Command & Conquer: Red Alert 3 in de maak!

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 2696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59

Re: Command & Conquer: Red Alert 3 in de maak!

Bericht door Hans » 29 okt 2008, 20:35

k33z schreef:Iemand de full version al in huis? Heb hem zojuist even opgehaald bij Dynabyte.

Vanavond even testen, zal wel weer een korte bevlieging zijn.

Heb geen C&C meer aangeraakt sinds Red Alert 1 :)
Ben benieuwd!

Peter van den Berg
Berichten: 887
Lid geworden op: 11 apr 2008, 13:03
Locatie: Het Noorden

Re: Command & Conquer: Red Alert 3 in de maak!

Bericht door Peter van den Berg » 30 okt 2008, 01:48

Heb um vandaag gehaald, morgen maar is ff kijken of het wat is!

Tom
Berichten: 21725
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Command & Conquer: Red Alert 3 in de maak!

Bericht door Tom » 30 okt 2008, 09:33

*Hatsjoe*
Vanavond even proberen, maar als ie vloeiend draait en leuk is ga ik em zeker origineel halen! Spel is toch het leukste in multiplayer.

Hoop wel dat ie wat meer strategisch is. De eerste C&C was super, kon je muren bouwen en op een leuke manier binnenvallen... stealth tanks 1 voor 1 stiekem de basis inrijden en klaarzetten voor een aanval, met een engineer een gebouw overnemen vvan de vijand en dan snel ander spul bouwen in zijn basis. Eerdere Red Alerts waren leuk. Generals vond ik ook gaaf (al ben ik vast de enige want verder vond iedereen die ruk). Vind het leuk om een goede basis te bouwen en daarna pas te zien hoe je de vijand in gaat maken... dus niet zo snel mogelijk lomp veel tanks bouwen, superwapon erop gooien en zo de vijand inmaken.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Command & Conquer: Red Alert 3 in de maak!

Bericht door Metchu » 30 okt 2008, 10:48

Neehoor Tom, ik heb waarschijnlijk achteraf gezien meer uren in Generals (multiplayer e.d.) gestopt dan dat ik in RA2 heb gedaan...

Hoop dat ik het vanavond binnen heb, lekker zo na je tentamenweek 8)

Gebruikersavatar
Pescatore
Berichten: 1336
Lid geworden op: 28 jan 2007, 16:39
Locatie: 053

Re: Command & Conquer: Red Alert 3 in de maak!

Bericht door Pescatore » 30 okt 2008, 12:31

De in-game filmpjes zijn in ieder geval weer van hoge kwaliteit :thumbup:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Command & Conquer: Red Alert 3 in de maak!

Bericht door Knot » 30 okt 2008, 20:26

Had m op kantoor ff binnengehaald, kon alleen de 7GB iso niet uitpakken met winrar... en geen duallayer dvd's aanwezig...... morgen maar ff kijken dan.

Tom
Berichten: 21725
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Command & Conquer: Red Alert 3 in de maak!

Bericht door Tom » 30 okt 2008, 23:58

Net twee potjes zitten spelen........gewoon skirmish tegen pc tegenstander.

Draait opzich wel goed (1440x900 ofzoiets).

Wat ik ervan vind weet ik nog niet. Graphics ben ik niet kapot van. Vind het altijd jammer dat je soms wat overzicht mist...wat verder uitzoomen zou ik prettig vinden. Je zit nu telkens bovenop de actie. Kaarten zijn ook altijd aan de kleine kant... heb graag de ruimte.
En de superwapons vind ik jammer, je kunt ze ook niet uitzetten.
Het weet mij nog niet helemaal te boeien eigenlijk, maar ik schrijf het niet gelijk af. Komende dagen nog een paar keer spelen... zal wel zien. Ben wel blij dat ik het niet gelijk gekocht heb. Voor mijn idee was de eerste C&C nog het meest strategisch, een goede basis kwam je niet zomaar binnen, daar moest je echt een plan voor hebben. Nu moet je simpelweg genoeg units ertegenover zetten om schade aan te richten.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Command & Conquer: Red Alert 3 in de maak!

Bericht door Metchu » 02 nov 2008, 01:35

oeh, de video bekeken... GENIAAL!!! Al die bekende acteurs 8) heerlijk weer... ga zo meteen even een potje spelen 8)

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: Command & Conquer: Red Alert 3 in de maak!

Bericht door InjectTheVenom » 02 nov 2008, 11:55

+1, ook ik blijf de eerste delen die nog in 2D waren de beste vinden, overstap naar 3D heeft de reeks geen goed gedaan.. de multiplayer was wel leuk om te spelen maar je medespelers raffelden de boel af entoe zo snel af dat er eigenlijk geen genieten meer aan was om eerst een fatsoenlijke basis op te bouwen en dan pas de vijand in de pan te hakken :| Hopelijk is dit in singleplayer modus beter geregeld anders ga ik het mogelijk ook niet kopen.
Sterrencast is daarentegen wel weer aardig, alleen van die U.S. generaal krijg ik het idee dat het een dubbelagent is die halverwege aan het piraten slaat :lol:
Tom schreef:Net twee potjes zitten spelen........gewoon skirmish tegen pc tegenstander.

Draait opzich wel goed (1440x900 ofzoiets).

Wat ik ervan vind weet ik nog niet. Graphics ben ik niet kapot van. Vind het altijd jammer dat je soms wat overzicht mist...wat verder uitzoomen zou ik prettig vinden. Je zit nu telkens bovenop de actie. Kaarten zijn ook altijd aan de kleine kant... heb graag de ruimte.
En de superwapons vind ik jammer, je kunt ze ook niet uitzetten.
Het weet mij nog niet helemaal te boeien eigenlijk, maar ik schrijf het niet gelijk af. Komende dagen nog een paar keer spelen... zal wel zien. Ben wel blij dat ik het niet gelijk gekocht heb. Voor mijn idee was de eerste C&C nog het meest strategisch, een goede basis kwam je niet zomaar binnen, daar moest je echt een plan voor hebben. Nu moet je simpelweg genoeg units ertegenover zetten om schade aan te richten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten