Na onregelmatig wat meegelezen te hebben toch maar besloten om me weer eens op een forum aan te melden.
Ben inmiddels sinds 2004 eigenaar van M3 GT #105, en heb hem de laatste paar jaar weer in oude glorie hersteld. Hij heeft van 2006 tot de lente van 2015 in de stalling gestaan, maar sindsdien wordt hij weer gebruikt als mooi weer auto en enkele ringtripjes. Hij heeft inmiddels een 1-tje op het kenteken gekregen, omdat ik in 2008 naar Belgie ben verhuisd, en de GT uitgevoerd heb. Op kenteken zetten in Belgie werd op een gegeven moment echter te gortig ivm de aangepaste BIV/VB (1300 Euro per jaar aan wegenbelasting voor een auto die misschien 15 keer de straat ziet. Om over de inverkeerstelling maar niet te praten).
Daarom maar weer in NL ingevoerd, met het 1-tje op het kenteken als resultaat.
Voor de rest rijdt ik dagelijks in een E81 118D uit 2011 in een M-maatpak, en heb in het verleden nog een 309
GTI16 gehad die verbouwd was tot circuit-speeltje.
Inmiddels ben ik me aan het oriënteren op een vervanger voor de 1-serie, omdat ik daar nu bijna 2 ton op heb gezet. Beetje afhankelijk van wat de kilometers per jaar gaan worden kan dit een E90 M3 of een F11 diesel worden, al vind de vriendin een F06 de mooiste van het moment. We zullen het wel zien..

Gerrit.
Bijgevoegd nog een plaatje van de GT van afgelopen Mei.