DF-Motor Meet
- frank de jonge
Re: DF-Motor Meet
Ik stap om 11 uur op. Stukje A31 flatout whaha.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
frank de jonge schreef:Ik stap om 11 uur op. Stukje A31 flatout whaha.
Dan ben je een 1/2 uur te vroeg in De Lutte……………….

- frank de jonge
Alle tijd voor kopje koffie dan whaha
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
frank de jonge schreef:Alle tijd voor kopje koffie dan whaha
Zo is het maar net…………... :morecoffee:
Even een PB voor je…….
-
Zo ben de hele dag druk geweest en straks word het even een lekker ontspannen op de motor....
Hotel maarsbergen zal ik morgen zijn... Zwart pak met Camo broek en een Ducati...
Snelheid hoeft van ook niet zo hoog... Kreeg vandaag m'n eerste van het jaar binnen... Was van het Rondje Regio van de Ducati Club Nederland
94 kmph waar je 50 mag... 486,- Goeie GOD!!!!!!!
30 max te hard vind ik altijd goed
Tot morgen, heb er zin in! Moet alleen eerst nog even poetsen...
Hotel maarsbergen zal ik morgen zijn... Zwart pak met Camo broek en een Ducati...
Snelheid hoeft van ook niet zo hoog... Kreeg vandaag m'n eerste van het jaar binnen... Was van het Rondje Regio van de Ducati Club Nederland

30 max te hard vind ik altijd goed

Tot morgen, heb er zin in! Moet alleen eerst nog even poetsen...

- wjn
Dat is niet misselijk, rustig aan doen dan maar.
Ik sta bij de tango over een uurtje.
Ik sta bij de tango over een uurtje.
- frank de jonge
Kheb de camera opgeladen, motor gepoetst. Nu ff eten en koffie en wachten op Max. Ipv Ronald Poulina gaat Arne Venema mee. TOT 12 uur!
- romo
Zo net weer thuis………………….bij Lingen ben ik richting huis gegaan, om dat ik achteraan reed en het stoplicht net op groen sprong heb ik niemand kunnen waarschuwen, dat voelt vervelend, waarvoor excuus……….
Buitendat; SUPERGAAF rit…………..mooi weer, mooie omgeving vooral die heuvel naaar beneden toe…………..man wat mooi (en dan moet je de ogen ook nog op de weg houden, eigenlijk hadden we daar even moeten stoppen), lekker bochtjes op het zandpad en de weg waar ik mijn schokdempers kon testen na (even net alles nag nagekeken of het allemaal nog op de plek zit waar het hoort
………..
Mannen bedankt
Verder is me wel weer duidelijk geworden dat ik nog veel moet leren, maar dat mag de pret niet drukken, elk ritje bouwt ook weer ervaring op………..
Frank, gooi der maar in die beelden……...
Buitendat; SUPERGAAF rit…………..mooi weer, mooie omgeving vooral die heuvel naaar beneden toe…………..man wat mooi (en dan moet je de ogen ook nog op de weg houden, eigenlijk hadden we daar even moeten stoppen), lekker bochtjes op het zandpad en de weg waar ik mijn schokdempers kon testen na (even net alles nag nagekeken of het allemaal nog op de plek zit waar het hoort

Mannen bedankt

Verder is me wel weer duidelijk geworden dat ik nog veel moet leren, maar dat mag de pret niet drukken, elk ritje bouwt ook weer ervaring op………..
Frank, gooi der maar in die beelden……...
- frank de jonge
Ben ook weer thuis 
ff flink losgegaan op de A31 maar tjonge jonge, die winddruk op mn helm bij 280+ omdat ik niet achter mn kuipruitje weg kon duiken..... denk dat ik morgen wel spierpijn heb van mn kop recht houden whahaha.
Ik zal is aanvangen het een en ander te gaan uploaden.
Dat we die berg afkwamen (of heuvel) is btw een film van dikke 3 gigabyte en meer dan 40min kijkplezier.
Zelfs het stukje met oom agent staat er op whahahhahaha
Jungs, er sollt ruhiger fahren ja!!!! lol

ff flink losgegaan op de A31 maar tjonge jonge, die winddruk op mn helm bij 280+ omdat ik niet achter mn kuipruitje weg kon duiken..... denk dat ik morgen wel spierpijn heb van mn kop recht houden whahaha.
Ik zal is aanvangen het een en ander te gaan uploaden.
Dat we die berg afkwamen (of heuvel) is btw een film van dikke 3 gigabyte en meer dan 40min kijkplezier.
Zelfs het stukje met oom agent staat er op whahahhahaha
Jungs, er sollt ruhiger fahren ja!!!! lol
- wjn
Zo, ook weer thuis, ik moest nog een keer tanken uiteraard
.
Was super, lekker gereden, aardige polizei, het weer zat ook mee (niet te warm)
Dat laatste stuk binnendoor hadden we (rody en ik) wel kunnen overslaan, want meteen in Nl begon de ellende met 50- rijders en doorgetrokken strepen.
(Excuus Koos voor het inhalen over de dubbele, met heel kleine onderbrekingen, lijnen, maar als er iemand met net geen 60 voor je sukkelt
)

Was super, lekker gereden, aardige polizei, het weer zat ook mee (niet te warm)

Dat laatste stuk binnendoor hadden we (rody en ik) wel kunnen overslaan, want meteen in Nl begon de ellende met 50- rijders en doorgetrokken strepen.
(Excuus Koos voor het inhalen over de dubbele, met heel kleine onderbrekingen, lijnen, maar als er iemand met net geen 60 voor je sukkelt

- frank de jonge
Begin stukje van de rit
- romo
Ha, ik reed idd mooi om het doekje heen…………..
Cool om je zelf zo terug te zien…………….. :banaan:

Nu de rest nog………………

Cool om je zelf zo terug te zien…………….. :banaan:

Nu de rest nog………………

- Niels
- Auto: Prius+
Nu ik zie wat WJN mee had vind ik het nog spijtiger dat ik er niet bij kon zijn 

- romo
Niels schreef:Nu ik zie wat WJN mee had vind ik het nog spijtiger dat ik er niet bij kon zijn
Heel aparte fiets idd………………….toen ik er achter reed (achter wie eigenlijk niet

Vond alle fietsen super eigenlijk………...
-
Jullie hebben de perfecte dag uitgekozen jongens. Prachtig weer. Ben benieuwd naar andere videos. 8)
- romo
Echt super, wel zin in een deel II
- wjn
Ik heb ook nog een stukje achter je gereden, wilde die BMW van je ook van die kant zien. Ziet er ook super uit, moet ik zeggen. Mooi design voor een duitserromo schreef:Niels schreef:Nu ik zie wat WJN mee had vind ik het nog spijtiger dat ik er niet bij kon zijn
Heel aparte fiets idd………………….toen ik er achter reed (achter wie eigenlijk niet, nou ja, 1 moet de rijen sluiten toch?), die uitlaten
………man wat gaaf……...
Vond alle fietsen super eigenlijk………...

Een volgende keer zet ik de race uitlaat erop, speciaal voor frank

- Knot
Heb het ook erg naar mn zin gehad, zal morgen ff stukkie tikken want zit nu in donker met onverlicht toetsenbord op laptop in bed, werkt niet zo handig...
- frank de jonge
Ik zet morgenvroeg deel 2 online. Wie weet trouwens of ik meer dan 3 gig op YouTube kan zetten?
- wjn
Heb je nog beelden van die 2e cameramotor gekregen?frank de jonge schreef:Ik zet morgenvroeg deel 2 online. Wie weet trouwens of ik meer dan 3 gig op YouTube kan zetten?

- frank de jonge
Von herr polizei. Ja, staat erop haha
- romo
Toen die gast ons voorbij knalde met zijn kofferset………………...
…………….toen dacht ik het al; dit klopt niet…………. 
Voor de rest heb ik er niet veel van meegekregen, ik stond achteraan, zowat midden op straat……….
en maar spiegels checken. Onhandig van Derrick om ons daar te laten stoppen, ik had er zo eentje achterin de de uitlaat kunnen hebben…………….
Wat had Derrick te mekkeren? Gingen we te traag?………….

Voor de rest heb ik er niet veel van meegekregen, ik stond achteraan, zowat midden op straat……….

Wat had Derrick te mekkeren? Gingen we te traag?………….

- Knot
Was wel apart idd, geheel niet opvallende BMW motorfiets maar gelukkig was hij schappelijk, moest iets iets makker aan. We waren gewoon vlot aan het sturen, niet aso aan het knallen dat snapte hij ook alleen het blijft landstrasse dus als je dan een bochtje neemt hoef je m niet tot 140/150 door te trekken.. heeft ie gelijk in maar anders krijg ik m helemaal niet plat als je geen vaart maakt dus je moet wat 
Bleek nog lastig om de juiste route te volgen, in DLD staan de wegen niet met nummers aangegeven dus voortaan schrijf ik alleen de dorpjes op als richtlijn. Nu was het een beetje gokken in de richting en de meest bochtige weg kiezen soms ook al is dat een iets andere kant op. Valt me nog tegen dat sommige wegen vrij rechtuit zijn maar gelukkig zaten er ook zat leuke bochtjes tussen.
Leuke variatie aan fietsen hadden we en het clubje ging leuk op. Soms toch lastig om met 7 man in te halen en bij elkaar te blijven, de een doet dat iets makkelijker dan de ander, beetje binnen de respectabele verkeersregels blijven soms idd. De duc's kon ik moeilijk lossen, 150pk maak ik nog wel kans maar het echte spul zit zonder moeite in een hogere versnelling op mn achterband geplakt als ik vol wegaccelereer!
Dat eettentje was me ook een vent zeg, maar hij heeft t wel goed gedaan vond ik, toch ff wat neergezet wat goed te doen was. Cola uit halve liter bierpullen, prachtig
Denk dat er nog wel meer te zien en te halen is uit de wegen daar maar dan moet ik het eerst eens zelf op mn gemak gaan rijden en dan even de mindere wegen wegkruisen op de kaart. Ga denk ook eens kijken of ik een tomtom of iets van navi onder de cockpit kan bouwen, is bij de fireblade zat ruimte alleen even een beugel zien te kopen of maken dat ik het normaal vast kan zetten.
Bij de A31 opsplitsen was prima, ik kon toch geen 300 halen met de tanktas erop maar ben met zn 2en binnendoor teruggeknord, volgende keer via Almelo dat was denkik nog beter maar stukje A1 terug was even uitwaaien. Als afsluiter heb ik de ijsseldijk omhoog gepakt van Deventer naar Epe en de motor stond hier kwart over 6 met 460km op de dagteller, prima vermaakt maar ik was blij dat ik in een normale stoel kon zitten de rest van de avond!

Bleek nog lastig om de juiste route te volgen, in DLD staan de wegen niet met nummers aangegeven dus voortaan schrijf ik alleen de dorpjes op als richtlijn. Nu was het een beetje gokken in de richting en de meest bochtige weg kiezen soms ook al is dat een iets andere kant op. Valt me nog tegen dat sommige wegen vrij rechtuit zijn maar gelukkig zaten er ook zat leuke bochtjes tussen.
Leuke variatie aan fietsen hadden we en het clubje ging leuk op. Soms toch lastig om met 7 man in te halen en bij elkaar te blijven, de een doet dat iets makkelijker dan de ander, beetje binnen de respectabele verkeersregels blijven soms idd. De duc's kon ik moeilijk lossen, 150pk maak ik nog wel kans maar het echte spul zit zonder moeite in een hogere versnelling op mn achterband geplakt als ik vol wegaccelereer!
Dat eettentje was me ook een vent zeg, maar hij heeft t wel goed gedaan vond ik, toch ff wat neergezet wat goed te doen was. Cola uit halve liter bierpullen, prachtig

Denk dat er nog wel meer te zien en te halen is uit de wegen daar maar dan moet ik het eerst eens zelf op mn gemak gaan rijden en dan even de mindere wegen wegkruisen op de kaart. Ga denk ook eens kijken of ik een tomtom of iets van navi onder de cockpit kan bouwen, is bij de fireblade zat ruimte alleen even een beugel zien te kopen of maken dat ik het normaal vast kan zetten.
Bij de A31 opsplitsen was prima, ik kon toch geen 300 halen met de tanktas erop maar ben met zn 2en binnendoor teruggeknord, volgende keer via Almelo dat was denkik nog beter maar stukje A1 terug was even uitwaaien. Als afsluiter heb ik de ijsseldijk omhoog gepakt van Deventer naar Epe en de motor stond hier kwart over 6 met 460km op de dagteller, prima vermaakt maar ik was blij dat ik in een normale stoel kon zitten de rest van de avond!
- Knot
Weet je dat ik m helemaal niet in de gaten had! Zie natuurlijk 6 motoren in mn spiegels en het is nou niet zo dat je alle details zit in die sportmotorspiegeltjes (al zijn die van wjn helemaal drama zag ik later op de snelweg).romo schreef:Toen die gast ons voorbij knalde met zijn kofferset………………...…………….toen dacht ik het al; dit klopt niet………….
Frank, zou de leuke stukjes eruit knippen en compilatie op youtube zetten, ff met pinaccle ofzo beetje stoeien.
-
- Auto: M3P, 130i
Leuke beelden Frank.
Duc D16RR
Duc D16RR