Laat me mezelf even kort voorstellen om niet te verdwijnen in anonimiteit als introverte Vlaming

In een ver verleden heb ik enkele kartervaringen opgedaan die altijd vrij goed verliepen, maar toen is alles stilgevallen door werk en gezin.
De voorbije jaren is het beperkt gebleven tot zeldzame simracing en Formule 1 volgen, zelf rijd ik met een gewone Audi A5 2.0 diesel.
Ondertussen ben ik 43 jaar en is de autokriebel niet meer te onderdrukken, mede dankzij wat racedopen op circuit

Samen met Carlier racing Brussel heb ik een paar sessies op Zolder achter de rug in hun BMW E36's die me zoveel intense fun bezorgen dat ik ontzettend spijt heb in al die jaren niks gedaan te hebben. Doelstelling is nu om alsnog mijn race licentie te behalen om toch nog wat fun cups mee te pikken aangezien ik het volgens hen helemaal niet slecht doe (ahum

Mochten er toevallig verwante zielen in het Waasland of per uitbreiding in (Zeeuws)-Vlaanderen zijn die in beperkte groep of clubverband naar wat circuits gaan of willen gaan, ben ik zeker en vast geïnteresseerd! Op die manier beleven we vast veel meer fun en wordt het misschien ook iets meer betaalbaar.
Hopelijk tot gauw!
Gert