.d.
voor velen is dat, only in dreams, in mijn geval leef ik daar (in dreams) nog een beetje, tot ik weer ontwaak :tooth:

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Manfred heeft een motorongeluk gehad (update aug 2011)

Bericht door Xave30 » 26 jun 2015, 08:08

Heel veel sterke toegewenst Manfred.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten