Lekker motorweertje !
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Lekker motorweertje !
Waar is je paspoortformaatplaat, Ilija?
- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
mooie foto's van mooi speelgoed! toffe old school duc's Niels
. @ Erik, erg lekkere duc ook zeg, pfoe. maakt me gelijk gretig en laat me marktplaats afstruinen.

- Macboy
Ga nog wat dingen veranderen. In elk geval andere koplamp erop met xenon en een toerenteller met schakel indicator. Ook betere remhendel en koppelingshendel. Dan laat ik die kentekenplaat meteen monteren. Ben ook nog aan het nadenken over de spiegels of ze toch niet onder moeten komen.
- Joopieboy
Xenon, waarom niet gelijk led verlichting erin?
En een schakelindicator heb je dat echt nodig dan? Met de gixxer heb ik voldoende aan de eerste 3 versnellingen in nederland haha.
En een schakelindicator heb je dat echt nodig dan? Met de gixxer heb ik voldoende aan de eerste 3 versnellingen in nederland haha.
Laatst gewijzigd door Joopieboy op 15 apr 2017, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Ik blijf nog vaak van 6 naar 6 proberen dat wel.
- Macboy
Xenon of LED geen idee wat tegenwoordig beschikbaar is. Als het maar beter is dan wat ik nu heb !
Wat betreft die schakelindicator en toerenteller: ik mis beiden want heb vaak geen idee in welke versnelling ik zit. Vooral als ik wat harder op een rotonde af kom rijden. Dan zit ik soms in de eerste versnelling. Dat soort onervaren dingen gebeuren me nog veel. En qua toerental heb ik echt compléét geen idee waar ik zit en hoe ver ik nog gas kan blijven geven.
Voor de duidelijkheid: heb nog geen 1000km in totaal rij ervaring en niet zo lang mijn rijbewijs waarbij ik ook nog meer dan een half jaar zonder motor heb gezeten. Voor mij dus erg prettige opties !
Wat betreft die schakelindicator en toerenteller: ik mis beiden want heb vaak geen idee in welke versnelling ik zit. Vooral als ik wat harder op een rotonde af kom rijden. Dan zit ik soms in de eerste versnelling. Dat soort onervaren dingen gebeuren me nog veel. En qua toerental heb ik echt compléét geen idee waar ik zit en hoe ver ik nog gas kan blijven geven.
Voor de duidelijkheid: heb nog geen 1000km in totaal rij ervaring en niet zo lang mijn rijbewijs waarbij ik ook nog meer dan een half jaar zonder motor heb gezeten. Voor mij dus erg prettige opties !
- Niels
- Auto: Prius+
+1

@Erik, mooie dag gehad op Assen? Prachtig om zo'n ding in die staat te kopen! Zo kocht ik in 2012 een Bimota van 1995 met slechts 4500km! Geweldige vondsten zijn dat

- Niels
@Mac, gewoon kilometers maken. Met een twee cilinder is dat sowieso lastiger aan te voelen met weinig ervaring. Een indicator kan dan handig zijn, aan de andere kant kan het ook weer afleiden.
- Peric
Het grappige is dat ik op mijn motor een gear-indicator heb. Maar ik voel heel goed aan in welke versnelling ik zit. Zelfs in z'n 6.
En daarbij, het blok is zo soepel, dat het niet uitmaakt in welke versnelling ik zit om een rotonde te nemen..
Ik durf wel te zeggen dat ik een fantastische allrounder heb. Het kan hard, maar ook erg rustig te rijden..
En daarbij, het blok is zo soepel, dat het niet uitmaakt in welke versnelling ik zit om een rotonde te nemen..

Ik durf wel te zeggen dat ik een fantastische allrounder heb. Het kan hard, maar ook erg rustig te rijden..
- Niels
Met zo'n blok als jij hebt maakt het idd allemaal niets uit
Ik vermoed altijd wel dat ik in z'n 6 maar probeer dan toch vaak ff zeg maar

Ik vermoed altijd wel dat ik in z'n 6 maar probeer dan toch vaak ff zeg maar

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Zo herkenbaarNiels schreef: 15 apr 2017, 12:06 Ik vermoed altijd wel dat ik in z'n 6 maar probeer dan toch vaak ff zeg maar![]()

- Peric
Is wel een eind tuffen, maar zal ik anders 's een keer die kant uit komen Niels?
Kun je 'm 's proberen.

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Op mijn GSX-R maakt het ook allemaal weinig uit in welke versnelling je rijdt. De eerste twee zijn ruimschoots genoeg in NL, maar ook wel eens per ongeluk een rotonde in z'n drie of vier genomen. De motor bokt/schokt niet, alleen de acceleratie is wel wat minder als in z'n een of twee natuurlijk.
Toch wat anders als sommige andere motoren die eigenlijk niet eens fatsoenlijk in de bebouwde kom kun rijden bij lage toerentallen
Toch wat anders als sommige andere motoren die eigenlijk niet eens fatsoenlijk in de bebouwde kom kun rijden bij lage toerentallen

- Niels
Wat voor bouwjaar is die Richardt?
@Peric, ik ben wel heel benieuwd naar die power maar ik moet voorkomen dat ik nog meer koop! Heb nu 8 staan.... Niettemin, het wordt tijd voor een motor meeting
@Peric, ik ben wel heel benieuwd naar die power maar ik moet voorkomen dat ik nog meer koop! Heb nu 8 staan.... Niettemin, het wordt tijd voor een motor meeting

- Peric
Zo dan! 8. Die wil ik wel 's een keer komen aanschouwen.
-
Hoe herkenbaar!
- Niels

- Peric
't Hoeft voor mij niet allemaal spik en span te zijn hoor.. Vind vaak de verhalen er achter en jouw keuzes voor z'n motor ook al de moeite waard.
- Riceaux
Kan je ook direct hier langs rijden. 

- Macboy
Misschien leuk een motormeet bij Niels doen ? Niels woont in de buurt van Groningen denk ik ?
- Peric
Vind 't prima! Dus Niels, begin maar vast met inslaan. Of je nou wilt of niet, wij meeten bij jou.. 

- Niels

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
2007Niels schreef: 15 apr 2017, 17:19 Wat voor bouwjaar is die Richardt?
@Peric, ik ben wel heel benieuwd naar die power maar ik moet voorkomen dat ik nog meer koop! Heb nu 8 staan.... Niettemin, het wordt tijd voor een motor meeting![]()
- Niels
Nice! Mooi model is dat 

- Macboy
Niels gooi maar wat data op dan !