MJW

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
MJW
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 apr 2020, 00:09
Auto: F31 340iX MSprt OhlnsRT OSGkn
Locatie: ZH

MJW

Bericht door MJW » 26 apr 2020, 00:29

Hallo,
Ik ben MJW, een BMW liefhebber uit de buurt van Rotterdam. Ik zit al een tijdje, niet heel actief, op het BMW Drivers Forum, maar werd op dit forum attent gemaakt via een 400 M wielen verkoop via MP... Ik zal zo in zijn post een berichtje maken.

Ik zal zo eea neerzetten over mijn huidige BMW in het andere forumonderdeel. Ik heb een paar jaar geleden een track-day gedaan met 2 andere net 50-gers met als onderdeel 3 hot-laps in een BMW 325I E36 van TTRaceworld. Ook als passagier mee in een flink opgevoerde Z4, een soort superskelter.

Mijn 1e bimmer was een heerlijke E91 330d met voldoende opties, zelf geimporteerd, uit de buurt van Stuttgart. Geen gekke dingen meegemaakt en van km 90.000 tmt 250.000 mee gereden. Dat koppel was verslavend. Met een andere baan kwam er een F20 116d Sport Centennial Edition lease bakkie, in bijna alles de helft van de E91 (slechts 3 cyilnders en 115 pK met 250 Nm koppel), en daarmee, :( , werd het te druk op het garagepad en met de 21% bijtelling, wat prijzig. Oh ja een VW polo stond er ook nog in die tijd.

Met een flink naar beneden aangepaste leaseregeling (keuze uit slechts 6 autos :devil: ) en met de goede herinneringen aan de E91, de kennismaking met Assen was het besluit genomen om per eind 2020 weer alleen zakelijk te gaan rijden als de F20 uit de lease gaat en het garagepad te reserveren voor iets leuks. Bovenaan de lijst stond een 6 cilinder Cayman S. Maar ja die is niet erg praktisch. Mijn eega en ik zitten graag en veel op de racefiets en hebben zelfs een Wohnwagen al een sinds paar jaar op een seizoensplaats in de Eifel staan. Dus toch maar een station. Een 5 of een 3. Geen kinderen die ruimte en spullen hebben dus een 3. Ook net wat sportiever dan de 5. Maar welke? Diesel is een beetje uit en dus tijd voor benzine.

Zie verder hier...

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: MJW

Bericht door Arthur » 26 apr 2020, 09:10

Welkom.

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6141
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: MJW

Bericht door EvdP » 26 apr 2020, 13:38

Welkom!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten