Steun het goede doel en koop een Lotus van Naomi Campbell

Van keiharde Radicals tot zachte ronde Aston Martins, dit is het forum voor Engelse automobielen.
Plaats reactie

Lotus Evora Naomi for Haiti

Gave bak
3
10%
Ik stort liever op Giro 555
2
7%
Wel een Lotus graag, maar dan de normale versie
16
53%
Geen Lotus, geen Naomi en geen Haïti
4
13%
Zit er een Wegenwachtabonnement bij?
0
Geen stemmen
Bel maar terug als er een Bimmer for Haiti is
5
17%
 
Totaal aantal stemmen: 30

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010
Contacteer:

Re: Steun het goede doel en koop een Lotus van Naomi Campbell

Bericht door Stéphane » 17 feb 2010, 10:51

Snipe schreef:Tiger Woods kan leuk golfen en daarom heeft TAG Heuer besloten om hem te sponsoren. Ze sponsoren hem toch niet omdat hij een model-gezinsleven heeft? Alleen omdat hij toevallig iets vaker zin heeft in sex dan de gemiddelde suffe modelburger en daardoor een beetje afwijkt van de normale patronen zouden ze hem niet meer kunnen sponsoren? Wat een onzin. Hij golft toch nog steeds goed?

Die reacties dat ze hem niet meer kunnen sponsoren komen van typische figuren die het heel goed vinden dat auto's energielabels hebben en die de balkenendenorm met liefde omarmd hebben. En als zulke types dan bij hun eigen suffe kantoorbaantje zitten en hun baas zegt dat ze niet meer hoeven te komen omdat hun sexleven hem niet aanstaat, spreken ze er schande van.
I
Als je dit tegen je vriendin/vrouw zegt denk ik dat je gauw klaar bent met sex :P

Er is ook nog zoiets als integriteit en respect. Dat heeft niets met al die suffe dingen die jij nu noemt te maken. Dat vind ik er in deze context ook een beetje flauw met de haren erbij getrokken. Maakt mij verder ook niet uit hoeveel en met wie hij allemaal sex heeft, maar dan moet hij niet hypocriet zijn en zijn vrouw besodemieteren. Dat vind ik gewoon laf. Wees dan een vent en wees eerlijk.

En dat heeft wel degelijk met zijn imago te maken wat ook op een merk uitstraalt. Niets met hoe goed iemand golf speelt.

Online
Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5272
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Steun het goede doel en koop een Lotus van Naomi Campbell

Bericht door Kasteel » 17 feb 2010, 20:13

Wat me trouwens opvalt, is dat we hier op het forum zo weinig over de Evora hebben; het hele model was compleet aan me voorbij gegaan, redelijke tegenhanger dan Cayman ed dunkt mij?

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12631
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: Steun het goede doel en koop een Lotus van Naomi Campbell

Bericht door Snipe » 17 feb 2010, 20:29

Stéphane schreef:Er is ook nog zoiets als integriteit en respect. [...] En dat heeft wel degelijk met zijn imago te maken wat ook op een merk uitstraalt. Niets met hoe goed iemand golf speelt.
Ik ben ook integer en ik heb respect voor alles en iedereen. Maar denk je dat Tag Heuer mij wil sponsoren?

Het gaat dus wel degelijk om zijn golfkwaliteiten en dan moeten ze over de rest niet zeuren. En buiten dat, hij schijnt niet zomaar eens een vriendinnetje te hebben maar verslaafd te zijn. Over respect gesproken, het zou dan dus van meer respect getuigen om hem als sponsor te steunen of te helpen dan om hem direct bij het eerste wissewasje als een baksteen te laten vallen.

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010
Contacteer:

Re: Steun het goede doel en koop een Lotus van Naomi Campbell

Bericht door Stéphane » 17 feb 2010, 22:30

Ik zie je punt en ik vind loyaliteit inderdaad ook wel een belangrijk argument. Dus die geef ik je. Maar ik weet niet precies hoe het zit met die verslaving zoals jij het noemt. Veel verslavingen zijn aangeleerd gedrag wat door de nucleus accumbus beloond wordt, dus dat vind ik dan slechts een excuus.

Niet om het ingewikkeld te maken ofzo, maar ik heb een aantal boeken over functioneren van hersenen gelezen en dat is echt heel verhelderend bij het verklaren van gedrag. Maar dat geheel terzijde.

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3855
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Steun het goede doel en koop een Lotus van Naomi Campbell

Bericht door Emiel » 18 feb 2010, 06:57

Het sex schandaal rondom Tiger Woods geeft wel degelijk een extra imago aan het sponsor bedrijf.
Heeft niks met suffe figuren te maken maar met marketing, statement maken naar andere gesponsorde, etc.
Wel denk ik dat er een "als er een schaap over de dam is" logica bij komt kijken, sponsors die zich terug trekken omdat andere dat ook doen en zich niet durven uit te spreken in hun eentje, want stel dat iedereen hem laat vallen en hun alleen over blijven.

Maar blijven ze sponsoren , dan laten ze en zien dat ze menselijk zijn (mensen maken fouten, etc. ) maar ook dat ze zijn persoonlijk leef situatie goedkeuren. (dozijn minnaressen etc)
Hoeveel , bijv zwaar gelovige mensen, zullen het merk dan toch veroordelen. En bijv. Amerika zit er vol van.....
Dat het ergens hypocriet zou kunnen zijn, ja, waarschijnlijk wel.


Ik vind Naomi Campbell een hele foute keuze. Het gaat ze puur om de looks, anders hadden ze ook een andere cocaine gebruikster met losse handjes kunnen inhuren. :bag:

Niet dat ik Lotus nu links laat liggen, maar vind het wel een beroerde keuze. Ze hadden beter de chief engineering die met pensioen gaat kunnen neerzetten in mijn ogen. Hele correcte gentlemen en te laten zien dat ze het serieus bedoelen.

Dit klinkt meer als een promotie sale voor bedrijven met geld over die iets willen doen.

Elise
Berichten: 7167
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Steun het goede doel en koop een Lotus van Naomi Campbell

Bericht door Elise » 18 feb 2010, 09:26

Emiel schreef:Ik vind Naomi Campbell een hele foute keuze. Het gaat ze puur om de looks, anders hadden ze ook een andere cocaine gebruikster met losse handjes kunnen inhuren. :bag:

Niet dat ik Lotus nu links laat liggen, maar vind het wel een beroerde keuze. Ze hadden beter de chief engineering die met pensioen gaat kunnen neerzetten in mijn ogen. Hele correcte gentlemen en te laten zien dat ze het serieus bedoelen.
Wat denk je van een Max Mosley editie :D

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12631
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: Steun het goede doel en koop een Lotus van Naomi Campbell

Bericht door Snipe » 18 feb 2010, 10:03

Stéphane schreef:Maar ik weet niet precies hoe het zit met die verslaving zoals jij het noemt. Veel verslavingen zijn aangeleerd gedrag wat door de nucleus accumbus beloond wordt, dus dat vind ik dan slechts een excuus.
Ja, ik ben verder geen verslavingsdeskundige, maar als je in een kliniek belandt om behandeld te worden lijkt me dat je wel verslaafd bent. Met zekerheid is daar niks over te zeggen, ik spreek hem niet persoonlijk en zijn medische files belanden ook niet altijd op mijn bureau.

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3855
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Steun het goede doel en koop een Lotus van Naomi Campbell

Bericht door Emiel » 18 feb 2010, 10:12

Elise schreef: Wat denk je van een Max Mosley editie :D
Denk dat hakenkruizen op de Elise en een model met hitler snor niet echt gaan werken :shock:

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Steun het goede doel en koop een Lotus van Naomi Campbell

Bericht door allen » 18 feb 2010, 10:27

Kasteel schreef:Wat me trouwens opvalt, is dat we hier op het forum zo weinig over de Evora hebben; het hele model was compleet aan me voorbij gegaan, redelijke tegenhanger dan Cayman ed dunkt mij?
Het zou mijn wagen wel wezen als de financiën het toelieten. Arden Red, met antraciet kleurige velgen. Mooi zwart interieurtje erin en graag een versie zonder achterbank. Heb een keer voor de grap de voorstoel zo ingesteld dat ik perfect achter het stuur zat (dwergje van 1.70), en ben daarna achterin gekropen. Kwa been ruimte gaat het wel, maar m'n hoofd moest ik bijna 90 graden voorover kantelen en zat net niet tegen de hoofdsteun van de voorstoel. Compleet onzinnig zo'n bank. Wel een ideale plek om wat extra bagage kwijt te kunnen, alhoewel de kofferbak ook al aardig groot is. Hoe het rijd weet ik niet, maar vertrouw Lotus er wel op dat het goed moet sturen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten