Tesla Model 3
-
- Berichten: 2047
- Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31
Re: Tesla Model 3
Mooi, fastned heeft al 350kw in productie . Meer is altijd beter, neem aan dat de patenten openbaar zijn?
Een goede vergelijking tussen de p en long range zou leuk zijn. 10k meer bijtellen doet pijn... Proefritje maken..
Een goede vergelijking tussen de p en long range zou leuk zijn. 10k meer bijtellen doet pijn... Proefritje maken..
-
- Berichten: 9980
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
- Contacteer:
Re: Tesla Model 3
Gisteren de Model 3 bekeken in EHV.
- Exterieur is niet verkeerd in de TL-verlichting. Lage neus, relatief brede heupen. Jammer vd buitenspiegels en geen camera's Setje spacers, lichte verlaging en evt. andere wielen en "dikke" kar.
- Interieur erg netjes. Ruim en overzichtelijk. Materialen voelen ok. (Ben geen interieur-knuffelaar, maar beter dan een F20 1-serie). Stuurwiel is saai en dun (M-sport in E87 is prettiger). 15" iPod Pro is briljant. Responsive en goede resolutie. Vraag me af hoe dat op een hobbelige weg te bedienen is. HUD zou ik wel missen denk ik. Deurontgrendeling via toch button (hoe heet dat in NL?) ipv een deurhendel. Erg grappig. Frameloze deuren ook gaaf. Hopelijk valt windgeruis mee. Glazen panorama dak is briljant. Zorgt voor erg ruimtelijk gevoel, maar ook effectief meer binnenruimte. Ik ben 1,80m en kan prima achter mijzelf plaatsnemen. Ruimer dan 1-serie.
Rijden was nog niet mogelijk.
Geen luchtvering mogelijk, a la Model S/X. Wellicht toekomst? Anders heeft Mountain Pas Performance een KW onderstel klaar liggen.
Ohja, Model X is en blijft foei lelijk. De "captain chairs" op de tweede rij zijn wel tamelijk briljant. Model S blijft een uitstekend ding. Zeker voor <200e bijtelling per maand.
- Exterieur is niet verkeerd in de TL-verlichting. Lage neus, relatief brede heupen. Jammer vd buitenspiegels en geen camera's Setje spacers, lichte verlaging en evt. andere wielen en "dikke" kar.
- Interieur erg netjes. Ruim en overzichtelijk. Materialen voelen ok. (Ben geen interieur-knuffelaar, maar beter dan een F20 1-serie). Stuurwiel is saai en dun (M-sport in E87 is prettiger). 15" iPod Pro is briljant. Responsive en goede resolutie. Vraag me af hoe dat op een hobbelige weg te bedienen is. HUD zou ik wel missen denk ik. Deurontgrendeling via toch button (hoe heet dat in NL?) ipv een deurhendel. Erg grappig. Frameloze deuren ook gaaf. Hopelijk valt windgeruis mee. Glazen panorama dak is briljant. Zorgt voor erg ruimtelijk gevoel, maar ook effectief meer binnenruimte. Ik ben 1,80m en kan prima achter mijzelf plaatsnemen. Ruimer dan 1-serie.
Rijden was nog niet mogelijk.
Geen luchtvering mogelijk, a la Model S/X. Wellicht toekomst? Anders heeft Mountain Pas Performance een KW onderstel klaar liggen.
Ohja, Model X is en blijft foei lelijk. De "captain chairs" op de tweede rij zijn wel tamelijk briljant. Model S blijft een uitstekend ding. Zeker voor <200e bijtelling per maand.
- WJ
- Berichten: 11740
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
-
- Berichten: 2047
- Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31
Re: Tesla Model 3
Mountain pass heeft ook een serieus remmen upgrade. Setje grotere schijven en een bracket. Leuk voor de looks en remvermogen en ook nog best betaalbaar.
https://youtu.be/y9pD8J7owhc
Panorama dak toch achterin is vrij uniek. Dat had ik ook wel willen hebben op mijn s...
https://youtu.be/y9pD8J7owhc
Panorama dak toch achterin is vrij uniek. Dat had ik ook wel willen hebben op mijn s...
-
- Berichten: 3256
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55
- Arthur
- Berichten: 39710
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Tesla Model 3
Wat is er 'briljant' aan het glazen panoramadak? Is dat zoveel indrukwekkender als die in andere auto's?
- FreudeamFahren
- Berichten: 2833
- Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06
Re: Tesla Model 3
Het bestaat uit 2 delen (die geen van beide open kunnen in huidige spec; volgt wellicht later, net als een versie zonder glazen dak). Boven de bestuurder en bijrijder zit een normaal relatief klein paneel.
Boven de achterbank zit een veel groter paneel, dat ook meteen de achterruit is.
Consequentie: het is een sedan en geen hatchback.
Eigenlijk dus het omgekeerde van de Model X, waar de voorruit een geheel vormt met het deel boven bestuurder en bijrijder:
Boven de achterbank zit een veel groter paneel, dat ook meteen de achterruit is.
Consequentie: het is een sedan en geen hatchback.
Eigenlijk dus het omgekeerde van de Model X, waar de voorruit een geheel vormt met het deel boven bestuurder en bijrijder:
-
- Berichten: 51349
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Tesla Model 3
Ik ben het niet oneens met deze man eigenlijk:)
oshalygin schreef:lol the interior is good? Not sure if trolling.
Good UI/UX in a car does not mean slapping a huge tablet to the front and calling it progress. The vent system is pretty neat I give it that but the rest of it? not sure if serious.
That interior is abysmal for a 60k+ car. ABYSMAL.
Should I even bother mentioning the exterior? It looks and screams econobox, which feels bad for a 60k+ car.
Dont get me started on the elitism around protecting the environment while driving a 60k+ car
-
OnlineHielke
- Berichten: 11439
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Tesla Model 3
Opmerkingen van een kadaver.Robin schreef: ↑19 dec 2018, 12:16 Ik ben het niet oneens met deze man eigenlijk:)
oshalygin schreef:lol the interior is good? Not sure if trolling.
Good UI/UX in a car does not mean slapping a huge tablet to the front and calling it progress. The vent system is pretty neat I give it that but the rest of it? not sure if serious.
That interior is abysmal for a 60k+ car. ABYSMAL.
Should I even bother mentioning the exterior? It looks and screams econobox, which feels bad for a 60k+ car.
Dont get me started on the elitism around protecting the environment while driving a 60k+ car
Ik bedoel er die man mee Robin.
Hele volksstammen komen klaar op dat scherm. Het schreeuwt moderniteit en 21e eeuw.
-
- Berichten: 21720
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Tesla Model 3
En autofabrikanten lachen zich ondertussen kapot want dit is 10x zo goedkoop te maken
-
- Berichten: 51349
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Tesla Model 3
Noem de man een kadaver lol. Argumentatie van jan-lik-me-het-vestje and you know it.
-
- Berichten: 3256
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: Tesla Model 3
Instant ejacul....AHEM!...acceleratie in zo'n Tesla Model 3.
- WJ
- Berichten: 11740
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Tesla Model 3
Over welke rest heeft die het dan? Meer is er toch niet nodig...oshalygin schreef:lol the interior is good? Not sure if trolling.
Good UI/UX in a car does not mean slapping a huge tablet to the front and calling it progress. The vent system is pretty neat I give it that but the rest of it? not sure if serious.
Scherm(liever kleiner dan die Ipad die er nu in zit), ventilatie, stuur pedalen en een dash.
Klaar.... Ik vind het wel mooi zo clean. Sommige auto's leken de laatste jaren wel op een 747 met zoveel lampjes knopjes dingetjes etcetc. Hele middenconsole zat vol.
De kwaliteit kan ik niet over oordelen en uiterlijk, smaak is verschillend.. Maar dat is iig niet helemaal mijn ding.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: Tesla Model 3
Het lijkt mij vooral erg vervelend, als je werkelijk alles op zo'n scherm moet bedienen. Het is absoluut clean en vooruitstrevend, maar voor een auto gewoon niet praktisch, zolang je zelf nog moet sturen, gasgeven en remmen. Zodra de auto werkelijk autonoom wordt, is het een ander verhaal.
- alt
- Berichten: 3016
- Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31
Re: Tesla Model 3
Het is mij niet bevallen een scherm in de Tesla.
Ten eerste moet je naar het scherm kijken om de juiste plaats op het scherm te vinden.
Dan de juiste druk uitoefenen & geen feedback krijgen, al schijnt de E-tron dat met een piepje te geven.
Wel leuk,maar super traag zat er wel internet op het scherm.
Een knop kan je blindelings vinden.
Ten eerste moet je naar het scherm kijken om de juiste plaats op het scherm te vinden.
Dan de juiste druk uitoefenen & geen feedback krijgen, al schijnt de E-tron dat met een piepje te geven.
Wel leuk,maar super traag zat er wel internet op het scherm.
Een knop kan je blindelings vinden.
-
OnlineRivanov
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
- Auto: '22 BMW F40 118i M-Sport
- Contacteer:
Re: Tesla Model 3
Gisteren op de A2
Betreft testmodel van Fastned.
https://electrek.co/2018/12/18/tesla-mo ... g-station/
Betreft testmodel van Fastned.
https://electrek.co/2018/12/18/tesla-mo ... g-station/
-
- Berichten: 9980
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
- Contacteer:
Re: Tesla Model 3
Neem maar eens plaats in de Model 3. Ik was ook sceptisch. Collega besteld zo’n ding en ik maak grapen over zijn rijdende magnetron.
Irl is het interieur dikke prima. Materialen zeker niet minder dan F20 of F30, zoals ik eerder schreef.
Irl is het interieur dikke prima. Materialen zeker niet minder dan F20 of F30, zoals ik eerder schreef.
-
- Berichten: 51349
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Tesla Model 3
Mooi dat enthousiasme.
Dus Ion-Lee en Hielke, dus binnen een paar jaar ééntje voor jullie met de kop eraf. Ik reken erop hoor.
Practise what you preach: Progressief lullen, ok, maar progressief(....) doen dus ook!:)
Dus Ion-Lee en Hielke, dus binnen een paar jaar ééntje voor jullie met de kop eraf. Ik reken erop hoor.
Practise what you preach: Progressief lullen, ok, maar progressief(....) doen dus ook!:)
- WJ
- Berichten: 11740
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Tesla Model 3
Gelukkig is het leven niet zo zwart/wit..
-
- Berichten: 51349
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
- Auke M535i
- Berichten: 1349
- Lid geworden op: 23 dec 2008, 12:19
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- romo
- Berichten: 26921
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Tesla Model 3
Dit idd///Joost schreef: ↑19 dec 2018, 16:20 Het lijkt mij vooral erg vervelend, als je werkelijk alles op zo'n scherm moet bedienen. Het is absoluut clean en vooruitstrevend, maar voor een auto gewoon niet praktisch, zolang je zelf nog moet sturen, gasgeven en remmen. Zodra de auto werkelijk autonoom wordt, is het een ander verhaal.
Alles klopt in zo`n moderne kar, behoudens een obsoleet stuurwiel en -pedalen. Paar vleugels nog optioneel, dan; where we are going we need no roads
-
Online
- Berichten: 293
- Lid geworden op: 25 mar 2017, 19:52
Re: Tesla Model 3
Edit, spuit 11
- alt
- Berichten: 3016
- Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31
Re: Tesla Model 3
Altijd even je met het afleveren van je nieuwe Tesla goed de auto controleren.
Zie hier een video over een model 3.
https://www.youtube.com/watch?v=FSLTNjGI8hw
Zie hier een video over een model 3.
https://www.youtube.com/watch?v=FSLTNjGI8hw
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten