Lekker motorweertje !

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Estoque

Re: Lekker motorweertje !

Bericht door Estoque » 13 aug 2019, 13:28

Ik wist niet dat Healtech ook down-shifts ondersteunde, maakt het de investering helemaal waard!

Goede foto's ook! Ziet eruit als een leuk dagje!

Jules

Bericht door Jules » 13 aug 2019, 17:13

Zeker leuk dagje! Keer op Assen lijkt me ook erg gaaf maar eigenlijk wil ik deze motor daar niet voor gebruiken... lastig.

Pak bevalt me goed :) heb in bologna ook nog een casual leren Ducati motorjas gescoord, ook gaaf.

En ja die downshifts zijn ideaal en erg tof! Vind het wel een bak geld zon ding maar verhoogt de fun wel

Estoque

Bericht door Estoque » 14 aug 2019, 08:15

Gisteravond eindelijk mijn laatste 'Must-have-mod' gedaan aan de 701!

Sinds aanschaf hekelde ik het originele 2016 zadel al. Daar zitten namelijk stickers op, die nog wel eens los willen gaan.
Met stickers is het een ontzettend mooi zadel in mijn ogen, maar de kwaliteit van de 701 Stickers is nog wel een dingetje. De standaard velgstickers zijn echt van slecht materiaal gemaakt en ook de zadelstickers zijn afschuwelijk slecht.

Met stickers:
Afbeelding

Die stickers kosten ongeveer 20,- / 25,- per setje, dus niet echt een dure ingreep.
Maar na 3x alle stickers op het zadel vervangen te hebben, heb ik alles er maar af gehaald.

En dan is het een heel lelijk zadel:
Afbeelding

Omdat Husqvarna ook wist dat de stickers slecht waren, hebben ze onder garantie iedereen een nieuw 2018 zadel verstrekt.
En 3x raden wie net achter die actie kwam, terwijl z'n garantie was afgelopen?

This guy!

Na de afgelopen circuitdag was ik er klaar mee. Het stickerloze zadel doet teveel afbreuk aan mijn motor qua looks. Dus gisteren langs de dealer gereden voor een nieuw zadel.
Afbeelding

Staat een heel stuk frisser met de fellere blauwe kleur! En nu is mijn 2017 model, een 2018 model :D :P

Jules schreef:
13 aug 2019, 17:13
Zeker leuk dagje! Keer op Assen lijkt me ook erg gaaf maar eigenlijk wil ik deze motor daar niet voor gebruiken... lastig.

Pak bevalt me goed :) heb in bologna ook nog een casual leren Ducati motorjas gescoord, ook gaaf.

En ja die downshifts zijn ideaal en erg tof! Vind het wel een bak geld zon ding maar verhoogt de fun wel
Ik wou gisteren naar Assen, maar blij dat ik niet gegaan ben gezien het weer en de ongelukken die daar gebeurd zijn.
Waarom wil je niet met de SF op Assen? Lijkt mij juist aanzienlijk geschikter voor Assen dan voor Lelystad.

Zo'n Healtech kost toch 270,-? Vind ik nog wel meevallen als het ding ook Downshifts kan.

Thomas H

Bericht door Thomas H » 14 aug 2019, 08:34

Mooie actiefoto's Jules, ziet er uit als een mooi dagje!

Is die 701 nu ook meer waard geworden nu die een nieuw bouwjaar heeft? :tooth:

Jules

Bericht door Jules » 14 aug 2019, 09:47

Nou ik bedoel meer vrij rijden lijkt me link.. met instructeur lijkt me wel beter!

Estoque

Bericht door Estoque » 14 aug 2019, 09:52

Thomas H schreef:
14 aug 2019, 08:34
Mooie actiefoto's Jules, ziet er uit als een mooi dagje!

Is die 701 nu ook meer waard geworden nu die een nieuw bouwjaar heeft? :tooth:
De 220,- die dat zadel heeft gekost, zal waarschijnlijk niets aan de restwaarde toevoegen :P
Zoals met al die spullen die ik erop heb gemaakt :P

Plaats reactie