Vloamse oto liefhebber

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
-Fred-
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 feb 2020, 12:58
Locatie: W-Vl

Vloamse oto liefhebber

Bericht door -Fred- » 13 sep 2021, 11:56

Gegroet,

Ik ben al even aan het meelezen hier en vond het wel tijd worden om mezelf hier ook even voor te stellen. Sommigen zullen me misschien herkennen van Bimmerboard. Ik ben Frederik, 34, en woon aan de kust in West vlaanderen met mijn vrouw en dochtertje. Voor zolang ik me kan herinneren ben ik verzot op rollend materiaal. Als tiener was ik vooral een BMW liefhebber in hart en nieren. Het idee van een betaalbare rijdersauto, deed me dromen om later ook zo'n auto in de garage te hebben staan. Vandaag de dag volg ik de nieuwigheden nog steeds op, maar dan met een ietwat andere mening. De nieuwe modellen doen me weinig en uiteindelijk heb ik als daily nog geen enkele BMW gekocht.

Van onze garage maak ik ook nog een apart topic aan. In een notendop 20' audi SQ5, 18' audi A3 sedan, 99' BMW Z3 QP

De laatste tijd ben ik aan het dubben om de Z3 van de hand te doen en een famillie-gerichte cabrio te kopen. Tot nu toe is er echter nog niet écht iets langs gekomen waarvoor ik het over mijn hart krijg om de Z weg te doen.

-Fred-
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 feb 2020, 12:58
Locatie: W-Vl

Re: Vloamse oto liefhebber

Bericht door -Fred- » 13 sep 2021, 12:57

Ook even mijn auto "historie" in volgorde:

Mini one, mijn eerste liefde, vertroeteld tot en met en doorheen de jaren redelijk wat aan gemod.

Afbeelding

Mini cooper S Clubman, ik was zo gebeten door het mini-virus dat de opvolger zonder aarzeling terug een mini werd. Deze keer meer in alle opzichten tov de voorganger. Meer power, meer ruimte, betere mods. Ontzettend veel plezier aan gehad, en altijd met spijt terug gekeken op de veel te snelle verkoop.

Afbeelding

Audi Q5, Rationele keuze geweest, maar nooit met veel plezier in gereden. Nochtans vond ik em er heel mooi bijstaan, leuk heb ik hem nooit echt gevonden. Heb hem verkocht toen de motor in de soep gedraaid was.

Afbeelding

Passat R line, Terug een rationele keuze, gezien de onverwachte breuk bij de Q5 wou ik een auto waar ik zorgeloos mee kon rijden. Direct bij BMW gaan kijken voor een 3-serie. Helaas kon ik enkel bij volkswagen een onderhoudscontract kopen voor +250k km's. Aangezien ik dagelijks wel wat km's maal was dat een slimme keuze geweest. Veel auto voor het geld. De passat heeft me in veel opzichten verbaast, hij heeft zijn imago wat tegen, maar ik kan niet zeggen dat ik met tegenzin reed met die wagen. Bouwkwaliteit mag gerust naast veel audi's vergeleken worden en de motor (190pk sterke diesel/ 400nm koppel gekoppeld aan een 6-bak DSG) heeft me nooit teleurgesteld. Toch heeft het altijd gekriebeld naar iets met een sportiever randje. Verkocht met zo'n 160k km's

Afbeelding
Laatst gewijzigd door -Fred- op 13 sep 2021, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4495
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Vloamse oto liefhebber

Bericht door Eeuwe » 13 sep 2021, 13:36

Ha, ‘n Westvlaam, dat zijn de echten :beer:

Benieuwd naar de Z3.

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26608
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Vloamse oto liefhebber

Bericht door Martijn_bmw » 13 sep 2021, 14:14

Welkom en ook benieuwd naar de Z3, blijf een zwak houden voor die auto :)

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6126
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Vloamse oto liefhebber

Bericht door EvdP » 13 sep 2021, 18:00

Welkom!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Vloamse oto liefhebber

Bericht door Arthur » 14 sep 2021, 02:33

Welkom.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EricT en 43 gasten