Harrie stelt zich voor (P6 italiaanse rasezel met slechte foto)
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Harrie stelt zich voor
gaaf
maareuh 2 cillinders van die bank hebben wel een wat vloeiende geleiding van de hete gassen, maar die 2 middelste niet...in theorie zou je zeggen hete flammen keihard tegen de wand gevuurd en kans op teugkaatsen e.d. van? en zo de temp dara onnodig hoog op zal lopen met eventuele gevolgen op termijn?
je hebt zo lijkt het nog iets ruimte over om een verbeterde gasflow te krijgen lijkt me?
wel knap gedaan allemaal, hoeveel vermogen heeft zo'n lexus V8? zag ze ook wel eens in een Ultima GTr zitten met een dikke blower er op
maareuh 2 cillinders van die bank hebben wel een wat vloeiende geleiding van de hete gassen, maar die 2 middelste niet...in theorie zou je zeggen hete flammen keihard tegen de wand gevuurd en kans op teugkaatsen e.d. van? en zo de temp dara onnodig hoog op zal lopen met eventuele gevolgen op termijn?
je hebt zo lijkt het nog iets ruimte over om een verbeterde gasflow te krijgen lijkt me?
wel knap gedaan allemaal, hoeveel vermogen heeft zo'n lexus V8? zag ze ook wel eens in een Ultima GTr zitten met een dikke blower er op
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor
De uitlaatspruitstukken zijn ruk, maar ik heb geen ruimte om iets moois te maken, dus dan maar simpel en klein.
De chassisbalken van een E28 zitten vrij krap op elkaar (krapper dan een E30 volgens mij)
Vermogen is iets van 250pk, achterliggende gedachte was dat het blok wat kleiner is dan de BMW v8 en het dus makkelijker zou passen.
Alleen bleek "makkelijker" vrij relatief te zijn
Wel 1 voordeel, mn rembekrachtiger zit nog min of meer op de originele plek, alleen 5cm verschoven.
De chassisbalken van een E28 zitten vrij krap op elkaar (krapper dan een E30 volgens mij)
Vermogen is iets van 250pk, achterliggende gedachte was dat het blok wat kleiner is dan de BMW v8 en het dus makkelijker zou passen.
Alleen bleek "makkelijker" vrij relatief te zijn
Wel 1 voordeel, mn rembekrachtiger zit nog min of meer op de originele plek, alleen 5cm verschoven.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Harrie stelt zich voor (E28 1UZFE)
das wel weer mooi, blok ligt idd wel mooi laag zo lijkt het, bovendien mooi kort ivht een R6, benieuwd hoe het rijd straks
- Niels
- Berichten: 22256
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Harrie stelt zich voor (E28 1UZFE)
Ik had de V8 inbouw ff gemist, gaaf man in een E28
- Trax
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 28 nov 2010, 15:57
Re: Harrie stelt zich voor (E28 1UZFE)
Rembekrachtiger wordt hydraulisch ?
I see, niet goed gelezen
I see, niet goed gelezen
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (E28 1UZFE)
Goed, vorig weekend naar de nurburgring geweest, uiteindelijk de keuze gemaakt om maar niet te gaan rijden door wat probleempjes waarvan onderstaande de vervelendste was:
Probeer je een auto in te halen, wilde even terug naar zn 3, KNOEP, en hij stond in zn vrij, jippie....
Uiteindelijk ging het schakelen nog redelijk door de bijzonder flexibele pook rusting in de versnelling te laten vallen, maar met koude bak was het tandjes poetsen tot en met....
Als snelle oplossing heb ik er toen ik thuis was maar een BMW pook op gebakken, altijd handig als diefstalbeveiliging door het afwijkende schakelpatroon
Verder nog een lekkend deksel van de stuurbekrachtiging, maar lang leve de vloeibare pakking...
Sturen doet het hok nu ook een stuk beter door mn (tijdelijke) bumpsteer oplossing, de sporing nog wat bijgesteld en nu is dr prima mee te rijden, dat is een grote opluchting.
Komende week kan ik dan mooi even de definitieve oplossing in elkaar zetten, al bleek de tijdelijke oplossing ook prima heel te blijven, inclusief wat air-time op een achteraf weggetje rond de ring (de L90 Adenau-Kesseling om wat specifieker te zijn)
Verder heb ik het idee dat het ding nog wat vermogen mist, hij heeft ook een erg rare powerband, bij de 5500 ofzo begint ie even hard te lopen om bij 6000-6200 weer dood te vallen, ook onderin loopt ie volgens mij niet zo hard als je mag verwachten van een redelijk grote v8.
Op onderstaand filmpje hoor je het vrij goed, zeker tegen het einde, het geluid verandert en hij begint opeens harder te lopen (80-120 gaat ietsje langzamer dan met de 6-cilinder)
Neemt niet weg dat het geluid, ook al is ie vrij stil, wel leuk is
Dus mn ECU dr maar eens uit getrokken en een berg elco's besteld om die maar gewoon te vervangen, dit schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn bij veel japanse ecu's van 85-2000 (grofweg)
Dat en een gare watertemperatuursensor van de ECU, die lag bij mij ook in 2 stukken maar is al vervangen.
Probeer je een auto in te halen, wilde even terug naar zn 3, KNOEP, en hij stond in zn vrij, jippie....
Uiteindelijk ging het schakelen nog redelijk door de bijzonder flexibele pook rusting in de versnelling te laten vallen, maar met koude bak was het tandjes poetsen tot en met....
Als snelle oplossing heb ik er toen ik thuis was maar een BMW pook op gebakken, altijd handig als diefstalbeveiliging door het afwijkende schakelpatroon
Verder nog een lekkend deksel van de stuurbekrachtiging, maar lang leve de vloeibare pakking...
Sturen doet het hok nu ook een stuk beter door mn (tijdelijke) bumpsteer oplossing, de sporing nog wat bijgesteld en nu is dr prima mee te rijden, dat is een grote opluchting.
Komende week kan ik dan mooi even de definitieve oplossing in elkaar zetten, al bleek de tijdelijke oplossing ook prima heel te blijven, inclusief wat air-time op een achteraf weggetje rond de ring (de L90 Adenau-Kesseling om wat specifieker te zijn)
Verder heb ik het idee dat het ding nog wat vermogen mist, hij heeft ook een erg rare powerband, bij de 5500 ofzo begint ie even hard te lopen om bij 6000-6200 weer dood te vallen, ook onderin loopt ie volgens mij niet zo hard als je mag verwachten van een redelijk grote v8.
Op onderstaand filmpje hoor je het vrij goed, zeker tegen het einde, het geluid verandert en hij begint opeens harder te lopen (80-120 gaat ietsje langzamer dan met de 6-cilinder)
Neemt niet weg dat het geluid, ook al is ie vrij stil, wel leuk is
Dus mn ECU dr maar eens uit getrokken en een berg elco's besteld om die maar gewoon te vervangen, dit schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn bij veel japanse ecu's van 85-2000 (grofweg)
Dat en een gare watertemperatuursensor van de ECU, die lag bij mij ook in 2 stukken maar is al vervangen.
Laatst gewijzigd door Harrie D op 12 apr 2020, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (E28 1UZFE)
Ding weer eens afgestampt, dit keer op Folembray, de standaard E46 uitlaat heeft plaats gemaakt voor wat restjes E34 middendemper en eoa (gratis) RoestVrijSnel brulpijp.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Harrie stelt zich voor (E28 1UZFE)
Geweldig om te lezen wat je allemaal in elkaar freubelt..
Ik hou daar wel van.
Ik hou daar wel van.
-
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03
Re: Harrie stelt zich voor (E28 1UZFE)
.
Laatst gewijzigd door Walter op 25 jan 2017, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (E28 1UZFE)
Hud dingetje heb ik via ebay besteld, was 35 euro en werkt op het tellersignaal (al kan er ook een externe gps aan)
De rode kitt lampjes zijn van de OBC, de camera reageert gewoon heel retro-futuristisch op de verversingsfrequentie
De rode kitt lampjes zijn van de OBC, de camera reageert gewoon heel retro-futuristisch op de verversingsfrequentie
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Harrie stelt zich voor (E28 1UZFE)
Gaaf man die V8 erin!!!
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (E28 1UZFE)
Daaaaaaag E28:
De garage was wel ietwat rommelig tijdens deze sloopactie (die vooral met een moker en reciprozaag gedaan is)
De garage was wel ietwat rommelig tijdens deze sloopactie (die vooral met een moker en reciprozaag gedaan is)
Laatst gewijzigd door Harrie D op 12 apr 2020, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Harrie stelt zich voor (geen E28 1UZFE)
En, wat nu?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Harrie stelt zich voor (geen E28 1UZFE)
warfield overthere
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (geen E28 1UZFE)
Peric:
Staat op de achtergrond van de 2e foto, dat ding heb ik ook nog steeds en daar ga ik nu maar eens mee verder
Ben nu bezig om dit te maken, werkt hopelijk wat makkelijker:
En zoiets moet het worden:
1UZ V8, dit keer maak ik de auto om de motor heen ipv andersom en komt er een megasquirt op ipv de originele computer (geeft ook wat speelruimte met evt latere upgrades)
E28 subframe voor en achter, 210mm sperretje enzo, het moet heel blijven.
Zoveel mogelijk plastic en alles behalve de voorruit (en misschien de achterruit) van polycarbonaat.
Kooitje dr in.
Doelstelling is een betrouwbare 260-270pk op 1000-1100kg (volgetankt)
Gewoon met kenteken.
Staat op de achtergrond van de 2e foto, dat ding heb ik ook nog steeds en daar ga ik nu maar eens mee verder
Ben nu bezig om dit te maken, werkt hopelijk wat makkelijker:
En zoiets moet het worden:
1UZ V8, dit keer maak ik de auto om de motor heen ipv andersom en komt er een megasquirt op ipv de originele computer (geeft ook wat speelruimte met evt latere upgrades)
E28 subframe voor en achter, 210mm sperretje enzo, het moet heel blijven.
Zoveel mogelijk plastic en alles behalve de voorruit (en misschien de achterruit) van polycarbonaat.
Kooitje dr in.
Doelstelling is een betrouwbare 260-270pk op 1000-1100kg (volgetankt)
Gewoon met kenteken.
Laatst gewijzigd door Harrie D op 12 apr 2020, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- EricYellow
- Berichten: 528
- Lid geworden op: 22 aug 2006, 22:39
- Locatie: Helmond
- Contacteer:
Re: Harrie stelt zich voor (geen E28 1UZFE)
Als je nu toch de auto om de motor gaat bouwen waarom dan niet meteen een turbo erbij zetten?
Het standaard vermogen is nu niet bepaald spannend te noemen van de 1UZ-FE.
Ik ben er op dit moment ook mee bezig, alleen niet in een BMW maar in zijn natuurlijke leefomgeving.
Downpipe er ff op zijn kop gemonteerd om te kijken of hij aan wil slaan...
Het standaard vermogen is nu niet bepaald spannend te noemen van de 1UZ-FE.
Ik ben er op dit moment ook mee bezig, alleen niet in een BMW maar in zijn natuurlijke leefomgeving.
Downpipe er ff op zijn kop gemonteerd om te kijken of hij aan wil slaan...
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (geen E28 1UZFE)
Dat was ook in de eerste instantie het idee.
En toen had ik zoiets van: ik wil dat ding een keer rijdend hebben, de extra complexiteit van een turbo dr op knopen moet ik dr even niet bij hebben (de megasquirt komt dr alleen maar op omdat ik de originele computer voor geen meter vertrouw)
En dat hele verhaal hangt weer samen met het feit dat dr een W58 achter hangt die bij meer dan 400nm waarschijnlijk in 1000 stukjes uit elkaar spat
Maar goed, als ik een keer een subtiele turbo setup wil bouwen is die mogelijkheid er toch wel, de achteras is niet voor niks zware overkill voor het huidige vermogen/koppel van de 1UZ
En toen had ik zoiets van: ik wil dat ding een keer rijdend hebben, de extra complexiteit van een turbo dr op knopen moet ik dr even niet bij hebben (de megasquirt komt dr alleen maar op omdat ik de originele computer voor geen meter vertrouw)
En dat hele verhaal hangt weer samen met het feit dat dr een W58 achter hangt die bij meer dan 400nm waarschijnlijk in 1000 stukjes uit elkaar spat
Maar goed, als ik een keer een subtiele turbo setup wil bouwen is die mogelijkheid er toch wel, de achteras is niet voor niks zware overkill voor het huidige vermogen/koppel van de 1UZ
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (geen E28 1UZFE)
En om hier ook even snel te updaten over het verdere voertuigenpark:
De Compact doet het nog stug, met pasen weer een weekendje ring gedaan en dit keer wel een paar lekkere rondjes kunnen rijden, qua rondetijd viel het me nog niks tegen.
Het is opzich een hele fijne auto, alleen het totale gebrek aan vermogen en kofferbak (stinkende gastank) zijn af en toe wat vervelend.
Maar aangezien ik daar normaal vrij weinig tot geen last van heb vind ik het zonde van mn geld om iets anders te gaan halen (wat dan goed een 320td zou kunnen worden, dan zijn beide nadelen opgelost)
Verder ergens eind maart ofzo op een vrijdag besloten dat ik de volgende dag naar een motor wilde gaan kijken.
Even koekeloeren op diverse advertentiesites, iets tegen gekomen, gebeld en een afspraak gemaakt.
De volgende dag kwam ik thuis met dit geval:
Allerlei vormen van bezigheidstherapie
(een Honda VFR750F van '94)
Daar nog even een dempertje met e-keur op gebeund:
De banden, voor en achterveren vervangen:
En het 1e weekend van mei nog 4 rondjes over de ring gestuurd (met een flink ruimere marge dan met de auto) :
De Compact doet het nog stug, met pasen weer een weekendje ring gedaan en dit keer wel een paar lekkere rondjes kunnen rijden, qua rondetijd viel het me nog niks tegen.
Het is opzich een hele fijne auto, alleen het totale gebrek aan vermogen en kofferbak (stinkende gastank) zijn af en toe wat vervelend.
Maar aangezien ik daar normaal vrij weinig tot geen last van heb vind ik het zonde van mn geld om iets anders te gaan halen (wat dan goed een 320td zou kunnen worden, dan zijn beide nadelen opgelost)
Verder ergens eind maart ofzo op een vrijdag besloten dat ik de volgende dag naar een motor wilde gaan kijken.
Even koekeloeren op diverse advertentiesites, iets tegen gekomen, gebeld en een afspraak gemaakt.
De volgende dag kwam ik thuis met dit geval:
Allerlei vormen van bezigheidstherapie
(een Honda VFR750F van '94)
Daar nog even een dempertje met e-keur op gebeund:
De banden, voor en achterveren vervangen:
En het 1e weekend van mei nog 4 rondjes over de ring gestuurd (met een flink ruimere marge dan met de auto) :
Laatst gewijzigd door Harrie D op 12 apr 2020, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (MR2 ZZW30)
Zow, enigszin een: fuck dat, ik koop nu gewoon eens iets totaal nutteloos wat wel leuk is om te rijden.
Aangezien ik voor mn nieuwe functie toch veel in het buitenland zit heb ik de compact gasbak niet meer nodig en wilde ik iets hebben wat licht en redelijk zuinig is op benzine, maar wel leuk om te rijden.
Met als resultaat:
140PK en een verbruik van 1:14,7 op de terugweg (a 200km), valt me niks tegen, airco aan, wat file, snelweg, eigenlijk vrij gemiddeld gebruik.
Echt idioot snel is ie niet, maar voor een dagelijkse auto is het prima, door het lage gewicht is die 140pk meer dan genoeg, hij is alvast een stuk sneller dan mn compact.
Sturen is wel een hele openbaring met zo'n middenmotor, lekker strak en licht op de neus
Zithouding ging ook prima op de terugweg, dus dat is ook goedgekeurd.
Geluid met de kap open valt ook nog wel mee, tot de 110-120 is het prima te doen, daarboven is het soms wat irritanter. Mits je de antenne maar omlaag houdt, scheelt dat ik nooit radio luister, dus ik heb het aansturingsdraadje maar doorgeknipt
- Licht > check
- Zuinig > check
- Nutteloos > check
- Haargrens die zich terug trekt > check
- Driving fun > check
Oftewel: iemand een E46 compact kopen ?
E30 blijft gewoon als ringbarrel, daar zit teveel geld in en die is veel te indrukwekkend om te rijden.
Aangezien ik voor mn nieuwe functie toch veel in het buitenland zit heb ik de compact gasbak niet meer nodig en wilde ik iets hebben wat licht en redelijk zuinig is op benzine, maar wel leuk om te rijden.
Met als resultaat:
140PK en een verbruik van 1:14,7 op de terugweg (a 200km), valt me niks tegen, airco aan, wat file, snelweg, eigenlijk vrij gemiddeld gebruik.
Echt idioot snel is ie niet, maar voor een dagelijkse auto is het prima, door het lage gewicht is die 140pk meer dan genoeg, hij is alvast een stuk sneller dan mn compact.
Sturen is wel een hele openbaring met zo'n middenmotor, lekker strak en licht op de neus
Zithouding ging ook prima op de terugweg, dus dat is ook goedgekeurd.
Geluid met de kap open valt ook nog wel mee, tot de 110-120 is het prima te doen, daarboven is het soms wat irritanter. Mits je de antenne maar omlaag houdt, scheelt dat ik nooit radio luister, dus ik heb het aansturingsdraadje maar doorgeknipt
- Licht > check
- Zuinig > check
- Nutteloos > check
- Haargrens die zich terug trekt > check
- Driving fun > check
Oftewel: iemand een E46 compact kopen ?
E30 blijft gewoon als ringbarrel, daar zit teveel geld in en die is veel te indrukwekkend om te rijden.
Laatst gewijzigd door Harrie D op 12 apr 2020, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (geen E28 1UZFE)
Volgens mij ben je een collega dus laat 't even weten als je hier langskomt
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (MR2 ZZW30)
Zit je nu in Hillsboro ?
Ben ik vorig jaar geweest (in mn oude functie)
Hoop er eigenlijk nog wel zsm terug te komen, heerlijke locatie, maar zit nu vooral in Taiwan.
Ben ik vorig jaar geweest (in mn oude functie)
Hoop er eigenlijk nog wel zsm terug te komen, heerlijke locatie, maar zit nu vooral in Taiwan.
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (MR2 ZZW30 pg2)
Yep, nog tot in ieder geval volgende zomer .
- Miesjel
- Berichten: 2218
- Lid geworden op: 29 jul 2007, 15:15
- Auto: MX5, RAV4, Starlet
Re: Harrie stelt zich voor (MR2 ZZW30 pg2)
Leuk zo'n ZZW30..echt geweldig v.w.b. balans & wegligging. Houdt wel het oliepeil in de gaten !
De ZZW30 heeft vaker last pre-cat failures, dat is wel iets wat je in de gaten moet houden.
http://www.spyderchat.com/forums/showth ... er-s-Guide" onclick="window.open(this.href);return false;
De ZZW30 heeft vaker last pre-cat failures, dat is wel iets wat je in de gaten moet houden.
http://www.spyderchat.com/forums/showth ... er-s-Guide" onclick="window.open(this.href);return false;
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (MR2 ZZW30 pg2)
Precats zijn dr al uit, blok is al een keer gewisseld en op de terugweg van 200km heeft ie niet merkbaar olie verbruikt, dus het is best een goede
Heb mezelf wel wat op de hoogte gebracht van tevoren
Gisteravond weer naar huis gereden vanaf een bezoekje aan wat vrienden, op de bochtige provinciale wegen, rotondes etc zit je gewoon met een grijns in die auto, het insturen is echt leuk.
Misschien komend weekend maar ff een dagje duitsland doen ofzo.
Wil dr nog wel wat verstevigingsdingen voor kopen en tzt misschien een keer andere schokdempers en wat veertjes.
Eigenlijk wel leuk om weer eens een auto te hebben waar dat zooi gewoon voor te koop is, dat je niet 90% zelf moet maken of dat het gewoon bezopen duur is.
Heb mezelf wel wat op de hoogte gebracht van tevoren
Gisteravond weer naar huis gereden vanaf een bezoekje aan wat vrienden, op de bochtige provinciale wegen, rotondes etc zit je gewoon met een grijns in die auto, het insturen is echt leuk.
Misschien komend weekend maar ff een dagje duitsland doen ofzo.
Wil dr nog wel wat verstevigingsdingen voor kopen en tzt misschien een keer andere schokdempers en wat veertjes.
Eigenlijk wel leuk om weer eens een auto te hebben waar dat zooi gewoon voor te koop is, dat je niet 90% zelf moet maken of dat het gewoon bezopen duur is.
- Harrie D
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
- Locatie: Onder Eindhoven
Re: Harrie stelt zich voor (MR2 ZZW30 pg2)
Afgelopen zondag overigens met de MR2 naar de nurburgring geweest met een vriend van me, we hadden zin in fatsoenlijk avondeten
Op mn dooie gemakje 1 rondje gereden, incl losse kap en kale plekken op het achterhoofd, voor het echte cabrio gevoel :p
Heerlijke stuurauto, ook in de wegen in de buurt, op het snelweg is het niet zo boeiend (cruise control komt er wel zsm in), maar binnendoor zat ik iedere keer met een grote grijns achter het stuur.
1 week en 1 dag na de aanschaf, een nieuw record
Op mn dooie gemakje 1 rondje gereden, incl losse kap en kale plekken op het achterhoofd, voor het echte cabrio gevoel :p
Heerlijke stuurauto, ook in de wegen in de buurt, op het snelweg is het niet zo boeiend (cruise control komt er wel zsm in), maar binnendoor zat ik iedere keer met een grote grijns achter het stuur.
1 week en 1 dag na de aanschaf, een nieuw record
Laatst gewijzigd door Harrie D op 12 apr 2020, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten