Even voorstellen: THE MUD...

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door GTRene » 30 sep 2015, 22:05

een Z kan idd best wat in, vorige week 2 kuipstoelen in de Z3, dacht eerst van :hmmm:
maja de Ford Ka was al met een uur verkocht...dus de Z3 dan maar mee en verrek, het paste er nog in ook :hungry:

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door THE MUD » 30 sep 2015, 23:38

Ja maar jij hebt een QP Rene dus dat is al een beetje valsspelen :tong uitsteken: (oef een Zed3 QP moet en zal er nog eens komen bij mij :hot: ).

Ik vraag me af of ik fatsoenlijk een MTB in het Zedje krijg of dat dit totaal kansloos is. In de IQ heb ik er ooit 2 achterin gepropt en je kon voorin nog prima zitten :whistle: .

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door GTRene » 30 sep 2015, 23:44

:mrgreen:
volgens mij past alleen een klapfiets/vouwfiets achterin zo'n Z.

zoiets zal nog wel passen voor volwassenen :mrgreen:

Afbeelding

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door allen » 30 sep 2015, 23:46

A-Bike is niet nodig. MTB past gewoon.

Afbeelding

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door THE MUD » 01 okt 2015, 00:32

Haha briljant allen :lollerdelol:

Nu nog een 29er. Wilde evt de wielen achterin mikken en het frame e.d. voorin.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door GTRene » 01 okt 2015, 09:46

:tooth:

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7749
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door Tim N » 08 okt 2015, 18:58

Wat allen post is een vouw MTB :P

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door THE MUD » 09 okt 2015, 12:39

Vroeg me al af waarom ik zonder bijkomstigheid van een reciprozaag mijn Santos maar niet in de kofferbak gepropt kreeg...

Kan iemand de achterbrug van mijn Santos er weer aan lassen misschien :whistle: ?

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door THE MUD » 09 okt 2015, 20:56

Zo dat was een kortstondige romance :whistle: .

Ik kon tot op heden niet echt een klik met de auto vormen helaas en daarnaast waren er nog een aantal redenen waarom het op dit moment even niet de beste auto zou zijn. Afgelopen week daarom de Z4 te koop aangeboden en binnen een dag was het raak. 2 gegadigden alleen kon de een dag eerder dan de ander.

Vandaag kwam de eerste gegadigde vanaf de grens Drenthe/Groningen en we hadden afgesproken bij de BMW dealer voor een aankoopkeuring. Eerst even zelf de auto bekeken en bereden en vervolgens was het tijd voor de keuring. Het vonnis van de keurmeester was "perfect". Er waren een aantal kleine zaken waar hij oud mee zou worden of die bij de eerstvolgende onderhoudsbeurt aandacht behoeften.

Nu had ik niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn (had de advertentie voor een maand betaald). Ik begon net een beetje vertrouwd te raken met de auto, het geluid is heerlijk en ja als je hem dan ziet rijden en de monteur/keurmeester nam het woord "perfect" in z'n mond. Dan twijfel je toch of je er wel goed aan hebt gedaan. :stom:

Ik was al een beetje aan kijken voor een Z3 Coupe maar tot op heden nog geen leuke exemplaren voor leuk geld getroffen en ik weiger om nu overhaast de hoofdprijs te moeten betalen en vervolgens over een maand bijvoorbeeld weer een leuk exemplaar voor een leuke prijs tegen te komen. Ik vrees dan ook dat ik binnenkort weer een "gebakje" voor tijdelijk aan mijn lijst met auto's kan toevoegen zodat ik rustig verder kan kijken en toch mobiel ben :thumbup:

Afbeelding

Gelukkig hebben we de foto's nog :mrgreen: . Uitgerekend vandaag kreeg ik de enveloppe binnen die bij onderstaande foto's hoorde.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door GTRene » 09 okt 2015, 21:49

mooie foto's :foto: :mrgreen:

gefeliciteerd met de verkoop.

mooi dat het zo snel ging, dat had ik laatst met de Ford Ka, betaalde ook voor een maand op MP, dacht eerst hm...best duur, zal ik 2 weken doen?
nah, beter een maand straks blijf ik er een hele tijd mee zitten terwijl ik al een andere kar heb.

nog geen uur later, mensen onderweg hadden al wat anders bekeken, is die er nog? ik zei, staat er net een uur op, mooi dan rijden we door, verkocht aan die mensen.
Vroeger ook wel eens auto's binnen een paar dagen of een week verkocht of terwijl die niet eens te koop stond, maar die Ford Ka met een uur verkocht was wat zoiets betreft een record, toen baalde ik wel wat van dat ik voor een maand besteld had :lol: magoed, positief denkende mooi snel weg en geen zorgen op lange termijn met langs de straat staan en dus, mooi zo.

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...rijdend hondenhok

Bericht door THE MUD » 28 nov 2015, 20:55

Na ruim 7 weken mezelf scheelbetaald en kapotgeërgerd te hebben aan het OV heb ik vanmiddag onverwacht onderstaand rijdend hondenhok aangeschaft.

Ik was in 1e instantie op zoek naar een low budget daily tot +/- € 1.000,- maar de echte koopjes was ik ivm werk en gebrek aan vervoer niet op tijd bij en verder staat er heel heel heel veel rommel te koop. Daarom was ik een beetje aan het kijken voor een fatsoenlijke, toonbare en luxe daily --> E90 maar later eigenlijk m'n zinnen gezet op een IS250.

Omdat we de komende maanden gaan klussen, verhuizen, gemeentewerf herhaaldelijk bezoeken, er 2 van mijn zusjes gaan verkassen, etc leek het me eigenlijk zonde om dat allemaal mede met een IS250 te doen. Daarom leek een busje voor een paar maanden me eigenlijk wel weer ideaal. Niet geschikt voor de grote meubels maar wel voor het meeste daar omheen.
Omdat ik de auto daarnaast ook als daily wil rijden ben ik eigenlijk op zoek naar een nette Combo C of Caddy MK3 met alles in kleur, LMV en lekker in de opties.

Bij toeval kwam ik vanmiddag onderstaande Peugeot Partner tegen bij een dealer een paar dorpen verderop dus deze maar meegenomen. Ben ik in ieder geval mobiel, kan ik van hieruit rustig verder neuzen, etc. Misschien kom ik volgende week een schitterende Combo C tegen en misschien duurt dat te lang en pruttel ik een paar maanden in deze Peug rond.

De Peug is van een nette particulier geweest die hem van zijn vader heeft overgenomen. De auto is gebruikt om te vissen en ingeruild op het nieuwe model. 2001, 209k gelopen, elektrische raamzwengels, CV op afstand, de Tabbert kan ook mee, beurtjes gehad, boekjes evenals 2 sleutels erbij. De auto is alleen heel erg vies.

To do's (als de auto lang genoeg in mijn bezit is):
- Schoonmaken, kijken of hij echt wit is...
- 14" wieldoppen scoren
- Op zoek naar een setje LMV
- Gele pitten in de koplampen prikken
- Dashboard speakers (2x 10CM is alles wat er in zit) en radio upgraden

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door Peric » 29 nov 2015, 20:45

Rijdt verrassend prettig zo'n ding. Denk zelfs dat je 'm langer gaat houden dan je nu in de planning hebt.
En je zult er versteld van staan wat er allemaal in zo'n relatief klein autootje past.
Gefeliciteerd! :)

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door THE MUD » 25 feb 2016, 02:02

Daar kon je wel eens gelijk in hebben Peric :mrgreen: .
Het is een heerlijk "het boeit me allemaal niet zo" autotje.

Geen zorgen, afgezien van het geluid best comfortabel, etc. Ik heb de Partner alweer 6000km en in de tussentijd voorzien van:
- gele koplampen
- wieldoppen
- troep als bloemenslinger, pluche handboeien en pluche dobbelstenen aan de spiegel + 2 beertjes/zonneschermen voor de achterruit :whistle:

Ik zou eigenlijk alleen nog graag een gesloten tussenschot willen voor het comfort (warmte en vooral het geluid van deze rijdende klankkast). Maar ondertussen kijk ik ook weer naar een fun auto/daily als opvolger. 500 Abarth of Cayman S

Oja er past verrassend veel in dit kleintje...
Afbeelding

peu 207
Berichten: 139
Lid geworden op: 10 sep 2011, 19:19

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door peu 207 » 27 feb 2016, 22:19

tussenschot is toch makkelijk zat zelf te maken lijkt mij! zeker als je een beetje handig bent met een plaat hout en een decoupeerzaag. stuk tapijt erop en klaar

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door THE MUD » 17 sep 2016, 01:17

Zo...vorige week mijn Peugeot Partner na 10 maanden oid maar weer te koop gezet. Was bedoeld als tijdelijke auto maar bleef toch langer omdat het zo'n heerlijk zorgeloze I don't give a fuck auto was. Puur verkocht omdat ik het nou niet de fijnste auto vond, al heel lang weer eens wat anders wilde en ook geen zin had in APK en onderhoud.

Advertentie betaald voor een maand en binnen 24 uur denk ik 30 gegadigden en de auto 8x voor de vraagprijs kunnen verkopen. Vonden allemaal m'n advertentie, foto's en eerlijkheid mooi ofzo :whistle: . Verkocht aan een koeriersbedrijf en auto had na een paar dagen al ruim 3k meer gelopen en zichzelf alweer terugverdiend dus de rest is winst. Koper was er ook helemaal happy mee want had alleen maar gloednieuwe Caddy's in het wagenpark en altijd gezeik met die dingen...

Nahja toen paar keer met de fiets naar kantoor maar ben verhuisd naar middle of nowhere (moet elders nog een eigen huis kopen) dus is tegenwoordig 2x 25km in overhemd etc dus niet optimaal en weet inmiddels ook weer Hoe een bus en stoptrein er uit zien.

Sinds verkoop inmiddels overwogen en op internet bekeken: VW High Up! (In het echt bekeken maar was slecht herstelde schadebak), Lexus CT 200h (de Luxury waar ik mijn zinnen op had gezet was helaas net verkocht), 500 Abarth, Z3 Coupé, Audi R8 V8, Cayman S, 130i, 120d, Corsa OPC, Yaris 1.8TS, 323TI, 325TI, Corsa C GSI, Clio RS, Swift Sport, Ignis Sport, nieuwe model Peugeot Partner met 3-zits bankje, Corvette C6 van een kennis van me voor vriendenprijs, 996, 997, Toyota Starlet P9, Smart 451, etc, etc

Nah ik kom er zelf echt niet uit, laat staan dat een ander me kan volgen. Ik wil eigenlijk supercar looks en prestaties maar de running en driving costs van een Smart CDI. € 3000-8000 afschrijving bij verkoop na een half jaar zie ik ook niet zitten want daar heb ik simpelweg het inkomen niet voor...

ZZII
Berichten: 138
Lid geworden op: 13 okt 2008, 10:22

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door ZZII » 17 sep 2016, 21:32

haha, das wel een heel tof rijtje!
:kikker:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door GTRene » 17 sep 2016, 22:10

daarom Z3 coupe, geen afschrijving bij netjes houden van en nu nog redelijke prijzen, want ze gaan nog zo goed als zeker meer stijgen. :D
Rijden bovendien erg fijn vind ik en je hebt iets unieks op de weg voor wisselgeld bewijze van ;-) en 1 op 10 geen probleem en opzich betrouwbare techniek en roesten niet snel.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door GTRene » 18 sep 2016, 17:15

die lijkt me ook wel mooi zo'n R8 lekker laag en breed :df:

Zed240
Berichten: 2930
Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door Zed240 » 18 sep 2016, 21:01

R8 V8 is wel redelijk waardevast momenteel, maar zal zeker iets afschrijven.

500 Abarth lijkt me wel een leuke auto in jouw situatie. Je hebt het er in dit topic al langer over, beschaafd brandstofverbruik, geen drol aan wegenbelasting en slaat niet zo'n gat in je budget zodat je geld overhoudt voor het huis.

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door THE MUD » 18 sep 2016, 21:47

R8 nooit zo in verdiept maar meen dat de V8's een beetje rond de 50 stagneren. Heb nog nooit dergelijk geld aan een auto of iets anders uitgegeven maar toch gaaf om voor je 30e een supercar??? gehad te hebben. Gallardo's vind je niet meer voor dergelijke bedragen (slingeren weer rond de ton rond) en een Ferrari...tja. Had de hoop dat een R8 ook nog een beetje meeviel qua running costs maar begreep van vrienden met RS6 bijvoorbeeld dat dat daar erg tegenviel.

Sowieso niet zo serieus met een R8. Cayman S of Abarth 500 staan hoger op het lijstje. Cayman S lijken wel te stijgen in prijs. Had de hoop dat ze inmiddels (net zoals mijn Boxster S) lekker doorgezakt waren naar onder de 20 maar ze lijken wel weer gestegen naar 27/30. En ja je zult altijd zien dat ik zo'n ding dan koop voor 28 en er over een jaar nog maar 21 voor terugkrijg zoals bij mijn Boxster S. Vorig jaar toevallig nog een Indisch Rode Cayman S kunnen kopen voor 21k bij ASN maar vond de kleur niet mooi voor de auto, rare carbon frutsels in het interieur en de onderhoudshistorie was wel erg "beknopt" :whistle: .

500 Abarth leek me ook erg leuk scheurijzer. Heb nu toch niet veel ruimte nodig, ben nog jong en als je beetje normaal op de snelweg rijdt zal het verbruik hopelijk ook een beetje meevallen. Echter: vind maar eens een goede en voor een nette prijs. Zoveel troep tegengekomen dat ik er eigenlijk een beetje klaar mee ben. Begin dit jaar bijna een nette van de 2e eigenaresse gekocht. Last minute afgehaakt vanwege de sludge in het blok (korte stukjes) 1 gespoten voorscherm (1e eigenaar met wie ik later in contact kwam had een paaltje geraakt), wat vocht in de kofferbak en nog wat kleine zaken. Denk dat dat een van de betere deals was geweest achteraf. Maarja als je die bewuste auto eenmaal hebt laten staan is de lol er ook wel vanaf + zoveel rotzooi + hoge vraagprijzen + een draak van een auto om te verkopen.

Pfff ik kom er niet uit...zal binnenkort wel weer een of ander triest paar honderd euro gebakje met een jaar APK voor de deur staan :bag: .

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door THE MUD » 18 sep 2016, 21:53

Kreeg van de week onderstaande voor een "vriendenprijs" aangeboden. Heb niks met Amerikaans maar ergens dan wel weer nieuwsgierig en als je dat dan weer een half jaartje zonder veel afschrijving (wel faillietgetankt vrees ik :whistle: ) kunt rijden heb je dat ook weer eens meegemaakt.

Nette auto, orgi NL, mooie km's, handbak, Targa, ben zelf geen fan van het rood maarja hoort er een beetje bij. Velgen zwart spuiten, ietsjes zakken en mooie brulpijp er onder hangen... :df:

Sublieme Corvette C6 6.0 CoupéNl auto, handgeschakeld
€ 34.500,00
http://link.marktplaats.nl/m1087509556? ... pp_android" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
RJK
Berichten: 3539
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door RJK » 18 sep 2016, 22:13

Misschien niet echt vergelijkbaar (ik heb een C4) maar leeglopen qua tanken valt wel mee. Ligt eraan wat je gewend bent natuurlijk...mijn vorige auto's zaten zo rond de 1op10 en dan zit dit er niet heel veel vanaf. Totdat je serieus gaat gasgeven natuurlijk. Verkopen kan dan weer wat langer duren, Corvette liefhebbers zijn dun(ner) gezaaid.

ZZII
Berichten: 138
Lid geworden op: 13 okt 2008, 10:22

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door ZZII » 25 sep 2016, 10:43

Heel stoer! ben benieuwd wat je er van gaat vinden!

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door dvh » 25 sep 2016, 10:46

THE MUD schreef:Kreeg van de week onderstaande voor een "vriendenprijs" aangeboden. Heb niks met Amerikaans maar ergens dan wel weer nieuwsgierig en als je dat dan weer een half jaartje zonder veel afschrijving (wel faillietgetankt vrees ik :whistle: ) kunt rijden heb je dat ook weer eens meegemaakt.

Nette auto, orgi NL, mooie km's, handbak, Targa, ben zelf geen fan van het rood maarja hoort er een beetje bij. Velgen zwart spuiten, ietsjes zakken en mooie brulpijp er onder hangen... :df:

Sublieme Corvette C6 6.0 CoupéNl auto, handgeschakeld
€ 34.500,00
http://link.marktplaats.nl/m1087509556? ... pp_android" onclick="window.open(this.href);return false;
Dingen rijden fantastisch.

Aernoudt
Berichten: 3957
Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
Locatie: fwd sucks

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door Aernoudt » 25 sep 2016, 12:20

-
Laatst gewijzigd door Aernoudt op 04 sep 2020, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten