Nog even officieel voorstellen :)

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vanos
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 aug 2018, 23:37
Auto: BMW 325i

Nog even officieel voorstellen :)

Bericht door Vanos » 12 aug 2018, 17:59

Ik lees al een paar jaar mee op dit forum, als buitenstaander lijkt het me de leukste Nederlandstalige community op autovlak (slijm slijm), dus hoog tijd om erbij aan te sluiten. Na mijn nieuwe aanwinst dan maar besloten om me ook te registreren.

Ik ben een chronisch autoliefhebber, en heb van mijn hobby mijn beroep kunnen maken. Ik ben als ingenieur werkzaam in de ontwikkeling van aandrijfsystemen, en mag zodoende ook geregeld beroepsmatig sturen.

Mijn autoverleden is vrij beperkt. Een tijdje een Ford Sierra, dan een 106 Rallye 1.3 S1, wat vakantieauto's en een paar leaseauto's met als enige noemenswaardige een 2015 Mini Cooper. Hieronder nog een plaatje van de Rallye. Ik heb nog vaak spijt dat ik die ooit heb weggedaan. Zeker als je ziet wat de prijzen momenteel zijn. Maar vooral qua rijden was het een geweldig ding, geen stuurbekrachtiging, 800kg en een heerlijk hoogtoerig blokje.

Afbeelding

Mijn huidge wagenpark bestaat uit mijn nieuwe speelgoed:

Afbeelding

En mijn Daily op gas:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Vanos op 07 okt 2018, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeffrey026
Berichten: 1658
Lid geworden op: 25 jun 2017, 17:39
Auto: tja welke zal het worden?

Re: Nog even officieel voorstellen :)

Bericht door Jeffrey026 » 13 aug 2018, 22:18

WELKOM!!! names alle dfers die wel lezen maar te lui zijn er wat neer te plompen :P


Leuk een sleutelaar graag ook foto's maken als je gaat sleutelen. neem maar een voorbeeld aan NickDoesburg dan komt het allemaal goed.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31177
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nog even officieel voorstellen :)

Bericht door JP » 13 aug 2018, 22:27

Welkom maar dat geslijm is niet nodig, zo leuk is het niet meer nadat onze forumdominee Macboy een sabbatical heeft genomen.....

Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9711
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica
Contacteer:

Re: Nog even officieel voorstellen :)

Bericht door frank de jonge » 14 sep 2018, 08:55

Welkom!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten