Gran Turismo Sport

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Gebruikersavatar
Mark W. Scholten
Berichten: 747
Lid geworden op: 07 jul 2016, 16:54

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Mark W. Scholten » 11 okt 2017, 16:47

HDR is één van de mooie upgrades van de televisies (nieuwe features) :) Zowel bij films en series als bij games :) Geniet daar meer van dan dat 3D gebeuren ;)

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3438
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Joël D. » 11 okt 2017, 17:45

Welke pedalen heb jij bij je T300?

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9352
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Bert ///M3 » 13 okt 2017, 09:43

Mrton schreef: 05 okt 2017, 18:53 Ik krijg het met de controller niet voor elkaar om geleidelijk genoeg te sturen. Pookje is te lastig te bedienen voor me, en met knopjes drukken lukt ook niet constant genoeg... Ik mis waarschijnlijk fijne motoriek of zo. Gisteren even proef gezeten bij de mediamarkt in zo'n stoeltje met moeilijk duur stuur etc maar merkte dat dat het ook niet is voor me. En kan me financieel even niet veel veroorloven. En ja, momenteel is 100 extra helaas te veel.

Ik heb trouwens gisteren GT besteld via Bol.com omdat ik het spel graag op schijfje heb i.p.v. in een mistige cloud. Voor € 59,- euro koop je een versie momenteel met 3 extra auto's en extra credits (weet niet of ik daar blij mee ben maar evengoed wel gedaan)
Even googlen op KontrolFreek.

Dat is een verlengstuk voor het pookje op de controller. Meestal voor FPS games om wat meer controle te krijgen maar kan ook met racespellen.

Gebruikersavatar
Barend
Berichten: 1838
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
Auto: F20 m135i
Locatie: Breda

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Barend » 13 okt 2017, 14:10

Joël D. schreef: 11 okt 2017, 17:45 Welke pedalen heb jij bij je T300?
De standaard nog. Ik heb de T3-PA nog op de verlanglijst staan, maar nog niet echt behoefte aan gehad tot nu toe.
Met de F1 wheel addon die ook heb is het een prachtig setje met de Playseat.

Als je twijfelt kun je gewoon de Thrustmaster T300 TS GT set kopen natuurlijk, daar zit die T3-PA set ook bij.

Tom
Berichten: 21725
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Tom » 13 okt 2017, 19:27


Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Macboy » 14 okt 2017, 07:39

Inmiddels heel veel ingelezen over GT Sport. Voor de echte liefhebbers van de GT serie kan je het spel net zo goed niet meer kopen. Een leuke echte auto kopen en die gaan tunen is er niet meer bij. Dus niet alleen ontbreekt de zo befaamde GT career mode maar ook met het beperkte aantal auto's kan je heel weinig. GT was veelal een spel voor de liefhebber van auto's. Het is nu een spel voor liefhebbers van online racen.

Daar is helemaal niets mis mee. En op DF zal dit geweldig ontvangen kunnen worden. Zolang je dit maar realiseert. Wat echter ook zo leuk was op DF was dat iedereen een eigen leuke auto had gemaakt en dat was gewoon dikke fun. De meeste online fun waren echter de races tegen elkaar met gelijkwaardige auto's. Dus zo bezien zou het de fun op dat punt niet ontnemen.

Dit is bij GT sport (nog) niet mogelijk omdat er geen systeem is om auto's als gelijkwaardig te zien. Je kunt in bepaalde klassen auto's kiezen maar onderling schijnen er ontzettend grote verschillen te zijn waardoor online winnen met een andere dan de beste auto in de klasse niet mogelijk is. Dit stimuleert dus het rijden van een andere auto niet en dat is jammer. Het werkt het rijden in gelijke auto's in de hand.

Toegegeven, dit was voorheen ook meest fair, maar dan reden we met zijn allen in een oude Honda of een RUF. Het point systeem voorheen maakte het echter wel mogelijk om zelfde rondetijden te halen met een compleet andere auto. Of het dan aan het gewicht, de motor of het onderstel lag kon dan in het midden blijven. Die is er nu dus niet meer. En de verschillen zijn veel te groot. Zal ongetwijfeld aan gewerkt worden ? Maar toch. Als er nu nog aan gewerkt moet worden bewijst dit ook dat er niet goed over nagedacht is.

Conclusie: een prachtige oude GT series is volledig de das omgedaan. Dat vind ik vooral jammer omdat GT sport terecht de aansluiting zoekt bij Assetto Corsa en andere race games. Maar ze vergeten daarbij wel hun oude GT community volledig. En dat is gewoon dom, want ieder bedrijf kan werken aan het ontwikkelen van een race game, maar geen enkele race developer durfde zich te wagen aan het ontwikkelen van een GT concurrent. Juist vanwege die fanbase. En poly heeft dit nu vrijwel volledig losgelaten. Hoe dom kan je zijn ?

Wat vooral lachwekkend is dat heel veel mensen GT sport wel geweldig vinden. Niks mis mee, maar dat waren dan dus ook niet de ware GT liefhebbers die een oude Nissan Sunny kochten of een Renault Megane gingen tunen. Of wellicht mensen die nooit GT hebben gespeeld. Dus je spreekt wel een nieuwe doelgroep aan (pluspunt!) maar je laat je oude fans en community verbaasd achter (dom!). Alsof een FIFA speler even aan een PRO speler gaat uitleggen hoe het moet. Dat idee.

Het filmpje hierboven bewijst dat al: beelden van nu met allemaal bestickerde voor mij onbekende en totaal niet interessante auto's. De beelden van vroeger zijn allemaal wél gave en vooral herkenbare auto's die we uit de autobladen kennen en eindelijk kon je die auto's zelf verdienen en aanschaffen in een eigen gewenste kleur en daarmee ook racen tegen anderen met gelijkwaardige auto's. Pure liefhebberij ! GT sports is daar niet voor ontwikkeld.

Of denkt iemand dat er toch stiekem een GT7 aan zit te komen ? Wordt ontkend door Mr GT in elk geval.

Dus iedereen die na al die jaren denkt: gaaf eindelijk een nieuwe GT wees gewaarschuwd. Iedereen die met GT sports een nieuw spel verwacht met vooral enkel online racen tegen elkaar op competitieve (maar qua auto aanbod vermoedelijk saaie) wijze: veel DF plezier !

Na deze woorden kan het gelukkig enkel nog maar meevallen....

Gebruikersavatar
Peter-Paul
Berichten: 918
Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
Locatie: Rosmalen

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Peter-Paul » 14 okt 2017, 10:14

Je schrijft het lekker van je af :wink:

Van de Beta heb ik genoten, vooral de online sports events met +- 24 vergelijkbare auto's zijn erg leuk om te doen. Vooral omdat je dan is op een andere baan komt dan alleen de Nordschleife :)

Interlagos met een GT3 achtige auto is echt leuk sturen.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Macboy » 14 okt 2017, 10:26

Ja check ook het tijdstip ;)

Gebruikersavatar
Mrton
Berichten: 785
Lid geworden op: 06 jan 2010, 21:05

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Mrton » 16 okt 2017, 21:07

Macboy schreef: 14 okt 2017, 07:39 Inmiddels heel veel ingelezen over GT Sport. Voor de echte liefhebbers van de GT serie kan je het spel net zo goed niet meer kopen. Een leuke echte auto kopen en die gaan tunen is er niet meer bij. Dus niet alleen ontbreekt de zo befaamde GT career mode maar ook met het beperkte aantal auto's kan je heel weinig. GT was veelal een spel voor de liefhebber van auto's. Het is nu een spel voor liefhebbers van online racen.

Daar is helemaal niets mis mee. En op DF zal dit geweldig ontvangen kunnen worden. Zolang je dit maar realiseert. Wat echter ook zo leuk was op DF was dat iedereen een eigen leuke auto had gemaakt en dat was gewoon dikke fun. De meeste online fun waren echter de races tegen elkaar met gelijkwaardige auto's. Dus zo bezien zou het de fun op dat punt niet ontnemen.

Dit is bij GT sport (nog) niet mogelijk omdat er geen systeem is om auto's als gelijkwaardig te zien. Je kunt in bepaalde klassen auto's kiezen maar onderling schijnen er ontzettend grote verschillen te zijn waardoor online winnen met een andere dan de beste auto in de klasse niet mogelijk is. Dit stimuleert dus het rijden van een andere auto niet en dat is jammer. Het werkt het rijden in gelijke auto's in de hand.

Toegegeven, dit was voorheen ook meest fair, maar dan reden we met zijn allen in een oude Honda of een RUF. Het point systeem voorheen maakte het echter wel mogelijk om zelfde rondetijden te halen met een compleet andere auto. Of het dan aan het gewicht, de motor of het onderstel lag kon dan in het midden blijven. Die is er nu dus niet meer. En de verschillen zijn veel te groot. Zal ongetwijfeld aan gewerkt worden ? Maar toch. Als er nu nog aan gewerkt moet worden bewijst dit ook dat er niet goed over nagedacht is.

Conclusie: een prachtige oude GT series is volledig de das omgedaan. Dat vind ik vooral jammer omdat GT sport terecht de aansluiting zoekt bij Assetto Corsa en andere race games. Maar ze vergeten daarbij wel hun oude GT community volledig. En dat is gewoon dom, want ieder bedrijf kan werken aan het ontwikkelen van een race game, maar geen enkele race developer durfde zich te wagen aan het ontwikkelen van een GT concurrent. Juist vanwege die fanbase. En poly heeft dit nu vrijwel volledig losgelaten. Hoe dom kan je zijn ?

Wat vooral lachwekkend is dat heel veel mensen GT sport wel geweldig vinden. Niks mis mee, maar dat waren dan dus ook niet de ware GT liefhebbers die een oude Nissan Sunny kochten of een Renault Megane gingen tunen. Of wellicht mensen die nooit GT hebben gespeeld. Dus je spreekt wel een nieuwe doelgroep aan (pluspunt!) maar je laat je oude fans en community verbaasd achter (dom!). Alsof een FIFA speler even aan een PRO speler gaat uitleggen hoe het moet. Dat idee.

Het filmpje hierboven bewijst dat al: beelden van nu met allemaal bestickerde voor mij onbekende en totaal niet interessante auto's. De beelden van vroeger zijn allemaal wél gave en vooral herkenbare auto's die we uit de autobladen kennen en eindelijk kon je die auto's zelf verdienen en aanschaffen in een eigen gewenste kleur en daarmee ook racen tegen anderen met gelijkwaardige auto's. Pure liefhebberij ! GT sports is daar niet voor ontwikkeld.

Of denkt iemand dat er toch stiekem een GT7 aan zit te komen ? Wordt ontkend door Mr GT in elk geval.

Dus iedereen die na al die jaren denkt: gaaf eindelijk een nieuwe GT wees gewaarschuwd. Iedereen die met GT sports een nieuw spel verwacht met vooral enkel online racen tegen elkaar op competitieve (maar qua auto aanbod vermoedelijk saaie) wijze: veel DF plezier !

Na deze woorden kan het gelukkig enkel nog maar meevallen....
Dit dus, ik ben uit frustratie op zoek gegaan naar mijn oude PS3. (nog niet gevonden overigens)

Gebruikersavatar
Barend
Berichten: 1838
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
Auto: F20 m135i
Locatie: Breda

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Barend » 17 okt 2017, 10:49

Voor mij is GT Sport ook zeker niet vergelijkbaar met de Gran Turismo's die ik vroeger grijs heb gespeeld.. Jammer.

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Robin Hartog » 17 okt 2017, 10:59

Macboy schreef: 14 okt 2017, 07:39 Inmiddels heel veel ingelezen over GT Sport. Voor de echte liefhebbers van de GT serie kan je het spel net zo goed niet meer kopen. Een leuke echte auto kopen en die gaan tunen is er niet meer bij. Dus niet alleen ontbreekt de zo befaamde GT career mode maar ook met het beperkte aantal auto's kan je heel weinig. GT was veelal een spel voor de liefhebber van auto's. Het is nu een spel voor liefhebbers van online racen.

Daar is helemaal niets mis mee. En op DF zal dit geweldig ontvangen kunnen worden. Zolang je dit maar realiseert. Wat echter ook zo leuk was op DF was dat iedereen een eigen leuke auto had gemaakt en dat was gewoon dikke fun. De meeste online fun waren echter de races tegen elkaar met gelijkwaardige auto's. Dus zo bezien zou het de fun op dat punt niet ontnemen.

Dit is bij GT sport (nog) niet mogelijk omdat er geen systeem is om auto's als gelijkwaardig te zien. Je kunt in bepaalde klassen auto's kiezen maar onderling schijnen er ontzettend grote verschillen te zijn waardoor online winnen met een andere dan de beste auto in de klasse niet mogelijk is. Dit stimuleert dus het rijden van een andere auto niet en dat is jammer. Het werkt het rijden in gelijke auto's in de hand.

Toegegeven, dit was voorheen ook meest fair, maar dan reden we met zijn allen in een oude Honda of een RUF. Het point systeem voorheen maakte het echter wel mogelijk om zelfde rondetijden te halen met een compleet andere auto. Of het dan aan het gewicht, de motor of het onderstel lag kon dan in het midden blijven. Die is er nu dus niet meer. En de verschillen zijn veel te groot. Zal ongetwijfeld aan gewerkt worden ? Maar toch. Als er nu nog aan gewerkt moet worden bewijst dit ook dat er niet goed over nagedacht is.

Conclusie: een prachtige oude GT series is volledig de das omgedaan. Dat vind ik vooral jammer omdat GT sport terecht de aansluiting zoekt bij Assetto Corsa en andere race games. Maar ze vergeten daarbij wel hun oude GT community volledig. En dat is gewoon dom, want ieder bedrijf kan werken aan het ontwikkelen van een race game, maar geen enkele race developer durfde zich te wagen aan het ontwikkelen van een GT concurrent. Juist vanwege die fanbase. En poly heeft dit nu vrijwel volledig losgelaten. Hoe dom kan je zijn ?

Wat vooral lachwekkend is dat heel veel mensen GT sport wel geweldig vinden. Niks mis mee, maar dat waren dan dus ook niet de ware GT liefhebbers die een oude Nissan Sunny kochten of een Renault Megane gingen tunen. Of wellicht mensen die nooit GT hebben gespeeld. Dus je spreekt wel een nieuwe doelgroep aan (pluspunt!) maar je laat je oude fans en community verbaasd achter (dom!). Alsof een FIFA speler even aan een PRO speler gaat uitleggen hoe het moet. Dat idee.

Het filmpje hierboven bewijst dat al: beelden van nu met allemaal bestickerde voor mij onbekende en totaal niet interessante auto's. De beelden van vroeger zijn allemaal wél gave en vooral herkenbare auto's die we uit de autobladen kennen en eindelijk kon je die auto's zelf verdienen en aanschaffen in een eigen gewenste kleur en daarmee ook racen tegen anderen met gelijkwaardige auto's. Pure liefhebberij ! GT sports is daar niet voor ontwikkeld.

Of denkt iemand dat er toch stiekem een GT7 aan zit te komen ? Wordt ontkend door Mr GT in elk geval.

Dus iedereen die na al die jaren denkt: gaaf eindelijk een nieuwe GT wees gewaarschuwd. Iedereen die met GT sports een nieuw spel verwacht met vooral enkel online racen tegen elkaar op competitieve (maar qua auto aanbod vermoedelijk saaie) wijze: veel DF plezier !

Na deze woorden kan het gelukkig enkel nog maar meevallen....
Redelijk eens met je verhaal, Macboy, met als kleine toevoeging dat er sterke aanhoudende geruchten zijn dat er DLC beschikbaar komt voor GT Sport met daarin car-packs of track-packs.

De careermode blijft wel helaas weg, maar ook offline kun je nog genoeg plezier halen uit GT Sport met alle missies en skills mogelijkheden. Dus het helemaal afschieten van GT Sport vind ik niet terecht.

Gebruikersavatar
Mark W. Scholten
Berichten: 747
Lid geworden op: 07 jul 2016, 16:54

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Mark W. Scholten » 17 okt 2017, 11:03

GT Sport is ook meer gericht op de e-sport en hoe wel dit wellicht leuk kan zijn heeft dit niet mijn voorkeur. Zelf laat ik hem voorlopig nog even liggen (ga ik hem niet kopen).

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11740
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door WJ » 17 okt 2017, 11:06

Ja, die DLC packs waren ook bij GT6 beschikbaar. En ik ben bang dat dat aardig wat geld gaat kosten..

Alles bij elkaar is GT sport gewoon niet Gran Turismo, ik wil gewoon (bijvoorbeeld) in een Golf 1 achter de BMW E30 en Mercedes 190's aan kunnen boenderen over de Ring. Dat was gewoon super gaaf toen, soort van trackday en we reden met van alles, gloed nieuw en heul oud.
Maar ze willen zich focussen ook op E-sports.... :? (edit; wat Mark ook al zegt)

En het feit dat ik een nieuw stuur moet aanschaffen om op de PS4 te kunnen spelen ben ik nog steeds zwaar zuur over.

En ik ben ook gewoon rondjes draaien op de circuits zat. Ik wil eigenlijk gewoon ergens in de bergen ofzo een stuk kunnen knallen.. GRID had dat aantal jaar geleden al, racen door de bergen en dat was heel gaaf, geen ruimte voor fouten enzo. In Grid2 ook, 10km lang door de Cote D'azur knallen is een stuk gaver dan weeeeer een rondje SPA. :P
Weer dezelfde race circuits, fancy lazer scanning of niet, heb ik ondertussen wel gezien.

Dus ik schaf hem voorlopig niet aan.
Laatst gewijzigd door WJ op 17 okt 2017, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Robin Hartog » 17 okt 2017, 11:10

WJ schreef: 17 okt 2017, 11:06 Ja, die DLC packs waren ook bij GT6 beschikbaar. En ik ben bang dat dat aardig wat geld gaat kosten..

Alles bij elkaar is GT sport gewoon niet Gran Turismo, ik wil gewoon (bijvoorbeeld) in een Golf 1 achter de BMW E30 en Mercedes 190's aan kunnen boenderen over de Ring. Dat was gewoon super gaaf toen, soort van trackday en we reden met van alles, gloed nieuw en heul oud.
Maar ze willen zich focussen ook op E-sports.... :? (edit; wat Mark ook al zegt)

En het feit dat ik een nieuw stuur moet aanschaffen om op de PS4 te kunnen spelen ben ik nog steeds zwaar zuur over.

En ik ben ook gewoon rondjes draaien op de circuits zat. Ik wil eigenlijk gewoon ergens in de bergen ofzo een stuk kunnen knallen.. GRID had dat aantal jaar geleden al, racen door de bergen en dat was heel gaaf, geen ruimte voor fouten enzo. Weer dezelfde race circuits, fancy lazer scanning of niet, heb ik ondertussen wel gezien.

Dus ik schaf hem voorlopig niet aan.
Welk stuur heb je? Las iets van een connector dat het prima kan omzetten.

Overigens ga ik hem zelf ook niet aanschaffen, ik wil sowieso eerst even wachten op NFS Payback. :)

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11740
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door WJ » 17 okt 2017, 11:12

Driving Force GT

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Robin Hartog » 17 okt 2017, 11:20

WJ schreef: 17 okt 2017, 11:12Driving Force GT
http://shop.cronusmax.com/drivehub.html

Zou moeten werken. :)

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3438
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Joël D. » 17 okt 2017, 11:41

Dat kost ook 100 Euro incl. verzenden...

Gebruikersavatar
Rivanov
Berichten: 1359
Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
Auto: '22 BMW F40 118i M-Sport
Contacteer:

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Rivanov » 17 okt 2017, 14:31

Vanochtend voor het werk de eerste paar Driving School challenges gedaan. Die zijn niet mee overgegaan vanuit de Beta.
Enkel je auto's, credits en Mileage is over.

Heb de Digital Deluxe versie via de US PSN Store. Vandaar dat ik al kan spelen vandaag. ;)

m'n garage incl. de Beta gewonnen auto's en de auto's uit de Car Packs (uit de Digital Deluxe versie)

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Robin Hartog » 17 okt 2017, 14:54

Rivanov schreef: 17 okt 2017, 14:31 Vanochtend voor het werk de eerste paar Driving School challenges gedaan. Die zijn niet mee overgegaan vanuit de Beta.
Enkel je auto's, credits en Mileage is over.

Heb de Digital Deluxe versie via de US PSN Store. Vandaar dat ik al kan spelen vandaag. ;)

m'n garage incl. de Beta gewonnen auto's en de auto's uit de Car Packs (uit de Digital Deluxe versie)

Afbeelding

Afbeelding
Nice! Had het al wel gezien op GoT, maar wel tof dat je nu al kan spelen wel. :)

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11740
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door WJ » 17 okt 2017, 14:54

Total Cars: 164
Total Manufacturer: 33
DLC Cars: 0​

Current Gran Turismo Sport Car List
ALFA ROMEO (5)
2009 Alfa Romeo Mito 1.4T Sport
2014 Alfa Romeo 4C Launch Edition
2014 Alfa Romeo 4C Gr.3
2014 Alfa Romeo 4C Gr.3 Road Car
2014 Alfa Romeo 4C Gr.4

ALPINE (3)
2014 Alpine Vision Gran Turismo
2014 Alpine Vision Gran Turismo Gr.1
2014 Alpine Vision Gran Turismo Race Mode

ASTON MARTIN (6)
2011 Aston Martin One-77
2012 Aston Martin V12 Vantage GT3
2014 Aston Martin DP-100 Vision Gran Turismo (Unknown Guise)
2015 Aston Martin V8 Vantage S
2015 Aston Martin V8 Vantage Gr.4
2015 Aston Martin Vulcan

AUDI (5)
1987 Audi Quattro S1 Pikes Peak
2011 Audi R18 TDI (Audi Sport Team Joest)
2015 Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT)
2015 Audi TTS Coupe
2016 Audi TT Cup

BMW (8)
2011 BMW Z4 GT3
2014 BMW M4 Coupe
2014 BMW M4 Gr.4
2014 BMW M4 Safety Car
2014 BMW Vision Gran Turismo (Unknown Guise)
2015 BMW i3
2016 BMW M6 GT3
2016 BMW M6 GT3 (Walkenhorst Motorsport)

BUGATTI (4)
2013 Bugatti Veyron 16.4
2013 Bugatti Veyron 16.4 Gr.4
2015 Bugatti Vision Gran Turismo
2015 Bugatti Vision Gran Turismo Gr.1

CHAPARRAL (1)
2014 Chevrolet Chaparral 2X Vision Gran Turismo

CHEVROLET (5)
2014 Chevrolet Corvette C7 Stingray
2014 Chevrolet Corvette C7 Gr.3
2014 Chevrolet Corvette C7 Gr.3 Road Car
2014 Chevrolet Corvette C7 Gr.4
2016 Chevrolet Camaro SS

CITROËN (4)
2010 Citroën GT
2010 Citroën GT Race Car Gr.3
2010 Citroën GT Gr.4
2015 Citroën DS3 Racing

DAIHATSU (1)
2017 Copen RJ Vision Gran Turismo

DODGE (8)
2013 Dodge SRT Viper GTS
2013 Dodge Viper Gr.4
2014 Dodge SRT Viper GT3-R
2015 Dodge Charger SRT Hellcat
2015 Dodge SRT Tomahawk GTS-R Vision Gran Turismo
2015 Dodge SRT Tomahawk S Vision Gran Turismo
2015 Dodge SRT Tomahawk Vision Gran Turismo Gr.1
2015 Dodge SRT Tomahawk X Vision Gran Turismo

FERRARI (4)
2009 Ferrari 458 Italia
2009 Ferrari 458 Italia Gr.4
2013 Ferrari 458 Italia GT3
2013 Ferrari LaFerrari

FITTIPALDI (1)
2017 Fittipaldi Pininfarina EF7 Vision Gran Turismo

FORD (7)
2015 Ford Focus Gr.B
2015 Ford Focus ST
2015 Ford Mustang GT Premium Fastback
2015 Ford Mustang GT Gr.3
2015 Ford Mustang GT Gr.3 Road Car
2015 Ford Mustang GT Gr.4
2015 Ford Mustang GT Gr.B

HONDA (7)
2015 Honda Project 2&4 powered by RC213V
2016 Honda Civic Type R (FK2)
2017 Honda NSX
2017 Honda NSX Gr.3
2017 Honda NSX Gr.4
2017 Honda NSX Gr.B
2017 Honda Sports Vision Gran Turismo

HYUNDAI (5)
2013 Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track
2013 Hyundai Genesis Gr.3
2013 Hyundai Genesis Gr.4
2013 Hyundai Genesis Gr.B
2015 Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo

INFINITI (1)
2014 Infiniti Concept Vision Gran Turismo

JAGUAR (3)
2015 Jaguar F-Type R
2015 Jaguar F-Type Gr.3
2015 Jaguar F-Type Gr.4

LAMBORGHINI (4)
2013 Lamborghini Veneno
2015 Lamborghini Huracan LP610-4
2015 Lamborghini Huracan Gr.4
2015 Lamborghini Huracan GT3

LEXUS (5)
2014 Lexus LF-LC GT Vision Gran Turismo
2014 Lexus RC-F
2014 Lexus RC-F Gr.4
2017 Lexus RC F GT3 prototype (Emil Frey Racing)
2017 Lexus LC500



MAZDA (7)
2014 Mazda LM55 Vision Gran Turismo
2014 Mazda LM55 Vision Gran Turismo Gr.1
2015 Mazda Atenza Sedan XD L Package
2016 Mazda Atenza Gr.3
2016 Mazda Atenza Gr.3 Road Car
2016 Mazda Atenza Gr.4
2015 Mazda Roadster S (ND)

MCLAREN (5)
2010 McLaren 12C
2014 McLaren 650S Coupe
2015 McLaren 650S GT3
2015 McLaren 650S Gr.4
2017 McLaren Ultimate Vision Gran Turismo

MERCEDES-AMG (3)
2014 Mercedes-AMG GT S
2014 Mercedes-AMG GT S Safety Car
2015 Mercedes-AMG GT3

MERCEDES-BENZ (6)
2010 Mercedes-Benz SLS AMG
2010 Mercedes-Benz SLS AMG Gr.4
2011 Mercedes-Benz SLS AMG GT3
2013 Mercedes-Benz A 45 AMG 4MATIC
2013 Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo
2014 Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo Racing Series

MINI (1)
2014 Mini Clubman Vision Gran Turismo

MITSUBISHI (6)
2014 Mitsubishi XR-PHEV EVOLUTION Vision Gran Turismo
2015 Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition
2015 Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.3
2015 Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.4
2015 Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.B
2015 Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.B Road Car

NISSAN (7)
2013 Nissan GT-R Nismo GT3 N24 Schulze Motorsport
2014 Nissan Concept 2020 Vision Gran Turismo
2015 Nissan GT-R LM Nismo
2017 Nissan GT-R Premium Edition
2017 Nissan GT-R Safety Car
2017 Nissan GT-R Gr.4
2017 Nissan GT-R Gr.B

PEUGEOT (11)
2010 Peugeot 908 HDi FAP - Team Peugeot Total
2015 Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
2015 Peugeot RCZ GT line
2015 Peugeot RCZ Gr.3
2015 Peugeot RCZ Gr.3 Road Car
2015 Peugeot RCZ Gr.4
2015 Peugeot RCZ Gr.B
2015 Peugeot Vision Gran Turismo
2015 Peugeot Vision Gran Turismo Gr.3
2017 Peugeot L500R HYbrid Vision Gran Turismo
2017 Peugeot L750R HYbrid Vision Gran Turismo

PORSCHE (4)
2016 Porsche 911 GT3 RS
2016 Porsche Cayman GT4 Clubsport
2017 Porsche 911 RSR
2017 Porsche 919 Hybrid (Porsche Team)

RENAULT (5)
2011 Renault Megane R.S.
2011 Renault Sport Megane Gr.4
2016 Renault Sport Clio RS220 EDC Trophy
2016 Renault Sport R.S.01
2016 Renault Sport R.S.01 GT3

SUBARU (6)
2014 Subaru Viziv GT Vision Gran Turismo
2014 Subaru WRX STI Type S
2014 Subaru WRX Gr.3
2014 Subaru WRX Gr.4
2014 Subaru WRX Gr.B
2014 Subaru WRX Gr.B Road Car

TOYOTA (10)
2012 Toyota TS030 Hybrid
2014 Toyota FT-1 Vision Gran Turismo
2014 Toyota FT-1 Vision Gran Turismo Gr.3
2015 Toyota 86 GT
2015 Toyota 86 Gr.4
2015 Toyota 86 Gr.B
2015 Toyota SF-R
2015 Toyota SF-R Racing Concept
2016 Toyota 86 GRMN
2017 Toyota TS050 Hybrid (Toyota Gazoo Racing)

VOLKSWAGEN (6)
2011 Volkswagen Scirocco Gr.4
2014 Volkswagen Golf VII GTI
2014 Volkswagen GTI Roadster Vision Gran Turismo
2014 Volkswagen GTI Supersport Vision Gran Turismo
2014 Volkswagen GTI Vision Gran Turismo Gr.3
2016 Volkswagen Beetle Gr.3

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11740
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door WJ » 17 okt 2017, 15:01

Total Locations: 17
Total Variations: 40
DLC Tracks: 0



Alsace (2)
Alsace – Village
Alsace – Village II

Autodrome Lago Maggiore (2)
Autodrome Lago Maggiore – GP
Autodrome Lago Maggiore – GP II
Autódromo De Interlagos (1)
Autódromo De Interlagos

Blue Moon Bay (2)
Blue Moon Bay Speedway
Blue Moon Bay Speedway II

Brands Hatch (2)
Brands Hatch Grand Prix Circuit
Brands Hatch Indy Circuit

Broad Bean Raceway (2)
Broad Bean Raceway
Broad Bean Raceway II

Colorado Springs (2)
Colorado Springs – Lake
Colorado Springs – Lake II

Dragon Tail (2)
Dragon Trail – Seaside
Dragon Trail – Seaside II

Fishermans Ranch (2)
Fishermans Ranch
Fishermans Ranch II

KYOTO DRIVING PARK (3)
KYOTO DRIVING PARK – MIYABI
KYOTO DRIVING PARK – YAMAGIWA
KYOTO DRIVING PARK – YAMAGIWA II

Mount Panorama Motor Racing Circuit (1)
Mount Panorama Motor Racing Circuit

Northern Isle Speedway (2)
Northern Isle Speedway
Northern Isle Speedway – Infield

Nürburgring (4)
Nürburgring 24H
Nürburgring GP
Nürburgring Nordschleife
Nürburgring Nordschleife Tourist Layout

Sardegna (2)
Sardegna – Windmills
Sardegna – Windmills II

Suzuka (2)
Suzuka Circuit
Suzuka Circuit East Course

Tokyo Expressway (4)
Tokyo Expressway – Central Inner Loop
Tokyo Expressway – Central Outer Loop
Tokyo Expressway – East Inner Loop
Tokyo Expressway – East Outer Loop

Willow Springs International Raceway (5)
Willow Springs International Raceway: Big Willow
Willow Springs International Raceway: Horse Thief Mile
Willow Springs International Raceway: Horse Thief Mile II
Willow Springs International Raceway: Streets of Willow Springs
Willow Springs International Raceway: Streets of Willow Springs II

Gebruikersavatar
Rivanov
Berichten: 1359
Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
Auto: '22 BMW F40 118i M-Sport
Contacteer:

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Rivanov » 17 okt 2017, 15:09

Robin Hartog schreef: 17 okt 2017, 14:54
Rivanov schreef: 17 okt 2017, 14:31 Vanochtend voor het werk de eerste paar Driving School challenges gedaan. Die zijn niet mee overgegaan vanuit de Beta.
Enkel je auto's, credits en Mileage is over.

Heb de Digital Deluxe versie via de US PSN Store. Vandaar dat ik al kan spelen vandaag. ;)

m'n garage incl. de Beta gewonnen auto's en de auto's uit de Car Packs (uit de Digital Deluxe versie)

Afbeelding

Afbeelding
Nice! Had het al wel gezien op GoT, maar wel tof dat je nu al kan spelen wel. :)
Toen bekend werd dat USA een dag eerder kon spelen dan NL was mij voor de keuze niet moeilijk om 'm in de US Store te kopen. ;)

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3438
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Joël D. » 17 okt 2017, 16:50

Beetje jammer dat bijna de helft van de 164 auto's een variant op een andere auto is. Zo blijft er wel heel weinig over imo.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door Macboy » 17 okt 2017, 21:19

Robin: ik had al gezegd dat er niets mis mee is en dat het geweldig ontvangen zal kunnen worden. Zolang je maar realiseert dat het anders is dan voorheen. Maar veel fanboys willen niet dat het anders is. En waarom is het eigenlijk ook anders ? Die toelichting heb ik dus nergens kunnen ontdekken. Het was toch niet zo dat de verkopen slecht waren ? Er kwam ook niet ieder jaar een spel uit en dat het concept vastgeroest was ? Lijkt mij vooralsnog niet dat GT Sports verkoop records gaat breken.

Als ik dan het plaatje van Rivanov zie hierboven al die race auto’s ? Totaal niet aantrekkelijk en interessant. Gruwelijk hekel aan gehad altijd in de career mode als ik die bestickerde race auto’s moest gaan rijden. Dus ik koop het vooralsnog ook niet en wacht de verhalen even af. En maar hopen dat het er toch beter voorstaat dan we nu denken ?

WJ schreef: 17 okt 2017, 11:06 Ik wil gewoon (bijvoorbeeld) in een Golf 1 achter de BMW E30 en Mercedes 190's aan kunnen boenderen over de Ring. Dat was gewoon super gaaf toen, soort van trackday en we reden met van alles, gloed nieuw en heul oud.
WJ schreef:En ik ben ook gewoon rondjes draaien op de circuits zat. Ik wil eigenlijk gewoon ergens in de bergen ofzo een stuk kunnen knallen.. GRID had dat aantal jaar geleden al, racen door de bergen en dat was heel gaaf, geen ruimte voor fouten enzo. In Grid2 ook, 10km lang door de Cote D'azur knallen is een stuk gaver dan weeeeer een rondje SPA.
Dit dus !! Beide opmerkingen precies hoe ik erin sta. Had zo gehoopt minder circuits en meer gave routes over wegen in Schotland en Wales en Noorwegen en de kust van Frankrijk en noem allemaal maar op. Dus meer van Eiger Nordwand bijvoorbeeld In plaats daarvan is het (weer) vooral racen op circuits...


Afbeelding

indobesar
Berichten: 9980
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Gran Turismo Sport (PS4)

Bericht door indobesar » 18 okt 2017, 08:48

Ik heb nog een PS3 en GT5. Kan ik nu beter GT6 voor een prikkie halen als waardige upgrade?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten