Dat denk ik wel ja....... De verkoopaantallen van LotusDaan schreef:Tja, ik zal het handels technisch wel verkeerd zien dan...
Hessing is ook een tijdje importeur geweest...... die zijn er ook niet voor niets mee gestopt.
Dat denk ik wel ja....... De verkoopaantallen van LotusDaan schreef:Tja, ik zal het handels technisch wel verkeerd zien dan...
Gezien de verkoop aantallen denk ik dus nog steeds van niet. Verkopen is werken en niet achterover leunen en mensen met een kluitje in het riet sturen. Met zo'n organisatie wordt het dus nooit wat.Dat denk ik wel ja....... De verkoopaantallen van Lotus
En die boot heeft VdKooi gemist...... is toch werk voor je werkplaats als je het goed aan pakt, van der verkoop moet die het niet hebben.....Elise schreef:Kanttekening is wel dat die techneuten en liefhebbers zich allemaal bezighouden met import vanuit de UK.........
Zoals ik al eerder aangaf, ook bij Hessing lukt het niet met Lotus.Daan schreef:Gezien de verkoop aantallen denk ik dus nog steeds van niet. Verkopen is werken en niet achterover leunen en mensen met een kluitje in het riet sturen. Met zo'n organisatie wordt het dus nooit wat.Dat denk ik wel ja....... De verkoopaantallen van Lotus
Veel ondernemingen zijn bang om te ondernemen. Daardoor krijg je dat "die" techneuten voor zichzelf beginnen en gaan importeren, ombouwen, beurtjes geven, etc. En als er markt is moet je die bedienen ?Michel P schreef:En die boot heeft VdKooi gemist...... is toch werk voor je werkplaats als je het goed aan pakt, van der verkoop moet die het niet hebben.....Elise schreef:Kanttekening is wel dat die techneuten en liefhebbers zich allemaal bezighouden met import vanuit de UK.........
Michel
http://www.lotuscars.nl/website/vanderk ... ombouw.php" onclick="window.open(this.href);return false;Emiel schreef:Wat een boer niet kent dat eet ie niet. Misschien mag het ook wel niet vanuit Lotus en dat vdkooi zich aan regels moet houden.
smiley schreef:http://www.lotuscars.nl/website/vanderk ... ombouw.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Emiel schreef:Wat een boer niet kent dat eet ie niet. Misschien mag het ook wel niet vanuit Lotus en dat vdkooi zich aan regels moet houden.
Die 1500 zal inderdaad alleen een set euro lampen zijn, maar die 5.5k komt aardig in de buurt van wat van sten vraagt.Michel P schreef:Alleen de bedragen die ze noemen kloppen voor geen meter, tel daar maar 3 tot 4k bij........
smiley schreef:Die 1500 zal inderdaad alleen een set euro lampen zijn, maar die 5.5k komt aardig in de buurt van wat van sten vraagt.Michel P schreef:Alleen de bedragen die ze noemen kloppen voor geen meter, tel daar maar 3 tot 4k bij........
http://www.vansten.nl/Werkplaats/index_Lotus_werkpl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij TVR ( Nimag) is de werkplaats wel goed en hebben ze veel kennis in huis. Ook in de showroom ben je altijd welkom. Geen klachten dus.GTRene schreef:net als met TVR is er ook voor Lotus (tot op heden althans) weinig markt voor nieuwe auto's...
2de hands zijn er wat meer kopers, doch 1x gekocht rijden die vaak een paar jaar met zo'n ding en stagneert de verkoop ook daar denk ik, mede gezien de prijs vaak redelijk hoog blijft.
in NL is het vaak een 2de of 3de auto en als het daarom gaat keizen mensen met wat extra geld vaak voor een andere 2de auto zo lijkt het in NL
ander soort rijders over het algemeen in NL zo lijkt het
Nimag ? als in tevens de Suzuki motorfiets importeur ? want als Suzuki importeur laten ze hele serieuze steken vallen.HJ schreef: Bij TVR ( Nimag) is de werkplaats wel goed en hebben ze veel kennis in huis. Ook in de showroom ben je altijd welkom. Geen klachten dus.
Aan het zijn van importeur zitten (meestal) verplichtingen (die met de komst van Dany Bahar alleen maar groter zijn geworden) en dat moet je wel iemand hebben die daaraan wil en kan voldoen.Emiel schreef:Mij doet het weinig dat we een originele Lotus importeur hebben in NL nog. Als vdkooi het niet is word het wel iemand anders.
Via allerlei kanalen kun je de onderdelen overal bestellen en laten verzenden. Hetzij een hele aardige dealer in Antwerpen tot de bekende internet shops.
Ik heb een garage in de UK waar ik het kan bestellen, werkt ook prima.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 gasten