Lotus 60th Anniversary

Van keiharde Radicals tot zachte ronde Aston Martins, dit is het forum voor Engelse automobielen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010
Contacteer:

Lotus 60th Anniversary

Bericht door Stéphane » 20 jul 2008, 12:15

14 september bestaat Lotus 60 jaar. Voor die gelegenheid organiseren ze een feest op de fabriekslocatie. Ik ga daar zelf ook heen, want het lijkt me wel leuk om eens de fabriek te zien.

Nu heb ik net zelf even zitten speuren waar Hethel precies zit, maar dat is dus best in de buurt want het ligt in de buurt van Norwich. Zo ongeveer op het meest oostelijke punt van Engeland. Als je zoekt op Potash Lane Hethel zie je op Google map trouwens allemaal Elises en Exiges geparkeerd staan. Grappig om te zien.

Andere wat me op Google maps opviel was het plaatsje Ringland wat vlakbij Hethel ligt. Ook wel komisch :)

Gebruikersavatar
HJ
Berichten: 263
Lid geworden op: 08 feb 2008, 10:54
Locatie: Paleis 't Loo, Lotus Elise Type 25

Re: Lotus 60th Anniversary

Bericht door HJ » 02 aug 2008, 21:02

Stéphane schreef:14 september bestaat Lotus 60 jaar. Voor die gelegenheid organiseren ze een feest op de fabriekslocatie. Ik ga daar zelf ook heen, want het lijkt me wel leuk om eens de fabriek te zien.

Nu heb ik net zelf even zitten speuren waar Hethel precies zit, maar dat is dus best in de buurt want het ligt in de buurt van Norwich. Zo ongeveer op het meest oostelijke punt van Engeland. Als je zoekt op Potash Lane Hethel zie je op Google map trouwens allemaal Elises en Exiges geparkeerd staan. Grappig om te zien.

Andere wat me op Google maps opviel was het plaatsje Ringland wat vlakbij Hethel ligt. Ook wel komisch :)
Ik heb ook plannen. Ik had nog een tunnelretourtje tegoed dus die staat wel voor die datum. Alleen moet je dan nog zo'n eind rijden. De HSS boot van vroeger was echt ideaal....
De Lotus fabriek is leuk, voor de rest is er niet zo veel te beleven daar.

Elise
Berichten: 7334
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Bericht door Elise » 10 aug 2008, 13:36

Ik ben vorig jaar naar de viering van 40 jaar productie in Hethel geweest en toen mocht je echt overal komen en kon je alles zien, zeker de moeite waard en ik kan het je zeker aanraden om er heen te gaan :P
Misschien dat we dit jaar ook weer gaan :wink:

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010
Contacteer:

Bericht door Stéphane » 10 aug 2008, 23:36

@HJ: Mijn idee is de ferry van HvH naar Harwich. Dan kom je redelijk in de buurt van Norfolk uit. Enige waar ik nu nog mee zit is of ik daadwerkelijk wel tijd ga hebben dan. Morgen ga ik een nieuw project opstarten dus kijken hoe dat allemaal loopt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 353 gasten