Dashcam Drenthe voorstellen

Hier kun je jezelf voorstellen.
Dashcam Drenthe
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 mar 2018, 17:10

Re: DD voorstellen

Bericht door Dashcam Drenthe » 12 mar 2018, 09:57

Zozo, stoere praat hier hoor. Uit de auto sleuren en de weg afdrukken voor een paar oninteressante filmpjes waar je het blijkbaar niet mee eens bent. Maar goed, bedankt voor het warme ontvangst hoor! Triest niveau hoor van sommige leden hier zeg..ik ben echt zwaar onder de indruk

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39732
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: DD voorstellen

Bericht door Arthur » 12 mar 2018, 12:10

:popcorn:

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 1680
Lid geworden op: 02 jan 2010, 12:26
Locatie: Hengelo

Re: DD voorstellen

Bericht door Jan-Willem » 12 mar 2018, 12:43

Dashcam Drenthe schreef: 12 mar 2018, 09:57 Zozo, stoere praat hier hoor. Uit de auto sleuren en de weg afdrukken voor een paar oninteressante filmpjes waar je het blijkbaar niet mee eens bent. Maar goed, bedankt voor het warme ontvangst hoor! Triest niveau hoor van sommige leden hier zeg..ik ben echt zwaar onder de indruk
Persoonlijk vind ik dashbord filmpjes in het algemeen zwaar kansloos.

Verbeter de wereld en begin bij jezelf, soms kan je ook wel even een ander voor laten gaan ook al heb jezelf voorrang.
Maar om dan direct te gaan toeteren :bag:

Bij Luco is geen stoere praat en geen dreigment maar een belofte :tooth:

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: DD voorstellen

Bericht door Riceaux » 12 mar 2018, 12:55

+1, heb zelf ook zo'n ding in de auto hangen, maar geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om die filmpjes online te knallen. Puur voor het geval ik wel betrokken raak bij een ongeluk dat ik bewijs heb en bij roadtrips om de mooie stukjes nog eens terug te kijken.

Maar goed, die frustraties zijn ook wel een beetje leeftijdsafhankelijk. Je wordt vanzelf ouder en je leert vanzelf beter te anticiperen. Maar laat dat onnodig claxonneren gewoon achterwege. De enige bloeddruk die er van omhoog gaat is die van jezelf.

Tom
Berichten: 21725
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: DD voorstellen

Bericht door Tom » 12 mar 2018, 12:55

Dat mensen fouten maken in het verkeer ervaart elke verkeersdeelnemer vrijwel dagelijks. Daar hoef ik niet voor naar YouTube. Hetgeen wat op YouTube komt is vaak en vooral sensatiezoekerij over de rug van anderen (immers als ik een fout maak wil ik niet publiekelijk aan een schandpaal). Als mensen zich in het verkeer misdragen bel je de politie, die zijn ervoor. Kortom: zwaar kansloos die dashcammers.

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3438
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: DD voorstellen

Bericht door Joël D. » 12 mar 2018, 13:05

Tom schreef: 12 mar 2018, 12:55 (immers als ik een fout maak wil ik niet publiekelijk aan een schandpaal)
Nee hoor:

https://www.youtube.com/watch?v=LaT99puRUxw

:nah:

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3247
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: DD voorstellen

Bericht door ADV » 12 mar 2018, 13:13

///Joost schreef: 11 mar 2018, 20:22 Afbeelding
xD

Gebruikersavatar
Desmond Prins
Berichten: 362
Lid geworden op: 14 jun 2006, 20:40
Locatie: Vaassen
Contacteer:

Re: DD voorstellen

Bericht door Desmond Prins » 12 mar 2018, 13:29

Hoi

Echte naam is niet meer verplicht dus.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27884
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: DD voorstellen

Bericht door Luco » 12 mar 2018, 13:34

Dashcam Drenthe schreef: 12 mar 2018, 09:57 Zozo, stoere praat hier hoor. Uit de auto sleuren en de weg afdrukken voor een paar oninteressante filmpjes waar je het blijkbaar niet mee eens bent. Maar goed, bedankt voor het warme ontvangst hoor! Triest niveau hoor van sommige leden hier zeg..ik ben echt zwaar onder de indruk
Zulke filmpjes posten en lekker toeteren vanuit je veilige auto. Da's pas triest. Tot je een keer de verkeerde tegenkomt. Heb ik al twee keer mogen zien dat zo'n triest figuur een paar corrigerende tikjes kreeg. En even voor jouw info, een zijruit houdt echt geen vuist tegen😁

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: DD voorstellen

Bericht door Knot » 12 mar 2018, 13:58

Filmpje lijkt wel op uitlokken inderdaad, maargoed ik ben zelf ook wel eens snel op de kast te jagen hoor al wordt je met de jaren toch rustiger.

Dashcam ook wel wat voor mij misschien, je maakt de gekste dingen mee op de weg met die fransozen inderdaad. Dan niet op YT natuurlijk maar puur voor eigen bewijslast als de verzekering erbij moet komen.

Dashcam Drenthe
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 mar 2018, 17:10

Re: DD voorstellen

Bericht door Dashcam Drenthe » 12 mar 2018, 14:02

Het kan mij echt niet interesseren wat een ander erover denkt. Als ik dat wil doen so be it, wat is het probleem. Je hoeft er niet naar te kijken hoor. Ik vind het eerder sneu dat iemand gericht gaat zoeken of die ene persoon niet ergens een filmpje online heeft staan. Hoe sneu ben je dan. Net zo sneu als iemand een tik willen geven als er naar je getoeterd wordt. Je bent toch geen kleuter. Je mag het er mee oneens zijn, maar om dan gelijk te gaan dreigen als een klein kind.

Toeren mag bij gevaar of hinder. Ik toeter als ik vind dat iemand gevaar of hinder veroorzaakt en ik er last van heb. Daarnaast is een dashcam ontzettend handig voor zelfreflectie. Soms denk ik idd ook dat mijn toeter niet nodig was geweest. Ben ook echt niet te beroerd om dat gewoon toe te geven hoor.

In geval van mn filmpie over die citroen vond ik het ontzettend hinderlijk gedrag en ook gevaarlijk. Het is daar een 100 weg en men komt met snelheid ook achterop gereden. Als je niet durft te rijden moet je ook niet gaan rijden. Een Ford achter mij klapte bijna achterin mn auto en toeterde ook. Maar goed dat is allemaal lekker makkelijk vanuit een toetsenbordje oordelen he terwijl je de hele situatie niet weet

Rnd
Berichten: 2210
Lid geworden op: 06 jul 2006, 12:26

Re: DD voorstellen

Bericht door Rnd » 12 mar 2018, 14:04

Auke M535i schreef: 11 mar 2018, 20:10 https://youtu.be/YuEdra7WUGQ

Irritant dashcam mannetje.. Wat als 't je oma of opa was die dit voor je deed? Was je dan ook zo aan 't toeteren? Beetje meer respect voor medeweggebruikers kan geen kwaad. :?

Verzoek aan alle BMW rijders omgeving Drenthe. Gaarne elke Peugeot 307 in uw omgeving opdrukken en overmatig claxoneren. :hungry:
Trieste actie inderdaad. Lekker gaan toeteren en pressen bij iemand die al wat onzeker in het verkeer is.

Rnd
Berichten: 2210
Lid geworden op: 06 jul 2006, 12:26

Re: DD voorstellen

Bericht door Rnd » 12 mar 2018, 14:06

Dashcam Drenthe schreef: 12 mar 2018, 14:02 Het kan mij echt niet interesseren wat een ander erover denkt. Als ik dat wil doen so be it, wat is het probleem. Je hoeft er niet naar te kijken hoor. Ik vind het eerder sneu dat iemand gericht gaat zoeken of die ene persoon niet ergens een filmpje online heeft staan. Hoe sneu ben je dan. Net zo sneu als iemand een tik willen geven als er naar je getoeterd wordt. Je bent toch geen kleuter. Je mag het er mee oneens zijn, maar om dan gelijk te gaan dreigen als een klein kind.

Toeren mag bij gevaar of hinder. Ik toeter als ik vind dat iemand gevaar of hinder veroorzaakt en ik er last van heb. Daarnaast is een dashcam ontzettend handig voor zelfreflectie. Soms denk ik idd ook dat mijn toeter niet nodig was geweest. Ben ook echt niet te beroerd om dat gewoon toe te geven hoor.

In geval van mn filmpie over die citroen vond ik het ontzettend hinderlijk gedrag en ook gevaarlijk. Het is daar een 100 weg en men komt met snelheid ook achterop gereden. Als je niet durft te rijden moet je ook niet gaan rijden. Een Ford achter mij klapte bijna achterin mn auto en toeterde ook. Maar goed dat is allemaal lekker makkelijk vanuit een toetsenbordje oordelen he terwijl je de hele situatie niet weet
Valt ook wel wat voor te zeggen, maar dan snap ik nog niet waarom het zonodig op youtube moet.

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: DD voorstellen

Bericht door Knot » 12 mar 2018, 14:27

Perfect DF voer dit soort posts :)

Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: DD voorstellen

Bericht door Henk Jan » 12 mar 2018, 14:38

Luco schreef: 12 mar 2018, 13:34
Dashcam Drenthe schreef: 12 mar 2018, 09:57 Zozo, stoere praat hier hoor. Uit de auto sleuren en de weg afdrukken voor een paar oninteressante filmpjes waar je het blijkbaar niet mee eens bent. Maar goed, bedankt voor het warme ontvangst hoor! Triest niveau hoor van sommige leden hier zeg..ik ben echt zwaar onder de indruk
Zulke filmpjes posten en lekker toeteren vanuit je veilige auto. Da's pas triest. Tot je een keer de verkeerde tegenkomt. Heb ik al twee keer mogen zien dat zo'n triest figuur een paar corrigerende tikjes kreeg. En even voor jouw info, een zijruit houdt echt geen vuist tegen😁
Luco is that you?

Afbeelding

Dashcam Drenthe
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 mar 2018, 17:10

Re: DD voorstellen

Bericht door Dashcam Drenthe » 12 mar 2018, 14:41

Waarom het op yt staat? Omdat er best wat mensen zijn die dit soort verkeers gerelateerde filmpjes leuk vinden om te kijken. Die vinden elkaar op yt en op fora. Heel af en toe zet ik er wat openbaar op als ik vind dat het voor hun mss leuk is om te kijken. Kijk het zelf soms ook van anderen. Tik maar eems 'bad drivers of' in op yt en je zult er zat zien.

Zo staan er op yt ook genoeg filmpjes over bijv. crashes of gevaarlijk rijden op de ring. Mag dat dan ook niet? Komt op hetzelfde neer.

Zo heeft iedereen z'n eigen ding. Ik kan me heus wel voorstellen dat je dat niet interessant vindt om te kijken. Noudan kijk je het toch niet? Ik vind kookprogramma's bijv niks aan. Zie het nut er niet van. Daarom kijk ik het ook niet en heb er verder ook geen commentaar op. Simpel he

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39732
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: DD voorstellen

Bericht door Arthur » 12 mar 2018, 14:46

Dashcam Drenthe schreef: 12 mar 2018, 14:41 Simpel he
Dát dacht ik nu ook!

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: DD voorstellen

Bericht door Riceaux » 12 mar 2018, 14:53

:lol:

Dashcam Drenthe
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 mar 2018, 17:10

Re: DD voorstellen

Bericht door Dashcam Drenthe » 12 mar 2018, 14:54

Humor is er in ieder geval wel :lol:

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3438
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: DD voorstellen

Bericht door Joël D. » 12 mar 2018, 14:59

Hij bedoelt het niet kwaad jongens. :peace:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27884
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: DD voorstellen

Bericht door Luco » 12 mar 2018, 15:55

Wij ook niet😋

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: DD voorstellen

Bericht door Dennis Cavallino » 12 mar 2018, 16:29

Mensen die de initialen DD hebben moet je voor oppassen!

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3438
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: DD voorstellen

Bericht door Joël D. » 12 mar 2018, 16:33

Luco schreef: 12 mar 2018, 15:55 Wij ook niet😋
Ik zal het doorgeven, denk dat DD hier inmiddels niet meer durft te kijken. :tooth:

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: DD voorstellen

Bericht door Riceaux » 12 mar 2018, 16:37

Dennis Cavallino schreef: 12 mar 2018, 16:29 Mensen die de initialen DD hebben moet je voor oppassen!
Inderdaad! Helemaal als de achternaam ook nog gelijk is. :tooth:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31236
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: DD voorstellen

Bericht door JP » 12 mar 2018, 16:41

Dashcam Drenthe schreef: 12 mar 2018, 14:02(...)
Ik vind het eerder sneu dat iemand gericht gaat zoeken of die ene persoon niet ergens een filmpje online heeft staan. Hoe sneu ben je dan. (..)
Ja sorry hoor. Ik vraag hoe je aan je nickname komt ? Ja je geeft aan dat je een dashcam hebt en uit Drente komt. Nou mooi, maar als ik uit Limburg kome en ik heb een trekhaak, noem ik me niet Trekhaak Limbo.
Anders gezegd vermoedde ik dat je iets meer deed met je filmpjes namelijk een youtubekanaal onderhoudt.
Ik geef verder geen oordeel over je doen en laten, dus don’t shoot the boodschapper.
Het hebben van een dashcam begrijp ik wel maar dan voor verzekeringsbewijzen, mocht iets fout gaan. Niet om de toeterende moraalridder uit te hangen, het oordeel van de rest van DF.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten