Lekker motorweertje !

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Richardt.

Re: Lekker motorweertje !

Bericht door Richardt. » 23 mar 2020, 10:58

daNpy schreef:
22 mar 2020, 22:13
Knot schreef:
22 mar 2020, 21:05
Klein rondje werd toch 60km maar vond het knap fris. Handen waren bevroren... ik wacht nog wel ff op hogere temperaturen.
Ik heb dikke handschoenen en een textielen pak voor de koudere temperaturen. Koud heb je het dan niet, maar leer rijdt echt wel 10x beter :)
Goede handschoenen doen overigens al veel tegen koude handen. Maar onder de 10 graden met zomer handschoenen is idd brrrr.
Ik heb alleen een leren pak en zomer handschoenen en dan kom je er in deze periode van het jaar achter dat het op de motor toch niet zo lekker is als thuis in de tuin, uit de wind en in de zon :D
Kortom, afgelopen weekend de verleiding kunnen weerstaan om het toch niet even te proberen. Voorgaande jaren in deze periode met gevoelloze handen en compleet verkleumd afgestapt na een uurtje of anderhalf :tooth:

Nee, ik rijd liever met 30+ dan bij <15 graden. In het eerste geval heb je pas bij het afstappen door dat het warm is, in het tweede geval heb je bij de tweede bocht al door dat het eigenlijk te koud is :mrgreen:

Ohja, ik ben een mooi-weer-rijder inderdaad :duck:

Knot
Auto: BMW F20 120i / Lexus CT200h

Bericht door Knot » 23 mar 2020, 11:26

Ik had textiel overkleding aan, dus alles dubbel in feite en zomerhandschoenen (heb niks anders en te dik zit sowieso niet lekker). Tot 60km/u is het wel lekker in het zonnetje maar zodra je de boel opentrekt vries je in.

daNpy
Contacteer:

Bericht door daNpy » 23 mar 2020, 21:28

Ja de bediening met dikke handschoenen laat wel te wensen over. Maar das nog steeds beter als kouwe jatten :D

Plaats reactie