Ford GT40 all types incl replica

There's no replacement for displacement. In dit forum vliegen de Vipers en Z06's je om de oren, de Amerikaanse hoek dus.
Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 18 jan 2010, 22:34

osc4r schreef:Wat moet zoiets nou ongeveer kosten? Ik kan geen price enquiry doen, moet ik gelijk m'n gegevens geven etc ;). Om dat echt op je oprit te hebben staan, nieuwe etc, euro of 120.000?
Ja bij nieuw moet je daar ongeveer mee rekening houden met een leuke motor en aircon.
je kan de betere update modellen vanaf buildnr 100 kopen voor zo'n 80<.95.000,-$ dan heb je geloof ik een 2005<>2008 model/type al weet ik niet wanneer nr 100 begint kan ook 2006 zijn.
daar komen nog de transport/verzekering/tax e.d. overheen....echter ik weet niet wat ze doen, je kan ze namelijk op een bv 1966 plaat krijgen maar de douane is niet gek, echter in bepaalde staten in de US kan dat...

dus met veel geluk slechts 6% invoertax en anders 10% + btw + bpm nah dan ben je niet blij...maar voor 120K moet het zeker lukken en met wat medewerking RDW e.d. een stuk minder :mrgreen:

stel dat je voor 90K usd inclu de auto hier hebt das dan zo'n 62.500,-euro(koopje voor zoiets) dan ist nog afvragen wat NL doet met de import e.d.

met geluk dus op kent voor zeg 65K met pech maar bv via kitcar regeling kan het ook meevallen...dus nieuw voor 120K euro moet wel kunnen lijkt me.

Gebruikersavatar
Mrton
Berichten: 785
Lid geworden op: 06 jan 2010, 21:05

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door Mrton » 27 jan 2010, 21:44

Hierbij wat foto's die ik net nog tegenkwam op een oude fotocamera. De GT40 reed helaas geruime tijd in de weg. (Zoals goed te zien is op foto 2) 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de derde foto zie je de reden dat ik me liet inhalen, rode auto's mochten daar niet links rijden.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 27 jan 2010, 22:28

Mrton schreef:
Op de derde foto zie je de reden dat ik me liet inhalen, rode auto's mochten daar niet links rijden.
:lol:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 09 feb 2010, 18:11

kwam net dit tegen op PH :love:

speakers op 10 :clap:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vztKJSBr ... r_embedded[/youtube]

Gebruikersavatar
Fordmad
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 feb 2009, 17:35
Contacteer:

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door Fordmad » 09 feb 2010, 19:51

Afbeelding
Race GT40 op de ring... :banaan:

Afbeelding
Ford GT bij mijn zoon op de zaak... :thumbup:

Afbeelding
GT in een paar kleuren ...

Afbeelding
Het interieur... :shakeit:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 23 feb 2010, 22:41

leuk filmpje, wel oud maar betere kwaliteit
good old euhm toen nog jong JC


Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 29 mei 2010, 01:32

:love: potverdikkie wat mooi...wel RHD maar dat ff vergetend...wow.

http://www.pistonheads.com/sales/1747157.htm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door alt » 29 mei 2010, 11:26

Rene,
ik zie je weleens op het gts40 forum.
Rij zelf met een GTD40.
Veel bekijks, vooral op de autosnelweg, zie dan veel autosurfende lieden uit het raam hangen met gsm of camera.
Mijn GTD is een redelijk betrouwbare auto, ik rij er nu 6 jaar mee en de GTD heeft nog geen probleem onderweg gehad.
Ben er een paar keer mee naar Francorchamps geweest, wel een hoge bezinerekening (1 op 5 bij 120 kmh, op de baan 1 op 1).
Toen ik 6 jaar geleden de GTD van een Engelsman overnam, wilde mijn oudste dochter (toen 17) een rondje meerijden en vroeg aan mij, papa waar zit de radio, ik zei die zit achterin, prachtig zoals een V8 klinkt.
Heb er een paar keer op het circuit meegereden maar dat is van het beperkte zicht een drama.
Heb veel bewondering voor de coureurs die in de jaren 60 met deze auto´s raceden.
Bruutgeweld met een zwaar gietijzerblok achter je rug.

Volgens mij zijn er 5 GTD´s, 1 KVA en enkele orginele en een twijfelachtige Sabbro in NL.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 29 mei 2010, 11:48

alt schreef:Rene,
ik zie je weleens op het gts40 forum.
Rij zelf met een GTD40.
Veel bekijks, vooral op de autosnelweg, zie dan veel autosurfende lieden uit het raam hangen met gsm of camera.
Mijn GTD is een redelijk betrouwbare auto, ik rij er nu 6 jaar mee en de GTD heeft nog geen probleem onderweg gehad.
Ben er een paar keer mee naar Francorchamps geweest, wel een hoge bezinerekening (1 op 5 bij 120 kmh, op de baan 1 op 1).
Toen ik 6 jaar geleden de GTD van een Engelsman overnam, wilde mijn oudste dochter (toen 17) een rondje meerijden en vroeg aan mij, papa waar zit de radio, ik zei die zit achterin, prachtig zoals een V8 klinkt.
Heb er een paar keer op het circuit meegereden maar dat is van het beperkte zicht een drama.
Heb veel bewondering voor de coureurs die in de jaren 60 met deze auto´s raceden.
Bruutgeweld met een zwaar gietijzerblok achter je rug.

Volgens mij zijn er 5 GTD´s, 1 KVA en enkele orginele en een twijfelachtige Sabbro in NL.
hey Alt, wat leuk, en ja klopt kijk elke dag wel ff op gt40s.com vind de GT40 uber om te zien, hoe het is om mee te leven en rijden is ff afwachten, zelfs nog nooit in zo'n ding gezeten...misschien binnen 2 weken in een CAV GT40 zitten en ff ruiken/voelen hoe die zijn.

jij hebt dus een GTD GT40? mooi hoor, die hebben toch ook een rvs mono? ben benieuwd naar foto's van je kar en mocht ik je een keer zien/spreken op een meeting ofzo zou ik dat ding graag eens van dichtbij willen zien en ook ff inzitten, maar jij hebt RHD neem ik aan?

Staan wel wat leuke te koop RHD en ook hele mooie LHD CAV/BDR in de USA maja gedoe en maar hopen dat ze het als "oldtimer" zien/overnemen ivm invoerrechten en bpm e.d.

1 op5 bij 120 en 1 op 1 op circuit :shocking: komt denk door die oudere motorren...
daarom zou het ook mooi zijn er een moderne uit de LS serie in te hebben qua verbruik e.d. maja dan raak je de oldtimer status kwijt :hmmm:
die moderne LS kunnen wel 1 op 10 halen op snelweg en op circuit 1 op 4 ofzo schat ik met een moderne lS in zo'n lichte auto :hmmm:

mooi dat er toch al een paar leuke GT40s rond rijden in NL, zitten die bij een club of is erw el eens een meeting?

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door alt » 29 mei 2010, 17:46

Rene,
Zag 3 jaar geleden op Zandvoort een Duitser met een Hermsen GT40 met Audi V8.
Een snelle jongen.
Heb de man heel kort kunnen spreken, maar ik werd de baan opgestuurd, jammer want later was hij vertrokken.
Er rijden volgens mij 2 GTD's en de rest wordt gerestaureerd of op gebouwd.
Ja, er wordt ook nog een MDA gebouwd.
Een moderne motor is wat er eigenlijk niet in hoort, maar als je een nieuwe op de weg wilt krijgen, zal je wel moeten.
Mijn Ford 302 met 4 dubbele Webers vind ik mooier dan standaard injectie of je moet met trottlebody's gaan werken.
De GTD is RHD, dat scheelt mij veel bekeuringen op de binnenwegen, want inhalen, laagzittend en ook nog aan de rechtzijde, is totaal onmogelijk, want als je inhaalt heb ook nog aan linkerzijde een grote dodehoek.
Foto's, hoe zet die op dit forum?

M.v.g.
Luc

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 29 mei 2010, 18:20

Hi Luc, lol, ja dat is wel zo, alhoewel wat kunnen zien en inhalen af en toe wel prettig kan zijn...en ja daarom voor mij een LHD, je zit zo laag :D
foto's kan alleen als je ze al ergens op een foto site hebt staan, dan kun je een link kiezen en die copy/paste in je typscherm hier....ff beetje goochelen hier, maar als je elke keer eerst op voorbeeld drukt zie je of het je gelukt is alvorens het te bevestigen/posten.

die Hermsen GT40 met audi V8 heb ik geloof ik al eens gezien, een rode? was ook op de Winterswijkse klassiekerdag paar jaar terug, ff die foto zoeken in men bestand....

ah deze?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wat je zegt is ook zo, beetje klassieke look van de motor, maar daar zijn kits voor zelfs voor injectie lijkt dan op open kelken ala race cars maar is modern met speciale look. ook de kleppendeksels kun je in old style kopen.

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door alt » 29 mei 2010, 21:38

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit de GTD40 van 2000 met Ford 302 met UN1 bak -+ 400 pk, gewicht 1150 kg.
Destijds met alle opties, zoals zwaardere stabi´s, spacks, lerenbekleding, gecoate crossover, Edelbrock performer cilinderkop, 4 dubbele webers.
Is netjes gebouwd en afgewerkd door een Engelsman, dit is zijn 2e GTD die hij heeft gebouwd.

De Hermsen lijkt sprekend op welke ik op Zandvoort heb gezien.

Rene, als het droog is en ik kan tijd vrijmaken ga ik 7 juni met XTR4 naar Assen, mij even uitleven op het circuit.
De XTR4 is een heel andere auto, open, licht, meer rijdersfun.

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door Mark Nauta » 29 mei 2010, 21:58

alt schreef:[
De Hermsen lijkt sprekend op welke ik op Zandvoort heb gezien.
Alt, dat is dezelfde auto. Ik was zowel op die dag waar Rene die foto's nam (Klassieker Rally) als op de dag waar jij de auto gezien hebt op CPZ (Classic dag).

Klassieker Rally 02-09 '07
Afbeelding

CPZ 16-09 '07
Afbeelding

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 29 mei 2010, 22:05

dat is een mooie GT40 Luc (die gt40 audi foto's die ik heb gepost is ook die kleur maar slechte instelling mobile camera lijkt bijna roze)
die van jou ziet er fraai/mooi uit, en 2000 gebouwd dat lijkt me 1 van de latere, meestal zie je ze in de jaren 90 gemaakt, mooi authentiek interieur ook en die carburateurs kelken zo lijkt ook ruig.
de nummerplaat heb je ook mooi opgelost meteen een soort spoiler functie maar wel lucht geleidend in-tegen stelling als recht opzetten en weerstand.

ik kreeg al een mail van ADS dat Assen 7 juli vol is inmiddels, heel misschien kom ik wel ff kijken.
Je gaat met de XTR4 en laat dus de GT40 thuis?
geloof graag dat die XTR4 super is, wel verhalen over gelezen, helaas is een open auto voorlopig niet wat voor mij, ik kan maar 1 auto hebben hier dus daar moet ik het mee doen ;-) als ik 7 juli kom kijken neem ik voor de zekerheid men helm mee, kan ik misschien een rondje als passagier bij je bietsen, nooit in zo'n ding gezeten, zal heel direct zijn en een goede communicatie hebben met je als rijder neem ik aan.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 29 mei 2010, 22:06

ah haha ja zie, dat bedoel ik, mijn camera kon niet tegen de zon :wink:
thanks Mark...inderdaad zo komt ie veel beter uit, was een mooie dag toen :beer:
ik heb toen behoorlijk zitten kwijlen bij die auto :mrgreen: de TVR sagaris en lambo's e.d. maakte niet uit, voor mij was doe GT40 het mooiste, zo laag en breed terwijl ie ook wat zaken had die ik zeker anedrs zou maken, ma toch dat was de kar waar ik steeds bij terug kwam :df:

dus...als het goed voelt en lekker zit e.d. komt er waarschijnlijk wel een bv CAV/BDR GT40 LHD binnenkort bij 1 kijken maar is nog in DLD op visite voor interessante keuring.

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door Mark Nauta » 29 mei 2010, 23:15

Was een mooi dagje toen idd Rene. Ik weet nog wel dat we een mooi ritje hadden met Nick in de Diablo en jij in de Hartge achter mekaar aan ;).

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 30 mei 2010, 00:08

Mark Nauta schreef:Was een mooi dagje toen idd Rene. Ik weet nog wel dat we een mooi ritje hadden met Nick in de Diablo en jij in de Hartge achter mekaar aan ;).
owja, nu je het zegt :df: en dat nick met z'n spoiler vastliep en beschadigde bij de lunchpauze...auw.
yep was een mooie dag zelfs het weer was boven verwachting, heb genoten van al het moois en vriendelijke mensen.

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door Mark Nauta » 30 mei 2010, 00:12

GTRene schreef:
Mark Nauta schreef:Was een mooi dagje toen idd Rene. Ik weet nog wel dat we een mooi ritje hadden met Nick in de Diablo en jij in de Hartge achter mekaar aan ;).
owja, nu je het zegt :df: en dat nick met z'n spoiler vastliep en beschadigde bij de lunchpauze...auw.
yep was een mooie dag zelfs het weer was boven verwachting, heb genoten van al het moois en vriendelijke mensen.
Oh ja, dat was ik dan weer vergeten :P. Heb nog even de foto's teruggekeken nu maar inderdaad, damn wat reed die daar een scheur in de bumper toen. Op het moment deed ie er wat laconiek over, maar later in de auto terug baalde die toch wel erg hoor.

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door alt » 30 mei 2010, 19:47

Hier nog enige video van GTD40-club


Een video van Roy Smart, de man die de raceuitvoering van de GTD's maakt.


Eiland Man.



V8-power



Le Mans 1969 met Vick Elford, Chris Amon en David York






Hier een kleurtje uitkiezen

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 30 mei 2010, 21:59

zitten een paar leuke bij, mooiste blijft die klassieker van die GT40 loose control, die klinkt zo wild :thumbup:
voor gewoon rijden en trackday te veel herrie, maar om te zien of tijdens een show e.d. uber gaaf. :D

binnenkort ook eens zo'n grote 1/12 model aanschaffen, heb al wel 1/18 echter zo'n 1/12 is heel mooi gedetaileerd...en groot en duur :hmmm: maar wel heel fraai zo lijkt...zoiets

Afbeelding

die is er ook in dkr blauw en creme wit en rood en nog wat....

trouwens deze 1/10? is ook fraai

Afbeelding

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 08 jun 2010, 18:12

Vandaag eindelijk een CAV Gt40 gezien in het eggie, maar door BDR opgebouwd, dus BDR GT40, een mooie donkerblauwe met mooi zwart interieur.

Ik zag hem te koop staan een tijdje terug en dacht kom op, dit is je kans om te ruiken/zien/voelen wat het met je doet, ik spring in men auto en de navigatie aan...snelste was 125km en kortste route zo'n 80km ik dacht ik ga mooi die economische route die was 83 ofzo...
moest dan via hardenberg(waar nog een GFT container stond met flitsapparatuur!! maja je kon daar niet hard want druk en doorgetrokken strepen...>coevorden>e.d. uiteindelijk Musselkanaal waar die stond, yep bij Albers sportscars....echter bij Coevorden dacht ik eindelijk gassen (want daarvoor allemaal slow en doorgetrokken strepen) bleek de hele boel afgesloten grrrr dus omrijden maar her en der waren daar ook wegwerkzaamheden, tjonge wat een gedoe.

1x daar veel leuke auto's en dus snel weer vergeten, was wel ff gezellig daar, wilde in de GT40 proefzitten kijken hoe dat zat, maar deur zat op slot leek wel? maar later bleek ie toch los maar gaat erg moeilijk, (is een nwe replica wel nu met mooi oldtimer status gekeurd) hm, dus her en der moeten nog wel wat puntjes op de i qua soepeler/beter functioneren, denk afstellen e.d. immers allemaal nieuw spul.
magoed, de zit is erg laag en der inkomen gaat nog (wel wat moeilijker als een Exige ofzo...maar der uitkomen zoals ik makkelijk kon bij dat soort wagens is wat moeilijker :D
de zit was redelijk maar voelde niet als gegoten, verder moest je niet veel groter zijn dan mijn 1.80, denk max 1.85 ofzo...de koppeling gaat niet lekker soepel (zwaar beginpunt vooral) en je linkerbeen moet je wat verder naar binnen zetten (niet perfect dus) verder mooi van binnen, maar auto leek me toch breed dus zou zeker erg wennen zijn.
wel erg fraai/mooi om te zien, erg breed en plat met dikke 7.0L en 550pk
helaas kon ie ff niet lopen want contactslot had problemen en lag op de stoel, dus daar moet eerst wat aan veranderd worden en versterkt e.d.
Ik had niet meteen van jaaa dat past perfect, ben der nog niet over uit of zoiets voor mij kan/past, bv een Artega GT of Exige oid zit meteen als ready for action, bij die brede GT40 zul je eerst een tijdje moeten wennen aan alles, tis wel een hele kar en een avontuur, dat zeker echter als enige auto...hm.

ze hadden er veel donkervoorst staan sommige met veel vermogen e.d., leuk om te zien, en ook een leuke zwarte Lambo Gallardo e.d.

terugweg dacht ik, en op advies ook van hen, ik neem de langere route das via de A31 DLD, grote stappen snel thuis...
helaas in een klein gat erges waar ik door moest de weg naar...was ook afgesloten aaaaaaaaah ze zijn daar echt "overal" bezig in het Noorden, dus uiteindelijk ging het toch weer via dalen/coevorden, wat een takkeweg naar Almelo, meeste doorgetrokken strepen helemaal gek wordt je er van...treintje rijden zoals de sloomste rijd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://autotelegraaf.nl/occasion/134192 ... a-benzine/

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door alt » 08 jun 2010, 22:33

Rene,
Ik denk dat toch heb genoten van de CAV.
Jammer dat de motor niet heb horen lopen, daar kan geen muziek tegen op.
Vind het een stevige prijs.
Voor die prijs zouden zeker throttlebodies op met zitten en geen el cheapo blikken luchtfilter.
Weet niet wat de opties zijn, maar als ik na ga wat ik in 2004 voor de GTD met voor die tijd met alle opties heb betaald, dan is mijn GTD nu meer dan het dubbele waard en dat geloof ik niet.

Ik ben wat kleiner 172 pas dus perfect in de GTD.

Heb wat jaartjes terug met de GTD op Zandvoort gereden, maar dat is toch behoorlijk lastig i.v.b.m het zicht.
Vroeg verleden jaar aan Fred Krab of hij een paar rondjes met de GTD op Zandvoort wilde rijden, maar hij bedankte.
Fred vond het zicht in de Ford GT-40 te slecht, hij had er in het verleden meegereden en dat was hem niet zo bevallen.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 08 jun 2010, 23:12

Klopt Alt, het zicht vond ik ook wennen?
ik zat en dacht, hm...voelde me niet meteen 1 met qua zicht, hij leek ook heel breed, je kijkt tegen de wielkasten aan, ik dacht...daar zou ik niet snel hard mee durven als er meer op de baan zijn, je hebt niet genoeg controle qua zicht, maar misschien dat het wennen is...

Ja de prijs is stevig, dat weet hij ook, echter sommigen vragen nog meer voor een GT40 replica zelfs 150.000,-euro.
ik heb al berekeningen gemaakt van bv die 2 of 3 die nog in de USA staan (ook BDR GT40 waarvan 1 ook met 7.0L) vrpr 89.000$ nu is de dollar net weer wat minder aantrekkelijk voor ons, maar toen het nog 1.36 was en je kan hem net als hun als oldtimer invoeren, dan kun je vele duizenden euro's in je zakken houden.

met die leuke dollar kon je dan zo'n ding voor 72.000,-euro incl invoeren 6% en verschepen e.d. hier hebben staan, laten we eens gek doen en 75du zeggen...dan heb je al heel wat over gehouden.
en dat is voor het soort beslist niet duur, en aardig exclusief.
dan moet je nog hopen dat de RDW dat oldtimer status overneemt en heb je wat leuks.
maja dollar nu duur...en op die bedragen scheelt dat veel.

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door alt » 09 jun 2010, 07:33

Rene,

neem eens contact op met Herman Eshuis (www.autoeshuis.nl) Hardenberg.
Herman heeft een zaak in Florida (Superformanche).
Herman heeft mijn GTD op NL-kenteken gezet.
Ik stuitte op onwil bij de RDW in Amsterdam en Hem, emissieeiesen.

m.v.g.

Luc

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Ford GT40 all types incl replica

Bericht door GTRene » 09 jun 2010, 09:26

In het verleden ben ik wel een paar keer bij Herman geweest, wel jammer dat ie in amerika zit :D
als ik zoiets zou kopen bij een goede deal dan ben ik niet zo bang voor de keuring, hier in Almelo bij RDW zitten wel een paar redelijke werknemers/liefhebbers die niet snel moeilijk doen, althans vind ze wel redelijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten