Bmw 330ci racer
-
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33
Bmw 330ci racer
Hallo allemaal,
Hierbij het voorsteltopic van mijn 330ci, ik bouw en rij de wagen samen met mijn zoon.
Ik ga het hele verhaal nog posten maar dit is even het begin
Hierbij het voorsteltopic van mijn 330ci, ik bouw en rij de wagen samen met mijn zoon.
Ik ga het hele verhaal nog posten maar dit is even het begin
Laatst gewijzigd door M3tje op 15 jul 2018, 09:55, 2 keer totaal gewijzigd.
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Bmw 330ci tacktool
Leuk om samen zo'n hobby te delen Welkom hier.
- Spijkerhard
- Berichten: 4045
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Bmw 330ci tacktool
Leuk! Houdt ons op de hoogte!
-
OnlineDjessey
- Berichten: 2179
- Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Bmw 330ci tacktool
Leuke auto, welkom!
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Bmw 330ci tacktool
Mooie foto, nodigt uit tot meer. Altijd leuk om te zien vader en zoon projecten
-
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33
Re: Bmw 330ci tacktool
De 330 is er gekomen na een ritje op de ring, we waren daar een paar rondjes met de daily wezen maken en we dachten, waarom niet een auto kopen speciaal voor die leuke rondjes op de ring en misschien eens vrij rijden.
Dat is dus allemaal wat anders gelopen.
Doordat je na het kopen van een "trackauto" je er in gaat verdiepen en er dan achter komt dat effe een paar dingetjes doen niet gaat werken.
Zonder er verstand van te hebben eigenlijk begonnen met een kooi en een sinterkoppeling met het idee dat we dan al het circuit op konden.
Gaandeweg gelukkig bij Bas Roos tercht gekomen en die heeft ons ff bijgepraat wat er allemaal komt kijken bij een serieus opgebouwde auto.
Om een lang verhaal wat korter te maken.
We hebben inmiddels het volgende gedaan.
Weigers schroefkooi.
Intrax onderstel
Oliekoeler en filterhuis M3
Drexler sper.
Kunstof bussen ophanging.
Motec velgen/ dnrt banden
Lichtgewicht vliegwiel
Sinterplaat koppeling
Alle aanbouwdelen motor vervangen.
Airco verwijderd.
Kleine spoiler achterop.
Litium accu.
Nog te doen.
Schuifdak verwijderen
Kunststof motorkap/dak/kofferdeksel.
Supersprint uitlaat
Ik zal er nog wat ter zake doende foto's bij maken
Dat is dus allemaal wat anders gelopen.
Doordat je na het kopen van een "trackauto" je er in gaat verdiepen en er dan achter komt dat effe een paar dingetjes doen niet gaat werken.
Zonder er verstand van te hebben eigenlijk begonnen met een kooi en een sinterkoppeling met het idee dat we dan al het circuit op konden.
Gaandeweg gelukkig bij Bas Roos tercht gekomen en die heeft ons ff bijgepraat wat er allemaal komt kijken bij een serieus opgebouwde auto.
Om een lang verhaal wat korter te maken.
We hebben inmiddels het volgende gedaan.
Weigers schroefkooi.
Intrax onderstel
Oliekoeler en filterhuis M3
Drexler sper.
Kunstof bussen ophanging.
Motec velgen/ dnrt banden
Lichtgewicht vliegwiel
Sinterplaat koppeling
Alle aanbouwdelen motor vervangen.
Airco verwijderd.
Kleine spoiler achterop.
Litium accu.
Nog te doen.
Schuifdak verwijderen
Kunststof motorkap/dak/kofferdeksel.
Supersprint uitlaat
Ik zal er nog wat ter zake doende foto's bij maken
-
OnlineDjessey
- Berichten: 2179
- Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Bmw 330ci tacktool
Erg herkenbaar die "Dat gaan we wel even doen" mentaliteit. Gaandeweg kom je er wel, en aan het einde ben je (hopelijk) een stuk wijzer. Maar toch erg herkenbaarM3tje schreef:De 330 is er gekomen na een ritje op de ring, we waren daar een paar rondjes met de daily wezen maken en we dachten, waarom niet een auto kopen speciaal voor die leuke rondjes op de ring en misschien eens vrij rijden.
Dat is dus allemaal wat anders gelopen.
Doordat je na het kopen van een "trackauto" je er in gaat verdiepen en er dan achter komt dat effe een paar dingetjes doen niet gaat werken.
Zonder er verstand van te hebben eigenlijk begonnen met een kooi en een sinterkoppeling met het idee dat we dan al het circuit op konden.
Gaandeweg gelukkig bij Bas Roos tercht gekomen en die heeft ons ff bijgepraat wat er allemaal komt kijken bij een serieus opgebouwde auto.
Om een lang verhaal wat korter te maken.
We hebben inmiddels het volgende gedaan.
Weigers schroefkooi.
Intrax onderstel
Oliekoeler en filterhuis M3
Drexler sper.
Kunstof bussen ophanging.
Motec velgen/ dnrt banden
Lichtgewicht vliegwiel
Sinterplaat koppeling
Alle aanbouwdelen motor vervangen.
Airco verwijderd.
Kleine spoiler achterop.
Litium accu.
Nog te doen.
Schuifdak verwijderen
Kunststof motorkap/dak/kofferdeksel.
Supersprint uitlaat
Ik zal er nog wat ter zake doende foto's bij maken
- E36-italia
- Berichten: 399
- Lid geworden op: 13 aug 2015, 09:58
- Auto: Laro Discovery TD5
- Contacteer:
Re: Bmw 330ci tacktool
idd herkenbaar! de mijne is ook zo "uit de hand gelopen" En het bouwen/verbeteren van de auto is de helft van de fun!
-
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33
Re: Bmw 330ci tacktool
Inmiddels weer een tijdje verder, de afgelopen zondag de laatste rit voor dit seizoen gemaakt,
De auto moet nu klaar gemaakt worden voor de tourklasse, daarvoor gaan we de kooi wisselen voor een uitgebreider exemplaar.
Omdat we niet gelukkig zijn met het vermogen willen we ook wat extras doen aan om te beginnen het uitlaatsysteem, spagetti spruitstuk en cats eraf, wie heeft daar al ervaring mee?
De auto moet nu klaar gemaakt worden voor de tourklasse, daarvoor gaan we de kooi wisselen voor een uitgebreider exemplaar.
Omdat we niet gelukkig zijn met het vermogen willen we ook wat extras doen aan om te beginnen het uitlaatsysteem, spagetti spruitstuk en cats eraf, wie heeft daar al ervaring mee?
-
OnlineDjessey
- Berichten: 2179
- Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Bmw 330ci tacktool
Misschien een handig topic, VanReijmersdal heeft ook een 330ci raceauto opgebouwd.
http://forum.driving-fun.com/viewtopic.php?f=3&t=28667" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.driving-fun.com/viewtopic.php?f=3&t=28667" onclick="window.open(this.href);return false;
- bartb
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:30
- Auto: E87 130i - Mini Countryman SE
- Locatie: Friesland
Re: Bmw 330ci tacktool
Volgensmij is dat topic bekend bij Marc:)
- Joy
- Berichten: 10780
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: Bmw 330ci tacktool
Het nadeel van een M54B30 is dat boven 6.000 toeren de krukas onbalans ontwikkelt. Er zit een harmonische demper op de krukas om onbalans tegen te gaan. Maar deze komt in toenemende mate buiten zijn werkbereik boven 6.000 toeren en gaat dan ironisch genoeg zelf onbalans veroorzaken. Dit is schadelijk voor het onderblok (lagers, oliepomp etc).
Atmosferische tuning zoals het uitlaatsysteem, nokkenassen, kopbewerking en luchtinlaat aanpassen hebben vrijwel altijd meer toeren nodig om hun vermogenswinst te laten zien. En dan kom je in het gebied waar een M54B30 liever niet zit (6.500-7.300 tpm).
Verder is het standaard verhaal wel van toepassing. Atmosferische tuning kost een berg en geeft een beetje. Een volledige uitlaatlijn van goede kwaliteit zet je zo 2.500 euro terug en je winst is nauwelijks voelbaar. Een edelstalen uitlaatlijn kan wel aardig wat gewicht besparen.
Atmosferische tuning zoals het uitlaatsysteem, nokkenassen, kopbewerking en luchtinlaat aanpassen hebben vrijwel altijd meer toeren nodig om hun vermogenswinst te laten zien. En dan kom je in het gebied waar een M54B30 liever niet zit (6.500-7.300 tpm).
Verder is het standaard verhaal wel van toepassing. Atmosferische tuning kost een berg en geeft een beetje. Een volledige uitlaatlijn van goede kwaliteit zet je zo 2.500 euro terug en je winst is nauwelijks voelbaar. Een edelstalen uitlaatlijn kan wel aardig wat gewicht besparen.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Bmw 330ci tacktool
dan zou je dus beter een 2de hands SC setje kunnen opsporen, heb je die rpm ook niet zo nodig, immers meer koppel mooi verspreid.
voor zo'n M54 motor kan je soms al zo'n setje voor rond de 2.5k nieuw scoren...
of je koopt bv zoiets, daar verkopen ze ook sc setjes...anyway, zag ook deze met m3 motor nog geen 11k vrpr
edit: zie dat die al is verkocht.
http://www.driftking.nl/productenbekijk ... rcuit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
voor zo'n M54 motor kan je soms al zo'n setje voor rond de 2.5k nieuw scoren...
of je koopt bv zoiets, daar verkopen ze ook sc setjes...anyway, zag ook deze met m3 motor nog geen 11k vrpr
edit: zie dat die al is verkocht.
http://www.driftking.nl/productenbekijk ... rcuit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33
Re: Bmw 330ci tacktool
Tja, een compressor geloof ik niet zo in, heb er een op een Z4 gehad( ook 3.0 M54)
Een hele hoop gedoe mee gehad.
Een M3 blok zou ik wel overwegen maar dat gaat zomaar 8 k kosten( als je het redt)
Ik dacht dat met in/uitlaat aanpassing/remap/ vanos revisie een winst van 40 Pk te halen is, dat zou op zich genoeg moeten zijn om mee te kunnen komen in de tour klasse.
Ook al zou het 30 Pk zijn zou het nog prima zijn,.
Op dit moment missen we op CPZ vooral trekkracht bij het uitkomen uit de bochten.
Met maximaal pushen 190/195 einde rechte stuk, dat moet echt beter kunnen
Een hele hoop gedoe mee gehad.
Een M3 blok zou ik wel overwegen maar dat gaat zomaar 8 k kosten( als je het redt)
Ik dacht dat met in/uitlaat aanpassing/remap/ vanos revisie een winst van 40 Pk te halen is, dat zou op zich genoeg moeten zijn om mee te kunnen komen in de tour klasse.
Ook al zou het 30 Pk zijn zou het nog prima zijn,.
Op dit moment missen we op CPZ vooral trekkracht bij het uitkomen uit de bochten.
Met maximaal pushen 190/195 einde rechte stuk, dat moet echt beter kunnen
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Bmw 330ci tacktool
als je de rest goed hebt qua ademhaling en uitlaat e.d. hoeft het ook niet echt op de kleinere circuits, wellicht helemaal niet als je ook met het diff/overbrenging gaat spelen, alleen op de lange rechte einden kom je misschien wat te kort dan, magoed in kortere remweg en contact op de weg kan je ook veel halen (meer) magoed als de tegenpartij en en en hebt kom je wellicht nog net te kort
- Bert ///M3
- Berichten: 9352
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: Bmw 330ci tacktool
https://store.vacmotorsports.com/vac-ha ... -p756.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;Joy schreef:Het nadeel van een M54B30 is dat boven 6.000 toeren de krukas onbalans ontwikkelt. Er zit een harmonische demper op de krukas om onbalans tegen te gaan. Maar deze komt in toenemende mate buiten zijn werkbereik boven 6.000 toeren en gaat dan ironisch genoeg zelf onbalans veroorzaken. Dit is schadelijk voor het onderblok (lagers, oliepomp etc).
Atmosferische tuning zoals het uitlaatsysteem, nokkenassen, kopbewerking en luchtinlaat aanpassen hebben vrijwel altijd meer toeren nodig om hun vermogenswinst te laten zien. En dan kom je in het gebied waar een M54B30 liever niet zit (6.500-7.300 tpm).
Verder is het standaard verhaal wel van toepassing. Atmosferische tuning kost een berg en geeft een beetje. Een volledige uitlaatlijn van goede kwaliteit zet je zo 2.500 euro terug en je winst is nauwelijks voelbaar. Een edelstalen uitlaatlijn kan wel aardig wat gewicht besparen.
Kost wat maar uiteindelijk wel de oplossing.
Verder schijnt de demper van een M50 het al beter te doen maar Bas Roos weet daar meer over geloof ik.
Verder weet ik eigenlijk niet of er ook werkelijk een andere inlaat op een M54B30 past maar ik ben niet zo into de M54 tuning. Ik weet wel dat de B30 inlaatnokkenas scherper is als de rest van de M52TU en M54B2x familie (daarom worden die ook wel eens in oa de M52B28 gebruikt) Dus eigenlijk suggereert dat al een beetje dat de inlaat wel een beetje dat de inlaat niet zozeer een beperking is.
Als je iets serieus wilt dan zal je denk ik naar nokkenassen en het uitlaatsysteem moeten kijken. Hoewel je misschien met enkel een uitlaatsysteem en andere software ook wel een redelijke winst hebt. Ik weet niet hoeveel winst er nog in de vanos verstelling zit. Bijvoorbeeld S50/S54 motoren reageren haast niet op mengsel veranderingen en als je aan de ontsteking bezig gaat krijg je er net 1-2 graden bij. Maar als je de inlaat nokkenas versteld voor meer overlap gaan ze wel serieus meer vermogen maken. Alleen hebben die motoren 60/45 graden verstelling en de M54 heeft 40/25 graden, minder speelruimte dus. Omgekeerd weet ik van een bekende met een M52B28TU dat die een hele dikke winst had bovenin met het veranderen van de onstekings kenvelden, mogelijk op de M54 ook van toepassing.
Op zich moet je wel 260-270 PK kunnen maken met andere software en in/uitlaatmods gok ik. Maar het blijft gewoon een dure hobby.
-
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33
Re: Bmw 330ci tacktool
De diff verhouding is al aangepast, met het idee dat dat juist de exit speed zou verhogen maar dat effect valt gewoon tegen, op Spa was het zelfs een nadeel.GTRene schreef:als je de rest goed hebt qua ademhaling en uitlaat e.d. hoeft het ook niet echt op de kleinere circuits, wellicht helemaal niet als je ook met het diff/overbrenging gaat spelen, alleen op de lange rechte einden kom je misschien wat te kort dan, magoed in kortere remweg en contact op de weg kan je ook veel halen (meer) magoed als de tegenpartij en en en hebt kom je wellicht nog net te kort
@Bert///m3. Die getallen van 260/270 Pk hoor ik ook voorbijkomen en dat zou prima zijn. Die demper ziet er wel heel interessant uit, wel een dure fix maar als het echt helpt!
-
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Re: Bmw 330ci tacktool
-
Laatst gewijzigd door Aernoudt op 04 sep 2020, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bert ///M3
- Berichten: 9352
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: Bmw 330ci tacktool
Diff modificaties helpen niet altijd bij wagens met heel veel koppel. 330i heeft een megavet middengebied.M3tje schreef:De diff verhouding is al aangepast, met het idee dat dat juist de exit speed zou verhogen maar dat effect valt gewoon tegen, op Spa was het zelfs een nadeel.GTRene schreef:als je de rest goed hebt qua ademhaling en uitlaat e.d. hoeft het ook niet echt op de kleinere circuits, wellicht helemaal niet als je ook met het diff/overbrenging gaat spelen, alleen op de lange rechte einden kom je misschien wat te kort dan, magoed in kortere remweg en contact op de weg kan je ook veel halen (meer) magoed als de tegenpartij en en en hebt kom je wellicht nog net te kort
@Bert///m3. Die getallen van 260/270 Pk hoor ik ook voorbijkomen en dat zou prima zijn. Die demper ziet er wel heel interessant uit, wel een dure fix maar als het echt helpt!
Ene bochtje win je iets omdat je in een versnelling lager kan, andere verlies je weer omdat je net voor schakelen tegen de begrenzer loopt.
Maar je kan vaak wel een vernelling terug, dan rij je iets hoger in toeren, maar daar is je koppel ook weer lager als in het middengebied en ben je er weer niks mee opgeschoten.
Heel veel schakelen kost ook tijd als je geen sequenciele bak hebt. Zeg dat je 0,2-0,3 sec verliest met schakelen, incluus alles dus voor je motor weer vermogen maakt enz. Als je 200 over het rechte stuk rijd dan heb je dus even 20-30 meter geen aandrijving op het moment dat je schakelt. Ik weet wel mensen die gexpirimenteerd hebben met 3.91 en een 5 bak, vervolgens 4.45 en een 6 bak maar het bracht onder de streep helemaal niks.
-
Onlinee30touring1990
- Berichten: 2813
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 13:19
- Auto: Z3QP S54/1M/E39/Tuono1000r
- Locatie: www.brandbikes.nl
Re: Bmw 330ci tacktool
"Als je iets serieus wilt dan zal je denk ik naar nokkenassen en het uitlaatsysteem moeten kijken. Hoewel je misschien met enkel een uitlaatsysteem en andere software ook wel een redelijke winst hebt. Ik weet niet hoeveel winst er nog in de vanos verstelling zit. Bijvoorbeeld S50/S54 motoren reageren haast niet op mengsel veranderingen en als je aan de ontsteking bezig gaat krijg je er net 1-2 graden bij. Maar als je de inlaat nokkenas versteld voor meer overlap gaan ze wel serieus meer vermogen maken. Alleen hebben die motoren 60/45 graden verstelling en de M54 heeft 40/25 graden, minder speelruimte dus. Omgekeerd weet ik van een bekende met een M52B28TU dat die een hele dikke winst had bovenin met het veranderen van de onstekings kenvelden, mogelijk op de M54 ook van toepassing.
Op zich moet je wel 260-270 PK kunnen maken met andere software en in/uitlaatmods gok ik. Maar het blijft gewoon een dure hobby."
@Bert, kun je wat meer info delen (evt per PM) over die optimalisatie van die m52b28tu? heb die nog liggen uit mijn z3 coupe en zit opties af te wegen voor mijn e30 voor de ombouw. thx!
@M3'tje: denk dat je er voor 8k niet bent voor een m3 ombouw (s50 of s54?). ik heb de s54 ombouw gedaan in mijn z3 coupe welke als basis natuurlijk een e36 is, en kan je vertellen dat het een stuk meer kost. hieronder wat globale getallen even uit mijn hoofd, heb de specifieke prijzen even niet bij de hand.
een beetje een net blok (ik heb een 2004 FL blok genomen met 96k km) +- 5k
6 bak: 1500 euro
ECU (oem mss54) 400/500 euro?
nieuwe motorkabelboom gekocht van z3m s54 (duurde paar weken vanuit munchen) 500 euro
nieuw oem vliegwiel 600 euro
nieuw oem koppelingset 280 euro
lagers preventief vervangen even uit het hoofd 250 euro met nieuwe bouten (oem)
nieuwe waterpomp 330
z3m s54 radiateur (past ook in e36) +- 250 euro
hoop kleine dingen nog niet meegenomen zoals pakkingen/motorsteunen etc
dit zijn voornamelijk de wat grotere zaken waarvan sommige zaken natuurlijk ook vallen onder het motto "als je toch bezig bent". je kunt er uiteraard voor kiezen om sommige zaken niet preventief mee te pakken, ik heb dat wel gedaan, maar ieder zijn keus daarin natuurlijk. mijn auto heb ik opgebouwd voor puur straatgebruik vandaar ook de 6 bak en gericht op maximale betrouwbaarheid. als je er puur mee op het circuit gaat rijden lijkt het mij geen overbodige luxe om een aantal zaken preventief mee te pakken.
succes!
Op zich moet je wel 260-270 PK kunnen maken met andere software en in/uitlaatmods gok ik. Maar het blijft gewoon een dure hobby."
@Bert, kun je wat meer info delen (evt per PM) over die optimalisatie van die m52b28tu? heb die nog liggen uit mijn z3 coupe en zit opties af te wegen voor mijn e30 voor de ombouw. thx!
@M3'tje: denk dat je er voor 8k niet bent voor een m3 ombouw (s50 of s54?). ik heb de s54 ombouw gedaan in mijn z3 coupe welke als basis natuurlijk een e36 is, en kan je vertellen dat het een stuk meer kost. hieronder wat globale getallen even uit mijn hoofd, heb de specifieke prijzen even niet bij de hand.
een beetje een net blok (ik heb een 2004 FL blok genomen met 96k km) +- 5k
6 bak: 1500 euro
ECU (oem mss54) 400/500 euro?
nieuwe motorkabelboom gekocht van z3m s54 (duurde paar weken vanuit munchen) 500 euro
nieuw oem vliegwiel 600 euro
nieuw oem koppelingset 280 euro
lagers preventief vervangen even uit het hoofd 250 euro met nieuwe bouten (oem)
nieuwe waterpomp 330
z3m s54 radiateur (past ook in e36) +- 250 euro
hoop kleine dingen nog niet meegenomen zoals pakkingen/motorsteunen etc
dit zijn voornamelijk de wat grotere zaken waarvan sommige zaken natuurlijk ook vallen onder het motto "als je toch bezig bent". je kunt er uiteraard voor kiezen om sommige zaken niet preventief mee te pakken, ik heb dat wel gedaan, maar ieder zijn keus daarin natuurlijk. mijn auto heb ik opgebouwd voor puur straatgebruik vandaar ook de 6 bak en gericht op maximale betrouwbaarheid. als je er puur mee op het circuit gaat rijden lijkt het mij geen overbodige luxe om een aantal zaken preventief mee te pakken.
succes!
- Bert ///M3
- Berichten: 9352
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: Bmw 330ci tacktool
Volgens mij hebben ze bij die M52B28TU gewoon de vooronsteking van 24 graden naar 36 versteld. Misschien nog wat andere tweaks zoals een andere inlaat maar dat weet ik even niet meer.
-
- Berichten: 3241
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 17:18
Re: Bmw 330ci tacktool
En wat voor winst werd er geboekt op die TU met de voorontsteking te verzetten?
-
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33
Re: Bmw 330ci tacktool
Een paar maanden druk aan het sleutelen geweest, de oorspronkelijke kooi moest eruit omdat deze niet goed was om dnrt te rijden, inmiddels motorkap, dak en kofferbakdeksel ook vervangen voor polyester, door al het gestrip inmiddels ruim 100 kilo lichter geworden.
-
OnlineDjessey
- Berichten: 2179
- Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Bmw 330ci tacktool
Goed bezig, maar we hebben wel wat meer foto's nodig als dat!
Bewust voor een schroefkooi gegaan ipv las?
Bewust voor een schroefkooi gegaan ipv las?
- Mark W. Scholten
- Berichten: 747
- Lid geworden op: 07 jul 2016, 16:54
Re: Bmw 330ci tacktool
Welkom en mooi project
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten