Nieuw lid Belgisch limburg

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wouterbo
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2017, 13:49
Auto: 1995 mazda rx7 + 2013 audi S6
Locatie: Eksel
Contacteer:

Nieuw lid Belgisch limburg

Bericht door wouterbo » 23 sep 2017, 13:57

Hoi,

Dacht me ook maar eens hier te registreren.
Ben een echte autoliefhebber, ik ga jullie een heel verhaal besparen en gewoon direct to the point komen.
Na een resem leuke auto's (bmw e39 m5, honda civic type-r EP3, ford focus ST,... ) heb ik ondertussen bijna 2j geleden mijn droomauto gekocht, namelijk een originele belgische Mazda rx7 van 1995 hier ben ik ondertussen al 2jaar mee bezig met hem aan te passen naar mijn goesting...
Ik zal nog wel eens een topic hierover starten maar voor de geinteresseerde verwijs ik door naar mijn instagram daar kan je namelijk alles duidelijk volgen: https://www.instagram.com/wouter.bollen/

Los van mijn rx-7 rij ik in het dagelijks verkeer rond met een 2013 audi s6 deze heeft ondertussen al de nodige vitaminen gekregen en een iets zwaardere stem.

In mijn vrije tijd kan je mij heel vaak op de nurburgring vinden, ik probeer toch wel zeker 2 keer per maand naar daar te gaan indien het weer het toelaat uiteraard...

Dat was het zo wat! ;)

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Nieuw lid Belgisch limburg

Bericht door Riceaux » 23 sep 2017, 18:36

Welkom! Foto’s please van de RX7. :D

Jussi
Berichten: 3241
Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18

Re: Nieuw lid Belgisch limburg

Bericht door Jussi » 24 sep 2017, 11:59

58 posts - 11K followers. Doe je goed. ;-) Lekker gegeten in 't Zilte? Ik kijk er letterlijk op uit vanuit mijn living, maar nog nooit geweest.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Nieuw lid Belgisch limburg

Bericht door Macboy » 30 sep 2017, 07:37

Welkom hier Wouter ! Heb even geklikt en wat een super vette foto's zeg :love:

Je moet echt even ook een verslag hier plaatsen van beide auto's. Kan daarmee helpen als je wil.

Niet normaal zo gaaf !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten