Even voorstellen: THE MUD...

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door THE MUD » 10 mei 2012, 13:46

Hallo mede-forummers,

Mijn naam is Stefan, ik ben van 20/07/1988, woon in Heveadorp/Oosterbeek (Gelderland) en ik ben student.
Sommigen zullen me wellicht kennen van andere fora.
Ik ben vrij nieuw hier (wel af en toe eens wat topic's doorgelezen) maar vond het wel zo netjes en handig om een account aan te maken.

Hieronder een lijstje van mijn (ex-)automobielen in Chronologische volgorde:

- VW Golf 3 GTI Colour Concept
Afbeelding
- Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra
Afbeelding
- VW Golf 3 GTI Edition
Afbeelding
- VW Polo 2F Coupe
Afbeelding
- Volvo XC90 D5 (niet mijn bezit maar tijd lang als daily mogen gebruiken)
Afbeelding
- Opel Corsa A
Afbeelding
- Ford Courier 1,8D
Afbeelding
- Porsche Boxster 3.2S
Afbeelding
- Seat Inca 1.9D
Afbeelding
- Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra
Afbeelding
- Opel Vectra B hatchback
Afbeelding
- Porsche Boxster 2.5 Tiptronic
Afbeelding
- Porsche 968 Coupe
Afbeelding
- Opel Combo 1.7DTL
Afbeelding
- Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra
Afbeelding
- Seat Inca 1.9 SDI
Afbeelding
- Corsa B TD
Afbeelding
- VW Jetta 2 Coupe
Afbeelding
- Porsche 964 Carrera 4
Afbeelding
- Citroen Berlingo 1.9D
Afbeelding
- Volvo XC60 D5 (niet mijn bezit maar tijd lang als daily mogen gebruiken)
Afbeelding
- Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra
Afbeelding
- Seat Arosa 1.7 SDI
Afbeelding
- Porsche 968 ClubSport
Afbeelding
- Toyota IQ

- Seat Arosa MK2 1.4 16V

- BMW Z4 2.5

- Renault Twingo 133 RS Cup

- Citroen C4 Coupe

- Peugeot 106 Rallye

- Toyota Yaris T-Sport

- BMW Z4 3.0

- Peugeot Partner 1.9D

- Ford Fiesta MK6 ST150

Veel auto's in een relatief korte tijd, verschillende prijsklassen en verschillende carrosserie vormen. Toch heb ik van elke auto op een eigen manier plezier gehad. Er is nou eenmaal zoveel te koop en is het voor mij niet mogelijk om alles tegelijk te bezitten en wil ik dat ook helemaal niet.
Laatst gewijzigd door THE MUD op 15 jan 2017, 09:45, 18 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12747
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door MartijnGizmo » 10 mei 2012, 13:50

Welkom! Als je zo doorgaat haal je GTRene nog eens in! :tooth:

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door THE MUD » 10 mei 2012, 13:54

Gisteren kwam ik onderstaande auto tegen en dit leek me een leuke auto om momenteel als daily te gebruiken, paar dingen af te maken, een paar trackdays mee te proberen en weer gewoon ouderwets lol te hebben met een betaalbare Hot Hatch.

Voor zover ik begrepen heb zijn het heel goed sturende rappe karretjes waarin de beleving van het rijden gewoon heel leuk is. En gewoon weer plezier aan het autorijden beleven en dat voor geringe kosten (zowel vaste lasten, onderdelen, onderhoud, etc) spreekt mij natuurlijk wel aan :tooth: .

Ik heb ze gisteren gebeld en de auto stond er gewoon nog en ik kon langskomen voor een proefrit/bezichtiging. Helaas is de advertentie op andere sites vanmorgen verwijderd, toen ik belde werd mijn angst bevestigd. De auto is reeds verkocht :stom: .

http://www.speurders.nl/overzicht/f_par ... q=saxo+vts
Laatst gewijzigd door THE MUD op 10 mei 2012, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Richard430
Berichten: 668
Lid geworden op: 06 nov 2011, 21:53

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Richard430 » 10 mei 2012, 14:13

Welkom!

En ik maar denken dat ik nogal vaak van auto heb gewisseld :D

Toevallig ben ik ook op zoek naar een Saxo Vts 16v.

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17191
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door dvh » 10 mei 2012, 14:18

Student en dan van Porsches naar Opel Vectra's..
Mkay..

Welkom !

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Roy RS » 10 mei 2012, 16:36

welkom hier, ik denk altijd dat ik de enige ben die zich verveelt zodra het bezit er is...


Meteen even checken of het allemaal zuivere koffie is met dat student zijn en Porsches hebben...je hebt toch geen giften van het goede doel zelf gehouden he? daar houden ze hier niet zo van heb ik begrepen!

verder zal het iedereen worst zijn waarvan het betaald is, als je maar genoeg foto's en filmpjes plaatst :df:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Niels » 10 mei 2012, 21:47

Welkom. PF member of niet? Leuk dat je de 986, 964 en 968 hebt gereden, ik heb ze ook ooit overwogen :) Welke vond je de leukste??

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door THE MUD » 11 mei 2012, 00:27

@ Roy: Ik blijf altijd kijken, dromen en kopen zolang die drang en mogelijkheid er nog is (het is gewoon een tik/kriebel/gevoel dat ik ineens in m'n gekke hoofd heb). Ik zeg niet dat ik met alles gelijk ontevreden ben o.i.d. maar ik weet nog toen ik mijn 1e Cupra kocht dat ik bij thuiskomst gelijk weer op internet dook om wat in te lezen over andere auto's (ik heb die Cupra vervolgens nog 51 weken met heel veel plezier gereden en bezeten).

Wat bedoel je met "giften van het goede doel"? Het klinkt misschien wat raar maar ik ben niet altijd student geweest dus een aantal jaar meer dan fulltime werken, i.c.m. thuiswonend zijn, i.c.m. niet 2x per week een vermogen in de kroeg uitgeven tikte redelijk aan in het spaarvarken wat een aantal auto's mogelijk maakte voor mij (al wordt het spaarvarken steeds magerder sinds aanvang studie natuurlijk :zwijntje: ).

@ Niels: o.a. PF ja (al is dit mijn 2e account daar en is hier niet zoveel mee gepost). De 964 vind ik de mooiste van het stel, de 986 (zeker i.c.m. Tip) vond ik helemaal niks aan, de 986 S is een totaal andere wagen en hier heb ik dan ook bijna een jaar dagelijks met heel veel plezier in gereden. Die wagens rijden echt fantastisch + daarbij komt dat dat mijn 1e Porsche was en ik die ervaring nooit meer zal meemaken :df: . De 968 vind ik ook een pracht wagen, hoop er ooit weer een te hebben en er een CS kloon van te kunnen maken. Al vond ik er op het moment zelf niet veel spannends aan omdat ik toch de beleving van mijn 1e Porsche miste en heb ik aan die wagen slechte herinneringen overgehouden. :wheelchair:

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Roy RS » 11 mei 2012, 09:34

THE MUD schreef:@ Roy: Ik blijf altijd kijken, dromen en kopen zolang die drang en mogelijkheid er nog is (het is gewoon een tik/kriebel/gevoel dat ik ineens in m'n gekke hoofd heb). Ik zeg niet dat ik met alles gelijk ontevreden ben o.i.d. maar ik weet nog toen ik mijn 1e Cupra kocht dat ik bij thuiskomst gelijk weer op internet dook om wat in te lezen over andere auto's (ik heb die Cupra vervolgens nog 51 weken met heel veel plezier gereden en bezeten).

Wat bedoel je met "giften van het goede doel"? Het klinkt misschien wat raar maar ik ben niet altijd student geweest dus een aantal jaar meer dan fulltime werken, i.c.m. thuiswonend zijn, i.c.m. niet 2x per week een vermogen in de kroeg uitgeven tikte redelijk aan in het spaarvarken wat een aantal auto's mogelijk maakte voor mij (al wordt het spaarvarken steeds magerder sinds aanvang studie natuurlijk :zwijntje: ).

:

was een geintje, er is een ander forummember die vertelde zo zijn geld bij elkaar te sjachelen...

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Jeroen K. » 13 mei 2012, 20:39

welkom en Gave 964!... en mij maar afzeiken dat ik een E46 M3 rij......

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Riceaux » 13 mei 2012, 20:51

Gaat om de manier waarop je het geld bij elkaar geronseld hebt en de manier waarop je het brengt Jeroen.

Gave auto geschiedenis MUD! Zit erg leuk spul tussen. :thumbup:

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door THE MUD » 13 mei 2012, 22:10

Roy RS schreef:was een geintje, er is een ander forummember die vertelde zo zijn geld bij elkaar te sjachelen...
Duurde even voordat het kwartje viel aan deze kant :wink:
Jeroen K. schreef:welkom en Gave 964!... en mij maar afzeiken dat ik een E46 M3 rij......
Thnx, vind de 964 (18" RH + Bilstein schroefonderstel) ook de mooiste auto die ik heb gehad qua looks. Hoop ooit eens een 964 RS (kloon) te mogen bezitten.
PS: Was dat voor mij bedoeld m.b.t. dat afzeiken? Kan me niet voorstellen dat ik ooit iemand heb afgezeken omdat hij/zij een E46 M3 reed :? ???
Riceaux schreef:Gaat om de manier waarop je het geld bij elkaar geronseld hebt en de manier waarop je het brengt Jeroen.

Gave auto geschiedenis MUD! Zit erg leuk spul tussen. :thumbup:
Nu valt er wederom een kwartje m.b.t. post van Jeroen K. :wink: .........was schijnbaar niet voor mij bedoeld.
Thnx Riceaux, erg uiteenlopend vooral :df:





Heb ondertussen ook maar een GZ topicje aangemaakt op dit forum:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =6&t=25948
Laatst gewijzigd door THE MUD op 13 mei 2012, 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Jeroen K. » 13 mei 2012, 22:16

nee was niet voor jou, maar meer voor anderer gasten op df... zal je vast nog wel over je heen krijg aangezien je jonger dan hun bent en al betere autos gereden hebt ;)

en rix, dat kan best dat het op de manier van geld halen komt.. maar ondertussen lukt het me wel dikke bakken te rijden ;)
Laatst gewijzigd door Jeroen K. op 13 mei 2012, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Riceaux » 13 mei 2012, 22:17

Thnx Riceaux, erg uiteenlopend vooral
Dat zeker! Wel opvallend, 3 x een Ibiza 6k2 Cupra. Als ik wat minder zou rijden zou hier ook 1 staan. :)
nee was niet voor jou, maar meer voor anderer gasten op df... zal je vast nog wel over je heen krijg aangezien je jonger dan hun bent en al betere autos gereden hebt
Neehoor, hij brengt het op een nette beschaafde manier zonder te patsen.

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door THE MUD » 13 mei 2012, 22:33

Jeroen K. schreef:nee was niet voor jou, maar meer voor anderer gasten op df... zal je vast nog wel over je heen krijg aangezien je jonger dan hun bent en al betere autos gereden hebt ;)

en rix, dat kan best dat het op de manier van geld halen komt.. maar ondertussen lukt het me wel dikke bakken te rijden ;)
De tijd zal het leren. Een auto hoeft in mijn optiek echt niet duur of van een bepaald merk te zijn om er plezier mee te hebben.

Ik zou zeggen doe rustig aan en laat iedereen in zijn danwel haar waarde. Ik kom op (vorige) school ook genoeg mensen tegen in een peperdure auto die door papa betaald was en die voelen zich dan meteen een beter mens o.i.d. en laten het duidelijk merken ook door lekker neerbuigend te doen jegens anderen. Ik heb meer respect voor iemand die hard heeft gespaard voor een "barrel" en daar z'n hard en ziel in steekt om het zo maar te zeggen.
En om niet iedereen over een kam te scheren: Er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die een peperdure auto van papa krijgen die niet zo uit de hoogte doen. :wink:
Riceaux schreef:
Thnx Riceaux, erg uiteenlopend vooral
Dat zeker! Wel opvallend, 3 x een Ibiza 6k2 Cupra. Als ik wat minder zou rijden zou hier ook 1 staan. :)
nee was niet voor jou, maar meer voor anderer gasten op df... zal je vast nog wel over je heen krijg aangezien je jonger dan hun bent en al betere autos gereden hebt
Neehoor, hij brengt het op een nette beschaafde manier zonder te patsen.
Wilde net posten: Zie dat je een 6K2 hebt, fijne en mooie auto's voor het geld. Heb er niet voor niets 3 gehad :wink: . Het waren alle 3 Cupra's maar de 1e was helemaal standaard en daar heb ik 51 weken met veel plezier in rondgereden. Enige wat ik een minpuntje vond was de geïntegreerde radio + de bak moet je echt goed in de versnellingen leggen.

Ik maak over het algemeen ook veel teveel km's om benzine te rijden. Alleen maak ik momenteel toevallig even een tijd weinig kilometers (daarom dat ik nu ook geen auto heb). Waarschijnlijk ga ik volgend jaar weer de nodige kilometers maken en dan komt er hier ook gewoon weer een roetmobiel :df: .

Gebruikersavatar
michaelvg
Berichten: 379
Lid geworden op: 20 jul 2010, 21:38
Locatie: Oosterhout NB

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door michaelvg » 14 mei 2012, 09:43

Welkom, gave auto's gehad zeg!!

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Riceaux » 14 mei 2012, 20:43

Wilde net posten: Zie dat je een 6K2 hebt, fijne en mooie auto's voor het geld. Heb er niet voor niets 3 gehad . Het waren alle 3 Cupra's maar de 1e was helemaal standaard en daar heb ik 51 weken met veel plezier in rondgereden. Enige wat ik een minpuntje vond was de geïntegreerde radio + de bak moet je echt goed in de versnellingen leggen.

Ik maak over het algemeen ook veel teveel km's om benzine te rijden. Alleen maak ik momenteel toevallig even een tijd weinig kilometers (daarom dat ik nu ook geen auto heb). Waarschijnlijk ga ik volgend jaar weer de nodige kilometers maken en dan komt er hier ook gewoon weer een roetmobiel .
Geintegreerde radio is inderdaad beetje vervelend. Maar met een paar kleine tweaks is daar ook wel goed geluid uit te krijgen. En ik kan nu gewoon muziek afspelen via m'n iPhone. :) Versnellingsbak heb ik geen problemen mee, die van mij schakelt gewoon soepeltjes. Enige min puntje wat ik vind is dat de onderstellen van de niet Cupra's veel te veel gericht zijn op comfort waardoor je er niet fatsoenlijk mee kan hoeken.
Voor de rest inderdaad super auto'tjes voor het geld.

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door THE MUD » 30 dec 2012, 04:41

Vandaag heb ik onderstaande auto gekocht, het is geen Saxo VTS track car geworden maar wel weer een hot hatch (ja dit is nummertje 4):

- 2000 Seat Ibiza 6K2 1.8 20VT Cupra (na 3x zwart nu een keertje antraciet metallic)
- KW Variant 2 schroefset (hoogte + hardheid verstelbaar)
- Supersprint Catback uitlaatsysteem
- Chip (+/- 200pk)
- Solisto USB module
- 16 Inch OEM Cupra velgen met winterbanden en setje 17 Inch OZ velgen met SP 9000
Afbeelding

Ik heb net een aantal maanden in het buitenland gewoond en had weer even een eigen autotje in NL nodig en kwam deze auto tegen. Maak eigenlijk teveel km's en moet dieselen maar voor nu is het leuk. Voelde me gelijk weer helemaal thuis toen ik instapte. Heb er geen wilde plannen mee (weet ook niet hoe lang de auto blijft), misschien een 2e set OEM Cupra velgen of iets anders leuks en dan in een leuk kleurtje laten coaten/spuiten, misschien eens verdiepen in wat betaalbare audio upgrades, natuurlijk even grote beurt uitvoeren en misschien nog wat kleine dingetjes.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Niels » 30 dec 2012, 07:57

Blijft leuk spul!

Die 968, was dat een problemen bak vanwege het feit dat je er slechte herinneringen aan hebt?

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door duifjes.com » 30 dec 2012, 10:29

Welkom! knappe auto's in korter tijd ....wat Martijn tikte :mrgreen:

Ik dacht bij de laatste foto hey dat is een mooi stukje Nederland dat ken ik......toen las ik waar je woonde ;)

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Roy RS » 30 dec 2012, 10:56

Lekker karretje! Have fun

Gebruikersavatar
Erik dB
Berichten: 2468
Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
Locatie: Amsterdam

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Erik dB » 30 dec 2012, 11:36

Leuk ding! Nog steeds aan de studie of inmiddels aan het werk?

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door THE MUD » 30 dec 2012, 12:23

Niels schreef:Blijft leuk spul!

Die 968, was dat een problemen bak vanwege het feit dat je er slechte herinneringen aan hebt?
Nee Niels dat had meer hier mee te maken: http://gelrenieuws.nl/2010/09/auto-vlie ... -wehl.html
duifjes.com schreef:Welkom! knappe auto's in korter tijd ....wat Martijn tikte :mrgreen:

Ik dacht bij de laatste foto hey dat is een mooi stukje Nederland dat ken ik......toen las ik waar je woonde ;)
Foto is gisteren even snel gemaakt in Oosterbeek met het overschrijven (werd al donker en moest verkoper nog naar huis brengen). Tot voor kort woonde ik in Oosterbeek, nu weer een dorpje verder :(
Roy RS schreef:Lekker karretje! Have fun
Thnx :thumbup:
Erik dB schreef:Leuk ding! Nog steeds aan de studie of inmiddels aan het werk?
Zoek voor 1 Feb nog een stageplek en na die stage/scriptie is het eind in zicht :hangloose:

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door Petrolhead Tom » 30 dec 2012, 12:38

De tering dat is een beste klapper geweest. Niets aan overgehouden?

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Even voorstellen: THE MUD

Bericht door GTRene » 30 dec 2012, 12:55

:shock: at was idd een behoorlijke klapper zo te zien, zijwaarts door het gras en over de kop via de sloot de bomen in? damn... heb je nog geluk bij een ongeluk gehad zo te zien.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 146 gasten