Marc Sierra schreef: 16 jun 2017, 21:23
Gaaf ding zeg! Ik kan dit soort auto's altijd wel waarderen.

Het valt me alleen wel op hoe ver dat blok naar voren ligt zeg.
Thanks! Motor ligt heel ver naar voren ja. Komt door de quattro aandrijflijn. Verschrikkelijke constructie natuurlijk
Niels schreef: 16 jun 2017, 22:04
Geweldig! De 2.2's zijn stil aan ook schaars en duur zeker?
Ja zijn achterlijk duur geworden. Onderdelen zijn ook duur als je er al aan kan komen je hoeft de dealer echt niet te bellen niks is meer leverbaar. Hebben Mercedes en bwm echt veel beter voor elkaar
Macboy schreef: 17 jun 2017, 12:06
Tellerfilmpje
EDIT: die was echt ultiem verstopt ergens in een post hiervoor. Zo doe je dat dus:
Haha bedankt lukte toen niet nee. Maar dat filmpje is al heel oud. Nu ik er naar zoek zie ik dat ik eigenlijk geen filmpje hem waar je echt goed kan zien hoe snel die is. Dit filmpje is met de dogbox gemonteerd. Ging alleen te vroeg naar 2e versnelling en naar 5e ging ook niet helemaal goed.
Paul S schreef: 17 jun 2017, 18:43
Dik apparaat!!!
Die E85, meng je die zelf aan?
In Frankrijk kun je hem meen ik nog aan de pomp krijgen.
Bedankt! Ik meng de E85 zelf ja. Heb toevallig vorige week weer 600 liter E100 besteld dat meng ik dan met wat benzine. Zit eigenlijk te denken om op puur E100 te gaan rijden zodat ik nog wat meer ontsteking en turbodruk kan geven maar dan moet ik weer opnieuw mappen en heb ik ook weer grotere injectoren nodig.......