EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Luco » 20 nov 2012, 12:43

:popcorn:

DG

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door DG » 20 nov 2012, 12:55

Luco schreef::popcorn:
Vind jij van niet dan? #cruiseclub

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Riceaux » 20 nov 2012, 13:02

DG schreef:
Luco schreef::popcorn:
Vind jij van niet dan? #cruiseclub
Lekker boeiend hoe iemand rijdt, het is een trackday geen race.

DG

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door DG » 20 nov 2012, 13:05

Ja maar het is een circuit, geen openbare weg

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door RVV » 20 nov 2012, 13:06

Nou is het trollen mooi geweest, bij volgende stap flikker ik je van het forum af.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Riceaux » 20 nov 2012, 13:07

DG schreef:Ja maar het is een circuit, geen openbare weg
Dus? Dat betekend niet dat je voluit MOET gaan, betekend alleen dat je voluit MAG gaan.

Sebastian Keijmel

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Sebastian Keijmel » 20 nov 2012, 13:08

DG schreef:Ja maar het is een circuit, geen openbare weg
De nordschleife is ook gewoon een openbare tolweg.
Het is zoiezo humor dat deze cruizeclub commentaar op mijn laps,SKills en racelijn.
Het zijn hier net een stelletje voetbal supporters die alles beter weten lol.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Riceaux » 20 nov 2012, 13:09

Sebastian Keijmel schreef:
DG schreef:Ja maar het is een circuit, geen openbare weg
De nordschleife is ook gewoon een openbare tolweg.
Het is zoiezo humor dat deze cruizeclub commentaar op mijn laps,SKills en racelijn.
Het zijn hier net een stelletje voetbal supporters die alles beter weten lol.
We wachten nog steeds op het verhaal van je crash......

Sebastian Keijmel

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Sebastian Keijmel » 20 nov 2012, 13:18

Riceaux schreef:
Sebastian Keijmel schreef:
DG schreef:Ja maar het is een circuit, geen openbare weg
De nordschleife is ook gewoon een openbare tolweg.
Het is zoiezo humor dat deze cruizeclub commentaar op mijn laps,SKills en racelijn.
Het zijn hier net een stelletje voetbal supporters die alles beter weten lol.
We wachten nog steeds op het verhaal van je crash......
Als ze zo traag onder de limiet rijdt overal zal er nooit wat gebeuren. maar het is maar waar je je fun uit haalt, maar voor mij als je niet op de limiet zit is er niks aan en kan je net zo goed over de snelweg / b weg cruizen. en natuurlijk het kan een keer fout gaan constant op en over de limiet rijden, risico van het vak.

En op de limiet rijden met een onderstuurde auto telt niet, das niks dan chronisch Zzzz over de voorwielen rollen lol.

dus het ik ben nooit gecrashed verhaal dus ik ben een betere rijder is onzin.
Oke dat heb jij dan wel niet gezegd natuurlijk, want zo gaat dat hier altijd, maar ik zeg alvast maar.

En als je het verhaal wilt weten kan je me dat beter persoonlijk vragen tijdens een trackday ofzo.

en nog leuk nieuws mijn ringlap in heavy rain komt deze lente op tv in de uk ik ben benaderd door http://www.twofour.co.uk/broadcast/
Laatst gewijzigd door Sebastian Keijmel op 20 nov 2012, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door RVV » 20 nov 2012, 13:21

Oke Ban aan de broek..

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door RVV » 20 nov 2012, 13:24

Ik ben even in een vreselijke kutstemming... als mensen het nodig vinden om onze klanten af te kammen op dit forum dan trap ik ze er gelijk af. Die Toyota klojo is de eerste, maar ik heb vinger momenteel boven de banknop hangen.. en ik krijg er kramp in :devil:

Aernoudt
Berichten: 3957
Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
Locatie: fwd sucks

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Aernoudt » 20 nov 2012, 13:25

Gaat lekker zo... we zakken bijna af tot het Nurburgring.nl niveau op deze manier, lijkt me niet echt wenselijk...

Het mooie van trackdays is dat ieder z'n ding kan doen zonder een ander lastig te vallen. De Clio gaat inderdaad niet mega hard, maar als hij er lol mee heeft om zo te rijden: prima toch? Hij rijdt niemand in de weg, snijdt niemand af etc. maw met respect voor de medegebruikers. Misschien wel (mede) daardoor zo weinig code's rood op DF trackdays? Schade rijden is nooit leuk voor wie dan ook (dus zelfsook wanneer je met een audi rijdt :mrgreen: ), en voor de rest van de trackday deelnemer sook ivm gemiste rij rijd.

Op de Ring continue op de grens rijden valt a. nog niet mee, en b. is niet echt wenselijk tijdens Toursitenfahrten Sebastian...

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door GTRene » 20 nov 2012, 13:28

huppetee weg die 2.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door RVV » 20 nov 2012, 13:29

DG zit iig op de schopstoel.. die andere gozer is historie.

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Mathieu » 20 nov 2012, 13:44

DG = SRDK en SRDK =DG toch?!

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3665
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Paskal » 20 nov 2012, 13:48

Pingus schreef:Gaat lekker zo... we zakken bijna af tot het Nurburgring.nl niveau op deze manier, lijkt me niet echt wenselijk...
Herr Bottemanne de grappenmaker hoor :) Op nring.nl is in de hele historie één ban uitgedeeld op verzoek van die persoon zelf. Dat jij er net zoals sommigen hier lol in ziet om op nring.nl mensen op basis van hun trotse bezit persoonlijk af te zeiken moet je zelf weten, maar dan neem ik als moderator aldaar na diverse waaarschuwingen inderdaad dezelfde houding aan als Rico hier: met de vinger boven de ban-knop :)

@RVV: groot gelijk met die Toyo-driver :thumbup:

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Peter Tunissen » 20 nov 2012, 14:00

Volgens mij zie ik een kind op de bijrijdersstoel zitten.
Dan is de afspraak dat dat wel mag, maar dat je ook heel veel marge houdt.
Als mensen dat niet snappen, hoeven ze sowieso niet op onze dagen te komen rijden en zitten ze ook niet op het goede forum...

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Petrolhead Tom » 20 nov 2012, 14:06

Peter Tunissen schreef:Volgens mij zie ik een kind op de bijrijdersstoel zitten.
Dan is de afspraak dat dat wel mag, maar dat je ook heel veel marge houdt.
Als mensen dat niet snappen, hoeven ze sowieso niet op onze dagen te komen rijden en zitten ze ook niet op het goede forum...
Heel veel plussen! Het is toch fantastisch dat de sfeer op DF dagen dermate goed is dat iemand zelfs een kind me durft te nemen in de auto?

Aernoudt
Berichten: 3957
Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
Locatie: fwd sucks

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Aernoudt » 20 nov 2012, 14:16

Paskal schreef:
Pingus schreef:Gaat lekker zo... we zakken bijna af tot het Nurburgring.nl niveau op deze manier, lijkt me niet echt wenselijk...
Herr Bottemanne de grappenmaker hoor :) Op nring.nl is in de hele historie één ban uitgedeeld op verzoek van die persoon zelf. Dat jij er net zoals sommigen hier lol in ziet om op nring.nl mensen op basis van hun trotse bezit persoonlijk af te zeiken moet je zelf weten, maar dan neem ik als moderator aldaar na diverse waaarschuwingen inderdaad dezelfde houding aan als Rico hier: met de vinger boven de ban-knop :)
:
De mods van nring.nl hebben het nog altijd niet door geloof ik: in een algemeen topic, niet iemands persoonlijke auto topic dus, wordt door mij gereageerd (anders had je een terecht punt gehad). De reactie is zelfs een feit: een audi heeft veel onderstuur (kan ik ook niks aan doen), daarbij vermeld ik zelfs nog dat als iemand er plezier mee heeft dat verder OK is: het is de keuze van de persoon zelf tenslotte. Dat notabene door de mods zelf op de man wordt gspeeld (en dan met name onze 2e hands auto verkoper Fabian), zonder kans op reactie legt het niveau van de mods schrijnend bloot...
Denk er maar eens goed over na, en geef mij een belletje, dan leg ik het graag aan je uit (want het blijft jammer dat nring.nl niet meer is wat het is geweest..) 06-24542023.

Anyway: back om topic.
@Tom: Precies! :thumbup: Dat maak je lang niet overal mee.

Gebruikersavatar
Leen Kostense
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 mei 2007, 08:37

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Leen Kostense » 20 nov 2012, 16:56

Na lange tijd weer eens terug op het forum, had via internet gelezen dat de trackday afgelopen zondag werd gehouden en dus even gaan kijken op het circuit. Was op dat moment een leuk clubje van paar Subaru's, BMW's, 2 Clio's een Nissan, Porsche en een Ferrari aan het rijden. Leuk om even te zien maar kreeg wel wat kriebels om zelf ook weer eens een paar rondjes op het circuit te rijden. Afgelopne voorjaar met een Experience Day van Bleekemolen nog op Zandvoort gereden. Hopelijk volgend jaar in de gelegenheid om ook weer eens mee te doen.

Leen

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Luco » 20 nov 2012, 17:00

GTRene schreef:huppetee weg die 2.
Bijna Sinterklaas rene
rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten :lol:

Gebruikersavatar
KdK
Berichten: 90
Lid geworden op: 06 sep 2008, 21:36
Contacteer:

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door KdK » 20 nov 2012, 17:07

Hahaha,

Wat een gedoe allemaal.
Lekker belangrijk.

Ik rij 2.15.71 met iemand naast me en eeehhh NEE ik kan niet veel sneller. Waarom niet? Omdat ik 43 ben en te veel gevaar zie. Is dat belangrijk? Wel nee, voor al die stoere mannen die veel sneller kunnen, top. Doen. Mij maakt het echt niets uit. Ik lees het nog geen eens. Joost reed ook rond met een Clio heeft wat andere updates dan ik en hij was pak um beet een seconde of 1 a 2 sneller.

In de Clio cup (+20 pk, met slicks, en een sincbak) rijdt het veld tussen de 1.58.454 en 2.10.32 mijn record ligt op 2.12.30 op Zandvoort alleen in de auto met nieuwe banden. Slecht? Wel neeee, Ben ik super tevreden mee.

Misschien ziet het er niet heel heftig uit in de auto. Dat klopt, want die Clio is heel makkelijk te rijden dus het gaat bijna van zelf. (Of ik rij als een ouwe vent, ook prima.)

Dan nog even over voorwiel vs achterwiel aandrijving. Ik rij dagelijks in een 335i. En die discussie is ook erg overdreven. Ik beleef zowel in de voorwiel als in de achterwiel aandrijver evenveel plezier.

Stoer? Weet ik veel. Weet je wat echt stoer is... zeggen dat je 2.15 rij op Zandvoort en toe durft te geven dat je op dat moment niet sneller kan. (O ja en mijn zoon van 10 eeeh o nee, 16 jaar zat naast me. Telt ook mee.)

Mannen en vrouwen, heb plezier. Rij, geniet en doe je best. Er is maar 1 Schumacher, maar 1 Hamilton. En maar 1 Karel de Koning. En die vindt dit erg leuk en is ook nog goed in andere dingen.

Enjoy! :D

Gebruikersavatar
Peter-Paul
Berichten: 907
Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
Locatie: Rosmalen

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Peter-Paul » 20 nov 2012, 17:22

KdK schreef:Hahaha,

Wat een gedoe allemaal.
Lekker belangrijk.

Ik rij 2.15.71 met iemand naast me en eeehhh NEE ik kan niet veel sneller. Waarom niet? Omdat ik 43 ben en te veel gevaar zie. Is dat belangrijk? Wel nee, voor al die stoere mannen die veel sneller kunnen, top. Doen. Mij maakt het echt niets uit. Ik lees het nog geen eens. Joost reed ook rond met een Clio heeft wat andere updates dan ik en hij was pak um beet een seconde of 1 a 2 sneller.

In de Clio cup (+20 pk, met slicks, en een sincbak) rijdt het veld tussen de 1.58.454 en 2.10.32 mijn record ligt op 2.12.30 op Zandvoort alleen in de auto met nieuwe banden. Slecht? Wel neeee, Ben ik super tevreden mee.

Misschien ziet het er niet heel heftig uit in de auto. Dat klopt, want die Clio is heel makkelijk te rijden dus het gaat bijna van zelf. (Of ik rij als een ouwe vent, ook prima.)

Dan nog even over voorwiel vs achterwiel aandrijving. Ik rij dagelijks in een 335i. En die discussie is ook erg overdreven. Ik beleef zowel in de voorwiel als in de achterwiel aandrijver evenveel plezier.

Stoer? Weet ik veel. Weet je wat echt stoer is... zeggen dat je 2.15 rij op Zandvoort en toe durft te geven dat je op dat moment niet sneller kan. (O ja en mijn zoon van 10 eeeh o nee, 16 jaar zat naast me. Telt ook mee.)

Mannen en vrouwen, heb plezier. Rij, geniet en doe je best. Er is maar 1 Schumacher, maar 1 Hamilton. En maar 1 Karel de Koning. En die vindt dit erg leuk en is ook nog goed in andere dingen.

Enjoy! :D
Amen :thumbup:

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Petrolhead Tom » 20 nov 2012, 17:29

+1 als je op een trackday komt om de laatste tiende van een seconde van je persoonlijk baanrecord af te schaven dan heb je het niet begrepen. Hard rijden hoort erbij maar ten alle tijde met respect voor mederijders.

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: EXTRA INGELASTE CIRCUITDAG CPZ zondag 18-11-12

Bericht door Hielke » 20 nov 2012, 17:48

Petrolhead Tom schreef:+1 als je op een trackday komt om de laatste tiende van een seconde van je persoonlijk baanrecord af te schaven dan heb je het niet begrepen. Hard rijden hoort erbij maar ten alle tijde met respect voor mederijders.
Het een sluit het ander niet uit Tom. Ik zou niet weten wat ik op een circuit zou moeten doen als ik niet op zoek was naar m'n best mogelijke tijd. Dat een ander dat niet doet is dikke prima. Als ze me maar niet in de weg rijden :lol:

2.15 met passagier is trouwens een erg goede tijd.

Kan me niet voorstellen dat die relnicht van een een aantal posts terug op KdK doelde.
Laatst gewijzigd door Hielke op 20 nov 2012, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten