Twist ---> X1 eruit, M240i cabrio erin! (m240i pics op p16)
-
- Berichten: 51388
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Hahaha, en 250pk teveel of niet:)
Ga eens mee naar Papenburg man, je zit vaak in Groningen, dan stel je je mening wel bij:)
Ga eens mee naar Papenburg man, je zit vaak in Groningen, dan stel je je mening wel bij:)
-
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
https://www.facebook.com/pluimfotografi ... =3&theater
Ik geloof een wit/zwarte plaat te zien dus hopelijk de jouwe niet? Ferme klapper.
Ik geloof een wit/zwarte plaat te zien dus hopelijk de jouwe niet? Ferme klapper.
-
- Berichten: 2210
- Lid geworden op: 06 jul 2006, 12:26
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Aardige klapper zeg. Gelukkig alles ok met de bestuurder.
- Roy RS
- Berichten: 4924
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Sjeu!!! Dat zal toch niet, net 5 pagina's bijgelezen....het eindigt toch niet zo he??
-
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Duitse platen, carbon splitter en spiegels en andere kleur velgen. Gelukkig niet dus! Maar wat een klapper zeg.
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Nee gelukkig ben ik dat niet! Fikse klapper! Wel lekker gereden dit weekend.
Ik heb overigens wel de Carbon splitter (Sichtpaket Exterieur I oid) :O
Ik heb overigens wel de Carbon splitter (Sichtpaket Exterieur I oid) :O
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Zag trouwens een rode M140i dit weekend, best gaaf. Staan er nog maar bizar weinig op NL kenteken, dus best aparte spot vond ik zelf
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Honden zijn het bij BMW......
- Will F.
- Berichten: 2253
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Alsnog wat foto's van de C63
- Bijlagen
-
- CAR-3027-F2F41E32-B937-4B03-863DB42C70AF4D41.JPG (160.6 KiB) 2919 keer bekeken
-
- CAR-3027-EA768724-3F95-41A0-8AFF3F18711D64EE.JPG (154.06 KiB) 2919 keer bekeken
-
- CAR-3027-DE85EC38-6F74-45AD-A2B2F9984E041A72.PNG (252.74 KiB) 2919 keer bekeken
-
- CAR-3027-BDF451A3-424D-4B6F-B5C8F77093D1238C.JPG (182.35 KiB) 2919 keer bekeken
-
- CAR-3027-77AA1A8A-9075-477E-A44EC7F04561B309.JPG (137.79 KiB) 2919 keer bekeken
-
- CAR-3027-5DC9EDC9-7360-462E-A01D1A3D22D9A6B1.JPG (171.66 KiB) 2919 keer bekeken
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
En nog een paar...
- Bijlagen
-
- IMG_2415.JPG (663.15 KiB) 2918 keer bekeken
-
- IMG_2414.JPG (687.62 KiB) 2918 keer bekeken
-
- IMG_2412.JPG (669.23 KiB) 2918 keer bekeken
-
- IMG_2409.JPG (761.84 KiB) 2918 keer bekeken
-
- IMG_2408.JPG (575.52 KiB) 2918 keer bekeken
-
- IMG_2405.JPG (640.03 KiB) 2918 keer bekeken
- Arthur
- Berichten: 39737
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Gaaf apparaat hoor!
-
- Berichten: 9980
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
- Contacteer:
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Briljant apparaat!
- Booooh
- Berichten: 3425
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- Locatie: https://dbf.nl
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Wat een lekkere auto zeg, gave kleur en bij Mercedes zit het eigenlijk altijd wel goed met het interieur
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
En dan ook niet in het verkoopdraadje plaatsen lol
PORNO DING !
PORNO DING !
-
- Berichten: 2716
- Lid geworden op: 26 sep 2014, 15:47
- Locatie: BMW E91 330d
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
wat een gaaf ding, van binnen en van buiten
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
Re: Beter laat dan nooit - M140i en C63 S Estate
Hij staat nog steeds te koop voor de liefhebber (wel een stuk duurder) http://www.autotrader.nl/auto/mercedes- ... ationwagen
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
Re: Beter laat dan nooit - 981 Boxster op komst
Zoals in het 718 draadje aangekondigd is er een 981 op komst. Hieronder de specs:
Interieuruitrusting Leather interior package in natural leather Espresso
Kleur Agate Grey
MNR Type Beschrijving
008 T UITVOERING 'BASIS' 981 / 991
022 T WIJZERPLATEN COMBI ZWART
029 T FABRIEKSONDERSTEL
070 C VOETGANGERBESCHERMING
071 C UITVOERING EU-LANDEN
098 T LINKSGESTUURDE UITVOERING
165 C UITLAATGASCONCEPT EU 5
170 C GELUIDSPAKKET RVDW
181 C STANDAARD AIRCOZONE
195 T ACCU 450 A (70 AH)
1T1 V EHBO-SET
211 C KENTEKENHOUDER UITV. III
219 T DIFFERENTIEEL
247 F BRIDGESTONE / MICHELIN / PIRELLI
250 F PDK-TRANSMISSIE (DOPPELKUPPLUNG)
255 F BUITENSPIEGEL HANDM. INKLAPBAAR GEHEUGEN
265 C BUITENSPIEGELGLAS LINKS ASFERISCH
275 T BINNENSPIEGEL HANDM. DIMBAAR
284 C BUITENSPIEGELGLAS RECHTS CONVEX
288 F KOPLAMPSPROEIERS
321 F SPORTSTOEL LI. ELEKTR.14-VOUDIG
322 F SPORTSTL. RE. ELEKTR.14-VOUDIG
340 T VELGEN IN BASISKLEUR GESPOTEN
342 F REGELB. STOELVERWARMING (LI + RE)
426 T ZONDER ACHTERRUITWISSER
427 F WIEL CARRERA CLASSIC II 20"
440 F SCAN ANTENNEDIVERSITY
454 F AUTOMATISCHE CRUISE CONTROL
488 C PLATEN MET OPSCHRIFTEN DUITS
498 F ZONDER MODELAANDUIDING ACHTERKANT
499 C UITVOERING DUITSLAND
523 C WEGRIJBEVEILIGING / CV 434 MHZ
537 F ZITPOSSTURING LI. (MEMORY)
541 F ACTIEVE STOELVENTILATIE VOOR
551 F WINDDEFLECTOR HANDMATIG
555 T VEILIGHEIDSGORDELS IN ZWART
567 F VOORRUIT MET BANDFILTER
572 T AIRCONDITIONING HANDMATIG (LOW)
603 F BIXENON + DYNAMISCHE BOCHTVERLICHTING
605 T LED-DAGRIJLICHT
610 F SOFTWARE NAVIGATIE 'PAKKET EUROPA'
619 F VOORB.MOB.TEL. BLUETOOTH ZONDER CONSOLE
621 T 12V CONTACTD. (VOETR. PASS.)
636 F PARKASSISTENT ACHTER + VOOR
642 T START/STOP-FUNCTIE
656 F STUURKOLOM EL. VERSTELB. MET ELV
657 T STUURBEKRACHTIGING STANDAARD
665 F PCM 3 - BASISMODULE (INCL. RADIO)
672 F PCM 3 - UITGEBR. NAVIGATIE (OFFROAD)
680 F SOUNDPAKET BOSE
760 V ZONDER VOORUITRUSTING VTS (FVS)
785 C AUTOM-START/STOPF. DEFAULT ON
810 F VLOERMATTEN
841 T STANDAARD STUURWIEL GLAD LEDER
870 T UNIVERS. MULTIMEDIA-INTERFACE
900 F FABRIEKSAFLEVERING ZUFFENHAUSEN
981 F LEDERUITRUSTING
983 F STOELBEKLEDING VOOR LLL (LEDER GLAD)
991 F AIRBAGMODULE IN LEDER
998 F NATUURLEDER
S3E T SERIEVOERTUIG PORSCHE
SM4 C BRANDSTOFMARKT A
XGB F SIERSTRIP DASHBOARD CARBON
XHJ F PDK-KEUZEHENDEL CARBON
XHM F PANEEL MIDDENCONSOLE CARBON
XLS F SPORTEINDPIJP 98X
XSC F PORSCHE WAPEN IN RELIËF IN HOOFDSTEUN
XWC F SIERSTRIP PORTIERPANEEL CARBON
Interieuruitrusting Leather interior package in natural leather Espresso
Kleur Agate Grey
MNR Type Beschrijving
008 T UITVOERING 'BASIS' 981 / 991
022 T WIJZERPLATEN COMBI ZWART
029 T FABRIEKSONDERSTEL
070 C VOETGANGERBESCHERMING
071 C UITVOERING EU-LANDEN
098 T LINKSGESTUURDE UITVOERING
165 C UITLAATGASCONCEPT EU 5
170 C GELUIDSPAKKET RVDW
181 C STANDAARD AIRCOZONE
195 T ACCU 450 A (70 AH)
1T1 V EHBO-SET
211 C KENTEKENHOUDER UITV. III
219 T DIFFERENTIEEL
247 F BRIDGESTONE / MICHELIN / PIRELLI
250 F PDK-TRANSMISSIE (DOPPELKUPPLUNG)
255 F BUITENSPIEGEL HANDM. INKLAPBAAR GEHEUGEN
265 C BUITENSPIEGELGLAS LINKS ASFERISCH
275 T BINNENSPIEGEL HANDM. DIMBAAR
284 C BUITENSPIEGELGLAS RECHTS CONVEX
288 F KOPLAMPSPROEIERS
321 F SPORTSTOEL LI. ELEKTR.14-VOUDIG
322 F SPORTSTL. RE. ELEKTR.14-VOUDIG
340 T VELGEN IN BASISKLEUR GESPOTEN
342 F REGELB. STOELVERWARMING (LI + RE)
426 T ZONDER ACHTERRUITWISSER
427 F WIEL CARRERA CLASSIC II 20"
440 F SCAN ANTENNEDIVERSITY
454 F AUTOMATISCHE CRUISE CONTROL
488 C PLATEN MET OPSCHRIFTEN DUITS
498 F ZONDER MODELAANDUIDING ACHTERKANT
499 C UITVOERING DUITSLAND
523 C WEGRIJBEVEILIGING / CV 434 MHZ
537 F ZITPOSSTURING LI. (MEMORY)
541 F ACTIEVE STOELVENTILATIE VOOR
551 F WINDDEFLECTOR HANDMATIG
555 T VEILIGHEIDSGORDELS IN ZWART
567 F VOORRUIT MET BANDFILTER
572 T AIRCONDITIONING HANDMATIG (LOW)
603 F BIXENON + DYNAMISCHE BOCHTVERLICHTING
605 T LED-DAGRIJLICHT
610 F SOFTWARE NAVIGATIE 'PAKKET EUROPA'
619 F VOORB.MOB.TEL. BLUETOOTH ZONDER CONSOLE
621 T 12V CONTACTD. (VOETR. PASS.)
636 F PARKASSISTENT ACHTER + VOOR
642 T START/STOP-FUNCTIE
656 F STUURKOLOM EL. VERSTELB. MET ELV
657 T STUURBEKRACHTIGING STANDAARD
665 F PCM 3 - BASISMODULE (INCL. RADIO)
672 F PCM 3 - UITGEBR. NAVIGATIE (OFFROAD)
680 F SOUNDPAKET BOSE
760 V ZONDER VOORUITRUSTING VTS (FVS)
785 C AUTOM-START/STOPF. DEFAULT ON
810 F VLOERMATTEN
841 T STANDAARD STUURWIEL GLAD LEDER
870 T UNIVERS. MULTIMEDIA-INTERFACE
900 F FABRIEKSAFLEVERING ZUFFENHAUSEN
981 F LEDERUITRUSTING
983 F STOELBEKLEDING VOOR LLL (LEDER GLAD)
991 F AIRBAGMODULE IN LEDER
998 F NATUURLEDER
S3E T SERIEVOERTUIG PORSCHE
SM4 C BRANDSTOFMARKT A
XGB F SIERSTRIP DASHBOARD CARBON
XHJ F PDK-KEUZEHENDEL CARBON
XHM F PANEEL MIDDENCONSOLE CARBON
XLS F SPORTEINDPIJP 98X
XSC F PORSCHE WAPEN IN RELIËF IN HOOFDSTEUN
XWC F SIERSTRIP PORTIERPANEEL CARBON
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
Re: Beter laat dan nooit - 981 Boxster op komst
Waarom ik deze auto heb gekocht:
Voor mij is dit (voor nu) de ultieme combinatie van een redelijk pure fun-car: goed chassis, genoeg HP, lekker geluid, open rijden, een dik interieur en ook nog best bruikbaar. Handbak had de voorkeur gehad maar PDK wil ik ook weleens proberen. In deze uitvoering komen ze niet elke dag langs. Als het niet bevalt wordt de volgende een GTS handbak (spyder is buiten bereik)
In principe zocht ik eerst een S met weinig opties en daarna zelfs een non-S met weinig opties. Ik kon er toen een uit 2014 kopen met 45000km of deze uit 2012 met 70000km voor ongeveer hetzelfde geld. Ik heb toen toch voor deze gekozen, omdat ik hem toch wel erg lekker vind ogen zo: agaatgrijs, 20 inch carrera S, GTS stijl achterlichten, espresso natuurleder, carbon interieurpakket en sports exhaust tips.
Waarom toch een non-s? Omdat ik het idee heb dat ik meer uit deze auto kan halen. De 987's die ik had hadden zo'n lange 2e versnelling dat je hem niet vaak genoeg door kan trekken tot 7k+ RPM. Bij deze kan dat wel. Het 500hp+ verhaal heb ik met de C63 wel gezien en afgevinkt. Voor mij is geluid en chassis belangrijker om fun te hebben. Ik zeg niet dat 300-350hp niet lekker is, maar dan met kortere verzetten. Wat mij betreft doet de m140i dat laatste trouwens uitstekend, met acht verzetten die redelijk dicht op elkaar zitten kun je regelmatig de 1-2-3 tot het einde doorjagen.
Voor mij is dit (voor nu) de ultieme combinatie van een redelijk pure fun-car: goed chassis, genoeg HP, lekker geluid, open rijden, een dik interieur en ook nog best bruikbaar. Handbak had de voorkeur gehad maar PDK wil ik ook weleens proberen. In deze uitvoering komen ze niet elke dag langs. Als het niet bevalt wordt de volgende een GTS handbak (spyder is buiten bereik)
In principe zocht ik eerst een S met weinig opties en daarna zelfs een non-S met weinig opties. Ik kon er toen een uit 2014 kopen met 45000km of deze uit 2012 met 70000km voor ongeveer hetzelfde geld. Ik heb toen toch voor deze gekozen, omdat ik hem toch wel erg lekker vind ogen zo: agaatgrijs, 20 inch carrera S, GTS stijl achterlichten, espresso natuurleder, carbon interieurpakket en sports exhaust tips.
Waarom toch een non-s? Omdat ik het idee heb dat ik meer uit deze auto kan halen. De 987's die ik had hadden zo'n lange 2e versnelling dat je hem niet vaak genoeg door kan trekken tot 7k+ RPM. Bij deze kan dat wel. Het 500hp+ verhaal heb ik met de C63 wel gezien en afgevinkt. Voor mij is geluid en chassis belangrijker om fun te hebben. Ik zeg niet dat 300-350hp niet lekker is, maar dan met kortere verzetten. Wat mij betreft doet de m140i dat laatste trouwens uitstekend, met acht verzetten die redelijk dicht op elkaar zitten kun je regelmatig de 1-2-3 tot het einde doorjagen.
- Will F.
- Berichten: 2253
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
Re: Beter laat dan nooit - 981 Boxster op komst
Ik heb een proefrit gemaakt in een soortgelijke 981, je komt absoluut niets tekort zolang je hem maar in de toeren jaagt en dat gaat met die pdk zo makkelijk en snel. Zou hem om die reden niet als hb nemen; pdk heeft daarnaast kortere verzetten dan de hb. Het geluid is met standaard uitlaat al dikke prima , de motor en de gewilligheid, gretigheid waarmee die toeren maakt maken de auto echt tot een feestje.
Prachtige combi agaat met espresso. Gefeliciteerd!
Prachtige combi agaat met espresso. Gefeliciteerd!
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
- Fernando
- Berichten: 4987
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: Beter laat dan nooit - 981 Boxster op komst
Wat een wagen!
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
Re: Beter laat dan nooit - 981 Boxster op komst
Will F. schreef: ↑23 okt 2017, 21:44 Ik heb een proefrit gemaakt in een soortgelijke 981, je komt absoluut niets tekort zolang je hem maar in de toeren jaagt en dat gaat met die pdk zo makkelijk en snel. Zou hem om die reden niet als hb nemen; pdk heeft daarnaast kortere verzetten dan de hb. Het geluid is met standaard uitlaat al dikke prima , de motor en de gewilligheid, gretigheid waarmee die toeren maakt maken de auto echt tot een feestje.
Prachtige combi agaat met espresso. Gefeliciteerd!
Thanks, ik denk er hetzelfde over. En hopelijk mis ik de handbak niet eens.
Vergeleken met de M140i voelde hij trouwens echt heel traag, de 981 heeft onderin bijna geen koppel en de M140i heeft er bakken vol van
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 209 gasten