
Nu rijdt de 2019 versie(op Goodwood paar weken terug gepresenteerd) rond.
Van 2011 tot 2018 hier in de garage gestaan in schaal 1 op 1.Robin schreef: ↑10 aug 2019, 12:22Ja. Zo bleef voor mij ook de front engine Corvette heilig zegmaar:)
Ik had in 1980(?) zoiets als ongeveer 1:18 kunststof SPEELGOED model op batterijen die, als je de (lange) motorkap opendeed je codes ofzo kon invoeren wat hij dan ging doen(voor achteruit/links/rechts)
![]()
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... nvertible/de nieuwe Corvette is in de basis ontwikkeld als Convertible en dat is de reden dat de reguliere versie over een handmatig verwijderbare hardtop beschikt en deze écht open versie een elektronisch wegklapbaar exemplaar heeft. Het dakje, dat door middel van zes elektromotoren in beweging wordt gebracht, laat zich in 16 tellen bij een snelheid van maximaal 48 km/h openen of sluiten. Het achterdek van deze Convertible is designtechnisch duidelijk anders dan het exemplaar van de reguliere Corvette. Het dak is standaard in carrosseriekleur gespoten. Een Carbon Flash-kleurig exemplaar is optioneel leverbaar.
Ik zie die dingen.
100% waar.
Dit was toch die Corvette die niet meer als 200pk produceerde? De oliecrisis vetteRobin schreef: ↑10 aug 2019, 12:22Ja. Zo bleef voor mij ook de front engine Corvette heilig zegmaar:)
Ik had in 1980(?) zoiets als ongeveer 1:18 kunststof SPEELGOED model op batterijen die, als je de (lange) motorkap opendeed je codes ofzo kon invoeren wat hij dan ging doen(voor achteruit/links/rechts)
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten