Couch-op games PS4

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Couch-op games PS4

Bericht door Macboy » 06 jan 2017, 15:32

UFC 2 doet het prima met 2 controllers en FIFA ook !

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 1676
Lid geworden op: 02 jan 2010, 12:26
Locatie: Hengelo

Re: Couch-op games PS4

Bericht door Jan-Willem » 06 jan 2017, 17:41

Haha dat zijn net spellen die ik zelf niet zo snel zou kiezen.
Al heb ik vroeger wel is tekken gespeelt, iedereen in maken met de harde stoot van Paul :tooth:

Misschien fifa maar is proberen!

Was er bij GT5 wel een multiplayer optie?


Net NFS 2015 nog is geprobeerd, bleek dat ik mij aan moest melden met een EA account die werkt dus weer :bag:

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Couch-op games PS4

Bericht door WJ » 06 jan 2017, 18:16

Diablo is ook leuk.
Er zijn voornamelijk wat goedkopere indie titels in de PS4 store die coop zijn. Mainstream focused allemaal op online.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Couch-op games PS4

Bericht door Mari Oh Oh! » 06 jan 2017, 18:37

WJ schreef:Mainstream focused allemaal op online.
Zo erg dat single player er óók onder lijdt. :( Neem GTA 5. Online krijgt allemaal 'gratis' DLC(als je geen sharkcards koopt ben je eeuwig bezig om die content ook echt te kunnen gebruiken) en single player is nog exact hetzelfde als toen het uit kwam. Spel ligt dus ook stof te happen, losse missies zonder chronologisch verhaal trekken mij gewoon totaal niet. Het is één grote chaotische speeltuin... Wat mij betreft is vind online dus eerder een last dan een zegen.

Echt heel jammer dat die developers goed weten waar het geld te verdienen valt, want dat levert bijna consquent een mindere spelervaring.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten