Toeval van Warmtepomp discussie...

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Luna2000
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 sep 2021, 22:10
Auto: PUG5008
Locatie: Limburg

Toeval van Warmtepomp discussie...

Bericht door Luna2000 » 01 sep 2021, 22:45

:D hoi, hier beland ik met 'n glimlach over reacties die erover ging op warmtepomp toen ik op Google typte maar dit is een mobiele branche waar ik ook graag wilde ophalen van details om een verstandig besluit later te opteren voordat ik de volledig elektrisch wagen aanschaft. :df:
Enfin, eerst ter zake... als voorstel, ik woon in Limburg en nog jong van ziel. Hopelijk, vind ik goede antwoorden in dit Forum, naar mijn vragen op bepaalde onderwerpen omtrent de "warmtepomp" waar Luco de scepter weet te waaien.... :beer:

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9094
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Toeval van Warmtepomp discussie...

Bericht door smiley » 01 sep 2021, 22:51

Welkom,
Luco zit komende dagen stoned van de kaviaar en pislauwe Heineken de tijd van zijn leven te hebben, dus warmtepomp input komt vermoedelijk pas Maandag.

Luna2000
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 sep 2021, 22:10
Auto: PUG5008
Locatie: Limburg

Re: Toeval van Warmtepomp discussie...

Bericht door Luna2000 » 01 sep 2021, 23:34

smiley schreef: 01 sep 2021, 22:51 Welkom,
Luco zit komende dagen stoned van de kaviaar en pislauwe Heineken de tijd van zijn leven te hebben, dus warmtepomp input komt vermoedelijk pas Maandag.


Aah zooo... 'n extra verlenging van zijn B-Vakantie dus... :df:
Bedankt Smiley. Ik had hier moeten plaatsen, mijn 2de bericht bedoel ik, maar ik kon dit Onderwerp niet eens meer vinden en belanden op de zonnepanelen... hahaaa, ik zal ff gaan proberen hierna.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten