Exige Cup 260 of 2-11?

Van keiharde Radicals tot zachte ronde Aston Martins, dit is het forum voor Engelse automobielen.
Plaats reactie

Exige Cup 260 of 2-11?

Exige Cup 260
22
69%
2-11
3
9%
Mercedes CLS 63 AMG (ik doe niet aan light weight)
7
22%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Re: Exige Cup 260 of 2-11?

Bericht door Hans R » 11 aug 2009, 15:48

Tja met een Elise of Exige zit je natuurlijk nooit "echt" open, meer cabrio gevoel met een 2-11 zal je niet krijgen 8)

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Exige Cup 260 of 2-11?

Bericht door Michel P » 11 aug 2009, 15:51

Tom schreef:
Michel P schreef:Die witte graag maar dan zonder stickers.
Zonder stickers.. :nah:

Afbeelding
Foto's Tom!

Michel

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Exige Cup 260 of 2-11?

Bericht door Tom » 11 aug 2009, 17:06

Afbeelding

http://babes.flabber.nl/galleries/Waarl ... ch4/24.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

groetjes

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Exige Cup 260 of 2-11?

Bericht door GTRene » 11 aug 2009, 17:07

das een andere Cup :lol:

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Exige Cup 260 of 2-11?

Bericht door Tom » 11 aug 2009, 17:12

Ouwe rukker.
Het duurde slechts 1 minuut :roflol:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Exige Cup 260 of 2-11?

Bericht door GTRene » 11 aug 2009, 17:21

Tom schreef:Ouwe rukker.
Het duurde slechts 1 minuut :roflol:
:bag: :bag: (voor beide Cups 1 :mrgreen:

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Exige Cup 260 of 2-11?

Bericht door duifjes.com » 11 aug 2009, 20:15

hahahahhahaah humnor.

Doe maar maar de CLS AMG want met mij in een auto wordt het nooit een lightweight... :mrgreen:

BelgianRally
Berichten: 93
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:33
Locatie: Kortemark, Belgium
Contacteer:

Re: Exige Cup 260 of 2-11?

Bericht door BelgianRally » 11 aug 2009, 20:29

Stéphane schreef:Dat is een fabrieksauto, van Lotus zelf ;)
Is een belgische wagen normaal... maar vermoedelijk is hij nu zijn kilometers op UK nummerplaten aan het rijden om zo in België te kunnen inschrijven

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Exige Cup 260 of 2-11?

Bericht door Roy » 12 aug 2009, 00:10

Die witte in de beginpost is wel erg vet :df:

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010
Contacteer:

Re: Exige Cup 260 of 2-11?

Bericht door Stéphane » 12 aug 2009, 11:48

BelgianRally schreef:
Stéphane schreef:Dat is een fabrieksauto, van Lotus zelf ;)
Is een belgische wagen normaal... maar vermoedelijk is hij nu zijn kilometers op UK nummerplaten aan het rijden om zo in België te kunnen inschrijven
OK. Dan was dat op dezelfde manier als bij mij. Ik ben toen ook met Engelse platen naar NL gereden. Maar die moesten wel er gelijk af voor tijdelijke NL platen.

BelgianRally
Berichten: 93
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:33
Locatie: Kortemark, Belgium
Contacteer:

Re: Exige Cup 260 of 2-11?

Bericht door BelgianRally » 12 aug 2009, 19:47

Stéphane schreef:
BelgianRally schreef:
Stéphane schreef:Dat is een fabrieksauto, van Lotus zelf ;)
Is een belgische wagen normaal... maar vermoedelijk is hij nu zijn kilometers op UK nummerplaten aan het rijden om zo in België te kunnen inschrijven
OK. Dan was dat op dezelfde manier als bij mij. Ik ben toen ook met Engelse platen naar NL gereden. Maar die moesten wel er gelijk af voor tijdelijke NL platen.
De 2-11 kan enkel road legal in België komen als hij eerst ingeschreven was in de UK. Na 6 maanden op engelse nummerplaat en 6000 km (of miles) gereden te hebben kan de procedure in België gestart worden. Indien de kilometers niet gehaald zijn moet je nog eens btw op de wagen in België betalen (vermits de wagen nieuw in België gekocht is zal dit minder een probleem zijn).

Met de éénmalige keuring die nu in Nederland mogelijk is kan deze procedure natuurlijk veranderen..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten