TVR all models

Van keiharde Radicals tot zachte ronde Aston Martins, dit is het forum voor Engelse automobielen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TVRooom
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jan 2010, 21:47
Contacteer:

Re: TVR all models

Bericht door TVRooom » 15 jan 2010, 21:46

900T-R schreef:Hallo allemaal,

Sommigen zullen me wel kennen van DSR'08 en '09 (rode Chimaera) en van PH.

Naast importeur/dealerwerkplaats Nimag is er nog een deskundige specilist op TVR-gebied in Nederland, namelijk Bertil Evers in Velp. Zelf maak ik gebruik van Nimag voor het reguliere onderhoud en APK, en Bertil Evers voor het grotere werk (vervangen uitlaatspruitstukken, dat soort werk). Nimag houdt me mobiel en ik kan op de normale onderhoudswerkzaamheden altijd wachten, bovendien heb ik vertrouwen in het werk van Wijnand die een goed oog voor detail heeft, je duidelijkheid verschaft over wat er niet goed is en je echt niet zomaar op pad zal sturen met zaken die niet in orde zijn - maar het blijft natuurlijk een dealer met de bijbehorende overheads en het daaruit resulterende uurtarief, en omdat het handgebouwde auto's zijn kan dat best oplopen zonder dat er nou echt iets heel spannends aan de hand is. Bertil is minstens net zo'n Pietje Precies en zijn uurtarief is heel schappelijk omdat hij aan huis werkt, maar hij heeft wel het liefste dat je je auto daar achterlaat zodat hij in alle rust aan de slag kan.
Zo te horen ben je - net als ik - meer een rijder dan een sleutelaar. Toch wordt je als TVRist vanzelf steeds meer een doe-het-zelver als je kosten binnen de perken wilt houden. Wat ik zelf kan doen, doe ik dus ook zelf, als het te ingrijpend wordt breng ik mijn TVR ook bij Bertil i.p.v. bij Nimag, om bovenstaande reden. Nadeel is dat ik nu niet meer bij Utrecht woon, maar in Noord-Holland, en het dus wel meer is dan een ´stief kwartierke´ rijden naar Velp. Mede daarom ga ik dus wel kijken of ik mijn uitlaatspruitstukken zelf kan vervangen. Misschien dat het bij een Chimaera een hele operatie is, bij mijn S3C moet het volgens mij wel te doen zijn. :hmmm:

Keeping the dream alive... :df:

www.tvrooom.nl
Laatst gewijzigd door TVRooom op 15 jan 2010, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Re: TVR all models

Bericht door Hans R » 15 jan 2010, 21:54

TVRooom schreef:
Hans GP schreef:@Paul, leuke site! :D Handige info ook, ik zie dat jullie soms rijden met GP-Elite misschien een idee om een keer mee te doen met een Driving-fun dagje op Zandvoort of ergens anders.. wil wel eens proeven aan een TVR op het circuit en kunnen jullie proeven aan een Lotus :wink:

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=17425" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt me een leuk idee om op zo'n manier eens bij ekaar te komen :drinking: , ik heb altijd wel een zwak gehad voor Lotus. Is ook spannend, Brits spul.
Het zal me echter niet lukken mijn TVR (APK-)klaar te hebben voor februari (uitlaatspruitstuk lek, koplampen verweerd). Je zou wel eens kunnen overwegen te verschijnen op de TVR Continental Meeting op het circuit van Zolder in België in Juni (hou hiervoor de agenda van http://www.tvrcarclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false; in de gaten). Om aan voldoende deelnemers te komen worden wel vaker 'gasten' verwelkomd met bijvoorbeeld Lotus Elises, Donkervoorts, Lola's e.d.

Ik wil graag op TVRooom melding maken van het Zandvoort-evenement, maar dat is waarschijnlijk te kort dag...?

Lijkt me leuk een keer met TVR's op Zolder te rijden 8) als er zo'n dag is kan je dan dat hier op Driving-fun vermelden?

Ik denk dat Peter blij zal zijn met een vermelding vd circuitdag op jouw site!

Gebruikersavatar
TVRooom
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jan 2010, 21:47
Contacteer:

Re: TVR all models

Bericht door TVRooom » 30 jan 2010, 17:02

Tissi RS schreef:Mijn persoonlijke favoriet is de T350C, alleen is die auto nog best wel duur op dit moment en niet zo zuinig. En dat zijn op dit moment voor mij toch de grootste drempels die ik moet passeren.
Ach, wat is duur, zeker met de huidige economische situatie? Als je in gedachten houd dat het Engelse Pond ongeveer gelijk staat met de Euro en je voor 15.000 pond een hele fraaie T350 in het moederland kan vinden (een auto met Porsche-prestaties maar met better looks, en nog exclusiever dan een Ferrari) wat houdt je dan tegen? Enne...'niet zo zuinig'? Dat is een begrip dat in TVR-kringen niet voorkomt. Het lijkt mij duidelijk dat jij nog niet klaar bent voor een TVR...
:?

Gebruikersavatar
TVRooom
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jan 2010, 21:47
Contacteer:

Re: TVR all models

Bericht door TVRooom » 09 feb 2010, 19:38

Er is nieuws over TVR: kijk ergens op het internet.

Mod-edit
Er is nieuws over Driving-fun.com: het is geen plek om je eigen site te pluggen.

Snipe
moderator

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Re: TVR all models

Bericht door Hans R » 10 feb 2010, 09:48

Je mag het ook wel hier neerzetten :wink:

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: TVR all models

Bericht door Petrolhead Tom » 10 feb 2010, 10:34

Ik snap dat je graag veel hits op je site wilt, maar het is denk ik handiger om een beetje meer informatie te geven dan dat je nu doet.

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: TVR all models

Bericht door Roy » 10 feb 2010, 11:30

TVRooom schreef:
Tissi RS schreef:Mijn persoonlijke favoriet is de T350C, alleen is die auto nog best wel duur op dit moment en niet zo zuinig. En dat zijn op dit moment voor mij toch de grootste drempels die ik moet passeren.
Ach, wat is duur, zeker met de huidige economische situatie? Als je in gedachten houd dat het Engelse Pond ongeveer gelijk staat met de Euro en je voor 15.000 pond een hele fraaie T350 in het moederland kan vinden (een auto met Porsche-prestaties maar met better looks, en nog exclusiever dan een Ferrari) wat houdt je dan tegen? Enne...'niet zo zuinig'? Dat is een begrip dat in TVR-kringen niet voorkomt. Het lijkt mij duidelijk dat jij nog niet klaar bent voor een TVR...
:?
kwaliteit?

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: TVR all models

Bericht door GTRene » 23 feb 2010, 18:56

mmmmmmmm :df:

net via PH dropt iemand een link die ik niet kende van interessante TVR's die nog steeds gemaakt worden schijnbaar :hmmm:

TVR in der Schweiz met de TVr zoals ik vind dat ie hoort, met eenbrullende V8 in het vooronder.
zei gebruiken er de LS3 en LS7 voor schijnbaar, hun topversie heeft zelfs 600pk :hosanna:
en dat geluid van die motoren, een beetje Can-am achtig?

Afbeelding

Sagaris 600:
http://www.tvr.ch/sagaris_600.html" onclick="window.open(this.href);return false;
TVR Sagaris 600 (Swissversion)

MOTOR.........................................Aluminium V8
.......................................................Hubraum 6,0 ltr.
.......................................................Nennleistung / Drehzahl 427 PS / 314 kW / 6.000 / 1 / min
.......................................................max. Drehmoment / Drehzahl 550 Nm / 4.400 / 1 / min
CHASSIS..................................... Zentralgitterrohrrahmen aus Stahl mit Auslegern
CARROSSERIE............................Verbundwerkstoff (Faserverstärkter Kunststoff)
KRAFTSTOFFVERBRAUCH.......gem. 11,2 l / 100 km - Ino. 17,7 l / 100 km - Auso. 8,9 l / 100 km
CO2 EMISSION............................269 gr. / km
GETRIEBE.....................................6-Gang Schaltgetriebe
Kraftübertragung.......................Heckantrieb
FAHRLEISTUNG...........................Höchstgeschwindigkeit: > 300 km/h
........................................................Beschleunigung 0 - 100 km / h: 3,9 sec.
........................................................Leistungsgewicht a) 2,8 kg / PS, b) 362 PS / Tonne
BEREIFUNG...................................VA 225/40 x 18, HA 285/40 x 18
RADAUFHÄNGUNG......................Einzelradaufhängung vorne und hinten
........................................................mit Doppelquerlenkern
GEWICHT......................................1'180 kg
ABMESSUNGEN...........................Länge: 4,03 m / Breite: 1,90 m / Höhe: 1,20 m
en de top de Sagaris 60th Jubilee Edition

http://www.tvr.ch/sagaris_jub_edition.html" onclick="window.open(this.href);return false;
TVR Sagaris Jub. Edition (Swissversion)

MOTOR.........................................Aluminium V8
.......................................................Hubraum 7,0 ltr.
.......................................................Nennleistung / Drehzahl 600 PS / 441 kW / 6.400 / 1 / min
.......................................................max. Drehmoment / Drehzahl 680 Nm / 4.600 / 1 / min
CHASSIS..................................... Zentralgitterrohrrahmen aus Stahl mit Auslegern
CARROSSERIE............................Verbundwerkstoff (Faserverstärkter Kunststoff)
KRAFTSTOFFVERBRAUCH.......gem. 11,8 l / 100 km - Ino. 18,3 l / 100 km - Auso. 9,1 l / 100 km
CO2 EMISSION............................285 gr. / km
GETRIEBE.....................................6-Gang Schaltgetriebe
Kraftübertragung.......................Heckantrieb
FAHRLEISTUNG...........................Höchstgeschwindigkeit: > 300 km/h
........................................................Beschleunigung 0 - 100 km / h: 3,8 sec.
........................................................Leistungsgewicht a) 2,0 kg / PS, b) 504 PS / Tonne
BEREIFUNG...................................VA 235/35 x 18, HA 325/30 x 19
RADAUFHÄNGUNG......................Einzelradaufhängung vorne und hinten
........................................................mit Doppelquerlenkern
GEWICHT......................................1'190 kg
ABMESSUNGEN...........................Länge: 4,03 m / Breite: 1,90 m / Höhe: 1,20 m
:popcorn:

ze hebben ook nog 2 andere types de Tuscan

Das TGE Swiss- Version Programm steht für anspruchvolle Individualisierung von Fahrzeugen der seit 60 Jahren bestehenden englischen Marke TVR.

In intensiver Entwicklungsarbeit und in enger Co-operation mit internationalen
Automobil-Zulieferern ist ein detailliertes Programm entstanden, das uns erlaubt folgende TVR Modell-Palette anzubieten:

Tuscan MK II & S
Tuscan MK II Roadster
Sagaris
Sagaris Jub. Edition

Auf den weiteren Seiten finden Sie interessante Details über Spezifikationen
unserer Modelle.

Die Garantie- und Serviceleistungen richten sich nach den Hersteller
Bestimmungen.

Die Lieferfristen betragen 6-8 Monate.
geluidje?

http://www.tvr.ch/sound_check.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

schijnbaar in LHD en RHD misschien moet je zelf eerst een TVR aan leveren :hmmm: anyway mooie cijfers.

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: Golf V R32, Leon V6, Speedster, Twente

Re: TVR all models

Bericht door SteV6 » 23 feb 2010, 19:35

GTRene schreef:Afbeelding
Dit blijft de mooiste achterspoiler OOIT :!:


Stephan

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: TVR all models

Bericht door GTRene » 24 feb 2010, 00:54

dit soort TVR vind ik 1 van de mooisten, de Griffith 200 en 400 en Tuscan V8 (LWB)

hier een Griffith 200 schijnbaar in Soest? gaaf

http://www.tachyon.nu/p/1/25/home" onclick="window.open(this.href);return false;



Afbeelding

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: Golf V R32, Leon V6, Speedster, Twente

Re: TVR all models

Bericht door SteV6 » 24 feb 2010, 11:21

Pistonheads.com schreef:TVR To Return With US V8s; £70K Price Tag
Monday 22nd February 2010PH Exclusive: TVR plans to wow the crowds at the Goodwood FoS with an all-new 500hp supercar



The website at http://www.tvr.co.ukTVR" onclick="window.open(this.href);return false; is on the brink of an exciting relaunch with a brand new model boasting US-sourced V8 power and costing upwards of £70,000 when it finally hits the showrooms.

We're still trying to pin down all the facts, but what we've gleaned from various sources is that TVR - under its Russian owner Nikolai Smolenski - is currently planning to reveal the all-new machine 'within months', possibly at the Goodwood Festival of Speed in July although it could be even sooner.

We're not sure which engine will be nestled under the Goodwood car's bonnet, but we do expect the car to appear with a US sourced V8 'crate engine', so it's possible it could be from either Ford or Chevy. Either way, we hear the new car will maintain all the 'traditional TVR values', so expect something in the ballpark of 500bhp in a front engined, rear-drive, two-seater package with extrovert styling that's sure to be a major crowd-puller at Goodwood if the plan goes ahead.



TVR engines to be swapped for US V8sWhile TVR models all latterly used bespoke engines, it is believed that Mr Smolenski's plan is to sell the new TVR in global markets including the US, hence the decision to opt for a 'crate' engine package developed by one of the US majors. As well as benefitting from tried and tested technology, the move will save TVR millions in development and homologation costs.

Although none of the news above has been officially confirmed, recent activity on the http://www.tvr.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; website and rumours on our very own TVR forums add weight to what we have learned.

According to a new TVR Motors Company Ltd statement on the tvr.co.uk homepage, a brand-new website is 'coming soon'. The current holding page has an e-mail address and telephone number for sales enquiries.

Meanwhile reports on our forum suggest a job load of TVR parts have been sent by Multipart to Germany, where Mr Smolenski has long been rumoured to be planning to restart production.

Forum reports also suggest several TVR parts suppliers have been served with 'cease and desist' notices by TVR Motors Company, which claims rights to be the UK's sole official parts supplier. Such a move which would seem to be a natural precursor to the brand's official relaunch, although we believe similar letters have been sent before.

Either way, we're all extremely fired up by the prospect of a TVR comeback here at PH towers. If you can add anything to this intriguing story drop us a line at news@pistonheads.com - in confidence of course!
BRON

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: TVR all models

Bericht door Michel P » 24 feb 2010, 11:34

Alles in een SteV6, al V8 en lightweight!!

Is zeg een go ;-)

Michel

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: TVR all models

Bericht door GTRene » 24 feb 2010, 11:36

laten we hopen dat het merk TVR waardig kan blijven bestaan Stephan :thumbup:

we kunnen ook wel aan de Wiesmann met V8 (MF4 GT) maar die krengen zijn ook best prijzig, alhoewel het weer meevalt als je dat af zet tegen bv een dikke BMW/Audi?mercedes massa auto in diezelfde prijsklasse, dan is de handbult Wiesmann goedkoop :mrgreen:

echter 70 of zeg 75K pond dat is ook al 85.500,-euro ex toeslag Co2 en BPM :hmmm: dikke V8 is hoge Co2 is dan misschien wel Wiesmann terrein?

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: TVR all models

Bericht door GTRene » 25 feb 2010, 20:09

Weer een leuk weetje/nieuwtje

via PH dat ging over update's voor de TVR speed six (en veel meer)

ze maken de motor betrouwbaar incl 5 jaar garantie :hmmm: schijnbaar een betrouwbaar kundig bedrijfje/persoon
en sterker/groter... :banaan:
der was al een van 3.6<>4.0 naar 4.3L maar nieuw is de 4.5L (incl die garantie) vele verbeteringen en 4.5L en zo'n 400pk aan de wielen :shocking:
en dat voor relatief weinig!

dus stel je koopt een mooie T350c in the UK voor vanaf 15K dan breng je hem naar dat bedrijfje, dat mag met een engine failure zijn of gewoon lopend, en later haal je hem weer op kant en klaar voor 8K ofzo...daar krijg je normaal net een SC voor ofzo :lol:
maar hier vele nieuwe delen motor en 5 jaar garantie op een normaal iets minder betrouwbare speed six.

Ik begon al te rekenen :lol: stel voor 15K koop je zo'n bv T350c of T, laat hem naar dat bedrijf brengen en haalt hem dan pas op kant en klaar :hmmm:
nieuwstaat en 400 Whp voor zeg zo'n 23K , veel bpm zit er niet meer op...rest bpm nog. :df:

goede website ook, hier een sukje van de engine upgrades incl prijzen

http://www.tvrpower.co.uk/upgrades/" onclick="window.open(this.href);return false;

veel goede info en lekker duidelijk vind ik.

hier bv de 4.3 optie overzicht

http://www.tvrpower.co.uk/upgrades/43-l ... e-upgrade/" onclick="window.open(this.href);return false;

ook voor andere TVR's hebben ze update's e.d. :banaan:

Afbeelding

of eeb t uitvoering

Afbeelding

Afbeelding

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: TVR all models

Bericht door Shakes » 25 feb 2010, 22:09

Leuk allemaal maar zou je niet eerst eens je one and only verkopen?

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010
Contacteer:

Re: TVR all models

Bericht door Stéphane » 25 feb 2010, 22:35

Shakes schreef:Leuk allemaal maar zou je niet eerst eens je one and only verkopen?
Ik denk dat Rene heel graag hardop nadenkt en dat wij daar gewoon mee moeten (leren ;)) leven.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: TVR all models

Bericht door GTRene » 25 feb 2010, 23:55

Stéphane schreef:
Shakes schreef:Leuk allemaal maar zou je niet eerst eens je one and only verkopen?
Ik denk dat Rene heel graag hardop nadenkt en dat wij daar gewoon mee moeten (leren ;)) leven.
yep, en dat niet alleen, vind het ook leuk om te delen, net zo leuk eigenlijk 8) en zie graag leuke auto's van en bij DF leden,
vandaar dat wat ik ook leuk vind en of ik weet waar ik misschien anderen een plezier mee kan doen, ik deel op DF :thumbup: :df:
Dat heb je goed gezien/gedacht Stéphane and thx for understanding :clap:

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010
Contacteer:

Re: TVR all models

Bericht door Stéphane » 26 feb 2010, 00:07

GTRene schreef:
Stéphane schreef:
Shakes schreef:Leuk allemaal maar zou je niet eerst eens je one and only verkopen?
Ik denk dat Rene heel graag hardop nadenkt en dat wij daar gewoon mee moeten (leren ;)) leven.
yep, en dat niet alleen, vind het ook leuk om te delen, net zo leuk eigenlijk 8) en zie graag leuke auto's van en bij DF leden,
vandaar dat wat ik ook leuk vind en of ik weet waar ik misschien anderen een plezier mee kan doen, ik deel op DF :thumbup: :df:
Dat heb je goed gezien/gedacht Stéphane and thx for understanding :clap:
Zo was het ook bedoeld, René ;) Je bent gewoon een enthousiast en soms kunnen mensen jou niet bijhouden in jouw enthousiasme. Maar dat maakt niet uit natuurlijk ;)

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: TVR all models

Bericht door GTRene » 26 feb 2010, 00:30

:thumbup:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: TVR all models

Bericht door GTRene » 04 mar 2010, 23:46

Net een super site met goede info werd gedropt op PH staan bv ook de LHD Sagarissen in wat LHD Cerbera's en historie van vele TVR's zelfs sommige waar ik niks van wist, maar pfff wat een berg info :mrgreen: ook TVR te koop staan daar en mooie foto's ff paar droppe van LHD Sagaris.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mooi man :df:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: TVR all models

Bericht door GTRene » 04 mar 2010, 23:58

of deze 2 LHD

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

oud Tuscan V8 race chassis

Afbeelding

anyway kijk zelf maar eens, vele linken en types met info enz enz

http://tvrblog.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ook bv over de TVR Sagaris V8 met dikke LS7 motor en veel meer.

Afbeelding
The Corvette engine is surely the most utilized for supercars in the world. It's powerful and, very tasty feature, it's very cheap! That's the reason a mighty LS7 engine has been installed into a TVR Sagaris's engine bay.

Now the facts: with the original 4 liters Speed-6 engine the TVR Sagaris has 385 hp for 1,078 kilos. The unit taken rom Corvette Z06 put the limit higher: 512 hp. We let you imagine the result...

Is it worth it? For who is seeking pure power and extreme performance from a very reliable unit that's surely one of the most intelligent moves anyone can do. But we are faithful to the originality of a car. So we'd keep the Speed-6 engine installed.

The next fellow who will dare to install the LS9 engine (from Corvette ZR1) has surely the sense of humour (or danger?). We look forward to see a TVR tuscan or a Sagaris with a front bumper.
Afbeelding

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: TVR all models

Bericht door Rupie » 05 mar 2010, 07:26

Oef, zou bijna denken dat ik voor een TVR had moeten gaan. Wie weet ooit een volgende stap. Geweldige plaatjes. :playcar: 8)

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: TVR all models

Bericht door GTRene » 05 mar 2010, 10:41

de kleur van deze is niet zo bijzonder, maar wel de aanpasingen van T350c naar dit

Afbeelding
Fallen in love with his T350c but seriously intentioned to give it an adequate development. It's the owner of this gorgeous TVR T350c which has evolved into a T400r. It seems the beginning of a morphing process whose last shape is the TVR Sagaris.

You can infact recgonize the same rear exhaust system equipped with side TVR Tuscan's silencers. In the front part the lower fenders are wider and also front lights have been modified. On top of mudguards there are new vents and the bonnet is unmistakeably based on the TVR Sagaris's one with orientable vents.

The engine it's the classic Speed-Six straight-6 but the displacement has been increased from 3.6 to 4 litres.

Very nice job!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

een klein beetje Sagaris 8)

Gebruikersavatar
maurice12
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 nov 2008, 12:20

Re: TVR all models

Bericht door maurice12 » 15 mar 2010, 11:10

Hi,

Ik overweeg de aanschaf van een Tuscan. Ik heb er al enkele bekeken, maar er nog niet in kunnen rijden. Die beleving is uiteraard wel van belang in de overweging. Is er misschien een Tuscan eigenaar (zuiden/midden/westen van het land) waarmee ik eens kan meerijden?

Alvast bedankt.

Groet,
Maurice.

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010
Contacteer:

Re: TVR all models

Bericht door Stéphane » 15 mar 2010, 18:13

Misschien hier even vragen: http://www.tvrcarclub.nl/

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 156 gasten