Dashcam Drenthe voorstellen

Hier kun je jezelf voorstellen.
Tom
Berichten: 21718
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: DD voorstellen

Bericht door Tom » 13 mar 2018, 10:17

Dashcam Drenthe schreef: 12 mar 2018, 20:55
ik toeter een keer als ik je irritant vindt en schenk er verder geen aandacht aan.
Deed je dat maar. Je schenkt er namelijk wel veel aandacht aan, want je neemt de moeite (de beelden van je camera aftrekken, juiste moment opzoeken en uitknippen, de boel uploaden naar YouTube, delen met geïnteresseerden) om diegene nog even online aan de schandpaal te binden. Als het een "succes" is voor een publiek van wellicht duizenden mensen, om een verkeersovertreding die ook een foutje kan zijn (gewoon de situatie verkeerd ingeschat).
Waarom het op yt staat? Omdat er best wat mensen zijn die dit soort verkeers gerelateerde filmpjes leuk vinden om te kijken. Die vinden elkaar op yt en op fora.
Hoe gaat dat eraan toe op die fora? Gaan ze zich allemaal kwaad maken om hetgeen ze in het filmpje zien en vanaf de zijlijn bepalen wat diegene fout doet. En de dag erna in de auto stappen in de "hoop" om een nog grotere overtreder tegen te komen want dan krijg je nog meer reacties. Ik weet niet of dat beeld klopt, maar wat een kansloze bedoeling joh...

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39694
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: DD voorstellen

Bericht door Arthur » 13 mar 2018, 11:23

Het hele reageren van DD is kansloos, maar ik spiegel dat aan z'n leeftijd... Ik word oud :?
:coffee:

Dashcam Drenthe
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 mar 2018, 17:10

Re: DD voorstellen

Bericht door Dashcam Drenthe » 13 mar 2018, 11:27

Ik merk dat begrijpend lezen onder een aantal hier erg lastig is. Ik zou nog even een keer uitleggen dat het werkelijk niks te maken heeft met aan de schandpaal hangen maar puur voor een vorm van interesse op bepaalde fora. Als het aan de schandpaal hangen is zou kenteken en alles wel in de titel staan. Staat dat er bij mij? Nee. Dus alsjeblieft zeg, als er nu nog iemand gaat benoemen dat ik het daarom doe is diegene gewoon achterlijk. Ik haal er miss 1x in de 3 maanden een clipje af om te delen. Nou pfoe ik ben er veel mee bezig hoor.

Ik heb een dashcam om ongevallen en beschermmiddel voor achterlijke idioten op de weg (die je bijv uit de auto willen trekken als ze zelf een fout maken en dan als een kleuter gaan reageren en erop willen meppen, ook wel tokkies genoemd).

Heb er al €1200 mee bespaard door bewijs mee te geven aan de verzekering. Zonder dashcam was het wss 50/50 geweest.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: DD voorstellen

Bericht door allen » 13 mar 2018, 11:28

Arthur schreef: 13 mar 2018, 11:23 Het hele reageren van DD is kansloos, maar ik spiegel dat aan z'n leeftijd... Ik word oud :?
:coffee:
Je bent oud en wordt hopelijk nog veel ouder, zodat je nog een keer of 60-70 van auto kunt wisselen...

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39694
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: DD voorstellen

Bericht door Arthur » 13 mar 2018, 11:32

Hoop ik ook Allen, gun ik jou ook ;) Maar dan wissel jij nog 2-3x?


En de laatste reactie van DD is precies wat ik verwachtte van DD. We hebben meer van dat soort 'vogels' gehad hier. Ventje van 20 gaat het wel ff uitleggen waar wij last van hebben. Nu kan een 20-jarige slim genoeg zijn natuurlijk. Echter, als de rest hem er steeds op wijst en het wordt ontkend... Dan klopt m'n vooroordeel ;)

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31177
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: DD voorstellen

Bericht door JP » 13 mar 2018, 11:33

Allemaal oude alfamannetjes hier op dit forum...... :wheelchair:

Dashcam Drenthe
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 mar 2018, 17:10

Re: DD voorstellen

Bericht door Dashcam Drenthe » 13 mar 2018, 11:42

Arthur schreef: 13 mar 2018, 11:32 Hoop ik ook Allen, gun ik jou ook ;) Maar dan wissel jij nog 2-3x?


En de laatste reactie van DD is precies wat ik verwachtte van DD. We hebben meer van dat soort 'vogels' gehad hier. Ventje van 20 gaat het wel ff uitleggen waar wij last van hebben. Nu kan een 20-jarige slim genoeg zijn natuurlijk. Echter, als de rest hem er steeds op wijst en het wordt ontkend... Dan klopt m'n vooroordeel ;)
Leg eens uit dan. Waar heb je last van? Beetje frustratie thuis? En je bent bang dat je ooit zelf op yt beland door iemand en dat je dan met je smoel erop staat als je heel stoer uit je auto stapt en z'n ruit wil inslaan? Ik dacht oprecht mensen met een passie voor autorijden hier te treffen. Maar veelal een stel gefrustreerde agressieve kneuzen blijkt. Jammer. Maar doel bereikt hoor jongens, jullie mogen trots zijn. Ik heb hier in ieder geval geen zin in.

Gebruikersavatar
Pica
Berichten: 312
Lid geworden op: 20 jun 2015, 21:27
Auto: Ford Focus CC Titanium
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: DD voorstellen

Bericht door Pica » 13 mar 2018, 11:48

*** mist de ignore mode button ***

Gebruikersavatar
Auke M535i
Berichten: 1349
Lid geworden op: 23 dec 2008, 12:19
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: DD voorstellen

Bericht door Auke M535i » 13 mar 2018, 11:54

Dashcam Drenthe schreef: 13 mar 2018, 11:42
Ik heb hier in ieder geval geen zin in.
:hosanna: :hosanna: :hosanna:

Tom
Berichten: 21718
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: DD voorstellen

Bericht door Tom » 13 mar 2018, 11:58


Dus alsjeblieft zeg, als er nu nog iemand gaat benoemen dat ik het daarom doe is diegene gewoon achterlijk.

Maar veelal een stel gefrustreerde agressieve kneuzen blijkt.
En toen bleek de dashcammer zelf een kort lontje te hebben :tooth:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31177
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: DD voorstellen

Bericht door JP » 13 mar 2018, 11:58

Afbeelding

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39694
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: DD voorstellen

Bericht door Arthur » 13 mar 2018, 12:02

Dashcam Drenthe schreef: 13 mar 2018, 11:42 Leg eens uit dan. Waar heb je last van? Beetje frustratie thuis? En je bent bang dat je ooit zelf op yt beland door iemand en dat je dan met je smoel erop staat als je heel stoer uit je auto stapt en z'n ruit wil inslaan? Ik dacht oprecht mensen met een passie voor autorijden hier te treffen. Maar veelal een stel gefrustreerde agressieve kneuzen blijkt. Jammer. Maar doel bereikt hoor jongens, jullie mogen trots zijn. Ik heb hier in ieder geval geen zin in.
Lees je eigen post nog eens na dan, mss snap je het dan. Het lijkt me trouwens eerder over jezelf te gaan. Ik gok dat we je missen als kiespijn... manman wat een binnenkomst met je eerste 12 bijdrages. Ff kat uit de boom kijken, hoe gaat dat op fora? Maar nee, binnen komen stormen en meteen gaan uitleggen wat wij wel niet zijn en dat we het allemaal niet snappen. Zal gezellig zijn, feestjes en partijen met jou.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31177
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: DD voorstellen

Bericht door JP » 13 mar 2018, 12:30

Had ik voorheen ook maar een dashcam gehad in de vrachtwagen.......

JP auf Tour :lollerdelol:


Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: DD voorstellen

Bericht door Riceaux » 13 mar 2018, 12:47

Ik heb hier in ieder geval geen zin in.
:(

Gebruikersavatar
matthyssie
Berichten: 5999
Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Re: Dashcam Drenthe voorstellen

Bericht door matthyssie » 13 mar 2018, 13:33

DD, ik ben juist wél ongelooflijk geïnteresseerd in jouw filmpjes en verhalen. Blijf alsjeblieft posten! Moet je eens kijken hoeveel sensatie dit oplevert en er is nog geen filmpje gepost. Prachtig!

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Dashcam Drenthe voorstellen

Bericht door Niels » 13 mar 2018, 14:18

Sja je roept dit natuurlijk over jezelf af. Laten we wel wezen, het is tamelijk aso gedrag imho. Een C4 MPV uit Duitsland, onbekend hier met of moeder de vrouw achter het stuur of opa die ff van de weg getoeterd wordt door een Nederlander. Wat verwacht je als je dat soort filmpjes post? Dat je applaus krijgt? Dat we op autofora (nog meer :tooth: ) een hekel aan Duitsers krijgen? Dat je ontzettend veel gelijk hebt en in je recht staat?

De frustratie druipt er vanaf zoals je de claxon gebruikt. Niet ff kort toeteren om iemand te attenderen op een gevaarlijke situatie alleen maar pure, pure frustratie. En dat alleen maar omdat mensen een inschattingsfout maken, jij gaat nog een zwaar en gefrustreerd leven tegemoet :lollerdelol:

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 4987
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: Dashcam Drenthe voorstellen

Bericht door Fernando » 13 mar 2018, 14:21

Moeten claxonneren is 9 van de 10 keer je eigen onkunde wat betreft anticiperen in het verkeer...

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10403
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Dashcam Drenthe voorstellen

Bericht door tomgtr » 13 mar 2018, 14:33

Ach, dit forum heet DF. Er zijn vele vormen van DF. Auto's configureren, auto's kopen en verkopen, auto's rijden in luxe of rijden in een grappig koekblik, circuit rijden etc etc. We hebben naast auto's ook andere interesses hier, kijk maar in Off Topic hoekje. Maar als je grootste passie in het DF verhaal is dat je filmpjes post waarin mensen onhandig zijn in het verkeer waar jij je ontzettend over opwindt, dan voegt het weinig toe voor de meesten hier aan de DF discusies en OFF Topic zal je ook geen bloemen krijgen voor je passie. En je kan zeggen dat het niets is, maar je YT escapades is je DF nick name. Dus ik snap de reacties hier. Dan is het simpel, als je geschoren wordt moet je stil zitten. Jij gaat ff vol in de tegenaanval. Dat mag maar dan gaat het niet heel gezellig worden in dit topic.

Online
Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2068
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Dashcam Drenthe voorstellen

Bericht door frankie » 13 mar 2018, 14:51

Wel al weer 4 pagina's aan vermaak :)

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 4987
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: Dashcam Drenthe voorstellen

Bericht door Fernando » 13 mar 2018, 15:24

Eigenlijk wat Tom zegt...

indobesar
Berichten: 9980
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Dashcam Drenthe voorstellen

Bericht door indobesar » 13 mar 2018, 15:34

Een bijzonder topic. Ik maar denken dat "onze" Drenthe onboard filmpjes post van zijn rijtrainingen.... Maar niemand glijdt met onderstuur de strontbult in... :tong:

Tamelijk droevig dit. Ciao!

Dashcam Drenthe
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 mar 2018, 17:10

Re: Dashcam Drenthe voorstellen

Bericht door Dashcam Drenthe » 13 mar 2018, 17:37

tomgtr schreef: 13 mar 2018, 14:33 Ach, dit forum heet DF. Er zijn vele vormen van DF. Auto's configureren, auto's kopen en verkopen, auto's rijden in luxe of rijden in een grappig koekblik, circuit rijden etc etc. We hebben naast auto's ook andere interesses hier, kijk maar in Off Topic hoekje. Maar als je grootste passie in het DF verhaal is dat je filmpjes post waarin mensen onhandig zijn in het verkeer waar jij je ontzettend over opwindt, dan voegt het weinig toe voor de meesten hier aan de DF discusies en OFF Topic zal je ook geen bloemen krijgen voor je passie. En je kan zeggen dat het niets is, maar je YT escapades is je DF nick name. Dus ik snap de reacties hier. Dan is het simpel, als je geschoren wordt moet je stil zitten. Jij gaat ff vol in de tegenaanval. Dat mag maar dan gaat het niet heel gezellig worden in dit topic.
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik dat ging doen. Ik stel me even netjes voor zoals ik vind dat dat hoort op een forum. Ik had het over de nurburgring en circuitrijden in mijn openingspost. In m'n nick staat het woord dashcam en omdat ik wel 4 filmpjes online heb staan (van meer dan een halfjaar geleden) gaan velen gelijk in aanvalmodus en maken mij voor sneu en kansloos uit en gaan gelijk van alles lopen te verwijten dat ik mensen aan de schandpaal wil nagelen etc. Ik vind het echt zo ontzettend kansloos van een aantal hier om zo te reageren zonder ook maar eventjes te vragen waarom staat het online, ben je ook van plan om het daarover hier te hebben. Maar nee hoor, als een stel debielen het scheldkanon aanzetten en zo ver mogelijk de grond in proberen te trappen. Nou chapeau hoor, een aantal hebben de mate van intelligentie en achterlijkheid hier goed laten zien.

Ik vraag me af of deze leden ook zo buiten het forum met mensen omgaan. Een collega heeft een bepaalde interesse waar hij zich niet zo goed in kan vinden. Gaan deze leden dan ook de collega uitmaken voor kansloos en sneu? Vast niet, toetsenbordhelden...wat een niveautje :lollerdelol:

Gebruikersavatar
Auke M535i
Berichten: 1349
Lid geworden op: 23 dec 2008, 12:19
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Dashcam Drenthe voorstellen

Bericht door Auke M535i » 13 mar 2018, 17:41

Toch grappig hoe 't testosteron van een 20 jarige naar voren komt in 1 post. :hungry:
Maar nee hoor, als een stel debielen het scheldkanon aanzetten
een aantal hebben de mate van intelligentie en achterlijkheid hier goed laten zien
toetsenbordhelden
Dussssss... Nuf said

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10779
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Dashcam Drenthe voorstellen

Bericht door Joy » 13 mar 2018, 17:44

Wat kan men zich druk maken om helemaal niks. Come on... DD, alsnog welkom.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31177
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Dashcam Drenthe voorstellen

Bericht door JP » 13 mar 2018, 17:55

Mag ik ze nog eens plaatsen ? :tooth:

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten