Aston Martin V8 Vantage Roadster

Van keiharde Radicals tot zachte ronde Aston Martins, dit is het forum voor Engelse automobielen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster

Bericht door Petrolhead Tom » 24 mar 2010, 23:48

Als daar wat aan kapot gaat krijg je voor je gevoel een factuur met blad gouden letters van de dealer.

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster

Bericht door Sperdy » 25 mar 2010, 08:26

romo schreef:Ferdi..............................hut ab :thumbup:

Ik had het reeds voorspeld.....................en idd geen speld tussen te krijgen..........................


Conclusie; de 1 er van je is nog niet zo slecht, geen looks, wel kwaliteit...................


Waarom zou je wat anders willen.........................................rook dat ding toch op.................. :mrgreen:
Ha Romo, de ACS1 gaat er niet uit. Was ik nooit van plan. Ik zoek er iets bij, een leuke roadster/coupe 2 zitter. Maar dus niet een AMV8. Nogmaals, verpakking is erg leuk, maar daar blijft het bij. Maar zoekttocht gaat verder.

indobesar
Berichten: 9976
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster

Bericht door indobesar » 25 mar 2010, 09:52

Ferdi, als je op zoek bent naar een goed sturende auto, NSX(-R) een optie?

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster

Bericht door Sperdy » 25 mar 2010, 10:27

Schitterend filmpje. Ik kende die niet. Die lakschoentjes. lol. Wat een supercoureur toch die Senna.

Robin
Berichten: 51205
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster

Bericht door Robin » 25 mar 2010, 12:13

FerdiACS1 schreef:Schitterend filmpje. Ik kende die niet. Die lakschoentjes. lol. Wat een supercoureur toch die Senna.
amen

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26919
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster

Bericht door romo » 25 mar 2010, 12:46

Robin schreef:
FerdiACS1 schreef:Schitterend filmpje. Ik kende die niet. Die lakschoentjes. lol. Wat een supercoureur toch die Senna.
amen


+1 SKITTEREND..................

zullen we amen weglaten?..........................ik bedoel; er zijn weer kindertjes gepakt en dan amen...................neh................. :bag:

we kunnen beter afsluiten met ;

RESPECT :mrgreen:

Robin
Berichten: 51205
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster

Bericht door Robin » 25 mar 2010, 12:58

RESTECP is inderdaad 't juiste woord!
Afbeelding

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster

Bericht door Andre » 26 mar 2010, 12:04

Sorry om te zeggen maar als je goeie bouwqualiteit wil en proven product wat emotie geeft is porsche het merk. Wel de spyders en GT versies. Standaard porsche s bieden het ook net niet.

Ferrari lambo s etc is al helemaal niet te betalen laat staan onderhouden.

Als je veel geld uit wilt geven moet je de parels opzoeken.

Ga in het volgende lijstje even af fabriek standaard auto s uit.

Bij renault is dat een R26R
Bij Mini is GP versie
Bij bmw is dat een CSL
Bij porsche is dat een spyder
Bij porsche is dat een GT3
Als je een waterdicht ANWB lidmaatschap hebt incl mac gyver ducktape is lotus ook een optie:)

Boven porsche wordt het zo idioot duur dat je er bijna al niet eens mee durft te rijden/glijden:)

Dit zijn de auto s die een emotionele rijders prikkel geven. Al het andere is hier en daar wel wat van te maken bijv een E36 M3/e46 M3/130i. Maar het mooiste is een af fabriek top auto met de juiste goodies en dat geeft ook de meeste rijders emotie.

Ik zit nog altijd met smart te wachten op een cayman clubsport of RS met mooie vleugel. Volgens mij is dat de uber auto van porsche. Zullen ze niet maken vanwege de 911. Maar jammer is het wel. Of wat mij ook wel zou trekken is soort Golf maar dan een porsche RWD clubsport pakket erin 2 race kuipen 350pk atmo modderfok dat zou voor mij uber zijn.

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13331
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster

Bericht door Tristan » 26 mar 2010, 12:14

Cayman S kan je zo naar Manthey brengen, deze maakt er zo een CS/RS van. En kost 2/3e van een GT3.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten