Ff voorstellen

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Dirty gertie
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2021, 12:13

Ff voorstellen

Bericht door Dirty gertie » 30 aug 2021, 12:31

Na al een tijdje meegelezen te hebben op het forum vond ik nu wel even tijd een account aan te maken en me voor te stellen. Mijn echte naam is Gertjan, en de forumnaam is een nickname die ik ooit (eind jaren tachtig) voor het eerst gebruikte op een motorrace spelletje op een oude AT (80286) computer, en die ik sindsdien altijd heb gehouden op auto gerelateerde fora.

Ik ben een liefhebber van het Duitse werk, heb een aantal jaren een Porsche 993 gehad en heb nu alweer een jaar of zeven een 964 C2. Daarnaast telt het autogezin een leasebak (E-tron, daarvoor allerlei BMWs), en een Audi A4 B6 cabrio (3.0 met handbak). Ik droom al sinds ik kind ben van een Porsche 928, en hoop die het komende jaar een keer te gaan kopen (handgeschakelde S4/GT/GTS), al zal een goede vinden niet meevallen. Een E39 M5 kriebelt ook, behoorlijk zelfs. Wie weet...al lijken de goede exemplaren ook zeldzaam te worden. Ik ben me in ieder geval alvast aan het inlezen in het E39 M5 topic.

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6126
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Ff voorstellen

Bericht door EvdP » 30 aug 2021, 13:19

Welkom!

Online
Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2850
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Ff voorstellen

Bericht door Jan Terwolde » 30 aug 2021, 13:55

Dit voorsteltopic schreeuwt om foto's van de 964. Daar droomde ik als kind vroeger van. Als kleine jongen ook een keer meegereden met zo'n ding, geweldig!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 47 gasten