Even voorstellen: THE MUD...

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...weer aan de Zed P8

Bericht door THE MUD » 15 jan 2017, 09:21

En nummer 34 is een feit. Na mezelf 4 mnd gemarteld te hebben met het OV gisteren maar een Fiesta MK6 ST150 in de kleur Performance Blue aangeschaft.

Eigenlijk niet wat ik zocht maar ergens leken ze me altijd wel leuk en ach slechter dan het OV zal het vast niet zijn. :mrgreen:

Het is ook altijd makkelijker zoeken naar iets anders met een auto dan met het OV (reistijden en tevens de kosten zijn niet grappig).

Eerste ervaring: Gisteren braaf heel het land doorkruisd met 110/120 en dan is de auto niet in zijn element. Het laatste stukje over binnenwegen e.d. en wat vlotter rijden liet zich echter een totaal andere auto zien. Het viel mij mee hoe vlot hij toch nog oppakte en hoe lichtvoetig (zal wel met de gladde ondergrond te maken hebben :mrgreen: ) het autotje ondanks zijn gewicht toch nog aanvoelde. Stuurgevoel viel me ook niet tegen (niet te vederlicht bekrachtigd) en geen TCS/ESP die constant smoren. Mooie stoelen en ook het gevoel van sommige schakelaars en hendeltjes enzo beviel me wel. Ik ben benieuwd hoe ik er over een paar weken over denk. :df:

Afbeelding

Walter
Berichten: 2315
Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03

Re: Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door Walter » 15 jan 2017, 10:14

.
Laatst gewijzigd door Walter op 01 feb 2017, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door THE MUD » 15 jan 2017, 18:17

Vanmiddag wat rondgereden en plaatjes bij de praatjes gemaakt. Wat een leuk autotje... :df:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Erik dB
Berichten: 2468
Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
Locatie: Amsterdam

Re: Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door Erik dB » 15 jan 2017, 18:26

Kek bakkie! Aan het ontwerpen en de materiaalkeuze van het dashboard is het ontwikkelbudget zo te zien niet uitgegeven :)

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door THE MUD » 15 jan 2017, 19:12

Haha de facelift heeft andere lampunits rondom en een gewijzigd dashboard. Vind dit opzich wel prima en degelijk/vertrouwd.

Maarja ik vind een jaren 80/90 VAG dashboard nog degelijk en vertrouwd aanvoelen... :bag:

Gebruikersavatar
Joopieboy
Berichten: 1968
Lid geworden op: 12 dec 2010, 19:16
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door Joopieboy » 15 jan 2017, 19:21

Beter dit dan het facelift blauwe dash. Maar wat een toffe wagentjes zijn dit! Ook leuk aan te passen om de fun factor nog hoger te krijgen. :mrgreen:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door GTRene » 15 jan 2017, 22:19

leuk bakkie :-)

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door THE MUD » 06 feb 2017, 00:02

- Vrijdag 2 nieuwe sloffen besteld (Michelin Pilot Sport 3) dus die er komende week eens onder zien te krijgen.

Afbeelding

- Vanmiddag gele pitten gemonteerd. Geen idee waarom eigenlijk maar ik doe dit vaker, vind het wel wat hebben (staat wat sinister) en valt tenminste een beetje op tussen alle saaie standaard kleuren licht. Verbaasde me dat je blijkbaar bij een Fiesta de Grille en koplampunits moest demonteren om een lampje te kunnen wisselen. "Zal wel nooit stuk gaan" moeten ze bij Ford gedacht hebben. :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Een van de katten wilde ook assisteren dus hij mocht alle vloeistofniveaus gelijk even controleren.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39731
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door Arthur » 06 feb 2017, 00:24

LOL! Nieuwsgierige krengen :lol:

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door THE MUD » 06 mar 2017, 07:55

Arthur schreef: 06 feb 2017, 00:24 LOL! Nieuwsgierige krengen :lol:
Dat zeker. Maar af en toe kun je wel lachen om die eigenaardige beesten :mrgreen: .

Project du jour: aan de voorzijde was lichte vervuiling zichtbaar. Maar aan de achterzijde... :shock:

Benieuwd of er na het schoonmaken verschil merkbaar zal zijn.
Afbeelding
Afbeelding

THE MUD
Berichten: 532
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:11
Locatie: Tolkamer (Gelderland)

Re: Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door THE MUD » 29 sep 2017, 00:07

Het was alweer even rustig hier van mijn kant...

Wegens een wisseling van baan heb ik sinds een paar maanden geen (tijdelijke) privé auto meer. Ik ben momenteel werkzaam in de automotive (zat er toch eens aan te komen :mrgreen: ) en heb daardoor de beschikking over een auto van de zaak gekregen.

Deze wisselt natuurlijk nogal eens maar primair is momenteel onderstaande Clio Estate 90pk DCI (Zen uitvoering met als extra's privacy glass, lichtmetalen velgen, Noir Etoille metallic lak en een lederen stuur + pook) mijn daily driver. :df:

Afbeelding

Het kriebelt wel om er een privé auto voor de hobby bij te kopen maarja er is natuurlijk zoveel moois te koop in zoveel verschillende klasses en door de komst van een auto van de zaak en lange werkdagen incl reistijd vrees ik dat er maar weinig aandacht voor een privé auto zal zijn. :oops:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Even voorstellen: THE MUD...

Bericht door Macboy » 29 sep 2017, 19:36

Tellerfilmpje is misschien wat overdreven, maar meer plaatjes altijd leuk :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten