Even voorstellen: THE MUD...

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door THE MUD » 10 mei 2012, 13:46

Hallo mede-forummers,

Mijn naam is Stefan, ik ben van 20/07/1988, woon in Heveadorp/Oosterbeek (Gelderland) en ik ben student.
Sommigen zullen me wellicht kennen van andere fora.
Ik ben vrij nieuw hier (wel af en toe eens wat topic's doorgelezen) maar vond het wel zo netjes en handig om een account aan te maken.

Hieronder een lijstje van mijn (ex-)automobielen in Chronologische volgorde:

- VW Golf 3 GTI Colour Concept
Afbeelding
- Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra
Afbeelding
- VW Golf 3 GTI Edition
Afbeelding
- VW Polo 2F Coupe
Afbeelding
- Volvo XC90 D5 (niet mijn bezit maar tijd lang als daily mogen gebruiken)
Afbeelding
- Opel Corsa A
Afbeelding
- Ford Courier 1,8D
Afbeelding
- Porsche Boxster 3.2S
Afbeelding
- Seat Inca 1.9D
Afbeelding
- Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra
Afbeelding
- Opel Vectra B hatchback
Afbeelding
- Porsche Boxster 2.5 Tiptronic
Afbeelding
- Porsche 968 Coupe
Afbeelding
- Opel Combo 1.7DTL
Afbeelding
- Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra
Afbeelding
- Seat Inca 1.9 SDI
Afbeelding
- Corsa B TD
Afbeelding
- VW Jetta 2 Coupe
Afbeelding
- Porsche 964 Carrera 4
Afbeelding
- Citroen Berlingo 1.9D
Afbeelding
- Volvo XC60 D5 (niet mijn bezit maar tijd lang als daily mogen gebruiken)
Afbeelding
- Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra
Afbeelding
- Seat Arosa 1.7 SDI
Afbeelding
- Porsche 968 ClubSport
Afbeelding
- Toyota IQ

- Seat Arosa MK2 1.4 16V

- BMW Z4 2.5

- Renault Twingo 133 RS Cup

- Citroen C4 Coupe

- Peugeot 106 Rallye

- Toyota Yaris T-Sport

- BMW Z4 3.0

- Peugeot Partner 1.9D

- Ford Fiesta MK6 ST150