Spuiten is niet erg. Is poly dus schade is er vrij makkelijk.coolfan schreef: ↑18 jun 2021, 19:34Ja dus chassis schade is no go heb ik al geleerd hier. Zie ook vaak dat ie op nieuw gespoten is of dat er ooit een andere motor in is gegaan en ja in hoe ver is dat netjes gedaan of net zoals je zegt is ie kapot gesleuteld. Zo'n 111s of 160 is wel heel erg gaaf en Exige helemaal alleen die laatste 2 lastig te vinden onverprutst.
Bodemplaat eronder uit en ding op brug inspecteren. Snel genoeg te zien hoe het eruit ziet allemaal. Best wat aandachtspuntjes zoals o.a achterste onderste draagarmen van de S1 die allemaal knikje hebben en eigenlijk vervangen moeten worden, motorsteun rubbers, vooral distributie kant, stuurhuis speling vrij, etc.
Als er nitrons/gaz/quantums onderzitten kijken hoe oud ze zijn en wanneer laatste revisie is geweest, als je aan de beurt bent is het toch snel 750-1000 euro weer.
Als je handig bent en netjes kan sleutelen is het echt fijne en simpele techniek.
Als je 1 of 2 winters wat geld investeert heb je alles wel gereviseerd. Geen idee hoe ik het weet... na 10 winters